Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
Пошуковий запит: (<.>TJ=Вісник Донецького інституту туристичного бізнесу. Серія Підприємництво, менеджмент та маркетинг в туристичній сфері<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 56
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Иванина Е. А. 
Анализ финансового состояния деятельности аудиторской фирмы / Е. А. Иванина // Вісн. ДІТБ. Сер. Підприємництво, менеджмент та маркетинг в турист. сфері. - 2001. - № 5. - С. 48-55. - Библиогр.: 5 назв. - рус.

Проаналізовано фінансово-господарську діяльність однієї з аудиторських фірм Донецького регіону.


Індекс рубрикатора НБУВ: У052.9(4Укр-4Дон)230.0-218.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70115 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Нікітін Л. М. 
Аналіз фінансових результатів у туризмі як система та спосіб дослідження / Л. М. Нікітін, Т. В. Нікітіна // Вісн. ДІТБ. Сер. Підприємництво, менеджмент та маркетинг в турист. сфері. - 2001. - № 5. - С. 64-67. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розглянуто значення туризму в економіці. Обгрунтовано роль аналізу фінансових результатів у галузі туристичної діяльності. Показано перевагу системного підходу до аналізу фінансових результатів в управлінні туристичним бізнесом.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)49:ч518

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70115 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Власова Т. И. 
В век туризма - с новым качеством подготовки специалистов / Т. И. Власова, Н. Г. Попов // Вісн. ДІТБ. Сер. Підприємництво, менеджмент та маркетинг в турист. сфері. - 2001. - № 5. - С. 15-18. - рус.

Встановлено причини, що сприяють активізації туризму у Північно - Західному регіоні Російської Федерації. Описано внутрішньовузівську систему управління якістю освіти, розроблену у Балтійській міжнародній академії туризму. Систему реалізовано у навчальному процесі.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч518.1р30

Шифр НБУВ: Ж70115 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Шаталов В. М. 
Геомагнитный фактор акклиматизации туристов / В. М. Шаталов // Вісн. ДІТБ. Сер. Підприємництво, менеджмент та маркетинг в турист. сфері. - 2001. - № 5. - С. 282-288. - Библиогр.: 9 назв. - рус.

Викладено можливі фізичні причини сприйняття живими організмами змін величини геомагнітного поля. Проаналізовано розподіл магнітного поля на земній поверхні. Зроблено висновок про необхідність урахування геомагнітного фактора під час переїзду туристів з одного місця на інше.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч518.105

Шифр НБУВ: Ж70115 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Иванова О. В. 
Государственное регулирование развития малого предпринимательства / О. В. Иванова, Ол. В. Иванова // Вісн. ДІТБ. Сер. Підприємництво, менеджмент та маркетинг в турист. сфері. - 2001. - № 5. - С. 55-59. - Библиогр.: 6 назв. - рус.

Розглянуто основні функції підприємницького сектора. Подано комплексний аналіз стану підприємництва в Україні. Висвітлено основні перешкоди у розвитку сфери малого підприємництва. Запропоновано нові підходи до організації та регулювання малого бізнесу.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)0-131.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70115 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Амоша О. І. 
До питання щодо удосконалення управління підприємствами / О. І. Амоша // Вісн. ДІТБ. Сер. Підприємництво, менеджмент та маркетинг в турист. сфері. - 2001. - № 5. - С. 8-11. - укp.

Встановлено, що у даний час на всіх рівнях органів влади основну увагу слід приділяти створенню умов для організації та ефективної роботи великих підприємств незалежно від форм власності. Доведено необхідність підвищення ефективності розміщення засобів державної підтримки серед підприємств та галузей. Запропоновано шляхи удосконалення податкової системи у державі.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)290-21

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70115 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Ведмідь Н. І. 
Значення та основні задачі фахівця туристичних підприємств по зв'язках із громадськістю / Н. І. Ведмідь // Вісн. ДІТБ. Сер. Підприємництво, менеджмент та маркетинг в турист. сфері. - 2001. - № 5. - С. 107-112. - укp.

Розкрито значення паблік рилейшнз (ПР) у діяльності туристичних підприємств. Визначено основні об'єкти зв'язків спеціаліста ПР туристичних підприємств. Охарактеризовано його завдання.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч518.14(4Укр)п + У9(4Укр)49:ч518

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70115 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Боруха И. В. 
Интегрированные маркетинговые коммуникации, их влияние на торговую деятельность предприятий городов Донецка и Мариуполя / И. В. Боруха // Вісн. ДІТБ. Сер. Підприємництво, менеджмент та маркетинг в турист. сфері. - 2001. - № 5. - С. 99-107. - Библиогр.: 5 назв. - рус.

Розглянуто систему методів, рекомендованих для підвищення ефективності торгового процесу роздрібної та оптової діяльності. Наведено результати дослідження елементів комплексу маркетингових комунікацій підприємств міст Маріуполя та Донецька. Проаналізовано показники ефективності кожного окремого елемента концепції інтегрованих маркетингових комунікацій.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр-4Дон)421.0

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70115 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Шеховцова Е. А. 
Испанский язык и рынок туристических услуг Украины / Е. А. Шеховцова, И. Ю. Проценко // Вісн. ДІТБ. Сер. Підприємництво, менеджмент та маркетинг в турист. сфері. - 2001. - № 5. - С. 81-83. - Библиогр.: 3 назв. - рус.

Розглянуто деякі форми аудиторної та позааудиторної роботи з іспанської мови, спрямовані на формування лінгвокультурної компетентності майбутніх менеджерів у галузі туризму.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч518.1р + У9(4Укр)49:ч518 + Ш147.21-913

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70115 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Герасименко В. Г. 
Использование методов маркетингового стратегического анализа для определения привлекательности эмиссивных туристических рынков / В. Г. Герасименко // Вісн. ДІТБ. Сер. Підприємництво, менеджмент та маркетинг в турист. сфері. - 2001. - № 5. - С. 113-118. - Библиогр.: 4 назв. - рус.

На прикладі Одеського регіону України обгрунтовано можливість та необхідність застосування методів маркетингового стратегічного аналізу для визначення найбільш привабливих емісійних ринків. Розглянуто можливі стратегії поведінки туристичних фірм залежно від стану емісійних ринків.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч518.14(4Укр-4Оде) + У9(4Укр)49:ч518 + У9(4Укр-4Оде)49:ч51

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70115 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Садеков А. А. 
Конкурентные стратегии на основе экологического качества / А. А. Садеков // Вісн. ДІТБ. Сер. Підприємництво, менеджмент та маркетинг в турист. сфері. - 2001. - № 5. - С. 203-208. - Библиогр.: 3 назв. - рус.

Обгрунтовано стратегію диференціації продуктів на підставі їх екологічних властивостей. Висвітлено можливість використання екологічних знаків як маркетингового засобу диференціації. Запропоновано моделі системи формування екологічної якості та управління виробництвом на основі екології.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)280 + У9(4Укр)0-823.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70115 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Беликов И. Л. 
Критерии оценки потока иностранных туристов / И. Л. Беликов, А. В. Кузьменко // Вісн. ДІТБ. Сер. Підприємництво, менеджмент та маркетинг в турист. сфері. - 2001. - № 5. - С. 11-15. - Библиогр.: 5 назв. - рус.

Запропоновано соціально-економічні та географічні показники туристських потоків: коефіцієнт інтенсивності та густота потоку прибуття для ранжування країн у міжнародному туризмі.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч518.14(0) + У9(4Укр)49:ч518

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70115 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Гуржій Н. М. 
Маркетингові ризики в діяльності торговельних підприємств / Н. М. Гуржій // Вісн. ДІТБ. Сер. Підприємництво, менеджмент та маркетинг в турист. сфері. - 2001. - № 5. - С. 131-136. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Подано поняття та класифікацію маркетингових ризиків. Наведено результати дослідження практики управління маркетинговими ризиками на 17 торговельних підприємствах Донецька та Донецької області. Розглянуто проблеми в управлінні маркетинговими ризиками на підприємствах. Розроблено пропозиції щодо їх вивчення, вимірювання та запобігання.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр-4Дон)421.20-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70115 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Гаврилюк С. П. 
Методи оцінки конкурентоспроможності туристичних підприємств / С. П. Гаврилюк // Вісн. ДІТБ. Сер. Підприємництво, менеджмент та маркетинг в турист. сфері. - 2001. - № 5. - С. 19-28. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розкрито методичні підходи до оцінки конкурентоспроможності підприємств на ринку туристичних послуг. Наведено основні показники, методи оцінки конкурентоспроможності підприємств та умови їх застосування.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)49:ч518

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70115 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Саенко В. Г. 
Методика мониторинга и экономического анализа сведений о рекреационных ресурсах региона / В. Г. Саенко, И. Л. Семичастный // Вісн. ДІТБ. Сер. Підприємництво, менеджмент та маркетинг в турист. сфері. - 2001. - № 5. - С. 265-269. - рус.

Наведено модель моніторингу рекреаційних ресурсів, призначену для реалізації підтримки прийняття управлінських рішень. Дану систему запропоновано використовувати для планування та прогнозування.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)49:ч518

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70115 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Саенко Г. В. 
Методические положения наращивания предпринимательства в регионе / Г. В. Саенко, О. В. Иванова // Вісн. ДІТБ. Сер. Підприємництво, менеджмент та маркетинг в турист. сфері. - 2001. - № 5. - С. 68-74. - рус.

Розглянуто умови розвитку сприятливої економічної зони підприємництва. Запропоновано методичний підхід до систематизації умов виробничого середовища території та функціональну модель зони сумісного підприємництва.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)0-131.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70115 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Дядечко Л. П. 
Методичні підходи до формування та розподілу прибутку в туристичному бізнесі / Л. П. Дядечко, О. С. Каращук // Вісн. ДІТБ. Сер. Підприємництво, менеджмент та маркетинг в турист. сфері. - 2001. - № 5. - С. 43-48. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розглянуто проблему доходності як передумову сталого розвитку економіки суб'єктів ринку. Запропоновано методичні підходи до формування та використання доходів підприємств туристичного бізнесу за умов запровадження нових стандартів бухгалтерського обліку. Обгрунтовано необхідність економічного управління доходами окремих підприємницьких структур із використанням моніторингу.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)49:Ч518-864 + У052.9(4Укр)2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70115 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Гузь Н. Г. 
Методы и механизмы коммутативного маркетинга в туристическом бизнесе / Н. Г. Гузь, Г. Д. Леонова // Вісн. ДІТБ. Сер. Підприємництво, менеджмент та маркетинг в турист. сфері. - 2001. - № 5. - С. 124-131. - Библиогр.: 2 назв. - рус.

Розглянуто проблеми комутативного маркетингу в туристичному бізнесі. Показано сучасні методи та механізми його реалізації. Наведено рекомендації щодо вибору цільової аудиторії у рекламній діяльності методом леверіджа. Досліджено особливості вибору видів рекламних засобів та шляхи оптимизації витрат на рекламу.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)49:ч518

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70115 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Бойко М. Г. 
Моделі розвитку підприємницької діяльності у сфері готельного господарства / М. Г. Бойко // Вісн. ДІТБ. Сер. Підприємництво, менеджмент та маркетинг в турист. сфері. - 2001. - № 5. - С. 166-169. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Розглянуто сучасні моделі розвитку підприємництва у сфері готельного господарства. Показано тенденції розвитку державно-корпоративної та приватно-підприємницької моделей на прикладах готельних підприємств. Запропоновано трактування поняття "економічна демократія" на мікрорівні, яка є складовою часткою державно-корпоративної моделі.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)441.357.0-131.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70115 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Сотникова К. В. 
Некоторые вопросы стратегического планирования и контроля в маркетинге / К. В. Сотникова // Вісн. ДІТБ. Сер. Підприємництво, менеджмент та маркетинг в турист. сфері. - 2001. - № 5. - С. 150-153. - Библиогр.: 5 назв. - рус.

Розглянуто основні етапи стратегічного планування. Подано пропозиції щодо їх адаптації у практиці економічних стосунків.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.323 + У9(4Укр)49:ч518

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70115 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського