Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>I=Ж70632<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 13
Представлено документи з 1 до 13

      
Категорія:    
1.

Військова освіта : Зб. наук. пр. N 8 / ред.: М. І. Нещадим; Київ. ін-т внутр. справ. - Х. : Основа, 2000. - 256 с. - рус.

Розглянуто організаційні та економічні аспекти експлуатаційного використання військової техніки для потреб народного господарства України, принципи класифікації гармат наземної артилерії, особливості побудови систем прийняття рішень з елементами штучного інтелекту. Проаналізовано досвід застосування сумісних схем вимірювання та систем умовних сигналів, можливості прогнозування довговічності атмосферостійких покрить за допомогою принципу температурно-часової суперпозиції. Наведено алгоритми багатосигнального виміру відстані на підставі модифікованої функції правдоподібності, методику програмованого контролю конструкторської документації у процесі курсового проектування деталей машин, перевірки достовірності користувачів обчислювальних систем.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ц4,8я54(4УКР)3 + Ц5/7я54(4Укр)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70632 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Військова освіта : Зб. наук. пр. N 2(14) / ред.: В. В. Ягупов; Департамент кадр. політики та війск. освіти, Наук.-метод. центр війск. освіти, Київ. юрид. ін-т МВС України. - К., 2004. - 216 с. - укp.

Розкрито зміст поняття ідеалу виховання військовослужбовців. Розглянуто особливості особистісно-орієнтованої підготовки фахівців у вищих військових навчальних закладах на засадах сучасної парадигми військової освіти як квазідіалектичної єдності соціальної, ціннісної, пізнавальної, особистісно-орієнтованої та дидактичної складових. Висвітлено проблему моделювання військово-професійної діяльності фахівців інформаційно-пропагандистського забезпечення у Збройних Силах України. Наведено сучасні методи ведення психологічної війни, а також основні напрями психологічної підготовки військовослужбовців.

Раскрыто содержание понятия идеала воспитания военнослужащих. Рассмотрены особенности личностно-ориентированной подготовки специалистов в высших военных учебных заведениях на принципах современной парадигмы военного образования как квазидиалектического единства социальной, ценностной, познавательной, личностно ориентированной и дидактической составляющих. Освещена проблема моделирования военно-профессиональной деятельности специалистов информационно-пропагандистского обеспечения в Вооруженных Силах Украины. Приведены современные методы ведения психологической войны, а также основные направления психологической подготовки военнослужащих.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ц4,8р(4УКР)39-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70632 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Військова освіта : Зб. наук. пр. N 9 / ред.: М. І. Нещадим; Київ. ін-т внутр. справ. - К., 2002. - 223 с. - укp.

Висвітлено моральні основи взаємовідносин у військовому колективі. Описано особливості психоемоційного стану курсантів-артилеристів під час навчально-бойових стрільб. Акцентовано увагу на проблемах удосконалення змісту військової освіти. Розглянуто систему підготовки військових фахівців у зарубіжних країнах. Запропоновано новітні технології та методи навчання військових, зокрема: модульно-рейтингову технологію навчання, модульно-структурно-логічну схему, ситуаційний метод навчання, модульно-рейтинговий підхід до оцінювання знань.

Освещены моральные основы взаимоотношений в военном коллективе. Описаны особенности психоэмоционального состояния курсантов-артиллеристов во время учебно-боевых стрельб. Акцентировано внимание на проблемах усовершенствования содержания военного образования. Рассмотрена система подготовки военных специалистов в зарубежных странах. Продложены новейшие технологии и методы обучения, в частности модульно-рейтинговая технология обучения, модульно-структурно-логическая схема обучения, ситуационный метод обучения, модульно-рейтинговй подход к оценке знаний.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ц4,8(4Укр-2К)39-3я43

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70632 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Військова освіта : Зб. наук. пр. N 10 / ред.: М. І. Нещадим; Київ. ін-т внутр. справ. - К., 2002. - 232 с. - укp.

Розглянуто особливості застосування психологічної діагностики у процесі психолого-педагогічного забезпечення підготовки військових фахівців. Висвітлено психофізіологічні фактори низької професійної активності курсантів, перспективи використання психоаналітичних методик у процесі формування бойових якостей офіцерського складу Збройних Сил України. Запропоновано психолого-педагогічний підхід у підвищенні функціональних можливостей курсантів військових навчальних закладів за стислий термін, концептуальні підходи до визначення змісту навчання курсантів питанням управлінської діяльності. Акцентовано увагу на проблемах гуманізації та гуманітаризації військової освіти за умов реформування та розвитку Збройних Сил України. Описано новітні технології і методи навчання.

Рассмотрены особенности применения психологической диагностики в процессе психолого-педагогического обеспечения подготовки военных специалистов. Освещены психофизиологические факторы низкой профессиональной активности курсантов, перспективы использования психоаналитических методик в процессе формирования боевых качеств офицерского состава Вооруженных Сил Украины. Предложены психолого-педагогический подход в повышении функциональных возможностей курсантов военных учебных заведений в краткий срок, концептуальные подходы к определению содержания обучения курсантов вопросам управленческой деятельности. Акцентировано внимание на проблемах гуманизации и гуманитаризации военного образования в условиях реформирования и развития Вооруженных Сил Украины. Описаны новейшие технологии и методы обучения.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ц4,8(4УКР)39я54

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70632 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Військова освіта : Зб. наук. пр. N 11 / ред.: М. І. Нещадим; Київ. ін-т внутр. справ. - К., 2003. - 263 с. - укp.

Проаналізовано військову освіту як цілісну систему, роль педагогічної технології у сучасному навчальному процесі. Описано елементи психотерапії у діяльності викладача. Висвітлено педагогічні проблеми освітньо-професійної підготовки воєнних кадрів вищих військових навчальних закладів у контексті контролю та його функцій, атестації викладацького складу вищих військових навчальних закладів та шляхи їх вирішення, удосконалення змісту військової освіти. Розглянуто актуальні питання та завдання щодо запровадження технологій дистанційного навчання у системі військової освіти. Розкрито методологічні засади забезпечення якості підготовки фахівців.

Проанализированы военное образование как целостная система, роль педагогической технологии в современном учебном процессе. Описаны элементы психотерапии в деятельности преподавателя. Освещены педагогические проблемы образовательно-профессиональной подготовки военных кадров высших военных учебных заведений в контексте контроля и его функций, аттестации преподавательского состава высших военных учебных заведений и пути их решения, усовершенствования содержания военного образования. Рассмотрены актуальные вопросы и задания по внедрению технологий дистанционного обучения в системе военного образования. Раскрыты методологические основы обеспечения качества подготовки специалистов.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ц4,8(4Укр)39

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70632 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Військова освіта : Зб. наук. пр. N 1(13) / ред.: М. І. Нещадим; Київ. ін-т внутр. справ. - К., 2004. - 191 с. - укp.

Розглянуто питання педагогічного проектування у професійній діяльності викладача вищої військової школи, організації самоосвітньої діяльності курсантів вищих військових навчальних закладів. Проаналізовано формування моральних потреб як важливої складової моральної свідомості курсанта. Викладено концептуальні підходи до комплектування Збройних сил України офіцерським складом та військовослужбовцями контрактної служби. Висвітлено психодіагностичні аспекти професійно-психофізіологічного відбору та підготовки фахівців, описано методику рейтингування науково-педагогічних працівників.

Рассмотрены вопросы педагогического проектирования в профессиональной деятельности преподавателя высшей военной школы, организации самообразовательной деятельности курсантов высших военных учебных заведений. Проанализировано формирование моральных потребностей как важной составной части морального сознания курсанта. Изложены концептуальные подходы к комплектованию Вооруженных сил Украины офицерским составом и военнослужащими контрактной службы. Освещены психодиагностические аспекты профессионально-психологического отбора и подготовки специалистов, описана методика рейтингования научно-педагогических работников.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ц4,8(4УКР)390я54

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70632 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Військова освіта : Зб. наук. пр. N 12 / ред.: М. І. Нещадим; Київ. ін-т внутр. справ. - К., 2003. - 185 с. - укp.

Розглянуто питання військової педагогіки та психології, проблеми удосконалення змісту військової освіти, науково-методичного забезпечення навчально-виховного процесу. Розкрито синергетичні засади військової освіти. Проаналізовано вплив службового мікросоціального середовища на розвиток педагогічної культури у молодих офіцерів. Описано новітні технології та методи навчання, структуру професійної готовності викладачів вищих військових навчальних закладів до педагогічної діяльності, викладено інноваційні підходи до процесу навчання у вищій військовій школі.

Рассмотрены вопросы военной педагогики и психологии, проблемы усовершенствования содержания военного образования, научно-методического обеспечения учебно-воспитательного процесса. Раскрыты синергетические основы воспитания. Проанализировано влияние служебной микросоциальной среды на развитие педагогической культуры у молодых офицеров. Описаны новейшие технологии и методы обучения, структура профессиональной готовности преподавателей высших военных учебных заведений к педагогической деятельности, изложены инновационные подходы к процессу обучения в высшей военной школе.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ц4,8(4Укр)301я54

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70632 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Військова освіта : Зб. наук. пр. N 1(15) / ред.: В. В. Ягупов; Департамент військ. освіти та науки, Наук.-метод. центр військ. освіти, Київ. юрид. ін-т МВС України. - К., 2005. - 208 с. - укp.

Висвітлено питання військової педагогіки та психології, науково-методичного забезпечення навчально-виховного процесу, кадрової політики у Збройних Силах України (ЗСУ). Розглянуто проблеми вдосконалення змісту військової освіти, зокрема, фундаментації математичної підготовки майбутніх військових фахівців. Розкрито деякі аспекти проблеми адаптації курсантів-льотчиків до умов навчання у вищому військовому навчальному закладі авіаційного профілю, технологій мовної підготовки військових фахівців у ЗСУ. Проаналізовано особливості соціальної фрустрованості військовослужбовців як передумови психофізіологічного забезпечення управлінської діяльності.

Освещены вопросы военной педагогики и психологии, научно-методического обеспечения учебно-воспитательного процесса, кадровой политики в Вооруженных Силах Украины (ВСУ). Рассмотрены проблемы усовершенствования содержания военного образования, в частности, фундаментации математической подготовки будущих военных специалистов. Раскрыты некоторые аспекты проблемы адаптации курсантов-летчиков к условиям обучения в высшем военном учебном заведении авиационного профиля, технологий языковой подготовки военных специалистов в ВСУ. Проанализированы особенности социальной фрустрованности военнослужащих как предпосылки психофизиологического обеспечения управленческой деятельности.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ц4,8(4УКР)301я43 + Ю942я54(4УКР)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70632 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Військова освіта : Зб. наук. пр. N 1(17) / ред.: В. В. Ягупов; Київ. юрид. ін-т МВС України. - К., 2006. - 276 с. - укp.

Висвітлено аспекти формування педагогічної системи підготовки персоналу миротворчих контингентів Збройних Сил України, теоретико-методологічний аспект гуманізації та гуманітаризації військової освіти. Викладено методику проведення експериментального дослідження формування психолого-педагогічної компетентності офіцерів-зв'язківців. Розглянуто проблеми вдосконалення системи педагогічної підготовки та підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників військових ВНЗ. Проаналізовано роль педагогічної складової професійної діяльності офіцерів-радіоінженерів. Визначено передумови становлення системи підготовки військових фінансистів в Україні, роль активних методів навчання у формуванні педагогічної компетентності магістрів військового управління.

Освещены аспекты формирования педагогической системы подготовки персонала миротворческих контингентов Вооруженных Сил Украины, теоретико-методологический аспект гуманизации и гуманитаризации военного образования. Изложена методика проведения экспериментального исследования формирования психолого-педагогической компетентности офицеров-связистов. Рассмотрены проблемы усовершенствования системы педагогической подготовки и повышения квалификации научно-педагогических сотрудников военных ВУЗ. Проанализирована роль педагогической составной профессиональной деятельности офицеров-радиоинженеров. Определены предпосылки становления системы подготовки военных финансистов в Украине, роль активных методов обучения в формировании педагогической компетентности магистров военного управления.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ц4,8(4УКР)301я54

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70632 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Військова освіта : Зб. наук. пр. N 2(16) / ред.: В. В. Ягупов; Київ. юрид. ін-т МВС України. - К., 2005. - 241 с. - укp.

Проаналізовано педагогічні умови ефективного функціонування системи військово-патріотичного виховання особового складу Збройних Сил України, а також педагогічні та психологічні особливості адаптації військовослужбовців до умов миротворчих операцій. Розглянуто гуманістичну парадигму військової освіти як основу моделювання процесу підготовки військових фахівців. Висвітлено проблеми формування професійної культури у офіцерів за умов інформатизації освіти, розробки та використання комп'ютерних навчальних програм. Наведено результати експериментального дослідження формування професійного інтелекту у фахівців. Розкрито зміст проектувальної діяльності викладачів у процесі стандартизації підготовки військових фахівців у контексті вимог Болонського процесу. Визначено шляхи підвищення фундаменталізації математичної освіти на етапі переходу від шкіл різних типів до військових навчальних закладів.

Проанализированы педагогические условия эффективного функционирования системы военно-патриотического воспитания личного состава Вооруженных Сил Украины, а также педагогические и психологические особенности адаптации военнослужащих к условиям миротворческих операций. Рассмотрена гуманистическая парадигма военного образования как основа моделирования процесса подготовки военных специалистов. Освещены проблемы формирования профессиональной культуры у офицеров в условиях информатизации образования, разработки и использования компьютерных учебных программ. Приведены результаты экспериментального исследования формирования профессионального интеллекта у специалистов. Раскрыто содержание проектировочной деятельности преподавателей в процессе стандартизации подготовки военных специалистов в контексте требований Болонского процесса. Определены пути повышения фундаментализации математического образования на этапе перехода от школ разных типов до военных учебных заведений.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ц4,8(4УКР)301я54

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70632 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Військова освіта : зб. наук. пр. N 2(20) / ред.: В. В. Ягупов; Київ. юрид. ін-т МВС України. - К., 2007. - 223 с. - укp.

Розкрито дидактичні засади оцінювання знань, навичок і вмінь курсантів. Розглянуто проблему формування позитивного іміджу військовослужбовців Збройних сил України. Проаналізовано особливості організації військово-педагогічного процесу на кафедрах військової підготовки цивільних ВНЗ. Викладено системний підхід до визначення критеріїв професійної компетентності викладачів військових ВНЗ. Визначено динаміку формування професійної етики магістрів військово-соціального управління на основі освітніх технологій, психолого-педагогічні умови формування професійних умінь офіцерів-психологів, організаційно-педагогічні умови впровадження засобів дистанційного навчання в систему професійної підготовки військових фахівців. Описано технології навчання в системі військової освіти. Висвітлено перспективи переходу Збройних сил України до комплектування військовослужбовцями контрактної служби.

Раскрыты дидактические основы оценки знаний, навыков и умений курсантов. Рассмотрена проблема формирования положительного имиджа военнослужащих Вооруженных сил Украины. Проанализированы особенности организации военно-педагогического процесса на кафедрах военной подготовки гражданских ВУЗ. Изложен системный подход к определению критериев профессиональной компетентности преподавателей военных ВУЗ. Определены динамика формирования профессиональной этики магистров военно-социального управления на основе образовательных технологий, психолого-педагогические условия формирования профессиональных умений офицеров-психологов, организационно-педагогические условия внедрения средств дистанционного обучения в систему профессиональной подготовки военных специалистов. Описаны технологии обучения в системе военного образования. Освещены перспективы перехода Вооруженных сил Украины к комплектованию военнослужащими контрактной службы.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ц4,8(4УКР)39я54

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70632 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Військова освіта : зб. наук. пр. N 1(21) / ред.: В. В. Ягупов; Київ. юрид. ін-т МВС України. - К., 2008. - 196 с. - укp.

Викладено концептуальні основи розвитку професійної суб'єктності у фахівців розвідувальної діяльності в системі післядипломної освіти. Розглянуто питання підготовки військових фахівців у ВНЗ за умов запровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу. Проаналізовано роль і місце тактики в системі підготовки кадрів для проходження служби у військовому резерві. Висвітлено моральну культуру офіцерів у контексті військово-національних традицій, роль мовленнєвої культури у формуванні особистості військового фахівця. Описано технологію формування психолого-педагогічної компетентності у курсантів військових ВНЗ. Визначено шляхи вирішення проблемних питань переходу на контрактну форму комплектування офіцерським складом Збройних сил України.

Изложены концептуальные основы развития профессиональной субъектности у специалистов разведывательной деятельности в системе последипломного образования. Рассмотрены вопросы подготовки военных специалистов в ВУЗ в условиях внедрения кредитно-модульной системы организации учебного процесса. Проанализированы роль и место тактики в системе подготовки кадров для прохождения службы в военном резерве. Освещены моральная культура офицеров в контексте военно-национальных традиций, роль речевой культуры в формировании личности военного специалиста. Описана технология формирования психолого-педагогической компетентности у курсантов военных ВУЗ. Определены пути решения проблемных вопросов перехода на контрактную форму комплектования офицерским составом Вооруженных сил Украины.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ц4,8(4Укр)39 р

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70632 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Військова освіта : зб. наук. пр. N 2(22) / ред.: В. В. Ягупов; Київ. юрид. ін-т МВС України. - К., 2008. - 176 с. - укp.

Розкрито психолого-педагогічні засади розвитку професійної суб'єктності у магістрів військового управління в системі післядипломної освіти. Розглянуто питання формування професійної компетентності офіцерів-керівників. Викладено компетентнісний підхід до професійної підготовки військових фахівців. Проаналізовано особливості формування психологічної готовності магістрів військово-соціального управління до керування процесом виховання військовослужбовців у військових ВНЗ. Описано методичну систему підготовки персоналу миротворчих контингентів Збройних Сил України.

Раскрыты психолого-педагогические основы развития профессиональной субъектности у магистров военного управления в системе последипломного образования, содержание образования при их подготовке. Рассмотрены вопросы формирования профессиональной компетентности офицеров-руководителей. Изложен компетентностный подход к профессиональной подготовке военных специалистов. Проанализированы особенности формирования психологической готовности магистров военно-социального управления к управлению процессом воспитания военнослужащих в военных ВУЗ. Описана методическая система подготовки персонала миротворческих контингентов Вооруженных Сил Украины.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ц4,8(4УКР)301 я43

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70632 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського