Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (165)
Пошуковий запит: (<.>U=Г.р21-381$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3

      
Категорія:    
1.

Романенко Ю. А. 
Теоретико-методичні засади моніторингу результатів навчання хімії в загальноосвітніх навчальних закладах : автореф. дис... д-ра пед. наук / Ю. А. Романенко; Ін-т педагогіки АПН України. - К., 2007. - 40 c. - укp.

Розроблено концепцію моніторингу результатів навчання учнів хімії у загальноосвітніх навчальних закладах. Охарактеризовано основні компоненти моделі моніторингу оцінки успішності школярів з хімії, якими є: концептуальний, мотиваційно-змістовий, процесуальний, результативно-оцінний та регулювальний. Запропоновано логіко-структурну схему організації моніторингу результатів навчання хімії, яка складається з чотирьох основних блоків: спостереження, діагностики, прогнозування й управління. Розроблено методику контролю, оцінки, корекції, удосконалення та виявлення провідних тенденцій у динаміці якісних змін у системі хімічної освіти. Запропоновано засоби проведення моніторингу навчальних досягнень учнів з хімії. Створено технологію здійснення внутрішнього (індивідуального, локального) та зовнішнього моніторингу хімічної освіти й багаторівневу систему контролю її якості. Експериментально доведено, що впровадження розробленої моделі, логіко-структурної схеми та методичних заходів моніторингу результатів навчання хімії сприяє підвищенню рівня навчальних досягнень школярів та ефективному управлінню навчально-виховним процесом.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Г.р21-381

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА353856 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Жирна О. 
Розроблення завдань для проведення моніторингових досліджень рівня сформованості базових знань учнів з хімії / О. Жирна, Н. Титаренко // Рідна шк.. - 2012. - № 10. - С. 23-27. - укp.

Розглянуто на прикладі завдань, створених для дослідження рівня сформованості базових хімічних знань учнів VIII класу, різні види завдань з хімії, які розробляються в Центрі науково-освітніх інновацій та моніторингу й використовуються як інструментарій під час проведення моніторингових досліджень в загальноосвітніх навчальних закладах м. Київ. Визначено державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учнів з хімії за навчальними темами. Подано приклади завдань різного рівня складності з хімії для восьмих класів загальноосвітніх навчальних закладів.

Рассмотрены, на примере задач, созданных для исследования уровня сформированности базовых химических знаний учащихся VIII класса, различные виды задач по химии, которые разрабатываются в Центре научно-образовательных инноваций и мониторинга и используются как инструментарий при проведении мониторинговых исследований в общеобразовательных учебных заведениях Киева. Определены государственные требования к уровню общеобразовательной подготовки учащихся по химии по учебным темам. Представлены примеры заданий разного уровня сложности по химии для восьмых классов общеобразовательных учебных заведений.

Consider, for example, the problems created for the study of the level of formation of the basic chemical knowledge of students in grade 8, the different types of chemical problems that are being developed at the Center for Scientific and Educational Innovation and monitoring and are used as a tool in conducting monitoring studies in secondary schools in Kiev . Defined government requirements to the level of general education students in chemistry on educational topics. We show examples of different levels of complexity in chemistry for eight classes of secondary schools.


Індекс рубрикатора НБУВ: Г.р21-381

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Буринська Н. М. 
Методика використання тестів під час вивчення хімії в основній школі / Н. М. Буринська, Н. В. Титаренко // Пед. науки : зб. наук. пр. - 2012. - Вип. 61. - С. 56-64. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Актуальність викладеного матеріалу зумовлено сучасними вимогами суспільства до рівня знань і умінь учнів, що не повною мірою відповідають їх оцінюванню. Застосування розробленої методики використання тестів у навчальному процесі з хімії в основній школі сприятиме підвищенню об’єктивності оцінювання навчальних досягнень з хімії учнів ЗНЗ, дозволяє кожному з них навчатися у властивому для його особистості темпі, що з рештою сприятиме гуманізації процесу навчання.

Актуальность изложенного материала обусловлена современными требованиями общества к уровню знаний и умений учеников, которые не в полной мере отвечают их оцениванию. Применение разработанной методики использования тестов в учебном процессе по химии в основной школе будет способствовать повышению объективности оценивания учебных достижений по химии учеников общеобразовательных учебных заведений, даст возможность каждому из них учиться в свойственном для его личности темпе, что будет способствовать гуманизации процесса обучения.

Topicality of the presented material is determined by modern society requirements towards the level of knowledge’s and skills of students that only partially coincide with their evaluation. Implementation of methodology of using tests in educational process in the secondary school course of Chemistry improves objectivity of educational achievement evaluation of secondary school pupils in chemistry, allowing each of them to study with a tempo, most suitable for their personality, resulting in furtherhumanization of the educational process.


Індекс рубрикатора НБУВ: Г.р21-381

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69843 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського