Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
Пошуковий запит: (<.>I=Ж69992/Психол.пед.<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 9
Представлено документи з 1 до 9

      
Категорія:    
1.

Наукові записки Національного університету "Острозька академія" / ред.: І. Д. Пасічник. - Острог, 2004. - 422 с. - (Психологія і педагогіка"; Вип. 5). - укp.

Розглянуто питання феноменології наукової творчості студентської молоді. Проаналізовано формування національної самосвідомості як педагогічну проблему, розвиток мотиваційної сфери студента в контексті його професійної адаптації до умов навчання у ВНЗ. Викладено інтегративно-комп'ютерні підходи до організації самостійної роботи студентів. Висвітлено аспекти організації національно-зорієнтованого навчально-виховного процесу в початковій школі, описано форми виховання у позакласній роботі. Розкрито вплив феномену дитячої субкультури на розвиток духовного світу дитини. Визначено духовно-рефлексивні фактори саморозвитку особистості.

Рассмотрены вопросы феноменологии научного творчества студенческой молодежи. Проанализированы формирование национального самосознания как педагогическая проблема, развитие мотивационной сферы студента в контексте его профессиональной адаптации к условиям обучения в ВУЗ. Изложены интегративно-компьютерные подходы к организации самостоятельной работы студентов. Освещены аспекты организации национально-ориентированного учебно-воспитательного процесса в начальной школе, описаны формы воспитания во внеклассной работе. Изучено влияние феномена детской субкультуры на развитие духовного мира ребенка. Определены духовно-рефлексивные факторы саморазвития личности.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю9я54(4УКР)3 + Ч30я54(4УКР)3

Шифр НБУВ: Ж69992/психол.пед. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Наукові записки Національного університету "Острозька академія" / ред.: І. Д. Пасічник. - Острог, 2002. - 243 с. - (Психологія і педагогіка; Вип. 3). - укp.

Висвітлено нові парадигми у формуванні ціннісних орієнтацій молоді. Розглянуто проблему ціннісних орієнтацій у психології, формування цінностей у молодіжному середовищі. Описано особливості ціннісних орієнтацій творчо обдарованих підлітків. Розкрито індивідуально-типологічні передумови ціннісних пріоритетів особистості. Акцентовано увагу на сучасних проблемах спілкування школярів з позиції християнських цінностей. Визначено критерії рівня сформованості національної самосвідомості особистості, психологічні чинники формування моральної поведінки школярів. Проаналізовано вплив соціальних та наукових чинників на моральне виховання американських школярів в епоху прогресивізму, вплив взаємодії у системі викладач - студент на особистісне становлення майбутного вчителя. Висвітлено сучасні тенденції розвитку психологічної культури вчителя початкової школи, взаємодію вчителя та учня як основу розвитку моральних цінностей.

Освещены новые парадигмы в формировании ценностных ориентаций молодежи. Рассмотрены проблема ценностных ориентаций в психологии, формирования ценностей в молодежной среде. Описаны особенности ценностных ориентаций творчески одаренных подростков. Раскрыты индивидуально-типологические предпосылки ценностных выборов личности. Акцентировано внимание на современных проблемах общения школьников с позиции христианских ценностей. Определены критерии уровня сформированности национального самосознания личности, психологические факторы формирования морального поведения школьников. Проанализированы влияние социальных и научных факторов на моральное воспитание американских школьников в эпоху прогрессивизма, влияние взаимодействия в системе преподаватель - студент на личностное становление будущего учителя. Освещены современные тенденции развития психологической культуры учителя начальной школы, взаимодействие учителя и ученика как основа развития моральных ценностей.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю9я54(4УКР)3 + Ч30я54(4УКР)

Шифр НБУВ: Ж69992/Психол.пед. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Наукові записки Національного університету "Острозька академія" / ред.: І. Д. Пасічник. - Острог, 2001. - 358 с. - (Психологія і педагогіка; Вип. 2). - укp.

Висвітлено особливості становлення особистості. Проаналізовано мотивацію як фактор управління особистістю. Розкрито основні засади психокорекційної програми по відновленню психічної рівноваги. Розглянуто питання творчої активізації студентської молоді, психолого-педагогічні фактори її виховання, питання про деякі соціально-психологічні та лінгвістичні проблеми духовного впливу на молодь української церкви західної діаспори. Описано духовні та психологічні аспекти впливу християнських громад на соціальну реабілітацію осіб з алкогольною та наркотичною залежністю.

Освещены особенности становления личности. Проанализирована мотивация как фактор управления личностью. Раскрыты основы психокоррекционной программы по восстановлению психического равновесия. Рассмотрены вопросы творческой активизации студенческой молодежи, психолого-педагогические факторы ее воспитания, вопросы о некоторых социально-психологических и лингвистических проблемах духовного влияния на молодежь украинской церкви западной диаспоры. Описаны духовные и психологические аспекты влияния христианских общин на социальную реабилитацию лиц с алкогольной и наркотической зависимостью.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю9я54(4УКР)3 + Ч30я54(4УКР)3

Шифр НБУВ: Ж69992/Психол.пед. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Моральне виховання на християнських цінностях / ред.: І. Д. Пасічник. - Острог, 2001. - 155 с. - (Наук. зап. Нац. ун-ту "Остроз. акад.". Сер. "Психологія і педагогіка"; Вип. 2(2)). - укp.

Розглянуто питання християнської психології та педагогіки, релігії, методики викладання христянської етики. Розкрито концептуальні основи християнського виховання острозьких просвітителів XVI - початку XVII ст. Проаналізовано роль духовенства у розвитку духовних освітніх закладів Волині XVIII - ХІХ ст., формування концептів Бога та християнської моралі в учнів початкових класів за матеріалами читанок ХІХ - початку ХХ ст. Висвітлено проблеми моралі серед християнської молоді США, ідеї християнської моралі як основу трудового виховання в працях українського педагога К.Д.Ушинського. Наведено професійні вимоги до вчителя християнської етики, описано форми позашкільної роботи з її основ.

Рассмотрены вопросы христианской психологии и педагогики, религии, методики преподавания христианской этики. Раскрыты концептуальные основы христианского воспитания острожских просветителей XVI - начала XVII ст. Проанализированы роль духовенства в развитии духовных учебных заведений Волыни XVIII - ХІХ ст., формирование концептов Бога и христианской морали у учеников начальных классов по материлам "чытанок" ХІХ - начала ХХ ст. Освещены проблемы морали среди христианской молодежи США, идеи христианской морали как основа трудового воспитания в трудах украинского педагога К.Д.Ушинского. Приведены профессиональные требования к учителю христианской этики, описаны формы внешкольной работы по её основам.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.350.4 + Э37-681

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69992/психол.пед. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Наукові записки Національного університету "Острозька академія" / ред.: І. Д. Пасічник. - Острог, 2003. - 258 с. - (Психологія і педагогіка; Вип. 4). - укp.

Розглянуто психологію політичної культури. Проаналізовано становлення духовності як шлях від зовнішньої до внутрішньої свободи. Описано структурні одиниці особистості, феномен особистості майбутнього педагога, специфіку музичного мислення студента-виконавця. Викладено християнський підхід до психологічних та педагогічних проблем. Висвітлено психологічні ідеї гуманізму в працях острозьких просвітителів XVI - XVII ст., нові парадигми формування соціального потенціалу молоді. Розкрито теоретичні засади підвищення кваліфікації керівних кадрів профтехосвіти.

Рассмотрена психология политической культуры. Проанализировано становление духовного потока психики как путь от внешней к внутренней свободе. Описаны структурные единицы личности, феномен личности будущего педагога, специфика музыкального мышления студента-исполнителя. Изложен христианский подход к психологическим и педагогическим проблемам. Освещены психологические идеи гуманизма в трудах острожских просветителей XVI - XVII ст., новые парадигмы формирования социального потенциала молодежи. Раскрыты теоретические основы повышения квалификации руководящих кадров профтехобразования.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4Укр)3 + Ю9я54(4Укр)3

Шифр НБУВ: Ж69992/Психол.Пед. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Наукові записки Національного університету "Острозька академія" / ред.: І. Д. Пасічник. - Острог, 2007. - 606 с. - (Психологія і педагогіка; Вип. 9). - укp.

Висвітлено методологічні особливості становлення вітчизняної системи виховання. Розкрито структуру полікультурної вихованості молодших школярів. Описано феномен соціально-психологічної самореалізації підлітків, особливості змін у структурі індивідуально-психологічних характеристик особистості у процесі навчальної діяльності. Викладено психологічні підходи до вивчення взаємозв'язку вікової кризи з невротизацією підлітків. Проаналізовано роль самоствердження, його соціальну та психологічну природу. Розглянуто проблеми та перспективи формування соціального потенціалу та морально-етичних цінностей студентської молоді.

Освещены методологические особенности становления отечественной системы воспитания. Раскрыта структура поликультурной воспитанности младших школьников. Описаны феномен социально-психологической самореализации подростков, особенности изменений в структуре индивидуально-психологических характеристик личности в процессе учебной деятельности. Изложены психологические подходы к изучению взаимосвязи возрастного кризиса с невротизацией подростков. Проанализирована роль самоутверждения, его социальная и психологическая природа. Рассмотрены проблемы и перспективы формирования социального потенциала и морально-этических ценностей студенческой молодёжи.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4УКР) + Ю9я54(4УКР)

Шифр НБУВ: Ж69992/психол.пед. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Наукові записки Національного університету "Острозька академія" / ред.: І. Д. Пасічник. - Острог, 2008. - 289 с. - (Психологія і педагогіка; Вип. 10). - укp.

Розкрито специфіку підготовки спеціалістів у контексті економічної психології, рефлексивно-особистісні аспекти формування соціальної компетентності, концептуальні засади вивчення рефлексивних механізмів; висвітлено їх роль в утворенні професійних цілей. Визначено національно-культурну спрямованість змісту професійної освіти, критерії та показники рівнів полікультурної компетенції магістрів у педагогічних ВНЗ. Проаналізовано вплив особистості викладача на формування професійно-педагогічної культури соціальних педагогів.

Раскрыты специфика подготовки специалистов в контексте экономической психологии, рефлексионно-личностные аспекты формирования социальной компетентности, концептуальные основы изучения рефлексионных механизмов; освещена их роль в образовании профессиональных целей. Определены национально-культурная направленность содержания профессионального образования, критерии и показатели уровней поликультурной компетенции магистров в педагогических ВУЗ. Проанализировано влияние личности преподавателя на формирование профессионально-педагогической культуры социальных педагогов.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4УКР)3 + Ю9я54(4УКР)3

Шифр НБУВ: Ж69992/психол.пед. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Наукові записки Національного університету "Острозька академія" / ред.: І. Д. Пасічник. - Острог, 2008. - 312 с. - (Психологія і педагогіка; Вип. 11). - укp.

Висвітлено проблеми формування морально-етичного потенціалу студентів. Проаналізовано розвиток рефлексії як психологічний механізм формування інтелігенції у студентському середовищі. Розкрито теоретичні засади формування педагогічних умінь і навичок у студентів інструментально-виконавського спрямування. Розглянуто питання використання діагностичних методик у процесі професійної підготовки вчителів початкових класів, формування дозвіллєвої культури сільських молодших школярів засобами дитячого фольклору в Західно-Поліському регіоні України.

Освещены проблемы формирования морально-этического потенциала студентов. Проанализировано развитие рефлексии как психологический механизм формирования интеллигенции в студенческой среде. Раскрыты теоретические основы формирования педагогических умений и навыков у студентов инструментально-исполнительского направления. Рассмотрены вопросы использования диагностических методик в процессе профессиональной подготовки учителей начальных классов, формирования досуговой культуры сельских младших школьников средствами детского фольклора в Западно-Полесском регионе Украины.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю9 я54(4УКР)3 + Ч30 я54(4УКР)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69992/психол.пед. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Сучасні дослідження когнітивної психології / ред.: І. Д. Пасічник. - Острог, 2009. - 244 с. - (Наук. зап. Нац. ун-ту "Остроз. акад.". Сер. Психологія і педагогіка; Вип. 12). - укp.

Проаналізовано перспективи розвитку когнітивної психології в Україні, роль когнітивних технік у процесі самореалізації особистості. Висвітлено особливості дослідження когнітивних аспектів у розвитку моральності молодших школярів. Наведено інтегральну характеристику особистості вчителя в контексті індивідуальних стилей. Розкрито смислові засади функціонування громадянськості українських студентів методом асоціативного експерименту. Описано психолінгвістичні особливості розвитку когнітивної сфери студентів за допомогою іноземної мови.

Проанализированы перспективы развития когнитивной психологии в Украине, роль когнитивных техник в процессе самореализации личности. Освещены особенности исследования когнитивных аспектов в развитии моральности младших школьников. Дана интегральная характеристика личности учителя в контексте индивидуальных стилей. Раскрыты смысловые основы функционирования гражданственности украинских студентов методом ассоциативного эксперимента. Описаны психолингвистические особенности развития когнитивной сферы студентов с помощью иностранного языка.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю935.1я43

Шифр НБУВ: Ж69992/психол.пед. Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського