Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>I=Ж71613<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 17
Представлено документи з 1 до 17

      
Категорія:    
1.

Теоретичні і прикладні проблеми психології / ред.: В. В. Третьяченко. - Луганськ, 2004. - 224 с. - (Зб. наук. пр. Східноукр. нац. ун-ту ім. В.Даля; N 2(7)). - укp.

Висвітлено основи психолого-креативних технологій пізнання сенсу життя людини в соціально-психологічному аспекті, методологічні та організаційні засади дослідження процесу самопрезентації особистості, а також теоретико-методичні засади дослідження емоційного інтелекту як інтраіндивідної властивості особистості. Проаналізовано особливості психічного реагування людини на екстремальні ситуації. Визначено суб'єктивні та об'єктивні фактори впливу на характер поведінки в екстремальних ситуаціях та в постстресовий період. Описано типові прояви поведінки людини в надзвичайних ситуаціях, динаміку психофізіологічного стану постраждалих від стихійного лиха. Розкрито вплив емоцій на формування дезадаптованості особистості, розглянуто різні ознаки проявів емоцій та висвітлено їх кореляційні зв'язки з іншими проявами дезадаптованої особистості.

Освещены основы психолого-креативных технологий познания смысла жизни человека в социально-психологическом аспекте, методологические и организационные основы исследования процесса самопрезентации личности, а также теоретико-методические основы исследования эмоционального интеллекта как интраиндивидного свойства личности. Проанализированы особенности психического реагирования человека на экстремальные ситуации. Определены субъективные и объективные факторы влияния на характер поведения в экстремальных ситуациях и в постстрессовый период. Описаны типовые проявления поведения человека в чрезвычайных ситуациях, динамика психофизиологического состояния пострадавших от стихийного бедствия. Изучено влияние эмоций на формирование дезадаптированности личности, рассмотрены разные свойства проявления эмоций и освещены их корреляционные связи с другими проявлениями дезадаптированной личности.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю9я54(4УКР)3

Шифр НБУВ: Ж71613 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Теоретичні і прикладні проблеми психології / ред.: В. В. Третьяченко. - Луганськ, 2004. - 223 с. - (Зб. наук. пр. Східноукр. нац. ун-ту ім. В.Даля; N 3(8)). - укp.

Розглянуто питання діагностики соціально-психологічної адаптованості студентів-першокурсників до нових умов діяльності. Проаналізовано культурно-професійне становлення діяльності керівника як психолого-педагогічну проблему ВНЗ, гендерні особливості професіоналізму в структурі управління. Визначено чинники соціального захисту працівників за сучасних умов. Висвітлено проблеми дослідження соціальної ідентичності людини у контексті трансформації українського суспільства, проблеми та перспективи молоді в процесі формування нової політичної еліти в Україні.

Рассмотрены вопросы диагностики социально-психологической адаптированности студентов-первокурсников к новым условиям деятельности. Проанализированы культурно-профессиональное становление деятельности руководителя как психолого-педагогическая проблема ВУЗ, гендерные особенности профессионализма в структуре управления. Определены факторы социальной защиты работников в современных условиях. Освещены проблемы исследования социальной идентичности человека в контексте трансформации украинского общества, проблемы и перспективы молодежи в процессе формирования новой политической элиты в Украине.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю9я54(4УКР)3

Шифр НБУВ: Ж71613 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Теоретичні і прикладні проблеми психології / ред.: В. В. Третьяченко. - Луганськ, 2005. - 203 с. - (Зб. наук. пр. Східноукр. нац. ун-ту ім. В.Даля; N 2(10)). - укp. - рус.

Висвітлено технологічність соціально-психологічної моделі адаптації майбутнього фахівця та визначено його рольовий статус у креативному середовищі. Розглянуто соціально-прогностичні умови формування креативності особистості в термінах та сучасних педагогічних технологіях. Наведено результати оптимізації управління навчальним процесом у технікумах і коледжах за соціально-психологічними факторами. Розкрито теоретичні основи аналізу професійної управлінської діяльності керівників шкіл, а також засади технології комунікативної компетентності в управлінській діяльності.

Освещена технологичность социально-психологической модели адаптации будущего специалиста и определен его ролевой статус в креативной среде. Рассмотрены социально-прогностические условия формирования креативности личности в терминах и современных педагогических технологиях. Приведены результаты оптимизации управления учебным процессом в техникумах и колледжах по социально-психологическим факторам. Раскрыты теоретические основы анализа профессиональной управленческой деятельности руководителей школ, а также основы технологии коммуникативной компетентности в управленческой деятельности.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю9я54(4УКР)3

Шифр НБУВ: Ж71613 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Теоретичні і прикладні проблеми психології / ред.: В. В. Третьяченко. - Луганськ, 2005. - 191 с. - (Зб. наук. пр. Східноукр. нац. ун-ту ім. В.Даля; N 1(9)). - укp. - рус.

Розглянуто питання розвитку мотивації до професійної діяльності за екстремальних умов у контексті самосуб'єктної дії особистості, а також розвитку навичок саморегуляції у педагогічній творчості аспірантів. Висвітлено психолого-педагогічні аспекти проблемного навчання студентів медичних ВНЗ. Наведено результати експериментального дослідження соціально-психологічних особливостей управління навчальним процесом у політехнічному ВНЗ. Проаналізовано психологічні особливості особистості підприємця, гендерні стереотипи рольових диспозицій жінки-керівника.

Рассмотрены вопросы развития мотивации к профессиональной деятельности в экстремальных условиях в контексте самосубъектного действия личности, а также развития навыков саморегуляции в педагогическом творчестве аспирантов. Освещены психолого-педагогические аспекты проблемного обучения студентов медицинских ВУЗ. Приведены результаты экспериментального исследования социально-психологических особенностей управления учебным процессом в политехническом ВУЗ. Проанализированы психологические особенности личности предпринимателя, гендерные стереотипы ролевых диспозиций женщины-руководителя.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю9я54(4УКР)3

Шифр НБУВ: Ж71613 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Теоретичні і прикладні проблеми психології та педагогіки : Зб. наук. пр. N 1(1) / ред.: В. В. Третьяченко; Східноукр. нац. ун-т. - Луганськ, 2001. - 179 с. - укp.

Висвітлено досвід розробки і впровадження новітніх інформаційних технологій ступеневої освіти в Східноукраїнському національному університеті. Розглянуто психологічні проблеми національної ідентифікації. Доведено важливість і роль в сучасному світі національної ідентифікації для формування стійкої Я-концепції. Виділено критерії проблематичного формування ідентифікаційних установок. Проаналізовано результати дослідження самооцінок за фактором національної ідентичності. Розкрито основні аспекти феноменології внутрішнього діалогу: внутрішньомовного, пізнавального, комунікативного й особистісного.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю9я54(4Укр)3 + Ч30я54(4УКР)3

Шифр НБУВ: Ж71613 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Теоретичні і прикладні проблеми психології та педагогіки : Зб. наук. пр. N 2(2) / ред.: В. В. Третьяченко; Східноукр. нац. ун-т. - Луганськ, 2001. - 193 с. - укp.

Розкрито особливості застосування в роботі з підлітками методу сімейної психотерапії як одного з провідних методів за наявності акцентуацій характеру. Розглянуто проблему розвитку Я-концепції вчителя, його здатності до системної рефлексії як важливого фактора професійного росту. Наведено результати структурованого інтерв'ю вчителів Донеччини та Луганщини, які доводять, що секрет успішності у професійній діяльності залежить від глибини розуміння вчителем своїх суб'єктивних особливостей. Проаналізовано механізм управління виховним процесом в системі вищої школи України. Висвітлено питання формування загальнолюдських і національних цінностей студентської молоді в процесі навчання та виховання. Особливу увагу приділено необхідності формування національних цінностей та національної самосвідомості студентів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю9я54(4Укр)3

Шифр НБУВ: Ж71613 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Теоретичні і прикладні проблеми психології та педагогіки : Зб. наук. пр. N 3(3) / ред.: В. В. Третьяченко; Східноукр. нац. ун-т. - Луганськ : Вид-во ім. В.Даля, 2002. - 305 с. - укp.

Розглянуто культуру і людину як соціальні цінності. Розкрито соціально-психологічний зв'язок організаційної культури та корпоративного іміджу організації. Висвітлено проблеми сучасної вітчизняної освіти, проблеми становлення суб'єкта професійної діяльності у вищій школі, формування професіоналізму вчителя. Викладено діалогічні основи програми психологічної практики майбутніх психологів. Проаналізовано мистецтво як фактор творчого розвитку особистості в культуроцентристських педагогічних системах. Описано соціально-психологічні аспекти багатомірності і поліфункціональності релігії.

Рассмотрены культура и человек как социальные ценности. Раскрыта социально-психологическая связь организационной культуры и корпоративного имиджа организации. Освещены проблемы современного отечественного образования, проблемы становления субъекта профессиональной деятельности в высшей школе, формирования профессионализма учителя. Изложены диалогические основы программы психологической практики будущих психологов. Проанализировано искусство как фактор творческого развития личности в культуроцентристских педагогических системах. Описаны социально-психологические аспекты многомерности и полифункциональности религии.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю9я43 + Ч30я43

Шифр НБУВ: Ж71613 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Теоретичні і прикладні проблеми психології / ред.: В. В. Третьяченко. - Луганськ, 2004. - 203 с. - (Зб. наук. пр. Східноукр. нац. ун-ту ім. В.Даля; N 1(6)). - укp.

Проаналізовано гендерні та культурні відмінності у сфері ціннісних орієнтацій. Висвітлено проблеми та перспективи молоді в контексті формування нової політичної еліти в Україні. Розглянуто питання соціально-психологічної детермінації протиправної поведінки особистості. Викладено культуротворчий підхід до розвитку суб'єктів педагогічної діяльності в естетичному середовищі. Описано рефлексивні процеси в управлінській діяльності, визначено психологічні детермінанти гендерної ролі жінки-керівника.

Проанализированы гендерные и культурные различия в сфере ценностных ориентаций. Освещены проблемы и перспективы молодежи в контексте формирования новой политической элиты в Украине. Рассмотрены вопросы социально-психологической детерминации противоправного поведения личности. Представлен культуротворческий подход к развитию субъектов педагогической деятельности в эстетической среде. Описаны рефлексивные процессы в управленческой деятельности, определены психологические детерминанты гендерной роли женщины-руководителя.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю9я54(4УКР)3

Шифр НБУВ: Ж71613 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Теоретичні і прикладні проблеми психології / ред.: В. В. Третьяченко. - Луганськ, 2005. - 231 с. - (Зб. наук. пр. Східноукр. нац. ун-ту ім. В.Даля; N 3(11)). - укp. - рус.

Висвітлено політичні аспекти гендерної рівності, соціально-психологічний аспект розвитку управлінської команди як відкритої системи. Проаналізовано роль особистісних характеристик в процесі соціально-психологічної адаптації першокурсників до умов ВНЗ. Розглянуто креативність як соціально-психологічний чинник модернізації освіти ХХІ ст. Розкрито психолого-педагогічні та практичні аспекти підвищення мотивації студентів до самостійної роботи. Визначено гендерну детермінацію ціннісних орієнтацій молоді в сучасному суспільстві.

Освещены политические аспекты гендерного равенства, социально-психологический аспект развития управленческой команды как открытой системы. Проанализирована роль личностных характеристик в процессе социально-психологической адаптации первокурсников к условиям ВУЗ. Рассмотрена креативность как социально-психологический фактор модернизации образования ХХІ ст. Раскрыты психолого-педагогические и практические аспекты повышения мотивации студентов к самостоятельной работе. Определена гендерная детерминация ценностных ориентаций молодежи в современном обществе.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю9я54(4УКР)3

Шифр НБУВ: Ж71613 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Теоретичні і прикладні проблеми психології / ред.: В. В. Третьяченко. - Луганськ, 2006. - 255 с. - (Зб. наук. пр. Східноукр. нац. ун-ту ім. В.Даля; N 1(12)). - укp. - рус.

Проаналізовано роль професійної відповідальності у розвитку професіоналізму особистості. Розглянуто проблему гуманізації особистості у вітчизняній психології, питання активізації творчої діяльності студентів в процесі їх професійного становлення. Висвітлено особливості прояву процесу ідентифікації старших підлітків, психологічні особливості економічної соціалізації та свідомості молоді за сучасних умов, а також особливості психологічної діагностики лідерських якостей управлінського лідера органів внутрішніх справ.

Проанализирована роль профессиональной ответственности в развитии профессионализма личности. Рассмотрены проблема гуманизации личности в отечественной психологии, вопросы активизации творческой деятельности студентов в процессе их профессионального становления. Освещены особенности проявления процесса идентификации старших подростков, психологические особенности экономической социализации и сознания молодежи в современных условиях, а также особенности психологической диагностики лидерских качеств управленческого лидера органов внутренних дел.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю9я54(4Укр)3

Шифр НБУВ: Ж71613 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Теоретичні і прикладні проблеми психології / ред.: В. В. Третьяченко. - Луганськ, 2006. - 262 с. - (Зб. наук. пр. Східноукр. нац. ун-ту ім. В.Даля; N 2(13)). - укp. - рус.

Розглянуто специфічні методи соціально-психологічної технології професійної підготовки педагогів та управлінців. Висвітлено аспекти проблеми адаптації випускників шкіл до навчання у ВНЗ. Розкрито соціально-психологічні причини внутрішньоособистісних конфліктів студентської молоді, психологічні причини шкільної неуспішності молодших школярів, психологічну специфіку пізнавальних здібностей дітей старшого дошкільного віку та їх розвитку в різному соціальному середовищі.

Рассмотрены специфические методы социально-психологической технологии профессиональной подготовки педагогов и управленцев. Освещены аспекты проблемы адаптации выпускников школ к обучению в ВУЗ. Раскрыты социально-психологические причины внутриличностных конфликтов студенческой молодежи, психологические причины школьной неуспеваемости младших школьников, психологическая специфика познавательных способностей детей старшего дошкольного возраста и их развития в разной социальной среде.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю9я54(4УКР)3

Шифр НБУВ: Ж71613 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Теоретичні і прикладні проблеми психології / ред.: В. В. Третьяченко. - Луганськ, 2006. - 226 с. - (Зб. наук. пр. Східноукр. нац. ун-ту ім. В.Даля; N 5(16)). - укp. - рус.

Проаналізовано основні чинники формування соціально-психологічної адаптованості студентів у ВНЗ, а також соціально-психологічні чинники активізації їх творчого потенціалу. Висвітлено психологічні особливості комунікативної компетентності керівників загальноосвітніх навчальних закладів, підготовки менеджерів до управління. Розглянуто проблему психодіагностичного дослідження мотивації професійної діяльності, питання соціально-нормативної регуляції та конформістської поведінки особистості.

Проанализированы основные факторы формирования социально-психологической адаптированности студентов в ВУЗ, а также социально-психологические факторы активизации их творческого потенциала. Освещены психологические особенности коммуникативной компетентности руководителей общеобразовательных учебных заведений, подготовки менеджеров к управлению. Рассмотрены проблема психодиагностического исследования мотивации профессиональной деятельности, вопросы социально-нормативной регуляции и конформистского поведения личности.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю9я54(4УКР)3

Шифр НБУВ: Ж71613 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Теоретичні і прикладні проблеми психології / ред.: В. В. Третьяченко. - Луганськ, 2006. - 254 с. - (Зб. наук. пр. Східноукр. нац. ун-ту ім. В.Даля; N 4(15)). - укp. - рус.

Проаналізовано соціально-психологічні особливості специфіки культури впровадження новітніх психолого-педагогічних технологій у ВНЗ. Наведено характеристику соціально-психологічного тренінгу як ефективної форми навчання, а також соціально-психологічну характеристику функціонування управлінських команд. Висвітлено особливості мотивації управлінських кадрів за умови спільної (колективної) діяльності. Викладено результати експериментального дослідження критеріїв успішності підприємницької діяльності менеджерів і підприємців, психологічних досліджень професіоналізму менеджерів. Визначено психологічні чинники розвитку організаційної культури та психологічної готовності керівників до управління в соціально-психологічному аспекті.

Проанализированы социально-психологические особенности специфики культуры внедрения новейших психолого-педагогических технологий в ВУЗ. Приведены характеристика социально-психологического тренинга как эффективной формы обучения, а также социально-психологическая характеристика функционирования управленческих команд. Освещены особенности мотивации управленческих кадров в условиях общей (коллективной) деятельности. Изложены результаты экспериментального исследования критериев успешности предпринимательской деятельности менеджеров и предпринимателей, психологических исследований профессионализма менеджеров. Определены психологические факторы развития организационной культуры и психологической готовности руководителей к управлению в социально-психологическом аспекте.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю9я54(4УКР)3

Шифр НБУВ: Ж71613 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Теоретичні і прикладні проблеми психології : зб. наук. пр. N 1(17) / ред.: В. В. Третьяченко; Східноукр. нац. ун-т ім. В.Даля. - Луганськ, 2007. - 236 с. - рус.

Розглянуто проблему обгрунтування спонукальних мотивів становлення молоді в постіндустріальному суспільстві у соціально-психологічному аспекті. Описано модульно-тьюторську технологію навчання та реалізації ідей самоактуалізації особистості студентів. Проаналізовано особливості впливу маніпуляцій у спілкуванні викладачів та студентів у навчальному процесі. Визначено соціально-психологічні чинники професійної компетентності та психологічної культури студентів.

Рассмотрена проблема обоснования побудительных мотивов становления молодежи в постиндустриальном обществе в социально-психологическом аспекте. Описана модульно-тьюторская технология обучения и реализации идей самоактуализации личности студентов. Проанализированы особенности влияния манипуляций в общении преподавателей и студентов в учебном процессе. Определены социально-психологические факторы профессиональной компетентности и психологической культуры студентов.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю9 я54(4УКР)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71613 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Теоретичні і прикладні проблеми психології : зб. наук. пр. N 3(20) / ред.: В. В. Третьяченко; Східноукр. нац. ун-т ім. В.Даля. - Луганськ, 2008. - 264 с. - укp.

Визначено прояви конформізму особистості у соціально-правовому вимірі. Проаналізовано особливості мотиваційної складової інноваційної діяльності викладачів ВНЗ, формування емоційного середовища організації як основну складову діяльності керівника. Розкрито гендерні аспекти професійного стресу в управлінській діяльності, вікові аспекти прояву професійних стресів у процесі організаційних трансформацій. Висвітлено психолого-методичні основи розв'язання моральних проблем і профілактики асоціальної поведінки учнів та студентів, методологію соціально-психологічних форм творчого розвитку студентів. Описано комунікативні та дидактичні механізми розвитку іншомовної комунікативної компетентності фахівців. Розглянуто питання застосування активних методів психологічного впливу в підвищенні професійного рівня педагогічних кадрів.

Определены проявления конформизма личности в социально-правовом измерении. Проанализированы особенности мотивационной составляющей инновационной деятельности преподавателей ВУЗ, формирования эмоциональной среды организации как основная составляющая деятельности руководителя. Раскрыты гендерные аспекты профессионального стресса в управленческой деятельности, возрастные аспекты проявления профессиональных стрессов в процессе организационных трансформаций. Освещены психолого-методические основы решения моральных проблем и профилактики асоциального поведения учеников и студентов, методология социально-психологических форм творческого развития студентов. Описаны коммуникативные и дидактические механизмы развития иноязычной коммуникативной компетентности специалистов. Рассмотрены вопросы применения активных методов психологического влияния в повышении профессионального уровня педагогических кадров.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю9 я54(4УКР)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71613 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Теоретичні і прикладні проблеми психології : ювіл. зб. наук. пр. молодих вчен., асп. та студ. N 2(19) / ред.: В. В. Третьяченко; Східноукр. нац. ун-т ім. В.Даля. - Луганськ, 2008. - 245 с. - укp.

Викладено сучасні методологічні підходи до дослідження психологічної культури особистості. Розглянуто питання формування гуманітарної культури в освітньо-виховному процесі у контексті розвитку особистості студентів. Проаналізовано соціально-психологічні особливості аксіологічного виміру політичної поведінки студентів, роль наочності в процесі здобуття дистанційної освіти студентами ВНЗ. Розкрито проблему соціально-нормативних девіацій у молодіжному середовищі та визначено шляхи її розв'язання. Висвітлено теоретичні основи вивчення соціально-психологічних умов формування індивідуального стилю в колективній управлінській діяльності. Наведено результати дослідження професійно-психологічної спрямованості як показника та складової соціально-професійної зрілості психологів.

Изложены современные методологические подходы к исследованию психологической культуры личности. Рассмотрены вопросы формирования гуманитарной культуры в образовательно-воспитательном процессе в контексте развития личности студентов. Проанализированы социально-психологические особенности аксиологического измерения политического поведения студентов, роль наочности в процессе получения дистанционного образования студентами ВУЗ. Раскрыта проблема социально-нормативных девиаций в молодежной среде и определены пути её решения. Освещены теоретические основы изучения социально-психологических условий формирования индивидуального стиля в коллективной управленческой деятельности. Приведены результаты исследования профессионально-психологической направленности как показателя и составляющей социально-профессиональной зрелости психологов.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю9 я54(4УКР)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71613 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Теоретичні і прикладні проблеми психології : ювіл. зб. наук. пр. N 1(18) / ред.: В. В. Третьяченко; Східноукр. нац. ун-т ім. В.Даля. - Луганськ, 2008. - 249 с. - укp.

Описано соціально-психологічні технології моделювання спільної діяльності в управлінських командах освітян. Проаналізовано соціально-психологічні особливості тренінгу як форми особистісного зростання. Розглянуто питання застосування регресивної психотерапії в опрацюванні особистісних проблем. Висвітлено роль політичної реклами, її вплив на свідомість особистості, політичної активності й поведінки індивіда. Визначено Я-концепцію як складову адаптаційного потенціалу особистості зрілого віку. Розкрито методологічні основи дослідження соціально-психологічних особливостей становлення й розвитку політичної культури молоді, професійної підготовки студентів за умов активізації їх креативності.

Описаны социально-психологические технологии моделирования общей деятельности в управленческих образовательных командах. Проанализированы социально-психологические особенности тренинга как формы личностного роста. Рассмотрены вопросы применения регрессионной психотерапии в обработке личностных проблем. Освещены роль политической рекламы, её влияние на сознание личности, политической активности и поведения индивида. Определена Я-концепция как составляющая адаптационного потенциала личности зрелого возраста. Раскрыты методологические основы исследования социально-психологических особенностей становления и развития политической культуры молодежи, профессиональной подготовки студентов в условиях активизации их креативности.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю9 я54(4УКР)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71613 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського