Пошуковий запит: (<.>TJ=Педагогіка та психологія<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 226
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. | Ж69478 Хлєбникова Т. М. Управління впровадженням особистісно орієнтованого навчання [] / Т. М. Хлєбникова // Педагогіка та психологія, 2010,N Вип. 37.-С.4-12
|
2. | Ж69478 Черновол-Ткаченко Р. І. Концептуальні засади управління дисциплінарними відносинами в навчальному закладі [] / Р. І. Черновол-Ткаченко // Педагогіка та психологія, 2010,N Вип. 37.-С.13-22
|
3. | Ж69478 Кабанська О. С. Оволодіння майбутніми вчителями процедурою педагогічного прогнозування у процесі позааудиторної навчальної діяльності [] / О. С. Кабанська // Педагогіка та психологія, 2010,N Вип. 37.-С.23-28
|
4. | Ж69478 Стяглик Н. І. Про можливість використання доробок психологічного консультування в роботі викладача педагогічного ВНЗ [] / Н. І. Стяглик // Педагогіка та психологія, 2010,N Вип. 37.-С.29-34
|
5. | Ж69478 Тихонович В. М. Роль консультації у підготовці майбутнього вчителя до роботи у профільній школі [] / В. М. Тихонович // Педагогіка та психологія, 2010,N Вип. 37.-С.35-44
|
6. | Ж69478 Дейниченко Г. В. Забезпечення змістового компоненту готовності майбутніх учителів природничо-математичних спеціальностей до технічного конструювання [] / Г. В. Дейниченко // Педагогіка та психологія, 2010,N Вип. 37.-С.45-53
|
7. | Ж69478 Малихина О. Є. Психологічні умови розвитку здібностей молодших школярів до словесної творчості [] / О. Є. Малихина // Педагогіка та психологія, 2010,N Вип. 37.-С.54-62
|
8. | Ж69478 Іноземцева С. В. «Особливі потреби» як проблема навчально-виховної діяльності в спеціальних освітніх закладах [] / С. В. Іноземцева // Педагогіка та психологія, 2010,N Вип. 37.-С.63-69
|
9. | Ж69478 Трофимов О. Є. Підготовка студентів до комплексного використання аудіовізуальних засобів навчання та нових інформаційних технологій [] / О. Є. Трофимов // Педагогіка та психологія, 2010,N Вип. 37.-С.70-77
|
10. | Ж69478 Белозьорова Н. О. Вдосконалення методики початкового навчання у діяльності недільних шкіл України наприкінці 50-х - на початку 60-х рр. ХІХ ст. [] / Н. О. Белозьорова // Педагогіка та психологія, 2010,N Вип. 37.-С.78-84
|
11. | Ж69478 Ткаченко Л. П. Риторика як навчальна дисципліна в українських колегіумах (XVII - XVIII століття) [] / Л. П. Ткаченко // Педагогіка та психологія, 2010,N Вип. 37.-С.86-95
|
12. | Ж69478 Ткачов С. І. Громадянська освіта як багатомірне поняття [] / С. І. Ткачов // Педагогіка та психологія, 2010,N Вип. 37.-С.96-104
|
13. | Ж69478 Григорова Л. С. Соціально-педагогічні ідеї у поглядах зарубіжних педагогів на роботу з обдарованими дітьми (історичний аспект) [] / Л. С. Григорова // Педагогіка та психологія, 2010,N Вип. 37.-С.105-111
|
14. | Ж69478 Балацинова А. Д. Педагогічна підтримка обдарованих учнів у позакласної роботі загальноосвітніх шкіл України (друга половина ХХ століття) [] / А. Д. Балацинова // Педагогіка та психологія, 2010,N Вип. 37.-С.112-121
|
15. | Ж69478 Еллис І. О. Образ вчителя в контексті актуальних проблем педагогічної науки в період 70 - 80-х рр. ХХ століття [] / І. О. Еллис // Педагогіка та психологія, 2010,N Вип. 37.-С.123-129
|
16. | Ж69478 Кін О. М. Розвиток студентського самоврядування у вітчизняній педагогічної теорії та практиці [] / О. М. Кін // Педагогіка та психологія, 2010,N Вип. 37.-С.130-138
|
17. | Ж69478 Лазарєва К. С. К. Д. Ушинський про навчання молодших школярів опису [] / К. С. Лазарєва // Педагогіка та психологія, 2010,N Вип. 37.-С.139-147
|
18. | Ж69478 Журкина С. В. Генеза розвитку системи тьюторства у Великій Британії [] / С. В. Журкина // Педагогіка та психологія, 2010,N Вип. 37.-С.148-152
|
19. | Ж69478 Назаренко М. Б. Групова робота на уроці [] / М. Б. Назаренко // Педагогіка та психологія, 2010,N Вип. 37.-С.153-158
|
20. | Ж69478 Гриньова В. М. Обдарованість: суть, види, принципи [] / В. М. Гриньова, Л. Г. Карпова // Педагогіка та психологія, 2010,N Вип. 38.-С.4-13.
|
| |