Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>I=Ж69652<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6

      
Категорія:    
1.

Торгівля, комерція, підприємництво : Зб. наук. пр. Вип. 3 / ред.: Я. А. Гончарук; Львів. комерц. акад. - Л., 2000. - 230 с. - укp.

Розглянуто проблеми та шляхи збільшення оборотних коштів організацій та підприємств споживчої кооперації. Детально проаналізовано організаційно-технологічні особливості поліграфічного виробництва та їх вплив на побудову обліку витрат підприємства. Наведено методику визначення якості продукту в логістичній системі туристичного підприємства. Досліджено роль волокнистого складу та протравлювання пофарбованих екстрактом лушпиння грецького горіха тканин у формуванні їх кольорової гами. Охарактеризовано проблеми міцності безмежної пластинки, що піддається двосторонньому нагріванню у прямокутній області.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)я54

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69652 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Торгівля, комерція, підприємництво : Зб. наук. пр. Вип. 7 / ред.: Г. І. Башнянин. - Л. : Вид-во Львів. комерц. акад., 2005. - 246 с. - укp.

Висвітлено проблеми застосування мерчендайзингу у роздрібній торгівлі за умов конкуренції. Розглянуто питання оподаткування та звітності суб'єктів малого підприємництва в Україні, оперативного планування прибутку торговельних підприємств споживчої кооперації, стандартизації облікових процедур в процесі використання сучасних інформаційних технологій. Описано методи оплати в електронній комерції, методи захисту даних під час проведення розрахункових операцій в електронній торгівлі, систему управління конкурентоспроможністю підприємств, проаналізовано ефективність логістичних систем. Наведено результати маркетингових досліджень рекламної діяльності комерційних банків, визначено стратегію інвестування за конкурентних умов.

Освещены проблемы применения мерчендайзинга в розничной торговле в условиях конкуренции. Рассмотрены вопросы налогообложения и отчётности субъектов малого предпринимательства в Украине, оперативного планирования прибыли торговых предприятий потребительской кооперации, стандартизации учётных процедур в процессе использования современных информационных технологий. Описаны методы оплаты в электронной коммерции, методы защиты данных в период проведения расчётных операций в электронной торговле, система управления конкурентоспособностью предприятий, проанализирована эффективность логистических систем. Приведены результаты маркетинговых исследований рекламной деятельности коммерческих банков, определена стратегия инвестирования в конкурентных условиях.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)0-131.1я43 + У9(4УКР)42я43

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69652 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Торгівля, комерція, підприємництво : зб. наук. пр. Вип. 8 / ред.: Г. І. Башнянин. - Л. : Вид-во Львів. комерц. акад., 2007. - 197 с. - укp.

Розглянуто питання економічної діагностики стану торговельних підприємств. Проаналізовано основні напрямки розвитку роздрібної та оптової торгівлі в Україні, соціальний капітал споживчої кооперації за умов перехідної економіки. Висвітлено вплив мікрокредитування на розвиток малого бізнесу. Описано технологію оцінки економічної доцільності впровадження бізнес-проектів. Визначено механізм управління формуванням прибутку торговельних підприємств споживчої кооперації.

Рассмотрены вопросы экономической диагностики состояния торговых предприятий. Проанализированы основные направления развития розничной и оптовой торговли в Украине, социальный капитал потребительской кооперации в условиях переходной экономики. Освещено влияние микрокредитования на развитие малого бизнеса. Описана технология оценки экономической целесообразности внедрения бизнес-проектов. Определен механизм управления формированием прибыли торговых предприятий потребительской кооперации.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421я54

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69652 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Торгівля, комерція, підприємництво : зб. наук. пр. Вип. 10 / ред.: В. В. Апопій. - Л. : Львів. комерц. акад., 2009. - 234 с. - укp.

Проаналізовано взаємозв'язок агропромислового виробництва та товарно-грошового обміну в системі відтворення. Описано емпіричний метод забезпечення репрезентативності маркетингових досліджень у торговельній сфері, особливості динаміки розвитку торговельних підприємств (ТП) системи споживчої кооперації України в транзитивний період. Визначено макроекономічні чинники мотивації праці персоналу ТП. Розглянуто питання вдосконалення управління прибутком на підприємствах, організації обліку непрямих витрат на підприємствах сфери послуг. Висвітлено прикладні аспекти управління підприємницькими ризиками комерційних підприємств.

Проанализирована взаимосвязь агропромышленного производства и товарно-денежного обмена в системе восстановления. Описаны эмпирический метод обеспечения репрезентативности маркетинговых исследований в торговой сфере, особенности динамики развития торговых предприятий (ТП) системы потребительской кооперации Украины в транзитивный период. Определены макроэкономические факторы мотивации труда персонала ТП. Рассмотрены вопросы усовершенствования управления прибылью на предприятиях, организации учёта непрямых расходов на предприятиях сферы услуг. Освещены прикладные аспекты управления предпринимательскими рисками коммерческих предприятий.


Індекс рубрикатора НБУВ: У. я54(4УКР)

Шифр НБУВ: Ж69652 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Торгівля, комерція, підприємництво : зб. наук. пр. Вип. 9 / ред.: Г. І. Башнянин. - Л. : Вид-во Львів. комерц. акад., 2008. - 356 с. - укp.

Висвітлено теорію конкуренції й її еволюцію в контексті конкуренції торговельних підприємств. Розглянуто питання розвитку брендингової діяльності підприємств споживчої кооперації, використання методології бізнес-інжинірингу під час створення інтегрованої автоматизованої інформаційної системи споживчої кооперації, удосконалення системи коригування ціни в торгівлі. Наведено критерії визначення ефективності систем електронної торгівлі. Проаналізовано роль маркетингової стратегії у практичній діяльності торговельних підприємств.

Освещены теория конкуренции и её эволюция в контексте конкуренции торговых предприятий. Рассмотрены вопросы развития брендинговой деятельности предприятий потребительской кооперации, использования методологии бизнес-инжиниринга при создании интегрированной автоматизированной информационной системы потребительской кооперации, усовершенствования системы корректирования цены в торговле. Приведены критерии определения эффективности систем электронной торговли. Проанализирована роль маркетинговой стратегии в практической деятельности торговых предприятий.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421 я54

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69652 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Торгівля, комерція, підприємництво : Зб. наук. пр. [Вип. 2] / ред.: Я. А. Гончарук; Львів. комерц. акад. - Л., 1999. - 291 с. - рус.

Розглянуто проблеми становлення логістичних систем у сфері обігу. Детально проаналізовано діяльність державних торговельних організацій на світових ринках продовольчих товарів. Окремі розділи присвячено виникненню управлінського обліку та передумовам його упровадження на Україні, а також особливостям довгострокового прогнозування попиту населення на товари за умов ринкової економіки. Значну увагу приділено інструментарію соціально-економічного моніторингу регіонів обласного рівня, проблемам розвитку менеджменту споживчої кооперації в Україні.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)42я54

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69652 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського