Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
Пошуковий запит: (<.>TJ=Дидактика математики: проблеми і дослідження<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 731
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Швец В. А. 
60 лет неустанного труда: к 60-летию кафедры математики и методики преподавания математики НПУ им. М. П. Драгоманова / В. А. Швец // Дидактика математики: пробл. і дослідж. : зб. наук. пр. - 2007. - Вип. 28. - С. 9-16. - Библиогр.: 3 назв. - рус.

Описаны трудовой путь кафедры, ее руководителей и сотрудников, а также задачи, которые решались коллективом преподавателей.


Індекс рубрикатора НБУВ: В1 р(4УКР)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68599 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Нічуговська Л. І. 
Адаптивна концепція математичної освіти студентів економічних спеціальностей ВНЗ / Л. І. Нічуговська // Дидактика математики: пробл. і дослідж. : зб. наук. пр. - 2006. - Вип. 25. - С. 45-49. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

The article is devoted to the development of the adaptive conception of mathematical education of economic specialties students in Higher Educational Establishments.


Індекс рубрикатора НБУВ: В1 р3-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68599 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Бевз В. Г. 
Аксіоматичний метод і логічні основи побудови курсу шкільної геометрії / В. Г. Бевз // Дидактика математики: пробл. і дослідж. : зб. наук. пр. - 2008. - Вип. 30. - С. 163-167. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Розкрито суть аксіоматичного методу, логічних основ побудови шкільного курсу геометрії та ретроспективу їх співвідношень на практиці.


Індекс рубрикатора НБУВ: В181 р21-31

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68599 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Грищенко В. О. 
Аксіоматичні засади структуризації змісту навчання математики в контексті педагогічної діяльності / В. О. Грищенко // Дидактика математики: пробл. і дослідж. : зб. наук. пр. - 2007. - Вип. 27. - С. 23-28. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

Обгрунтовано узгодженість триєдності змісту навчання з фундаментальними властивостями загальної теорії інформації, які визначено системою аксіом Лосєва. Триєдність змісту навчання у такій аксіоматичній інтерпретації дістає ознаки парадигми у сенсі Куна. Тим самим здобувається фундаментальне підгрунтя технології розвиваючого навчання.


Індекс рубрикатора НБУВ: В1 р3-312

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68599 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Максимова Т. С. 
Активізація евристичної діяльності майбутніх інженерів під час застосування систем евристично-орієнтованих задач на відновлення / Т. С. Максимова // Дидактика математики: пробл. і дослідж. : зб. наук. пр. - 2007. - Вип. 27. - С. 13-17. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Описано умови, за яких застосування систем евристично-орієнтованих завдань на відновлення сприяє активізації навчально-пізнавальної евристичної діяльності студентів. Запропоновано приклад застосування на практичному занятті з вищої математики під час формування професійно-орієнтованої евристичної діяльності студентів системи задач на відновлення за темою "Застосування криволінійного інтеграла першого роду до розв'язування практичних задач".


Індекс рубрикатора НБУВ: В11 р3-352

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68599 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Корінь Г. О. 
Активізація навчально-пізнавальної діяльності учнів у процесі доведення формул скороченого множення / Г. О. Корінь // Дидактика математики: пробл. і дослідж. : зб. наук. пр. - 2000. - Вип. 13. - С. 99-104. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Розглянуто деякі питання активізації пізнавальної діяльності. Використання наочності в процесі доведення формул скороченого множення підсилює свідомість сприймання, активізує мислення, підвищує пізнавальний інтерес учнів.


Індекс рубрикатора НБУВ: В1 р21-35

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68599 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Крилова Т. В. 
Активізація процесу навчання математики студентів вищих закладів освіти / Т. В. Крилова, Н. І. Тіхонцова, О. Ю. Орлова // Дидактика математики: пробл. і дослідж. : зб. наук. пр. - 2004. - Вип. 22. - С. 21-23. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Розглянуто сучасні форми, методи та засоби активізації навчально-пізнавальної діяльності з дисциплін математичного циклу студентів вищих закладів технічної освіти. Запропоновано застосування імітаційних методів активного навчання, використання інформаційно-комунікаційних засобів навчання. Підкреслено та доведено, що одним з універсальних напрямків активізації більшості традиційних форм навчання математики є його індивідуалізація та диференціація.


Індекс рубрикатора НБУВ: В1 р3-32

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68599 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Гончарова І. В. 
Активізація роботи математичного гуртка евристичного спрямування за допомогою інтерактивних методів навчання / І. В. Гончарова, О. С. Бірюкова // Дидактика математики: пробл. і дослідж. : зб. наук. пр. - 2011. - Вип. 35. - С. 159-164. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Розглянуто інтерактивні методи навчання, які сприяють активізації роботи математичного гуртка евристичного спрямування, а також є ефективним засобом у вирішенні проблеми формування прийомів евристичної діяльності учнів основної школи. Для кожного етапу заняття гуртка запропоновано певні інтерактивні прийоми.


Індекс рубрикатора НБУВ: В1 р21-369

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68599 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Лосєва Н. М. 
Активні методи навчання в курсі аналітичної геометрії / Н. М. Лосєва // Дидактика математики: пробл. і дослідж. : зб. наук. пр. - 2008. - Вип. 29. - С. 29-34. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Представлен опыт использования деловой игры на занятиях по курсу аналитической геометрии.


Індекс рубрикатора НБУВ: В181.13 р3-35

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68599 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Тополя Л. В. 
Активні форми навчання у вищій школі / Л. В. Тополя // Дидактика математики: пробл. і дослідж. : зб. наук. пр. - 2006. - Вип. 26. - С. 65-69. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Розглянуто проблему активізації навчально-пізнавальної діяльності студентів на прикладі вивчення курсу методики навчання математики.


Індекс рубрикатора НБУВ: В1 р21 р3-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68599 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Черкасов Н. Д. 
Активный метод обучения техническому творчеству / Н. Д. Черкасов, Е. А. Емченко // Дидактика математики: пробл. і дослідж. : зб. наук. пр. - 2005. - Вип. 23. - С. 82-85. - Библиогр.: 5 назв. - рус.

Розглянуто методику практичного використання одного з найбільш простих евристичних методів - методу гірлянд випадків та асоціацій - для активізації творчого мислення й навчально-пізнавальної діяльності тих, кого навчають.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю945.1-513

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68599 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Таточенко В. І. 
Актуальні проблеми невстигання учнів в процесі навчання математики / В. І. Таточенко // Дидактика математики: пробл. і дослідж. : зб. наук. пр. - 2006. - Вип. 25. - С. 66-75. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Отмечено, что неуспеваемость - сложное и многогранное явление школьной действительности, требующее разносторонних подходов при ее изучении. Рассмотрена неуспеваемость школьников при изучении математики в связи с основными категориями дидактики - содержанием и процессом обучения.


Індекс рубрикатора НБУВ: В1 р21-32

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68599 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Реутова И. Н. 
Анализ проблемы преемственности в системе непрерывного образования / И. Н. Реутова // Дидактика математики: пробл. і дослідж. : зб. наук. пр. - 2008. - Вип. 29. - С. 76-80. - Библиогр.: 13 назв. - рус.

Проанализировано состояние разработки проблемы преемственности в обучении математике между старшей школой и ВУЗом в современной педагогической литературе.


Індекс рубрикатора НБУВ: В1 р21-32

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68599 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Бевз В. Г. 
Аналіз деяких курсів історії математики / В. Г. Бевз // Дидактика математики: пробл. і дослідж. : зб. наук. пр. - 2005. - Вип. 23. - С. 71-77. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Розглянуто різні підходи щодо побудови курсу історії математики в університетах.


Індекс рубрикатора НБУВ: В1 г(0) р3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68599 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Корнейчук І. В. 
Аналогія у розв'язуванні стереометричних задач / І. В. Корнейчук // Дидактика математики: пробл. і дослідж. : зб. наук. пр. - 2006. - Вип. 25. - С. 238-244. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розкрито зміст та операційний склад двох видів умінь використання аналогії під час розв'язування стереометричних задач: формулювати задачі, аналогічні даній задачі та здійснювати перенесення аналогічної задачі планіметрії та її розв'язування на розв'язування задачі стереометрії. Надано правила-орієнтири щодо формування умінь і схеми, які ілюструють технологію використання аналогії під час розв'язування задач стереометрії. Згідно з цими схемами показано приклади розв'язування задач про тетраедр.


Індекс рубрикатора НБУВ: В181 р21-352

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68599 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Нічуговська Л. І. 
Білінгвістична модель навчання математичним дисциплінам англійською мовою для студентів з фахового спрямування "Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності" / Л. І. Нічуговська // Дидактика математики: пробл. і дослідж. : зб. наук. пр. - 2004. - Вип. 21. - С. 19-24. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Розглянуто проблеми реалізації білінгвістичної моделі навчання математичним дисциплінам англійською мовою студентів спеціальності "Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності".


Індекс рубрикатора НБУВ: В1 р3-3 + Ш143.21-913-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68599 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Слєпкань З. І. 
Болонський процес - європейська інтеграція систем вищої освіти / З. І. Слєпкань // Дидактика математики: пробл. і дослідж. : зб. наук. пр. - 2005. - Вип. 23. - С. 4-15. - Бібліогр.: 16 назв. - укp.

Розглянуто передісторію народження Болонського процесу, цілі та завдання Болонської декларації, їх трансформацію та конкретизацію у процесі здійснення, а також особливості організації навчального процесу у ВНЗ у відповідності до її прийняття.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68599 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Требенко Д. Я. 
Введення і формування поняття групи в курсі вищої алгебри / Д. Я. Требенко, О. О. Требенко // Дидактика математики: пробл. і дослідж. : зб. наук. пр. - 2009. - Вип. 32. - С. 125-133. - Бібліогр.: 17 назв. - укp.

Розкрито історію виникнення та формування поняття групи, проаналізовано існуючі підходи до означення поняття групи в навчальній і науковій літературі. Запропоновано методику введення та формування поняття групи в курсі вищої алгебри. Підкреслено необхідність узгодження означення групи, запропонованого в курсі вищої алгебри, з означеннями, що використовуються в курсах аналітичної геометрії та теоретичної фізики, шляхом доведення їх еквівалентності.


Індекс рубрикатора НБУВ: В152.3 р3-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68599 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Креш Л. Л. 
Векторна алгебра - основа сучасної математичної освіти вчителя математики / Л. Л. Креш, М. В. Працьовитий // Дидактика математики: пробл. і дослідж. : зб. наук. пр. - 2009. - Вип. 31. - С. 34-37. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Розглянуто деякі проблеми вивчення векторної алгебри в курсі аналітичної геометрії студентами математичних спеціальностей у педагогічному університеті.


Індекс рубрикатора НБУВ: В181.141 р3-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68599 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Прус А. В. 
Вибрані питання прикладної спрямованості шкільного курсу стереометрії / А. В. Прус // Дидактика математики: пробл. і дослідж. : зб. наук. пр. - 2004. - Вип. 22. - С. 127-131. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Розкрито прикладний потенціал шкільного курсу стереометрії. Висвітлено значення естетичної складової для розвитку просторової уяви та формування просторових уявлень учнів. Показано значення орігамі як засобу навчання для реалізації прикладної спрямованості шкільного курсу стереометрії. Розглянуто естетику геометричних форм стереометрії з точки зору доцільності та окреслено умови, за яких дані форми найкраще сприймаються.


Індекс рубрикатора НБУВ: В181 р21-312

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68599 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського