Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
Пошуковий запит: (<.>I=Ж72841/Ек.менедж.<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6

      
Категорія:    
1.

Економічні науки : Зб. наук. пр. / ред.: З. В. Герасимчук; Луц. держ. техн. ун-т. - Луцьк, 2005. - 212 с. - (Економіка та менедж.; Вип. 2(6)). - укp.

Проаналізовано соціальний захист населення як показник результативності соціального партнерства на Волині. Висвітлено аспекти управління інноваційно-інвестиційним розвитком економіки України, методологічні основи маркетингового планування на промислових підприємствах. Розглянуто питання цінового регулювання ринку транспортних послуг, розкрито вплив компетентності експерта на оцінку якості автомобіля. Викладено системний підхід до економічного прогнозування, наведено оцінку стратегічної конкуренції.

Проанализирована социальная защита населения как показатель результативности социального партнерства на Волыни. Освещены аспекты управления инновационно-инвестиционным развитием экономики Украины, методологические основы маркетингового планирования на промышленных предприятиях. Рассмотрены вопросы ценового регулирования рынка транспортных услуг, изучено влияние компетентности эксперта на оценку качества автомобиля. Изложен системный подход к экономическому прогнозированию, приведена оценка стратегической конкуренции.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)я54 + У9(4УКР)212.1я54

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж72841/Ек.менедж. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Економічні науки : Зб. наук. пр. / ред.: З. В. Герасимчук; Луц. держ. техн. ун-т. - Луцьк, 2006. - 228 с. - (Економіка та менедж.; Вип. 3(10), ч. 2). - укp.

Проаналізовано особливості застосування маркетингу в забезпеченні інноваційної діяльності підприємств-виробників інвестиційних товарів, організацію маркетингу пасажирських перевезень на залізничному транспорті. Висвітлено концептуальні аспекти управління підприємствами зі споживачами продукції, методичні засади ресурсного маркетингу в системі управління підприємствами. Розглянуто функції системи управління збутовою діяльністю підприємств. Наведено рекомендації щодо підвищення рівня конкурентоспроможності кредитних спілок.

Проанализированы особенности применения маркетинга в обеспечении инновационной деятельности предприятий-производителей инвестиционных товаров, организация маркетинга пассажирских перевозок на железнодорожном транспорте. Освещены концептуальные аспекты управления предприятиями с потребителями продукции, методические основы ресурсного маркетинга в системе управления предприятиями. Рассмотрены функции системы управления сбытовой деятельностью предприятий. Приведены рекомендации относительно повышения уровня конкурентоспособности кредитных союзов.


Індекс рубрикатора НБУВ: У.я54(4УКР)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж72841/Ек.менедж. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Економічні науки : Зб. наук. пр. / ред.: З. В. Герасимчук; Луц. держ. техн. ун-т. - Луцьк, 2006. - 194 с. - (Економіка та менедж.; Вип. 3(10), ч. 4). - укp.

Проаналізовано значення класичної теорії міжнародної торгівлі у розвитку економіки України. Висвітлено теоретичні аспекти формування та діяльності регіонального кластера як особливої форми співпраці прикордонних територій. Описано модель стратегічного управління діяльністю технологічних парків України. Визначено стратегію реалізації потенціалу інноваційного розвитку підприємств легкої промисловості.

Проанализировано значение классической теории международной торговли в развитии экономики Украины. Освещены теоретические аспекты формирования и деятельности регионального кластера как особенной формы сотрудничества пограничных территорий. Описана модель стратегического управления деятельностью технологических парков Украины. Определена стратегия реализации потенциала инновационного развития предприятий легкой промышленности.


Індекс рубрикатора НБУВ: У.я54(4УКР)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж72841/Ек.менедж. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Економічні науки : зб. наук. пр. / ред.: З. В. Герасимчук; Луц. держ. техн. ун-т. - Луцьк, 2007. - 341 с. - (Економіка та менедж.; Вип. 4(14)). - укp.

Розкрито сутність і шляхи підвищення ефективності управління виробничими ресурсами підприємств. Проведено комплексний маркетинговий аналіз діяльності підприємств-виробників продукції сільськогосподарського машинобудування. Викладено методичні підходи до оцінки стратегічного потенціалу підприємств. Розглянуто питання діагностики економічної безпеки та ризиків у системі антикризового менеджменту підприємств, описано контролінговий механізм у системі їх управління, методи оцінювання соціальних наслідків інноваційного розвитку. Розкрито аспекти управління інноваційно-інвестиційним розвитком вугільних підприємств. Висвітлено проблеми формування товарної політики автомобілебудівних підприємств.

Раскрыты сущность и пути повышения эффективности управления производственными ресурсами предприятий. Проведен комплексный маркетинговый анализ деятельности предприятий-производителей продукции сельскохозяйственного машиностроения. Изложены методические подходы к оценке стратегического потенциала предприятий. Рассмотрены вопросы диагностики экономической безопасности и рисков в системе антикризисного менеджмента предприятий, описаны контроллинговый механизм в системе их управления, методы оценки социальных последствий инновационного развития. Раскрыты аспекты управления инновационно-инвестиционным развитием угольных предприятий. Освещены проблемы формирования товарной политики автомобилестроительных предприятий.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)я54

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж72841/Ек.менедж. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Економічні науки : зб. наук. пр. / ред.: З. В. Герасимчук; Луц. нац. техн. ун-т. - Луцьк, 2008. - 371 с. - (Економіка та менедж.; Вип. 5(18), ч. 2). - укp.

Розкрито теоретичні засади інноваційного потенціалу підприємств України, організаційні основи формування стратегії системи розподілу на підприємствах, проаналізовано їх фінансову стійкість за умов нестабільного економічного розвитку. Викладено концептуальні підходи до формування системи управління плануванням діяльності підприємств, описано механізми управління їх активами на основі капіталізації. Висвітлено проблеми формування, використання та оцінки інтелектуального капіталу підприємств. Визначено перспективи інноваційно-інвестиційного розвитку агропромислових підприємств.

Раскрыты теоретические основы инновационного потенциала предприятий Украины, организационные основы формирования стратегии системы распределения на предприятиях, проанализирована их финансовая устойчивость в условиях нестабильного экономического развития. Изложены концептуальные подходы к формированию системы управления планированием деятельности предприятий, описаны механизмы управления их активами на основе капитализации. Освещены проблемы формирования, использования и оценки интеллектуального капитала предприятий. Определены перспективы инновационно-инвестиционного развития агропромышленных предприятий.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)29 я54

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж72841/ек.менедж. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Економічні науки : зб. наук. пр. / ред.: З. В. Герасимчук; Луц. нац. техн. ун-т. - Луцьк, 2008. - 376 с. - (Економіка та менедж.; Вип. 5(18), ч. 1). - укp.

Проаналізовано євромаркетинг як стратегію пристосування вітчизняних машинобудівних підприємств до умов функціонування європейського ринку. Визначено вплив матеріальної мотивації персоналу на соціально-економічні процеси на підприємствах. Викладено основні положення системи управління якістю в концепції промислового маркетингу, методику комплексної оцінки конкурентоспроможності підприємств. Розкрито організаційні засади реалізації маркетингової стратегії зворотної інтеграції. Обгрунтовано доцільність застосування методів інтегральної моделі у фінансовому діагностуванні підприємств. Розглянуто питання розвитку бізнес-планування в покращанні результатів господарської діяльності підприємств.

Проанализирован евромаркетинг как стратегия приспособления отечественных машиностроительных предприятий к условиям функционирования европейского рынка. Определено влияние материальной мотивации персонала на социально-экономические процессы на предприятиях. Изложены основные положения системы управления качеством в концепции промышленного маркетинга, методика комплексной оценки конкурентоспособности предприятий. Раскрыты организационные основы реализации маркетинговой стратегии обратной интеграции. Обоснована целесообразность применения методов интегральной модели в финансовом диагностировании предприятий. Рассмотрены вопросы развития бизнес-планирования в улучшении результатов хозяйственной деятельности предприятий.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)301 я54

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж72841/Ек.менедж. Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського