Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>I=Ж71542<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 838
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Проблеми інженерно-педагогічної освіти : Зб. наук. пр. N 10 / ред.: О. Е. Коваленко; Укр. інж.-пед. акад. - Х., 2005. - 314 с. - рус.

Висвітлено концепцію професійно-педагогічної підготовки студентів інженерно-педагогічних спеціальностей. Розглянуто питання забезпечення дистанційного підвищення кваліфікації керівних і педагогічних кадрів, удосконалення психолого-педагогічної підготовки інженерів-педагогів шляхом впровадження інноваційних технологій навчання, використання сучасних технологій у професійній підготовці інженерів-педагогів. Проаналізовано шляхи підвищення якості правової освіти в педагогічних університетах, особливості модульної системи організації навчального процесу у ВНЗ. Описано інноваційні технології навчання за умов підготовки кваліфікаційних робітників у системі професійно-технічної освіти. Викладено методичний підхід до побудови кредитно-модульної системи організації навчального процесу у військовому ВНЗ.

Освещена концепция профессионально-педагогической подготовки студентов инженерно-педагогических специальностей. Рассмотрены вопросы обеспечения дистанционного повышения квалификации руководяших и педагогических кадров, усовершенствования психолого-педагогической подготовки инженеров-педагогов путем внедрения инновационных технологий обучения, использования современных технологий в профессиональной подготовке инженеров-педагогов. Проанализированы пути повышения качества правового образования в педагогических университетах, особенности модульной системы организации учебного процесса в ВУЗ. Представлены инновационные технологии обучения в условиях подготовки квалификационных рабочих в системе профессионально-технического образования. Изложен методический подход к построению кредитно-модульной системы организации учебного процесса в военном ВУЗ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж.р(4УКР)3 я54 + Ч481.202 я54(4УКР)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71542 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Проблеми інженерно-педагогічної освіти : Зб. наук. пр. N 8 / ред.: О. Е. Коваленко; Укр. інж.-пед. акад. - Х., 2004. - 232 с. - укp.

Висвітлено проблеми кадрового забезпечення системи професійно-технічної освіти України, підготовки молодших спеціалістів у контексті Болонського процесу. Розглянуто питання інженерно-педагогічного забезпечення аграрних ПТУ в галузі механізації сільського господарства. Проаналізовано особливості організації самостійної роботи студентів інженерно-педагогічних спеціальностей з застосуванням комп'ютерних технологій, стан працевлаштування випускників інженерно-педагогічних спеціальностей у ПТУ. Визначено основні напрямки створення та діяльності науково-методичного центру інженерно-педагогічної освіти в країні.

Освещены проблемы кадрового обеспечения системы профессионально-технического образования Украины, подготовки младших специалистов в контексте Болоннского процесса. Рассмотрены вопросы инженерно-педагогического обеспечения аграрных ПТУ в области механизации сельского хозяйства. Проанализированы особенности организации самостоятельной работы студентов инженерно-педагогических специальностей с применением компьютерных технологий, состояние трудоустройства выпускников инженерно-педагогических специальностей в ПТУ. Определены основные направления создания и деятельности научно-методического центра инженерно-педагогического образования в стране.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч454(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71542 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Проблеми інженерно-педагогічної освіти : Зб. наук. пр. N 9 / ред.: О. Е. Коваленко; Укр. інж.-пед. акад. - Х., 2005. - 253 с. - рус.

Розглянуто питання фундаменталізації професійної підготовки у вимірі європейського освітнього простору. Висвітлено концептуальні засади підготовки інженерів-педагогів до виховної діяльності в ПТУ. Проаналізовано основні напрямки науково-дослідних робіт з проблем інженерно-педагогічної освіти, комунікативну складову інженерно-педагогічної діяльності. Розкрито педагогічні основи використання комп'ютерних технологій у процесі навчання іноземній мові студентів ВНЗ технічного профілю, психологічні аспекти управління процесом творчої діяльності студентів.

Рассмотрены вопросы фундаментализации профессиональной подготовки в измерении европейского образовательного пространства. Освещены концептуальные основы подготовки инженеров-педагогов к воспитательной деятельности в ПТУ. Проанализированы основные направления научно-исследовательских работ по проблемам инженерно-педагогического образования, коммуникативная составная инженерно-педагогической деятельности. Раскрыты педагогические основы использования компьютерных технологий в процессе обучения иностранному языку студентов ВУЗ технического профиля, психологические аспекты управления процессом творческой деятельности студентов.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж.р(4УКР)3 я54 + Ч481.202 я54(4УКР)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71542 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Проблеми інженерно-педагогічної освіти : Зб. наук. пр. Вип. 2 / ред.: С. Ф. Артюх; Укр. інж.-пед. акад. - Х., 2001. - 178 с. - укp.

Розглянуто питання методологічного забезпечення, а також методику та зміст підготовки інженерно-педагогічних кадрів. Викладено концепцію професійного навчання на основі модулів професійної компетентності, яка є новою формою професійного навчання. Запропоновано технологічний підхід до обгрунтування педагогічного процесу у вищій школі.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.5 + Ж.р(4Укр)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71542 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Проблеми інженерно-педагогічної освіти : Зб. наук. пр. N 1 / ред.: C. A. Артюх; Укр. інж.-пед. акад. - Х., 2001. - 162 с.: табл. - укp.

Розглянуто проблеми та досвід підготовки викладачів для системи професійно-технічної освіти. Наведено порівняльний аналіз європейської системи інженерної педагогіки та системи інженерно-педагогічної підготовки на Україні. Проаналізовано особливості оптимізації педагогічного процесу. Встановлено залежність якості знань та умінь з дисципліни від ефективності роботи студента в процесі виконання розрахунково-графічних робіт. На підставі індивідуального навчання визначено взаємозв'язок інженерної та методичної підготовки інженерів-педагогів швейного профілю.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж.р(4УКР)3 я54

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71542 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Проблеми інженерно-педагогічної освіти : Зб. наук. пр. N 3 / ред.: С. Ф. Артюх; Укр. інж.-пед. акад. - Х., 2002. - 199 с. - укp.

Висвітлено проблеми та перспективи загальної фізики у системі інженерно-педагогічної освіти, проблеми формування економічних умінь у професійно-технічній підготовці майбутніх інженерів-педагогів. Проаналізовано формування навичок нестандартного творчого мислення у майбутніх інженерів-педагогів. Розглянуто питання управління навчально-методичним процесом підготовки авіаційних фахівців для військово-повітряних сил. Розкрито деякі аспекти професійно-педагогічної підготовки диспетчерів-інструкторів. Значну увагу приділено питанням проектування структури рейтингової оцінки навчально-творчої діяльності студентів у разі використання модульно-рейтингової технології навчання. Описано метод формування змісту інженерних дисциплін на основі використання імітаційних моделей діяльності експертів, методику ознайомлення учнів з основними можливостями електронних таблиць на уроках інформатики. Наведено оцінку індивідуальних можливостей людини з метою забезпечення надійності його операторської діяльності.

Освещены проблемы и перспективы общей физики в системе инженерно-педагогического образования, проблемы формирования экономических умений в профессионально-технической подготовке будущих инженеров-педагогов. Проанализировано формирование навыков нестандартного творческого мышления у будущих инженеров-педагогов. Рассмотрены вопросы управления учебно-методическим процессом подготовки авиационных специалистов для военно-воздушных сил. Раскрыты некоторые аспекты профессионально-педагогической подготовки диспетчеров-инструкторов. Значительное внимание уделено вопросам проектирования структуры рейтинговой оценки учебно-творческой деятельности студентов при использовании модульно-рейтинговой технологии обучения. Описан метод формирования содержания инженерных дисциплин на основе использования иммитационных моделей деятельности экспертов, методика ознакомления учеников с основными возможностями электронных таблиц на уроках информатики. Приведена оценка индивидуальных возможностей человека с целью обеспечения надежности его операторской деятельности.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.5я54(4УКР)

Шифр НБУВ: Ж71542 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Проблеми інженерно-педагогічної освіти : Зб. наук. пр. N 4 / ред.: С. Ф. Артюх; Укр. інж.-пед. акад. - Х., 2003. - 184 с. - рус.

Освещены этапы развития кибернетической педагогики. Проанализирована познавательная самостоятельность студентов в условиях информатизации образования как объект педагогических исследований. Описана система высшего образования и приведена оценка её качества. Рассмотрены принципы подготовки современного руководителя социальной системы, проблемы непрерывной экономической подготовки кадров, вопросы совершенствования инженерно-педагогического образования. Представлены модель мониторинга готовности будущих инженеров-педагогов к профессионально-педагогической деятельности, информационная модель педагогической системы, а также модель выбора средства реализации педагогической направленности учебного процесса по информатике.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.202я54(4Укр)3

Шифр НБУВ: Ж71542 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Проблеми інженерно-педагогічної освіти : Зб. наук. пр. N 5 / ред.: С. Ф. Артюх; Укр. інж.-пед. акад. - Х., 2003. - 362 с. - укp.

Розглянуто сучасний стан, перспективи розвитку та проблемні питання діяльності професійно-технічної освіти на Україні. Визначено функції, шляхи удосконалення та забезпечення якості професійно-технічної освіти. Розкрито роль педагога у формуванні в учнів національної культури у становленні духовної зрілості особистості з високими моральними якостями. Розглянуто концепцію розвитку професійної освіти на Україні, її мету, основні положення. Подано визначення поняття "педагогічний процес" на підставі аналізу сучасних наукових психолого-педагогічних досліджень. Запропоновано трикомпонентну модель систем і технологій професійного навчання, яка відображає об'єктивні процеси реформування професійної освіти, а також індивідуальну модель підвищення кваліфікації педагогічних працівників, що дозволяє задовольнити особистісні інтереси та професійні потреби педагогічних працівників. Розглянуто можливості модульної системи професійної освіти для навчання біженців робочим спеціальностям та їх подальшої соціальної адаптації в Україні.

Рассмотрено современное состояние, перспективи развития и проблемные вопросы деятельности профессийнально-технического образования на Украине. Определены функции, пути совершенствования и обеспечения качества профессионально-технического образования; рассмотрены стратегические направления развития. Рассмотрена концепция развития профессионального образования в Украине, ее цель, основные положения. Определены стратегические направления развития профессионального образования. Приведено определение понятия "педагогический процесс" на основе анализа современных научных психолого-педагогических исследований. Предложена трехкомпонентная модель систем и технологий профессионального обучения, которая отображает объєктивные процессы реформирования профессионального образования, а также индивидуальная модель повышения квалификации педагогических работников. Рассмотрены возможности модульной системы профессионального обучения беженцев рабочим специальностям для их дальнейшей социальной адаптации в Украине.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж.р(4УКР) я54 + Ч46 я54(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71542 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Проблеми інженерно-педагогічної освіти : Зб. наук. пр. N 6 / ред.: С. Ф. Артюх; Укр. інж.-пед. акад. - Х., 2004. - 255 с. - укp.

Розглянуто питання удосконалення методології формування правового поля професійно-технічної освіти. Висвітлено основні концептуальні положення розвитку інженерно-педагогічної освіти, проаналізовано досвід розробки менеджменту у даній галузі, розвиток освітніх парадигм у сучасній педагогічній науці. Описано логічні та семантичні прийоми конструювання змісту навчання. Викладено концепцію формування поліізоморфної системи змісту загальноінженерних дисциплін для технологій навчання, висвітлено соціальну технологію цілеорієнтованого підвищення конкурентоспроможності ПТУ.

Рассмотрены вопросы усовершенствования методологии формирования правового поля профессионально-технического образования. Освещены основные концептуальные положения развития инженерно-педагогического образования. Проанализированы опыт разработки менеджмента инженерно-педагогического образования, развитие образовательных парадигм в современной педагогической науке. Описаны логические и семантические приемы конструирования содержания обучения. Изложена концепция формирования полиизоморфной системы содержания общеинженерных дисциплин для технологий обучения, освещена социальная технология целеориентированного повышения конкурентоспособности ПТУ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж.р(4Укр) + Ч454(4Укр)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71542 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Проблеми інженерно-педагогічної освіти : Зб. наук. пр. N 7 / ред.: С. Ф. Артюх; Укр. інж.-пед. акад. - Х., 2004. - 256 с. - укp.

Висвітлено організаційно-економічні принципи обгрунтування нових профілів підготовки інженерно-педагогічних кадрів, переваги використання корпоративних Web-технологій під час розробки інформаційно-адміністративної системи ВНЗ. Викладено діяльнісний підхід до структурування змісту професійного навчання. Наведено структурно-функціональний аналіз системи професійних умінь студентів у курсі загальної хімічної технології. Розглянуто проблеми тестування у процесі педагогічного контролю, якості засвоєння іншомовного тексту студентами інженерно-педагогічних спеціальностей. Визначено педагогічні напрямки підготовки магістрів в Українській інженерно-педагогічній академії.

Освещены организационно-экономические принципы обоснования новых профилей подготовки инженерно-педагогических кадров, преимущества использования корпоративных Web-технологий при разработке информационно-административной системы ВУЗ. Изложен деятельностный подход к структурированию содержания профессионального обучения. Приведен структурно-функциональный анализ системы профессиональных умений студентов в курсе общей химической технологии. Рассмотрены проблемы тестирования при педагогическом контроле, качества усвоения иноязычного текста студентами инженерно-педагогических специальностей. Определены педагогические направления подготовки магистров в Украинской инженерно-педагогической академии.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.202 + Ж.р я54(4УКР)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71542 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Проблеми інженерно-педагогічної освіти : Зб. наук. пр. N 11 / ред.: О. Е. Коваленко; Укр. інж.-пед. акад. - Х., 2005. - 240 с. - рус.

Показана роль и определены функции преподавателя в подготовке нового поколения специалистов с высоким уровнем профессионализма и делового этического потенциала. Рассмотрены коммуникативные способности как фактор формирования психологической культуры инженера-педагога, дискуссия как способ коммуникативной организации обучения иностранному языку в высшей школе, межпредметные связи физики и информатики как средство формирования информационной культуры. Освещены особенности психологического отбора абитуриентов на инженерно-педагогические специальности, обучения эргономической экспертизе несчастных случаев на производстве как необходимый компонент подготовки инженера-педагога. Раскрыты педагогические аспекты подготовки специалистов в сфере производственной безопасности.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71542 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Проблеми інженерно-педагогічної освіти : Зб. наук. пр. N 12 / ред.: О. Е. Коваленко; Укр. інж.-пед. акад. - Х., 2006. - 270 с. - рус.

Висвітлено теоретичні засади компетентнісного підходу до професійного навчання та моделювання педагогічних систем. Розглянуто методологічні питання організації міжкультурної комунікації студентів-економістів. Проаналізовано особливості суб'єктів соціальної діяльності в управлінні проектною соціальною діяльністю студентів. Наведено критерії та методи оцінки безперервної комп'ютерної підготовки студентів ВНЗ.

Освещены теоретические основы компетентностного подхода к профессиональному обучению и моделированию педагогических систем. Рассмотрены методологические вопросы организации межкультурной коммуникации студентов-экономистов. Проанализированы особенности субъектов социальной деятельности в управлении проектной социальной деятельностью студентов. Приведены критерии и методы оценки непрерывной компьютерной подготовки студентов ВУЗ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481я43

Шифр НБУВ: Ж71542 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Проблеми інженерно-педагогічної освіти : Зб. наук. пр. N 13 / ред.: О. Е. Коваленко; Укр. інж.-пед. акад. - Х., 2006. - 300 с. - рус.

Проаналізовано розвиток психолого-педагогічної складової підготовки інженерно-педагогічних кадрів. Розглянуто питання методичної підготовки інженерів-педагогів в галузі проектування навчально-методичного забезпечення модульної технології навчання. Висвітлено моніторинг ефективності підготовки магістрів у системі вищої педагогічної освіти. Описано педагогічні технології формування загальної і професійної культури фахівців.

Проанализировано развитие психолого-педагогической составной подготовки инженерно-педагогических кадров. Рассмотрены вопросы методической подготовки инженеров-педагогов в области проектирования учебно-методического обеспечения модульной технологии обучения. Освещен мониторинг эффективности подготовки магистров в системе высшего педагогического образования. Описаны педагогические технологии формирования общей и профессиональной культуры специалистов.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж.р(4УКР)3-2 + Ч489.518.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71542 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Проблеми інженерно-педагогічної освіти : Зб. наук. пр. N 14 - 15 / ред.: О. Е. Коваленко; Укр. інж.-пед. акад. - Х., 2006. - 488 с. - рус.

Проаналізовано науково-технічну творчість студентів як важливу складову підвищення якості підготовки спеціалістів. Розглянуто питання управління якістю підготовки фахівців у регіональному багаторівневому інженерно-педагогічному навчальному комплексі, викладено методику формування учнівських груп у ПТУ. Описано систему формування загальнонавчальних умінь старшокласників за умов довузівської підготовки, технологію формування творчого ставлення до професійних умінь студентів інженерно-педагогічної академії у процесі вивчення педагогіки. Висвітлено методику формування просторової уяви студентів із застосуванням динамічних стереоскопічних моделей, особливості освітньої мотивації студентів інженерних спеціальностей сільськогосподарського призначення.

Проанализировано научно-техническое творчество студентов как важная составная повышения качества подготовки специалистов. Рассмотрены вопросы управления качеством подготовки специалистов в региональном многоуровневом инженерно-педагогическом учебном комплексе, изложена методика формирования ученических групп в ПТУ. Описаны система формирования общеучебных умений старшеклассников в условиях довузовской подготовки, технология формирования творческого отношения к профессиональным умениям студентов инженерно-педагогической академии в процессе изучения педагогики. Освещены методика формирования пространственного представления студентов с применением динамических стереоскопических моделей, особенности образовательной мотивации студентов инженерных специальностей сельскохозяйственного назначения.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж6р + Ч461.442.22

Шифр НБУВ: Ж71542 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. N 16 / ред.: О. Е. Коваленко; Укр. інж.-пед. акад. - Х., 2007. - 417 с. - рус.

Викладено концепцію безперервної технології підготовки кадрів для народного господарства. Розглянуто питання програмування самостійної роботи студентів агроінженерних спеціальностей у контексті вимог кредитно-модульної системи. Описано комплексну структуру контрольної діяльності інженерів-педагогів. Проаналізовано комп'ютерні технології як засіб формування проектувальних умінь розробки бізнес-планів у інженерів-педагогів економічного профілю. Висвітлено модульний підхід до навчання іноземної мови у технічних ВНЗ. Розкрито значення педагогічної практики у формуванні професійно-педагогічної культури соціальних педагогів.

Представлена концепция непрерывной технологии подготовки кадров для народного хозяйства. Рассмотрены вопросы программирования самостоятельной работы студентов агроинженерных специальностей в контексте требований кредитно-модульной системы. Описана комплексная структура контрольной деятельности инженеров-педагогов. Проанализированы компьютерные технологии как средство формирования проектировочных умений разработки бизнес-планов в инженеров-педагогов экономического профиля. Освещен модульный подход к обучению иностранного языка в технических ВУЗ. Раскрыто значение педагогической практики в формировании профессионально-педагогической культуры социальных педагогов.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж.р(4УКР)3 я54

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71542 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. N 17 / ред.: О. Е. Коваленко; Укр. інж.-пед. акад. - Х., 2007. - 416 с. - рус.

Розкрито концептуальні засади професійної економіко-математичної підготовки економістів на основі дидактичних системно-імітаційних ігор. Розглянуто питання розробки інформаційної системи підтримки навчального процесу в контексті Болонського процесу, теорії та практики вищої освіти у країнах Європейського Союзу. Проаналізовано основні тенденції розвитку дидактики професійної освіти. Викладено підхід до організації та проведення самостійної роботи в ПТУ. Описано особливості формування духовної культури студентської молоді в процесі позааудиторної виховної роботи.

Раскрыты концептуальные основы профессиональной экономико-математической подготовки экономистов на основе дидактических системно-имитационных игр. Рассмотрены вопросы разработки информационной системы поддержки учебного процесса в контексте Болонского процесса, теории и практики высшего образования в странах Европейского Союза. Проанализированы основные тенденции развития дидактики профессионального образования. Изложены подходы к организации и проведению самостоятельной работы в ПТУ. Описаны особенности формирования духовной культуры студенческой молодежи в процессе внеаудиторной воспитательной работы.


Індекс рубрикатора НБУВ: У.я54(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71542 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. N 18 - 19 / ред.: О. Е. Коваленко; Укр. інж.-пед. акад. - Х., 2007. - 352 с. - рус.

Розглянуто питання реалізації концепції розвитку інженерно-педагогічної освіти в Україні, удосконалення правової підготовки інженерів-педагогів для підвищення якості професійної діяльності у відповідності до вимог сучасної освіти. Розкрито теоретичні засади формування системи спільної діяльності фахівців з економіки підприємств у процесі їх професійної підготовки. Проведено моніторинг якості професійної підготовки інженерів-технологів. Викладено компетентнісний підхід у навчанні інформатики та комп'ютерної техніки студентів економічних ВНЗ. Висвітлено проблему формування професійної готовності вчителів інформатики до оцінювання навчальних досягнень учнів.

Рассмотрены вопросы реализации концепции развития инженерно-педагогического образования в Украине, усовершенствования правовой подготовки инженеров-педагогов для повышения качества профессиональной деятельности в соответствии с требованиями современного образования. Раскрыты теоретические основы формирования системы общей деятельности специалистов по экономике предприятий в процессе их профессиональной подготовки. Проведен мониторинг качества профессиональной подготовки инженеров-технологов. Изложен компетентностный подход в обучении информатике и компьютерной техники студентов экономических ВУЗ. Освещена проблема формирования профессиональной готовности учителей информатики к оценке учебных достижений учеников.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.202 я43 + Ж.р(4УКР)3-2 я54

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71542 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. N 20 / ред.: О. Е. Коваленко; Укр. інж.-пед. акад. - Х., 2008. - 282 с. - рус.

Визначено цілі та зміст професійної підготовки економістів за державними стандартами вищої освіти. Розглянуто етапи педагогічної технології формування міжкультурної комунікації за допомогою іноземних мов у системі підготовки інженерів-педагогів, розглянуто питання вдосконалення їх педагогічної підготовки, розкрито теоретичні засади суб'єктно-діяльнісного підходу до професійної підготовки інженерів. Описано автоматизовану систему тестування для дистанційного навчання.

Определены цели и содержание профессиональной подготовки экономистов по государственным стандартам высшего образования. Освещены этапы педагогической технологии формирования межкультурной коммуникации с помощью иностранных языков в системе подготовки инженеров-педагогов, рассмотрены вопросы усовершенствования их педагогической подготовки, раскрыты теоретические основы субъектно-деятельностного подхода к профессиональной подготовке инженеров. Описана автоматизированная система тестирования для дистанционного обучения.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.5я43 + У.р3(4УКР)я43

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71542 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. N 21 / ред.: О. Е. Коваленко; Укр. інж.-пед. акад. - Х., 2008. - 254 с. - рус.

Проаналізовано проблему безперервної комп'ютерної підготовки студентів комп'ютерного профілю. Описано методику формування змісту вузівських стандартів вищої інженерно-педагогічної освіти, технології навчання технічної творчості студентів інженерно-педагогічних спеціальностей. Визначено інтегровані дидактичні засоби креативного навчання студентів технічних дисциплін. Розглянуто питання вдосконалення змісту підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації майстрів виробничого навчання.

Проанализирована проблема непрерывной компьютерной подготовки студентов компьютерного профиля. Описаны методика формирования содержания вузовских стандартов высшего инженерно-педагогического образования, технологии обучения технического творчества студентов инженерно-педагогических специальностей. Определены интегрированные дидактические средства креативного обучения студентов технических дисциплин. Рассмотрены вопросы усовершенствования содержания подготовки, переподготовки и повышения квалификации мастеров производственного обучения.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж.р(4УКР)3-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71542 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Ящун Т. В. 
Автоматизована система тестування для дистанційного навчання / Т. В. Ящун, І. С. Олендаренко, Ю. В. Омелаєнко // Проблеми інж.-пед. освіти. - 2008. - № 20. - С. 147-156. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Викладено методичні та програмні основи розроблення автоматизованої системи тестування для дистанційного навчання. Особливостями системи є використання сучасної програмної платформи ASP.Net та реалізація випадкового формування послідовності тестових завдань. Розроблена система може бути корисна викладачам різних дисциплін у ВНЗ.

Изложены методические и программные основы разработки автоматизированной системы тестирования для дистанционного обучения. Особенностями системы являются использование современной программной платформы ASP.Net и реализация случайного формирования последовательности тестовых заданий. Разработанная система может быть полезна преподавателями различных дисциплин в ВУЗ.

The work deals with the description of methodical and programme principles of automated testing system for distance education. The system is characterized by the use of the modern ASP.Net programme platform and random testing assignment succession. The developed system can be used by teachers of different disciplines in higher education establishments.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.288.1 + Ч481.290

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71542 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського