Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
Пошуковий запит: (<.>I=Ж71854/Транс.сист.<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 10
Представлено документи з 1 до 10

      
Категорія:    
1.

Збірник наукових праць Київського університету економіки і технологій транспорту / ред.: Е. І. Даніленко. - К., 2004. - 201 с. - (Транспорт. системи і технології; Вип. 6). - укp.

Розглянуто питання інфраструктури залізниць, технології й організації транспортних процесів, математичного моделювання об'єктів залізничного транспорту, екологічної безпеки на транспорті. Визначено параметри ресорного підвішування модернізованого вагона для перевезення автомобілів у складі пасажирського поїзда. Описано модель автоматизованої системи закріплення поїздів на сортувальних станціях. Проаналізовано системи електроживлення Укрзалізниці, сучасні цифрові системи комутації в мережах зв'язку. Висвітлено джерела викидів шкідливих газів в атмосферу на залізницях України.

Рассмотрены вопросы инфраструктуры железных дорог, технологии и организации транспортных процессов, математического моделирования объектов железнодорожного транспорта, экологической безопасности на транспорте. Определены параметры ресорной подвески модернизированного вагона для перевозки автомобилей в составе пассажирского поезда. Представлена модель автоматизированной системы закрепления составов на сортировочных станциях. Проанализированы системы электропитания железных дорог Украины, современные цифровые системы коммутации в сетях связи. Освещены источники выбросов вредных газов в атмосферу на украинских железных дорогах.


Індекс рубрикатора НБУВ: О2я54(4УКР)3

Шифр НБУВ: Ж71854/транс.сист. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Збірник наукових праць Київського університету економіки і технологій транспорту / ред.: М. Б. Кельріх. - К., 2003. - 160 с. - (Транспорт. системи і технології; Вип. 3). - укp.

Проаналізовано досвід та висвітлено проблеми впровадження винаходів, раціоналізаторських пропозицій у локомотивному господарстві Львівської залізниці. Визначено шляхи підвищення ефективності функціонування сортувальних станцій. Описано математичні моделі переробки вантажів, які перевозяться контейнерами, траєкторії ведених ланок колісних екіпажів за заданого програмного руху точок зчеплення. Розглянуто методи оцінки викидів парникових газів на залізничному транспорті.

Проанализирован опыт и освещены проблемы внедрения изобретений, рационализаторских предложений в локомотивном хозяйстве Львовской железной дороги. Определены пути повышения эффективности функционирования сортироворочных станций. Описаны математические модели переработки грузов, которые перевозятся контейнерами, траектории ведомых звеньев колесных экипажей при заданном программном движении точек сцепления. Рассмотрены методы оценки выбросов парниковых газов на железнодорожном транспорте.


Індекс рубрикатора НБУВ: О2я54(4Укр)

Шифр НБУВ: Ж71854/транс.сист. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Збірник наукових праць Державного економіко-технологічного університету транспорту / ред.: Е. І. Даніленко. - К., 2007. - 233 с. - (Транспорт. системи і технології; Вип. 12). - укp. - рус.

Описано статистичні методи прогнозування надійності роботи хрестовин стрілочних переводів. Проведено теоретичні дослідження поздовжньої стійкості рейкових ниток в процесі скріплень на залізобетонних шпалах. Розкрито загальні передумови до вибору раціональної жорсткості колії. Розглянуто питання екстраполяції рівня зносу тягових двигунів за умов експлуатації за вібродіагностичними сигналами, скорочення простою вагонів на сортувальних станціях за рахунок підвищення ефективності їх роботи. Визначено швидкість зіткнення відчепів на сортувальних коліях і показники роботи сортувальних гірок.

Описаны статистические методы прогнозирования надёжности работы стрелочных переводов. Проведены теоретические исследования продольной устойчивости рельсовых нитей в процессе скреплений на железобетонных шпалах. Раскрыты общие предпосылки к выбору рациональной жёсткости пути. Рассмотрены вопросы экстраполяции уровня износа тяговых двигателей в условиях эксплуатации по вибродиагностическим сигналам, сокращения простоя вагонов на сортировочных станциях за счёт повышения эффективности их работы. Определены скорость столкновения отцеплений на сортировочных путях и показатели работы сортировочных горок.


Індекс рубрикатора НБУВ: О2я54(4УКР)3

Шифр НБУВ: Ж71854/транс.сист. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Збірник наукових праць Київського університету економіки і технологій транспорту / ред.: Е. І. Даніленко. - К., 2005. - 128 с. - (Транспорт. системи і технології; Вип. 7). - укp. - рус.

Рассмотрены вопросы применения электронных тахеометров в условиях инженерно-геодезической съемки стрелочных переводов. Освещены термодинамические аспекты альтернативной замены холодильного агента в холодильных системах подвижного состава. Проанализированы пути повышения эффективности тормозной системы пассажирского вагона с дисковыми тормозами. Приведены результаты теоретических и экспериментальных исследований по установлению допускаемых скоростей движения поездов по участку пути, отремонтированному с применением современных путевых машин.


Індекс рубрикатора НБУВ: О2я54(4УКР)3

Шифр НБУВ: Ж71854/транс.сист. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Збірник наукових праць Київського університету економіки і технологій транспорту / ред.: Е. І. Даніленко. - К., 2005. - 223 с. - (Транспорт. системи і технології; Вип. 8). - укp. - рус.

Наведено результати дослідження перехідних процесів гідроелектропружної системи з плоского п'єзоперетворювача та акустичного шару. Розглянуто задачу визначення температурних полів кусково-однорідних сферичних областей, питання математичного моделювання стану парка локомотивів. Описано математичні моделі перевезення вантажів у контейнерах. Проаналізовано перспективи розвитку контейнерних перевезень. Вивчено вплив транспортно-складського процесу на функціонування логістичних систем, новітньої гемодинаміки на лінійні споруди залізничного і трубопровідного транспорту. Викладено методику розрахунку викидів забруднюючих речовин в атмосферне повітря від підприємств залізничного транспорту.

Приведены результаты исследования переходных процессов гидроэлектроупругой системы из плоского пьезопреобразователя и акустического слоя. Рассмотрены задача определения температурных полей кусково-однородных сферических областей, вопросы математического моделирования состояния парка локомотивов. Представлены математические модели перевозки грузов в контейнерах. Проанализированы перспективы развития контейнерных перевозок. Изучены влияния транспортно-складского процесса на функционирование логистических систем, новейшей гемодинамики на линейные сооружения железнодорожного и трубопроводного транспорта. Изложена методика расчёта выбросов загрязняющих веществ в атмосферный воздух от предприятий железнодорожного транспорта.


Індекс рубрикатора НБУВ: О.я54(4УКР)3

Шифр НБУВ: Ж71854/транс.сист. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Збірник наукових праць Київського університету економіки і технологій транспорту / ред.: Е. І. Даніленко. - К., 2006. - 162 с. - (Транспорт. системи і технології; Вип. 9). - укp. - рус.

Розглянуто питання інфраструктури і рухомого складу залізниць, технології та організації транспортних процесів, математичного моделювання щодо об'єктів залізничного транспорту, екологічної безпеки на транспорті. Висвітлено проблеми вимірювання температурних полів пар тертя вантажних та пасажирських вагонів під час гальмування, діагностики технічного стану рейкового шляху і колісних пар рухомого складу на основі акустичних методів. Проаналізовано перспективи розвитку вагонобудування, аспекти формування парку пасажирських вагонів. Наведено вимоги до під'їздних колій під час реконструкції, модернізації та створення нових транспортно-технологічних ліній і комплексів.

Рассмотрены вопросы инфраструктуры и подвижного состава железных дорог, технологии и организации транспортных процессов, математического моделирования относительно объектов железнодорожного транспорта, экологической безопасности на транспорте. Освещены проблемы измерения температурных полей пар трения грузовых и пассажирских вагонов при торможении, диагностики технического состояния рельсового пути и колесных пар подвижного состава на основе акустических методов. Проанализированы перспективы развития вагоностроения, аспекты формирования парка пассажирских вагонов. Приведены требования к подъездным путям при реконструкции, модернизации и создания новых транспортно-технологических линий и комплексов.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)372я54 + О2я54

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71854/Транс.сист. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Збірник наукових праць Київського університету економіки і технологій транспорту / ред.: Е. І. Даніленко. - К., 2006. - 219 с. - (Транспорт. системи і технології; Вип. 10). - укp. - рус.

Розглянуто питання модернізації систем автоматичного контролю виявлення перегрітих букс пасажирських вагонів, удосконалення розрахунку навантаження на металеві прогонні будови мостів. Проаналізовано систему діагностики взаємодії рухомого складу та стрілочних переводів з використанням вимірювань граничних нерівностей за різних умов експлуатації. Наведено результати дослідження напружено-деформованого стану плит доріг. Визначено залежність властивостей фібробетону від вмісту сталевих волокон.

Рассмотрены вопросы модернизации систем автоматического контроля выявления перегретых букс пассажирских вагонов, усовершенствования расчёта нагрузки на металлические прогонные строения мостов. Проанализирована система диагностики взаимодействия подвижного состава и стрелочных переводов с использованием измерений предельных неравенств в разных условиях эксплуатации. Приведены результаты исследования напряженно-деформированного состояния плит дорог. Определена зависимость свойств фибробетона от содержания стальных волокон.


Індекс рубрикатора НБУВ: О.я54(4УКР)3

Шифр НБУВ: Ж71854/Транс.сист. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Збірник наукових праць Київського університету економіки і технологій транспорту / ред.: Е. І. Даніленко. - К., 2007. - 212 с. - (Транспорт. системи і технології; Вип. 11). - укp. - рус.

Розглянуто питання інфраструктури та рухомого складу залізниць, технології й організації транспортних процесів, математичного моделювання об'єктів залізничного транспорту, екологічної безпеки на транспорті. Охарактеризовано систему захисту інформації у волокно-оптичних мережах передачі з оперативним визначенням місця несанкціонованного доступу. Розкрито можливості модифікації цементного залізобетону шпал добавками на основі відходів хімічних виробництв. Наведено результати чисельних досліджень напружено-деформованого стану тонкостінних балкових конструкцій. Описано технологію та моделювання руху міждержавних контейнерних поїздів.

Рассмотрены вопросы инфраструктуры и подвижного состава железных дорог, технологии и организации транспортных процессов, математического моделирования объектов железнодорожного транспорта, экологической безопасности на транспорте. Охарактеризована система защиты информации в волокно-оптических сетях передачи с оперативным определением места несанкционированного доступа. Раскрыты возможности модификации цементного железобетона шпал добавками на основе отходов химических производств. Приведены результаты числовых исследований напряженно-деформированного состояния тонкостенных балковых конструкций. Описаны технология и моделирование движения межгосударственных контейнерных поездов.


Індекс рубрикатора НБУВ: О2я54

Шифр НБУВ: Ж71854/Транс.сист. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Збірник наукових праць Державного економіко-технологічного університету транспорту / ред.: В. К. Мироненко. - К., 2008. - 287 с. - (Транспорт. системи і технології; Вип. 13). - укp. - рус.

Розглянуто питання розробки методики випробувань рам візків вагонів метрополітену. Проаналізовано особливості дефектоутворення і втомлювальних відмов елементів стрілочних переводів. Наведено результати експериментальних досліджень температури нагрівання гальмівного диска пасажирського вагона за екстрених пневматичних гальмувань. Описано метод розпізнавання зображень, оснований на процесі паралельного зсуву для систем ідентифікації об'єктів на залізничних переїздах. Висвітлено перспективи розвитку безпровідних мереж на залізничному транспорті.

Рассмотрены вопросы разработки методики испытаний рам тележек вагонов метрополитена. Проанализированы особенности дефектообразования и утомляемых отказов элементов стрелочных переводов. Приведены результаты экспериментальных исследований температуры нагрева тормозного диска пассажирского вагона при экстренных пневматических торможениях. Описан метод распознавания изображений, основанный на процессе параллельного сдвига для систем идентификации объектов на железнодорожных переездах. Освещены перспективы развития беспроводных сетей на железнодорожном транспорте.


Індекс рубрикатора НБУВ: О2я54(4Укр)3

Шифр НБУВ: Ж71854/транс.сист. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Збірник наукових праць Державного економіко-технологічного університету транспорту / ред.: В. К. Мироненко. - К., 2009. - 216 с. - (Транспорт. системи і технології; Вип. 14). - укp. - рус.

Розглянуто питання ультразвукового контролю поверхні кочення коліс і бандажів вагонів метрополітену. Наведено результати дослідження дискової гальмівної системи пасажирських вагонів, експериментальних досліджень геометричних нерівностей колії в місцях примикання земляного полотна до залізничних мостів, придатності дрібних пісків під час виготовлення збірних залізобетонних конструкцій для об'єктів залізничного транспорту (ЗТ). Проаналізовано перспективи підвищення якості використання технічних засобів ЗТ за умов ресурсозбереження. Розв'язано задачу оптимізації системи перевезень небезпечних вантажів ЗТ.

Рассмотрены вопросы ультразвукового контроля поверхности качения колёс и бандажей вагонов метрополитена. Приведены результаты исследования дисковой тормозной системы пассажирских вагонов, экспериментальных исследований геометрических неровностей пути в местах прилегания земляного полотна к железнодорожным мостам, пригодности мелких песков при изготовлении сборных железобетонных конструкций для объектов железнодорожного транспорта (ЖТ). Проанализированы перспективы повышения качества использования технических средств ЖТ в условиях ресурсосбережения. Решена задача оптимизации системы перевозок опасных грузов ЖТ.


Індекс рубрикатора НБУВ: О. я54(4УКР)3

Шифр НБУВ: Ж71854/транс.сист. Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського