Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>I=Ж71144<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 69
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Екологічна психологія / ред.: С. Д. Максименко; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. - К. : Міленіум, 2004. - 345 с. - (Актуал. пробл. психології; Т. 7, вип. 3). - укp.

Проаналізовано соціальні та психологічні складові суб'єктивного образу здорового способу життя, вплив на особистість філософсько-християнського прагматизму, темпоральність як чинник ресоціалізації депривованої особистості. Висвітлено екопсихологічні проблеми розвитку пізнавальної активності розумово обдарованої людини, концепції адиктивної поведінки учнівської молоді. Викладено теоретико-методологічні підходи до вивчення проблеми соціалізації обдарованості в молодшому шкільному віці. Розглянуто питання розвитку емоційно-естетичної сфери підлітків у процесі вивчення літератури.

Проанализированы социальные и психологические составные субъективного образа здорового способа жизни, влияние на личность философско-христианского прагматизма, темпоральность как фактор ресоциализации депривированной личности. Освещены экопсихологические проблемы развития познавательной активности умственно одаренного человека, концепции адиктивного поведения ученической молодежи. Представлены теоретико-методологические подходы к изучению проблемы социализации одаренности в младшем школьном возрасте. Рассмотрены вопросы развития эмоционально-эстетической сферы подростков в процессе изучения литературы.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.51-61я54(4УКР)2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71144 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Екологічна психологія / ред.: С. Д. Максименко; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. - К. : Міленіум, 2004. - 198 с. - (Актуал. пробл. психології; Т. 7, вип. 2). - укp.

Визначено компоненти екологічної свідомості особистості, висвітлено психолого-педагогічні проблеми екологічної освіти школярів. Проаналізовано рівень суб'єктивного переживання почуття самотності у хворих на ВІЛ-інфекцію, особливості індивідуально-психологічних характеристик населення, що проживає на "чистих" та радіаційно забруднених територіях Чернігівщини. Розглянуто питання формування екологічних цінностей як важливої складової екологічного виховання, соціально-психологічну програму профілактики екодевіантної поведінки у студентському середовищі.

Определены компоненты экологического сознания личности, освещены психолого-педагогические проблемы экологического образования школьников. Проанализированы уровень субъективного переживания чувства одиночества у больных на ВИЧ-инфекцию, особенности индивидуально-психологических характеристик населения, проживающего на "чистых" и радиационно загрязненных территориях Черниговщины. Рассмотрены вопросы формирования экологических ценностей как важной составной части экологического воспитания, социально-психологическая программа профилактики экодевиантного поведения в студенческой среде.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.51-61я54(4УКР)2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71144 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Екологічна психологія / ред.: С. Д. Максименко. - К. : Міленіум, 2005. - 431 с. - (Актуал. пробл. психології: Зб. наук. пр. Ін-ту психології ім. Г.С.Костюка АПН України; Т. 7, вип. 4). - укp.

Проаналізовано психолінгвістичні особливості оволодіння дітьми дошкільного віку синтагматичними та парадигматичними компонентами мови, а також особливості детермінації страхів у дошкільників залежно від їх особистісного розвитку у сім'ї. Розкрито вплив індивідуально-психологічних рис особистості на механізми формування міжособистісних стосунків між вчителем та учнем. Описано функції пам'яті у формуванні реконструктивного мислення особистості. Визначено сучасні напрями дослідження проблеми креативного мислення. Розглянуто питання діагностики креативності обдарованих школярів.

Проанализированы психолингвистические особенности овладения детьми дошкольного возраста синтагматическими и парадигматическими компонентами речи, а также особенности детерминации страхов у дошкольников в зависимости от их личностного развития в семье. Изучено влияние индивидуально-психологических особенностей личности на механизмы формирования межличностных отношений между учителем и учеником. Раскрыты функции памяти в формировании реконструктивного мышления личности. Определены современные направления исследования проблемы креативного мышления. Рассмотрены вопросы диагностики креативности одаренных школьников.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.51-61я54(4УКР)2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71144 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Екологічна психологія / ред.: С. Д. Максименко. - К. : Міленіум, 2005. - 376 с. - (Актуал. пробл. психології: Зб. наук. пр. Ін-ту психології ім. Г.С.Костюка АПН України; Т. 7, вип. 5, ч. 1). - укp.

Розглянуто питання соціально-психологічної адаптації студентів до освітнього середовища у ВНЗ. Висвітлено особливості психологічного захисту в сучасному інформаційному середовищі, сприйняття Інтернету користувачами. Розкрито еколого-психологічні аспекти професійного розвитку особистості в системі вищої освіти, теоретичні основи формування екологічно доцільної поведінки студентів. Проаналізовано формування рефлексії як елементу екологічної свідомості особистості студента у процесі його професійної самореалізації.

Рассмотрены вопросы социально-психологической адаптации студентов к образовательной среде в ВУЗ. Освещены особенности психологической защиты в современной информационной среде, восприятия Интернета пользователями. Раскрыты эколого-психологические аспекты профессионального развития личности в системе высшего образования, теоретические основы формирования экологического целесообразного поведения студентов. Проанализировано формирование рефлексии как элемента экологического сознания личности студента в процессе его профессиональной самореализации.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.51-61я43

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71144 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Екологічна психологія / ред.: С. Д. Максименко. - К. : Міленіум, 2005. - 372 с. - (Актуал. пробл. психології: Зб. наук. пр. Ін-ту психології ім. Г.С.Костюка АПН України; Т. 7, вип. 5, ч. 2). - укp.

Проаналізовано місце екологічної психології в системі професійної підготовки психологів, вплив екологічної культури батьків на розвиток патріотичної рефлексії молодших школярів. Висвітлено психологічні основи професійного розвитку особистості, причини психічної дезадаптації дітей раннього віку за умов стаціонарного закладу. Розглянуто питання формування особистості учня в процесі його взаємодії з учителем в системі розвиваючого навчання. Наведено результати дослідження професійної ідентичності в теорії і практиці підготовки вчителів. Розкрито вплив гендерних стереотипів на утворення ціннісного конфлікту в молодіжному середовищі.

Проанализированы место экологической психологии в системе профессиональной подготовки психологов, влияние экологической культуры родителей на развитие патриотической рефлексии младших школьников. Освещены психологические основы профессионального развития личности, причины психической дезадаптации детей раннего возраста в условиях стационарного заведения. Рассмотрены вопросы формирования личности ученика в процессе его взаимодействия с учителем в системе развивающего обучения. Приведены результаты исследования профессиональной идентичности в теории и практике подготовки учителей. Изучено влияние гендерных стереотипов на образование ценностного конфликта в молодежной среде.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.51-61

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71144 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія / ред.: С. Д. Максименко; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. - К. : Міленіум, 2005. - 192 с. - (Актуал. пробл. психології; Т. 1, ч. 15). - укp.

Висвітлено психологічні основи підготовки менеджерів персоналу організацій, організаційних та економічних психологів. Проаналізовано особливості лідерських якостей у менеджерів мережевого маркетингу, психологічної готовності керівників освітніх організацій до планування професійної кар'єри, ефективність взаємодії керівника з колективом виробничого підприємства. Розглянуто проблеми психологічної підготовки молодого вчителя до професійної діяльності на основі вітчизняного та зарубіжного досвіду дослідження. Розкрито аксіологічний аспект формування ефективної взаємодії співробітників організації за умов соціально-економічних змін, психологічні аспекти формування інноваційно-активної особистості фахівців у ВНЗ. Наведено індивідуально-типологічні характеристики системи саморегуляції як умову регулятивної культури професійного мислення психолога-практика. Висвітлено особливості формування готовності учителів початкових класів до розвитку креативності молодших школярів.

Освещены психологические основы подготовки менеджеров персоналов организаций, организационных и экономических психологов. Проанализированы особенности лидерских качеств у менеджеров сетевого маркетинга, психологической готовности руководителей образовательных организаций к планированию профессиональной карьеры, эффективность взаимодействия руководителя с коллективом производственного предприятия. Рассмотрены проблемы психологической подготовки молодого учителя к профессиональной деятельности на основе отечественного и зарубежного опыта исследования. Раскрыты аксиологический аспект формирования эффективного взаимодействия сотрудников организации в условиях социально-экономических изменений, психологические аспекты формирования инновационно-активной личности специалистов в ВУЗ. Приведены индивидуально-типологические характеристики системы саморегуляции как условие регулятивной культуры профессионального мышления психолога-практика. Изучены особенности формирования готовности учителей начальных классов к развитию креативности младших школьников.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю95я54(4УКР)3

Шифр НБУВ: Ж71144 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Психологія розвитку дошкільника / ред.: С. Д. Максименко; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. - К. : Нора-прінт, 2004. - 119 с. - (Актуал. пробл. психології; Т. 4, вип. 2). - укp.

Розкрито психологічні засади розвитку індивідуальності дитини, психолого-педагогічні основи вивчення індивідуальних особливостей пізнавальної діяльності дошкільників, проналізовано їх комунікативний розвиток. Викладено концептуальні підходи до дослідження індивідуальних особливостей емоційного розвитку дитини. Описано особливості спілкування молодших та старших дошкільників.

Освещены психологические основы развития индивидуальности ребенка, психолого-педагогические основы изучения индивидуальных особенностей познавательной деятельности дошкольников, проанализировано их коммуникативное развитие. Изложены концептуальные подходы к исследованию индивидуальных особенностей эмоционального развития ребенка. Описаны особенности общения младших и старших дошкольников.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.401.2я43 + Ч411я43

Шифр НБУВ: Ж71144 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Соціальна психологія. Організаційна психологія. Економічна психологія / ред.: С. Д. Максименко; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. - К. : Міленіум, 2004. - 165 с. - (Актуал. пробл. психології; Т. 1, вип. 13). - укp.

Розглянуто питання про становлення професійного мислення психолога-практика. Проаналізовано вплив когнітивно-стильових відмінностей на професійне становлення майбутніх психологів. Розкрито теоретико-методологічні засади професійної підготовки спеціалістів у ВНЗ різних рівнів акредитації, а також підготовки психологів до надання психологічної допомоги управлінському персоналу організацій. Висвітлено психологічні особливості розвитку конкурентноздатності майбутніх фахівців-менеджерів, загальні тенденції процесу морально-правової соціалізації особистості у період юності студентів-першокурсників до навчання у ВНЗ. Визначено специфіку стилів поведінки в конфлікті залежно від етнічної ідентичності.

Рассмотрен вопрос о становлении профессионального мышления психолога-практика. Проанализировано влияние когнитивно-стилевых отличий на профессиональное становление будущих психологов. Раскрыты теоретико-методологические основы профессиональной подготовки специалистов в ВУЗ разных уровней аккредитации, а также подготовки психологов к предоставлению психологической помощи управленческому персоналу организаций. Освещены психологические особенности развития конкурентоспособности будущих специалистов-менеджеров, общие тенденции процесса морально-правовой социализации личности в период юношества студентов-первокурсников к обучению в ВУЗ. Определена специфика стилей поведения в конфликте в зависимости от этнической идентичности.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю95я54(4УКР)

Шифр НБУВ: Ж71144 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Соціальна психологія. Організаційна психологія. Економічна психологія / ред.: С. Д. Максименко, Л. М. Карамушка; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. - К. : Міленіум, 2005. - 176 с. - (Актуал. пробл. психології; Т. 1, ч. 14). - укp.

Висвітлено методи та форми психологічної підготовки підприємців до підвищення ефективності підприємницької діяльності. Проаналізовано систему діагностичних методик для вивчення психологічних особливостей підприємців. Розкрито вплив психологічних факторів на процес прийняття економічних рішень. Описано модель управління атестацією педагогів. Розглянуто питання формування соціального інтелекту та комунікативної культури студентів ВНЗ.

Освещены методы и формы психологической подготовки предпринимателей к повышению эффективности предпринимательской деятельности. Проанализирована система диагностических методик для изучения психологических особенностей предпринимателей. Изучено влияние психологических факторов на процесс принятия экономических решений. Представлена модель управления аттестацией педагогов. Рассмотрены вопросы формирования социального интеллекта и коммуникативной культуры студентов ВУЗ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю95я43

Шифр НБУВ: Ж71144 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Актуальні проблеми генези особистості в контексті навчання і виховання : Зб. наук. ст. / ред.: С. Д. Максименко. - К. : Нора-Прінт, 2001. - 189 с. - (Акт. пробл. психології; Т. 4). - укp.

Висвітлено актуальні питання розвитку особистості на різних етапах онтогенезу. Проаналізовано сучасний стан генетичних досліджень у психології стосовно розвитку особистості у навчальній діяльності. Розглянуто психологічні чинники морального становлення дитини дошкільного та молодшого шкільного віку. Визначено взаємозв'язок навчання, виховання та розвитку когнітивних, емоційних та вольових компонентів структури особистості. Обговорено психолого-педагогічні проблеми у роботі дитячого садка та школи. Охарактеризовано внесок В.К.Котирло щодо вивчення дитячої психології, зокрема в теорію розвитку вольової поведінки у дошкільників.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.7я43+4311.3я43

Шифр НБУВ: Ж71144 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Психологічна герменевтика. Т. 2 / ред.: Н. В. Чепелєва. - К., 2001. - 127 с. - (Акт. пробл. психології; Т. 2). - укp.

Висвітлено актуальні проблеми психологічної герменевтики як напряму досліджень, що вивчає проблеми розуміння та інтерпретації реальності, у тому числі психічної реальності людини, її особистого досвіду. Розглянуто психологічні особливості буденного дискурсу. Проаналізовано психологічні параметри оцінки дискурсу інтерсуб'єктної взаємодії, а також основні підходи до проблеми розуміння тексту.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю935.131-232

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71144 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Психофізіологія. Медична психологія. Генетична психологія / ред.: С. Д. Максименко; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. - К., 2002. - 143 с. - (Акт. пробл. психології; Т. 5, ч. 1). - укp.

Висвітлено особливості процесу мислення в педагогічній діяльності. Наведено результати дослідження особливостей емоційної сфери та негативних праксичних станів педагогів. Розглянуто емоційний стрес як провідний фактор виникнення психосоматичних розладів у студентів, системний підхід як методологічну базу психофізіологічного забезпечення діяльності людини. Описано етапи реформування освіти та визначення рівня психофізіологічного забезпечення навчання в сучасних навчальних закладах. Проведено порівняльний аналіз результатів дослідження факторів резистентності до стресу в дівчат та юнаків старшого шкільного віку.

Освещены особенности процесса мышления в педагогической деятельности. Приведены результаты исследования особенностей эмоциональной сферы и негативных праксических состояний педагогов. Рассмотрены эмоциональный стресс как ведущий фактор возникновения психосоматических расстройств у студентов, системный подход как методологическая основа психофизиологического обеспечения деятельности человека. Описаны этапы реформирования образования и определения уровня психофизиологического обеспечения обучения в современных учебных заведениях. Проведен сравнительный анализ результатов исследования факторов резистентности к стрессу у девушек и подростков старшего школьного возраста.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю9я54(4УКР)2 + Р64я54(4УКР)2

Шифр НБУВ: Ж71144 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Психофізіологія. Медична психологія. Генетична психологія / ред.: С. Д. Максименко; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. - К., 2003. - 214 с. - (Акт. пробл. психології; Т. 5, ч. 2). - укp.

Викладено психолого-педагогічні та психофізіологічні аспекти професійної підготовки соціальних педагогів у системі вищої освіти. Наведено результати дослідження емоційного компонента психофізіологічного забезпечення педагогічної діяльності. Описано методику дослідження становлення мотивації особистості до професійної діяльності. Розглянуто питання загальної та індивідуальної оптимізації адаптаційних можливостей педагогів. Висвітлено актуальні проблеми психофізіології за сучасних умов. Проаналізовано вікові відмінності та психологічні детермінанти агресивного реагування особистості у критичній ситуації, вплив типів темпераменту на ступінь психологічної резистентності до стресу, властивостей темпераменту на професійну адаптацію вчителів.

Изложены психолого-педагогические и психофизиологические аспекты профессиональной подготовки социальных педагогов в системе высшего образования. Приведены результаты исследования эмоционального компонента психофизиологического обеспечения педагогической деятельности. Описана методика исследования становления мотивации личности к профессиональной деятельности. Рассмотрены вопросы общей и индивидуальной оптимизации адаптационных возможностей педагогов. Освещены актуальные проблемы психофизиологии в современных условиях. Проанализированы возрастные отличия и психологические детерминанты агрессивного реагирования личности в критической ситуации, влияние типов темперамента на степень психологической резистентности к стрессу, свойств темперамента на профессиональную адаптацию учителей.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю948я43 + Ч314я43 + Р64я54(4УКР)2

Шифр НБУВ: Ж71144 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Соціальна психологія. Психологія управління. Організаційна психологія / ред.: С. Д. Максименко; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. - К., 2003. - 175 с. - (Акт. пробл. психології; Т. 1, ч. 10). - укp.

Викладено християнський підхід у пошуку шляхів подолання конфлікту. Розкрито суб'єктивні причини виникнення конфліктів в діяльності центру зайнятості. Висвітлено психологічні проблеми підготовки менеджерів у системі післядипломної педагогічної освіти до управління конфліктами в освітніх організаціях. Розглянуто психологічні умови попередження конфліктів у процесі проведення атестації педагогічних працівників у навчальних закладах І - ІІ рівнів акредитації. Проаналізовано формування мотивації досягнення успіху в молодших школярів шляхом розвитку рефлексивного оцінювання. Описано модель управління процесом професійної адаптації вчителів.

Изложен христианский подход в поиске путей преодоления конфликта. Раскрыты субъективные причины возникновения конфликтов в деятельности центра занятости. Освещены психологические проблемы подготовки менеджеров в системе последипломного педагогического образования к управлению конфликтами в образовательных организациях. Рассмотрены психологические условия предупреждения конфликтов в процессе проведения аттестации педагогических работников в учебных заведениях І - ІІ уровней аккредитации. Проанализировано формирование мотивации достижений младшего школьника через развитие рефлексивной оценки. Описана модель управления процессом профессиональной адаптации учителей.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю95я54(4Укр)

Шифр НБУВ: Ж71144 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Економічна психологія. Організаційна психологія. Соціальна психологія / ред.: С. Д. Максименко, Л. М. Карамушка. - К., 2003. - 170 с. - (Зб. наук. пр. Ін-ту психології ім. Г.С.Костюка АПН України. Сер. Акт. пробл. психології; Т. 1, вип. 11). - укp.

Проаналізовано роль економічної психології у системі підготовки фахівців в Україні. Розглянуто питання соціально-психологічної адаптації майбутніх товаровиробників за ринкових умов господарювання, підприємництва як предмета дослідження економічної психології. Описано особливості самопрезентації українського підприємця, систему професійних компетенцій організаційних психологів та психологів праці, модель конкуруючих цінностей у контексті ефективного управління організаціями. Розкрито психологічний аспект гендерної просвіти керівників освітніх організацій, психологічні особливості стрес-факторів у процесі адаптації педагогічних працівників, управління конфліктом в стресових педагогічних ситуаціях.

Проанализирована роль экономической психологии в системе подготовки специалистов в Украине. Рассмотрены вопросы социально-психологической адаптации будущих товаропроизводителей в рыночных условиях хозяйствования, предпринимательства как объекта исследования экономической психологии. Описаны особенности самопрезентации украинского предпринимателя, система профессиональных компетенций организационных психологов и психологов труда, модель конкурирующих ценностей в контексте эффективного управления организациями. Раскрыты психологический аспект гендерного просвещения руководителей образовательных организаций, психологические особенности стресс-факторов в процессе адаптации педагогических работников, управления конфликтом в стрессовых педагогических ситуациях.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю95я43

Шифр НБУВ: Ж71144 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Економічна психологія. Організаційна психологія. Соціальна психологія / ред.: С. Д. Максименко, Л. М. Карамушка. - К. : Міленіум, 2004. - 191 с. - (Зб. наук. пр. Ін-ту психології ім. Г.С.Костюка АПН України. Сер. Акт. пробл. психології; Т. 1, вип. 12). - укp.

Розглянуто питання соціальної, організаційної, економічної, екологічної психології, а також управління. Наведено порівняльний аналіз особливостей сформованості професійних якостей у майбутніх медичних психологів. Розкрито вплив християнської освіти на культуру спілкування учнів недільних християнських шкіл у соціально-психологічному аспекті. Висвітлено формування мовленнєвої компетентності майбутніх практичних психологів. Визначено психологічні фактори прийняття рішення за умов внутрішньоособистісного конфлікту. Викладено психологічні аспекти підприємницької діяльності в сфері торгового бізнесу.

Рассмотрены вопросы социальной, организационной, экономической, экологической психологии, а также управления. Приведен сравнительный анализ особенностей сформированности профессиональных качеств у будущих медицинских психологов. Изучено влияние христианского образования на культуру общения учеников воскресных христианских школ в социально-психологическом аспекте. Освещено формирование речевой компетентности будущих практических психологов. Определены психологические факторы принятия решений в условиях внутреннеличностного конфликта. Изложены психологические аспекты предпринимательской деятельности в сфере торгового бизнеса.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю95я43 + Ю959.18:430я43 + Ю98я431

Шифр НБУВ: Ж71144 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Проблема розвитку дошкільника в інноваційних системах виховання / ред.: С. Д. Максименко, С. Є. Кулачківська. - К. : Нора-прінт, 2002. - 78 с. - (Зб. наук. ст. Ін-ту психології ім. Г.С.Костюка АПН України. Сер. Акт. пробл. психології; Т. 4, вип. 1). - укp.

Проаналізовано психічний розвиток дошкільника в інноваційних системах виховання, пізнавальний розвиток старшого дошкільника, мовленнєвий розвиток дошкільників, що виховуються в закладах різного типу освіти. Висвітлено психологічні особливості оволодіння дітьми 5 - 6-річного віку писемним мовленням. Визначено психологічні чинники формування усвідомленого диференційованого сприймання та відтворення цифрових знаків у дошкільників. Наведено психолого-педагогічні критерії оцінки інноваційних процесів в освіті.

Проанализированы психическое развитие дошкольника в инновационных системах воспитания, познавательное развитие старшего дошкольника, развитие речи дошкольников, воспитываемых в разных учебных заведениях. Освещены психологические особенности овладения детьми 5 - 6-летнего возраста письменной речью. Определены психологические факторы формирования осознанного дифференциированного восприятия и воспроизведения цифровых знаков у дошкольников. Приведены психолого-педагогические критерии оценки инновационных процессов в образовании.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.501я54(4УКР)2 + Ч411я43

Шифр НБУВ: Ж71144 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Психологічна герменевтика / ред.: Н. В. Чепелєва; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. - К. : Вид. дім Д.Бураго, 2002. - 140 с. - (Акт. пробл. психології; Т. 2). - укp.

Висвітлено проблеми психологічної герменевтики як напряму досліджень, що вивчає проблеми розуміння та інтерпретації реальності, зокрема, психічної реальності людини, її особистого досвіду. Розглянуто перспективу герменевтичного дослідження усвідомлення та інтерпретації педагогом свого професійного досвіду. Описано інтерсуб'єктну природу ідеї, стратегії планування буденного життя. Проаналізовано роль наративу в інтеграції особистого досвіду, особливості його функціонування у дітей та дорослих.

Освещены проблемы психологической герменевтики как напрвавления исследований, изучающего проблемы понимания и интерпретации реальности, в частности, психической реальности человека, его личного опыта. Рассмотрена перпектива герменевтического исследования осознания и интерпретации педагогом своего профессионального опыта. Описаны интерсубъектная природа идеи, стратегии планирования обыденной жизни. Проанализированы роль наратива в интеграции личного опыта, особенности его функционирования у детей и взрослых.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю935.131-232я43 + Ш100.4я54(УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71144 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Психофізіологія. Медична психологія. Генетична психологія / ред.: С. Д. Максименко; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. - К., 2004. - 251 с. - (Акт. пробл. психології; Вип. 3). - укp.

Висвітлено актуальні проблеми психології особистості дітей-інвалідів з вадами зорової функції. Проаналізовано медико-соціальні закономірності формування інфекційної патології у осіб, які потребують спеціальної корекційної допомоги. Розглянуто питання методологічного забезпечення оптимізації медико-соціального супроводження корекційно-реабілітаційних заходів на фоні захворювань гепатобіліарної системи у осіб з особливими фізичними потребами. Наведено наукове обгрунтування системи медико-соціального моніторингу за інфекційними захворюваннями в спеціальних закладах освіти. Описано психофізіологічні особливості професійної діяльності вчителів, методи регуляції та оптимізації їх психофізіологічного стану, розкрито вплив емоційного напруження на зазначений стан. Визначено особливості системної організації уваги та загальні принципи її корекції як засобу оптимізації професійної діяльності педагогів, нейропсихологічні чинники виникнення адиктивної поведінки учнівської молоді.

Освещены актуальные проблемы психологии личности детей-инвалидов с дефектами зрительной функции. Проанализированы медико-социальные закономерности формирования инфекционной патологии у лиц, нуждающихся в специальной коррекционной помощи. Рассмотрены вопросы методологического обеспечения оптимизации медико-социального сопровождения коррекционно-реабилитационных мероприятий на фоне заболеваний гепатобилиарной системы у детей с особыми физическими потребностями. Приведено научное обоснование системы медико-социального мониторинга по инфекционным заболеваниям в специальных учебных заведениях. Описаны психофизиологические особенности профессиональной деятельности учителей, методы регуляции и оптимизации их психофизиологического состояния, изучено влияние эмоционального напряжения на указанное состояние. Определены особенности системной организации внимания и общие принципы его коррекции как средства оптимизации профессиональной деятельности педагогов, нейропсихологические факторы возникновения аддиктивного поведения ученической молодежи.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р64я54(4УКР)3

Шифр НБУВ: Ж71144 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Актуальні проблеми психології : зб. наук. пр. Т. 10, вип. 2. Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія / ред.: С. Д. Максименко; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. - К., 2007. - 677 с. - укp.

Висвітлено проблеми взаємозв'язку креативності з інтелектуальними здібностями та мотиваційно-особистісними характеристиками студентів, психологічної готовності керівників освітніх організацій до управлінської діяльності. Викладено концепції творчості та інтелектуальної активності професійного становлення особистості вчителя. Описано модель продуктивного розвитку професійної Я-концепції менеджерів у сфері соціальної роботи. Наведено результати дослідження комунікативної толерантності в діяльності соціальних працівників. Визначено ефективність впливу соціально-психологічного тренінгу на комунікативну компетентність юристів.

Освещены проблемы взаимосвязи креативности с интеллектуальными способностями и мотивационно-личностными характеристиками студентов, психологической готовности руководителей образовательных организаций к управленческой деятельности. Изложены концепции творчества и интеллектуальной активности профессионального становления личности учителя. Описана модель продуктивного развития профессиональной Я-концепции менеджеров в сфере социальной работы. Приведены результаты исследования коммуникативной толерантности в деятельности социальных сотрудников. Определена эффективность влияния социально-психологического тренинга на коммуникативную компетентность юристов.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю9я54(4УКР)2

Шифр НБУВ: Ж71144 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського