1. |
Майовець Є.Й. Маркетингові комунікації : [навч. посіб.] / Є.Й. Майовець, О. В. Кузик; Львів. нац. ун-т ім. І. Франка. - Л., 2013. - 191 c. - Бібліогр.: с. 181-187 - укp.Розкрито суть та ознаки маркетингових комунікацій, наведено їх класифікацію та засоби. Розглянуто стратегії та планування маркетингових комунікацій, підходи до класифікації реклами, форми рекламної діяльності. Виявлено загальні особливості, інструменти та заходи реклами на місці продажу. Досліджено поняття, сутність та форми стимулювання збуту. Висвітлено історію формування PR, з'ясовано принципи та функціональні складові паблік рилейшенз. Показано засоби та напрями організації роботи з громадськістю. Розкрито сутність, особливості та функції прямого маркетингу, організації виставок та ярмарків, форми персонального продажу товарів. Надано відомості про упаковку як елемент комунікаційної політики організації. Визначено сутність і завдання інтегрованих маркетингових комунікацій. Наведено класифікацію спонсорування та розглянуто організацію маркетингових заходів зі спонсорування. Надано поняття бренду та брендингу. Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322 я7 + У529.0-211.1 я7 + У9(4УКР)290-211.1 я7
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА771669 Пошук видання у каталогах НБУВ
|