Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>I=Ж72507<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6

      
Категорія:    
1.

Соціально-психологічні проблеми тифлопедагогіки : Зб. наук. пр. Вип. 1 / ред.: Є. П. Синьова; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2003. - 78 с. - укp.

Проаналізовано загальні та специфічні закономірності психічного розвитку дитини за нормального та пошкодженого зору. Описано вікову динаміку міжособистісної взаємодії осіб з глибокими порушеннями зору. Розглянуто психологічні особливості комунікативної сфери людей з вадами зору з афективною поведінкою.

Проанализированы общие и специфические закономерности психического развития ребенка при нормальном и поврежденном зрении. Описана возрастная динамика межличностного взаимодействия лиц с глубокими нарушениями зрения. Рассмотрены психологические особенности коммуникативной сферы людей с недостатками зрения с аффективным поведением.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч433я43 + Ю948.23я43

Шифр НБУВ: Ж72507 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Соціально-психологічні проблеми тифлопедагогіки : Зб. наук. пр. Вип. 2 / ред.: Є. П. Синьова; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. Ін-т корекц. педагогіки та психології. - К., 2003. - 165 с. - укp.

Висвітлено медико-педагогічні основи оптичної корекції у дітей з вадами зору. Проаналізовано вплив родини на соціальний розвиток і психологічну корекцію слабозорих дошкільників з афективною поведінкою, описано особливості їх міжособистісного спілкування в інтегрованому дошкільному закладі. Розглянуто освітні аспекти соціальної реабілітації дітей з вадами психофізичного розвитку.

Освещены медико-педагогические основы оптической коррекции у детей с недостатками зрения. Проанализировано влияние семьи на социальное развитие и психологическую коррекцию дошкольников со слабым зрением аффективного поведения, описаны особенности их межличностного общения в интегрированном дошкольном заведении. Рассмотрены образовательные аспекты социальной реабилитации детей с недостатками психофизического развития.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю948.23я54(4УКР) + Ч433я54(4УКР)3

Шифр НБУВ: Ж72507 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Соціально-психологічні проблеми тифлопедагогіки : Зб. наук. пр. Вип. 5 / ред.: Є. П. Синьова; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. Ін-т корекц. педагогіки та психології. - К., 2006. - 222 с. - укp.

Висвітлено проблеми диференціальної діагностики у співвідношенні первинного та вторинного в структурі аутистичних порушень за полісенсорних дефектів. Розглянуто питання розробки дидактико-методичних підходів до навчання сліпоглухих дітей спілкування, модернізації фахової підготовки тифлопедагогів України. Проаналізовано досвід навчання дітей з полісенсорними порушеннями, розвиток просторової орієнтації і мобільності дітей з полісенсорними дефектами, особливості проведення занять з соціально-побутового орієнтування з дітьми з незначними вадами зору і слуху.

Освещены проблемы дифференциальной диагностики в соотношении первичного и вторичного в структуре аутистических нарушений при полисенсорных дефектах. Рассмотрены вопросы разработки дидактико-методических подходов к обучению слепоглухих детей общению, модернизации профессиональной подготовки тифлопедагогов Украины. Проанализированы опыт обучения детей с полисенсорными нарушениями, развитие пространственной ориентации и мобильности детей с полисенсорными дефектами, особенности проведения занятий по социально-бытовому ориентированию с детьми с незначительными дефектами зрения и слуха.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю948.24я54(4УКР) + Ч433я54(4УКР)2

Шифр НБУВ: Ж72507 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Соціально-психологічні проблеми тифлопедагогіки : зб. наук. пр. Вип. 8 / ред.: Є. П. Синьова; Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. Ін-т корекц. педагогіки та психології. - К., 2007. - 157 с. - укp.

Висвітлено проблеми наукових досліджень в галузі неперервної спеціальної освіти дітей і молоді з глибокими порушеннями зору. Розглянуто питання проектування індивідуальних програм навчання дітей з комплексними вадами розвитку. Проаналізовано особливості педагогічного керівництва ігровою діяльністю дітей з порушеннями зору, роль батьків у їх соціалізації, описано сучасні освітні технології навчання та виховання.

Освещены проблемы научных исследований в области непрерывного специального образования детей и молодежи с глубокими нарушениями зрения. Рассмотрены вопросы проектирования индивидуальных программ обучения детей с комплексными дефектами развития. Проанализированы особенности педагогического руководства игровой деятельностью детей с нарушениями зрения, роль родителей в их социализации, описаны современные образовательные технологии обучения и воспитания.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч433я43 + Ю948.23я43

Шифр НБУВ: Ж72507 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Соціально-психологічні проблеми тифлопедагогіки : зб. наук. пр. Вип. 1(9) / ред.: Є. П. Синьова; Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова, Ін-т корекц. педагогіки та психології. - К., 2008. - 161 с. - укp.

Розкрито організаційно-методичні засади соціалізації дітей з особливими потребами за сучасних умов. Проаналізовано особливості застосування засобів комп'ютерної графіки в процесі соціальної інтеграції інвалідів по зору. Розглянуто питання формування у незрячих учнів навичок роботи з текстом на уроках української мови та літератури. Висвітлено проблеми організації допомоги сім'ям, які виховують слабозорих дітей, соціально-психологічної адаптації сліпих учнів початкових класів до умов школи-інтернату. Описано систему формування невербальних засобів комунікації у дошкільників з порушеннями зору.

Раскрыты организационно-методические основы социализации детей с особыми потребностями в современных условиях. Проанализированы особенности применения средств компьютерной графики в процессе социальной интеграции инвалидов по зрению. Рассмотрены вопросы формирования у незрячих учеников навыков работы с текстом на уроках украинского языка и литературы. Освещены проблемы организации помощи семьям, воспитывающим слабовидящих детей, социально-психологической адаптации слепых учеников начальных классов к условиям школы-интерната. Описана система формирования невербальных средств коммуникации у дошкольников с нарушениями зрения.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч433 я54(4УКР)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж72507 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Сучасний світ і незрячі : матеріали конф., 20 - 21 жовт. 2011 р., Луцьк / ред.: В.М. Синтов, В.І. Бондар, М.К. Шеремет; Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К., 2012. - 336 с.: табл. - (Соц.-психол. пробл. тифлопедагогіки: зб. наук. пр.; вип. 5(13)). - укp. - рус.

Висвітлено досвід використання інноваційних технологій в соціалізації слабозорих дошкільників, питання організації інформаційного середовища для осіб з особливими потребами. Проаналізовано проблему індивідуального навчально-корекційного супроводу дітей з порушенням зору, увагу приділено питанням особистісно орієнтованої освіти таких дітей засобами здоров'язберігальних технологій. Розглянуто науково-теоретичні основи формування соціально-побутової компетентності молодших школярів з вадами зору. Подано інформацію про медикаментозну корекцію астенічного синдрому за психосоматичної патології у дітей з порушеннями психофізичного розвитку. Акцентовано на організаційно-педагогічних засадах удосконалення педагогічної допомоги сім'ї дитини з порушеннями зору в процесі взаємодії з дошкільним закладом освіти. Описано систему супроводу професійної комп'ютерної підготовки осіб з порушеннями зору за умов розвитку інформаційного суспільства. Особливу увагу приділено питанням реалізації рівних прав і можливостей дітей-інвалідів за умов розвитку сучасного довкілля, акцентовано на реалізації права на одержання освіти.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч433 я54

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж72507 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського