Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Віртуальна довідка (6)Тематичний інтернет-навігатор (2)Наукова електронна бібліотека (37)Автореферати дисертацій (4)Книжкові видання та компакт-диски (48)Журнали та продовжувані видання (10)
Пошуковий запит: (<.>K=CAMBRIDGE<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 11
Представлено документи з 1 до 11

      
Категорія:    
1.

Газетні статті на занятті з англійської мови : навч.-метод. посіб. / уклад.: О. В. Пономаренко, О. М. Майстренко; Ніжин. держ. ун-т ім. М.Гоголя. - Ніжин, 2008. - 309 c. - англ.

Викладено комплекс спеціальних навчальних вправ, спрямованих на удосконалення навичок читання як виду мовленнєвої діяльності, а також розвиток усного та писемного мовлення. Навчальні завдання розроблено з використанням матеріалів статей, відібраних з англійської періодики і посібників видавництва Oxford, Cambridge, Macmillan. Розроблено методичні рекомендації щодо використання запропонованої системи навчальних вправ на заняттях з англійської мови у ВНЗ.

Изложен комплекс специальных учебных упражнений, направленных на усовершенствование навыков чтения как вида речевой деятельности, а также развитие устной и письменной речи. Учебные задания разработаны с использованием материалов статей, отобранных из английской периодики и пособий издательства Oxford, Cambridge, Macmillan. Разработаны методические рекомендации по использованию данной системы учебных упражнений на занятиях английского языка в ВУЗ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.21-933.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА698620 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Гірна А. Я. 
Антропогенна динаміка угруповань павуків (IBArachnida, AraneiD) ясенево-дубових лісів Верхньодністровської рівнини : Автореф. дис... канд. біол. наук / А. Я. Гірна; Дніпропетр. нац. ун-т. - Д., 2006. - 20 c. - укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Е621.151*805.9-658.1-043 + Е621.151*851.213

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА344145 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Gnelitsa V. A. 
A new species of the genus IBMacrargusD (Araneae, Linyphiidae, Micronetinae) from the North-East of Ukraine and redescription of two related species = Новый вид рода IMacrargusD (Araneae, Linyphiidae, Micronetinae) с северо-востока Украины и переописание двух близких видов / V. A. Gnelitsa, S. Koponen // Вестн. зоологии. - 2010. - 44, № 4. - С. 291-299. - Библиогр.: с. 298-299 - англ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Е621.151.24(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж27025 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
4.

Pudalov V. M. 
David Shoenberg and the beauty of quantum oscillations / V. M. Pudalov // Физика низ. температур. - 2011. - 37, № 1. - С. 12-24. - Библиогр.: 55 назв. - англ.

The quantum oscillation effect was discovered in Leiden, in 1930, by W.J. de Haas and P. M. van Alphen in magnetization measurement, and by L. W. Shubnikov and de Haas - in magnetoresistance. Studying single crystals of bismuth, they observed oscillatory variations of magnetization and magnetoresistance with magnetic field. Shoenberg, whose first research in Cambridge had been on bismuth, found that much stronger oscillations are observed when a bismuth sample is cooled to liquid helium rather than to liquid hydrogen, which had been used by de Haas. In 1938 Shoenberg came from Cambridge to Moscow to study these oscillations at Kapitza Institute where liquid helium was available at that time. In 1947, J. Marcus observed similar oscillations in zinc, that persuaded Shoenderg to return to this research, and, since then, the dHvA effect had been one of his main research topic. In particular, he developed techniques for quantitative measurements of the effect in many metals. Theoretical explanation of quantum oscillations was given by L. Onsager in 1952, and the analytical quantitative theory by I. M. Lifshitz and A. M. Kosevich in 1955. These theoretical advancements seemed to provide a comprehensive description of the effect. Since then, quantum oscillations were commonly considered as a tool for measuring Fermi surface extremal cross-sections and all-angle electron scattering times. However, in his pioneering experiments in 1960s, Shoenberg revealed the richness and deep essence of the quantum oscillation effect and showed how the beauty of the effect is disclosed under nonlinear conditions

imposed by interactions in the system under study. It was quite unexpected, that under "magnetic interaction" conditions, the apparently weak effect of quantum oscillations may lead to such strong consequences as breaking the sample into magnetic (now called "Shoenberg") domains and the formation of an inhomogeneous magnetic state. Owing to his contribution to the field of quantum oscillations and superconductivity, Shoenberg is no doubt one of the 20th century's foremost experts. We describe the experiments on finding the quantitative parameters of electron - electron interaction, which are in line with the Shoenberg ideas that the quantum oscillations are modified by interactions and, hence, their analysis enables one to extract the quasiparticle interaction parameters.


Індекс рубрикатора НБУВ: В368.313 г(0) + В344.317

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14063 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Kats E. I. 
Rosensweig instability in ferrofluids / E. I. Kats // Физика низ. температур. - 2011. - 37, N 9/10 (спец. вып.). - С. 1019-1021. - Библиогр.: 6 назв. - англ.

We propose a simple model to analyze stability of the free surface of horizontally unbound ferrofluid in a vertical magnetic field. With respect to the well known Rosensweig instability (see e.g., R. E. Rosensweig, Ferro hydrodynamics, Cambridge University Press, Cambridge (1993) and references therein) we go one step further to include into consideration coupling of surface displacements to non-magnetic degree of freedoms. We show that the coupling can lead to a considerable reduction of the critical magnetic field and as well yields to non-trivial depletion layering near the surface.


Індекс рубрикатора НБУВ: В378

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14063 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Данилова В. А. 
Электронные книги зарубежных издательств для российских библиотек / В. А. Данилова // Библиотеки и информационные ресурсы в современном мире науки, культуры, образования и бизнеса : 11-я Междунар. конф. "Крым 2004". - 2004. - С. 1 электрон. опт. диск (CD-ROM). - рус.

Зазначено, що ЗАТ "КОНЕК" реалізує комплекс послуг за передплатою на іноземні періодичні видання та виконує замовлення бібліотек, музеїв, науково-дослідних організацій та інших установ на іноземні монографічні, довідкові видання та електронні бази даних. Наявність офісів ЗАТ "КОНЕК" у Москві, Санкт-Петербурзі і Єкатеринбурзі забезпечує повне сервісне обслуговування з питань бібліографічного пошуку, замовлення та доставки видання користувачу. Протягом останніх років на західному книжковому ринку набув популярності такий продукт, як електронна книжка. Електронні книжки зручні у використанні, тому цей вид видання починає займати свій сегмент на книжковому ринку. Розглянуто аспекти умов придбання та використання електронних книжок таких видавництв, як Cambridge University Press, Taylor and Francis, World Bank, Kluwer Academic, KluwerLaw та ін.

Отмечено, что ЗАО "КОНЭК" осуществляет комплекс услуг по подписке на иностранные периодические издания и выполняет заявки библиотек, музеев, научно-исследовательских организаций и прочих учреждений на иностранные монографические и справочные издания и электронные базы данных. Располагая офисами в Москве, Санкт-Петербурге и Екатеринбурге, ЗАО "КОНЭК" обеспечивает полное сервисное обслуживание по библиографическому поиску, заказу и доставке изданий пользователю. В последние годы на западном книжном рынке получил широкое распространение такой продукт, как электронная книга. Электронные книги удобны в использовании, и этот вид издания начинает занимать свой сегмент на книжном рынке. Рассмотрены аспекты условий приобретения и использования электронных книг таких издательств, как Cambridge University Press, Taylor and Francis, World Bank, Kluwer Academic, Kluwer Law и других.

ZAO "KONEK" offers a set of services on the subscription to foreign periodic publications and fulfilsorders of libraries, museum, and research and other institutions on the foreign monographic andreference books and digital databases.Offices in MoscowSt. Petersburg and Ekaterinburg ensure the comprehensive services on the bibliographicsearch, ordering and delivery of publications.E-books became very popular on the Western markets recently. E-books are easy to use and this typeof publications begins to occupy a noticeable market segment.The presentation describes the conditions of purchase and use of e-books published by CambridgeUniversity Press, Taylor and Francis, World Bank, Kluwer Academic, Kluwer Law etc.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч618.14(4РОС)74л7 + Ч617.4(4/8)7

Рубрики:


      
Категорія:    
7.

Писляков В. В. 
Системы сбора и анализа статистики использования электронных ресурсов: сравнительный обзор / В. В. Писляков // Библиотеки и информационные ресурсы в современном мире науки, культуры, образования и бизнеса : 12-я Междунар. конф. "Крым 2005". - 2005. - С. 1 электрон. опт. диск (CD-ROM). - рус.

Досліджено набори статистичних параметрів, що надаються різними вендорами - компаніями, що продають інформаційні продукти он-лайну, - своїм передплатникам для аналізу попиту на придбані ресурси (на прикладі платформ Cambridge Journals Online, EBSCO, JSTOR, ProQuest і Science Direct). Проведено порівняльний аналіз і виявлені показники, доступні для кожної системи, які зустрічаються тільки в окремих вендорів або відсутні взагалі. Порушено питання про можливу інтерпретацію статистичних відомостей і оперативність надання статистичних даних бібліотекам-передплатникам.

Retrieval and Analysis Systems of Statistical Data on the Use of Electronic Resources: Comparative Analysis Taking the platforms of Cambridge Journals Online, EBSCO, JSTOR, ProQuest and ScienceDirect as an example, theauthor examines the sets of statistics provided by various vendors-companies selling online information products-totheir subscribers for the purpose of studying the demand for the obtained resources. The author conducts a comparativeanalysis and shows indices either common to all systems, typical of individual vendors, or absent in general. The authortouches upon the issues of possible interpretation of statistical data and the efficiency with which such data areprovided to the subscribing libraries.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч734(0)К94

Рубрики:


      
Категорія:    
8.

Кряжев П. В. 
Світова вища освіта: особливості еволюції / П. В. Кряжев // Пед. процес: теорія і практика : зб. наук. пр. - 2012. - Вип. 2. - С. 88-97. - Бібліогр.: 15 назв - укp.

Розглянуто особливості еволюції світової вищої освіти. Розкрито сутність моделей еволюції вищої школи розвинених країн світу й колишнього Радянського Союзу, їхні ознаки та характерні риси. Представлено моделі університетської освіти: Паризький університет (1215 р.), заснований шляхом об’єднання декількох церковних колежів, модель дослідницького (навчально-наукового) університету у Пруссії в ХІХ столітті, в основі якої – принцип академічної свободи у проведенні досліджень і в організації навчального процесу, британська модель - основу якої складають “старі” англійські університети – Оксфорд (1117 р.) і Кембридж (1209 р.), модель загальної вищої освіти Японії на межі ХХ – ХХІ ст. Визначено фундаментальні стадії еволюції світової вищої освіти: елітарна вища школа, масова вища школа і загальна вища школа. На основі узагальнення встановлено, що заклад із назвою “університет”, що підкреслює об’єднаність (спільність) кількох навчальних структур і спілок студентів, був започаткований у м. Болонья у 1088 р., коли болонський легіст Ірнерій почав читати публічні лекції з римського права. Основою моделі Болонського університету (юридичного закладу – universitas legum) став зразок студентського самоуправління (асоціація студентів – universitas scholarium), які наймали на роботу професорів і визначали рівень їх оплати. Розглянуто особливості “ідеального” університету, подано список вимог до університету міністра освіти Пруссії Вільгельма фон Гумбольдта.

Рассмотрены особенности эволюции мирового высшего образования. Раскрыта сущность моделей эволюции высшей школы развитых стран мира и бывшего Советского Союза, их признаки и характерные черты. Представлены модели университетского образования: Парижский университет (1215 г.), основанный путем объединения нескольких церковных колледжей, модель исследовательского (учебно-научного) университета в Пруссии в XIX ст., в основе которой - принцип академической свободы в проведении исследований и в организации учебного процесса, британская модель - основу которой составляют «старые» английские университеты - Оксфорд (1117 г.) и Кембридж (1209 г.), модель общего высшего образования Японии на рубеже ХХ - ХХI вв. Определены фундаментальные стадии эволюции мирового высшего образования: элитарная высшая школа, массовая высшая школа и общая высшая школа. На основе обобщения установлено, что заведение под названием "университет", что подчеркивает объединенность (общность) нескольких учебных структур и союзов студентов, был основан в г. Болонья в 1088 г., когда болонский легист Ирнерий начал читать публичные лекции по римскому праву. Основой модели Болонского университета (юридического заведения - universitas legum) стал примером студенческого самоуправления (ассоциация студентов - universitas scholarium), которые нанимали на работу профессоров и определяли уровень их оплаты. Рассмотрены особенности "идеального" ​​университета, перечислены требования к университету министра образования Пруссии Вильгельма фон Гумбольдта.

Consider features of the evolution of the world of higher education. Disclosure evolution models Graduate School of developed countries and the former Soviet Union, their attributes and characteristics . Presented model of university education: the University of Paris (1215), founded by combining several ecclesiastical colleges, research model (Training and Research) University of Prussia in the XIX century , which is based - the principle of academic freedom in research and in the educational process , the British model which is based on the "old" English universities - Oxford (1117) and Cambridge (1209), the model of general higher education in Japan at the turn of the XX - XXI centuries. Defined three fundamental stages in the evolution of the world of higher education: an elite high school, high school and mass general high school. On the basis of generalizations found that a place called "university" that emphasizes togetherness (common) several educational institutions and student unions, was founded in Bologna in 1088, when Bologna legistov Irnerius began public lectures on Roman law. Basis of the model of the University of Bologna (legal institution - universitas legum) became the primacy of student government (Association of Students-universitas scholarium), that employ professors and the level of their payment. Consider the features of the "ideal" university requirements listed in university education minister of Prussia Wilhelm von Humboldt.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч483(4/8)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж72083 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Третько В. 
Особливості організації навчання за магістерськими програмами з міжнародних відносин у Великій Британії / В. Третько // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2013. - № 4. - С. 234-242. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Відзначено надмірну складність та певну непрозорість системи британської професійної освіти, що ускладнює оцінювання рівня кваліфікації за документом про освіту. Серед магістерських програм у британських ВНЗ виокремлено програми першого рівня вищої освіти і програми післядипломного рівня, останні з яких поділяються на навчальні, науково-дослідницькі, навчально-дослідницькі та професійно орієнтовані. Охарактеризовано системи накопичення та перезарахування кредитів на магістерському рівні. Зосереджено увагу на особливостях вступу на магістерську програму у галузі політики та міжнародних відносин Кембриджського університету як одного з найпопулярніших і відомих у цій сфері. Показано особливості організації навчання у магістратурі університету, що здійснюється на основі міждисциплінарного підходу та передбачає практичний і теоретичний етапи з наданням можливості продовжувати дослідницьку кар'єру. Зроблено висновок про те, що механізм зарахування на магістерські програми з міжнародних відносин британських університетів - це ефективний, демократичний, стимулювальний і контрольований процес, що забезпечує якісну підготовку майбутніх магістрів.

Отмечена чрезмерная сложность и определенная непрозрачность системы британского профессионального образования, что затрудняет оценку уровня квалификации по документу об образовании. Среди магистерских программ в британских ВУЗ выделены программы первого уровня высшего образования и программы последипломного уровня, последние из которых делятся на учебные, научно-исследовательские, учебно-исследовательские и профессионально ориентированные. Охарактеризованы системы накопления и перезачета кредитов на магистерском уровне. Сосредоточено внимание на особенностях поступления на магистерскую программу в области политики и международных отношений Кембриджского университета как одного из самых популярных и известных в этой сфере. Показаны особенности организации обучения в магистратуре университета, которое осуществляется на основе междисциплинарного подхода и предусматривает практический и теоретический этапы с предоставлением возможности продолжать исследовательскую карьеру. Сделан вывод о том, что механизм зачисления на магистерские программы по международным отношениям британских университетов - это эффективный, демократический, стимулирующий и контролируемый процесс, обеспечивающий качественную подготовку будущих магистров.

The excessive complexity and certain opacity of British system of vocational education were noted, making it difficult to assess the skill level by the document on education. Among the master's degree programs in British universities were highlighted programs providing the first level of higher education and postgraduate level, the latter of which are divided into learning, research, teaching-research and professional oriented. The system of credit accumulation and transfer on the master's level was characterized. It was focused on the specifics of admission to a master's program in the field of politics and international relations at Cambridge University as one of the most popular and well-known in this field. The features of the organization of the university education in magistracy were shown, which is based on an interdisciplinary approach, and provides practical and theoretical stages with the possibility to continue research career. It is concluded that the mechanism of enrollment in the Master's program in International Relations of British universities - is an effective, democratic, stimulating and controlled process that provides high-quality training of future masters.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ф4 р31(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Чугай О. Ю. 
Дистанційне навчання у професійному розвитку сучасного педагога / О. Ю. Чугай // Advanced education : зб. наук. пр. - 2014. - Вип. 2. - С. 96-103. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Розглянуто особливості дистанційного навчання, його переваги та недоліки на прикладі програм професійного розвитку MOOC (Massive Open Online Course), E-Teacher та Cambridge English Teacher. Програми MOOC є безкоштовними, відкритими для всіх бажаючих, вони охоплюють різні сфери - від природознавчих наук до навчання письма. Крім безпосередньої участі у дистанційному навчанні, викладачі можуть стати модераторами форуму та збагатити свій досвід. Для одержання сертифікату достатньо виконати половину обсягу завдань та написати есе. З метою популяризації курсів за сприянням американських посольств проводяться семінари в різних країнах світу. На відміну від MOOC, програма E-Teacher Scholarship вузькоспеціалізована, доступ до неї обмежений, можна вибирати 1 з 7-ми курсів, що триває 10 тиж. Учасники навчання знаходять однодумців та працюють в групах, що надає змогу налагодити професійні контакти з колегами з різних країн. Умовами програми є виконання 70 % обсягу завдань та 2 проекти. Програми дистанційного навчання Cambridge English Teacher, що є платними та призначені для викладачів англійської мови, пропонують 23 курси на вибір, тривалість навчання - один рік. Передбачається засвоєння теоретичного матеріалу та перевірка розуміння, перегляд відео, виконання завдань зі своїми студентами, проведення опитувань та написання рефлексивних роздумів. Викладачі одержують можливість збагатити свої предметні знання, подолати міжкультурні розбіжності та отримати розуміння розв'язання проблем освіти.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.21-919

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж74419 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Ma T. S. 
A class of double crossed biproducts = Про один клас подвійних перехресних бідобутків / T. S. Ma, H. Y. Li, L. H. Dong // Укр. мат. журн.. - 2018. - 70, № 11. - С. 1533-1540. - Бібліогр.: 16 назв. - англ.


Індекс рубрикатора НБУВ: В152.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж26161 Пошук видання у каталогах НБУВ 


 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського