Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
Пошуковий запит: (<.>I=Ж69786/Спец.вип.<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4

      
Категорія:    
1.

Підготовка майбутніх учителів образотворчого мистецтва: проблеми та досвід / ред.: А. М. Богуш. - О., 2002. - 222 с. - (Наук. вісн. Південноукр. держ. пед. ун-ту ім. К.Д. Ушинського; Спец. вип.). - укp.

Наведено визначення художньої майстерності в контексті підготовки вчителів образотворчого мистецтва. Розглянуто проблему національного в сучасній образотворчій практиці. Проаналізовано розвиток композиційних здібностей як один з основних факторів естетичного виховання. Викладено культурологічний підхід до підготовки майбутніх учителів мистецьких спеціальностей, основні концептуальні положення програми "Образотворче мистецтво. I-IV класи". Описано методику формування культурологічних знань майбутнього вчителя. Висвітлено проблему створення системи атестації майбутніх учителів образотворчого мистецтва, формування професійних цінностей як умову художньо-педагогічної майстерності майбутнього вчителя, етапи роботи над художнім твором у процесі набуття педагогічної майстерності майбутніми учителями у галузі художньої культури. Розкрито деякі аспекти організації творчої роботи молодших школярів на уроках образотворчого мистецтва.

Приведено определение художественного мастерства в контексте подготовки учителей изобразительного искусства. Рассмотрена проблема национального в современной изобразительной практике. Проанализировано развитие композиционных способностей как один из основных факторов эстетического воспитания. Изложен культурологический подход к подготовке будущих учителей художественных специальностей, основные концептуальные положения программы "Изобразительное искусство. 1 - 4 классы". Описана методика формирования культурологических знаний будущего учителя. Освещены проблема создания системы аттестации будущих учителей изобразительного искусства, формирования профессиональных ценностей как условие художественно-педагогического мастерства будущего учителя, этапы работы над художественным произведением в процессе формирования педагогического мастерства будущих учителей художественной культуры. Раскрыты некоторые аспекты организации творческой работы младших школьников на уроках изобразительного искусства.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ10р(4Укр)3-3

Шифр НБУВ: Ж69786/Спец.вип. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Інтеграція гендерного підходу в сучасну науку і освіту: результати та перспективи / ред.: А. М. Богуш. - О., 2005. - 254 с. - (Наук. вісн. Південноукр. держ. пед. ун-ту ім. К.Д.Ушинського; Спец. вип.). - укp. - рус.

Проаналізовано гендерну соціалізацію підлітків як актуальну психолого-педагогічну проблему, досвід впровадження ідей гендерного підходу у процес професійної підготовки учителів. Описано модель інтеграції гендерної освіти в професійну підготовку учителів, технології формування індивідуальності в системі професійної підготовки вчителів іноземних мов. Визначено специфіку втілення ідей гендерного підходу в соціально-гуманітарні науки та вітчизняну систему вищої педагогічної освіти. Висвітлено психолого-педагогічні проблеми професійної підготовки соціологів у гендерному контексті.

Проанализированы гендерная социализация подростков как актуальная психолого-педагогическая проблема, опыт внедрения идей гендерного подхода в процесс профессиональной подготовки учителей. Представлены модель интеграции гендерного образования в профессиональную подготовку учителей, технологии формирования индивидуальности в системе профессиональной подготовки учителей иностранных языков. Определена специфика воплощения идей гендерного подхода в социально-гуманитарные науки и отечественную систему высшего педагогического образования. Освещены психолого-педагогические проблемы профессиональной подготовки социологов в гендерном контексте.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч216(0)18 + Ч30В05 + С5*423.2*344

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69786/спец.вип. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Мистецька освіта: сучасний стан і перспективи розвитку / ред.: А. М. Богуш. - О., 2006. - 267 с. - (Наук. вісн. Південноукр. держ. пед. ун-ту ім. К.Д.Ушинського; Спец. вип., ч. 1). - укp. - рус.

Висвітлено проблему модернізації мистецької освіти. Викладено герменевтичний підхід у підготовці вчителів музики, дидактичні основи їх професійної підготовки у контексті євроінтеграційних процесів. Розглянуто питання програмно-методичного забезпечення розвитку фортепіанного навчання за умов модернізації музично-педагогічної освіти, удосконалення професійної підготовки вчителів до музично-педагогічної діяльності, формування виконавської майстерності студентів у процесі самостійної підготовки. Описано методику музично-краєзнавчої роботи у підготовці вчителів музики, розкрито методико-теоретичні засади їх підготовки в контексті Болонського процесу. Визначено роль педагогічної практики у формуванні методичної творчості вчителів музики.

Освещена проблема модернизации художественного образования. Изложены герменевтический подход в подготовке учителей музыки, дидактические основы их профессиональной подготовки в контексте евроинтеграционных процессов. Рассмотрены вопросы программно-методического обеспечения развития фортепианного обучения в условиях модернизации музыкально-педагогического образования, усовершенствования профессиональной подготовки учителей к музыкально-педагогической деятельности, формирования исполнительского мастерства студентов в процессе самостоятельной подготовки. Описана методика музыкально-краеведческой работы в подготовке учителей музыки, раскрыты методико-теоретические основы их подготовки в контексте Болонского процесса. Определена роль педагогической практики в формировании методического творчества учителей музыки.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ31р(4Укр)я43

Шифр НБУВ: Ж69786/спец.вип. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Мистецька освіта: сучасний стан і перспективи розвитку / ред.: А. М. Богуш. - О., 2007. - 280 с. - (Наук. вісн. Південноукр. держ. пед. ун-ту ім. К.Д.Ушинського; Спец. вип., ч. 2). - укp. - рус.

Проаналізовано роль освітніх інновацій у навчанні фахівців у галузі музичної освіти. Висвітлено особливості методики формування музичних здібностей у дітей дошкільного віку за матеріалами українського музичного фольклору, методичні аспекти формування вокально-слухових навичок у школярів. Розглянуто питання формування навичок композиторської творчості у вчителів музики, модернізації вокальної підготовки співаків естрадного жанру. Описано функції сольфеджіо у формуванні навичок самостійного музикування студентів музично-педагогічних навчальних закладів. Визначено новітні європейські тенденції розвитку баянного мистецтва у виконавській культурі студентів-баяністів. Розкрито засади удосконалення самостійної роботи магістрантів у системі музично-педагогічної освіти.

Проанализирована роль образовательных инноваций в обучении специалистов в области музыкального образования. Освещены особенности методики формирования музыкальных способностей у детей дошкольного возраста по материалам украинского музыкального фольклора, методические аспекты формирования вокально-слуховых навыков у школьников. Рассмотрены вопросы формирования навыков композиторского творчества у учителей музыки, модернизации вокальной подготовки певцов эстрадного жанра. Описаны функции сольфеджио в формировании навыков самостоятельного музицирования студентов музыкально-педагогических учебных заведений. Определены новейшие европейские тенденции развития баянного искусства в исполнительской культуре студентов-баянистов. Раскрыты основы усовершенствования самостоятельной работы магистрантов в системе музыкально-педагогического образования.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ31р(4Укр)я43

Шифр НБУВ: Ж69786/спец.вип. Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського