Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (5)Автореферати дисертацій (8)Книжкові видання та компакт-диски (60)
Пошуковий запит: (<.>U=О535.1$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 118
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Ліннік І. І. 
Оптимізація параметрів систем технічного обслуговування транспортних літаків / І. І. Ліннік // Вісн. Нац. авіац. ун-ту. - 2006. - № 1. - С. 140-144. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Розглянуто алгоритми безумовної й умовної оптимізації марковських моделей систем технічного обслуговування транспортних літаків, які можна використовувати під час відпрацювання програм технічної експлуатації.


Індекс рубрикатора НБУВ: О535.1-082

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70861 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Анипко О. Б. 
Синтез аэродинамической компоновки боевых и транспортных летательных аппаратов с рациональным сочетанием аэродинамических и демаскирующих характеристик / О. Б. Анипко, Е. А. Украинец // Вісн. Міжнар. Слов'ян. ун-ту. Сер. Техн. науки. - 2008. - 11, № 2. - С. 11-20. - Библиогр.: 13 назв. - рус.

Разработан метод синтеза аэродинамической компоновки летательных аппаратов с рациональным сочетанием аэродинамических и демаскирующих характеристик. В типовой состав модели самолета на начальной стадии синтеза аэродинамических компоновок добавлена модель заметности, разработаны показатель радиолокационной заметности, маневренно-скоростной показатель. Рассмотрена задача синтеза компоновок самолета с рациональным сочетанием аэродинамических, летно-технических и демаскирующих характеристик.

Розроблено метод синтезу аеродинамічної компоновки літальних апаратів з раціональним поєднанням аеродинамічних і демаскувальних характеристик. До типового складу моделі літака на початковій стадії синтезу аеродинамічних компоновок додана модель помітності, розроблено показник помітності радіолокації, маневрено-швидкісний показник. Розглянуто задачу синтезу компоновок літака з раціональним поєднанням аеродинамічних, льотно-технічних і демаскувальних характеристик.

This article is devoted to elaboration of aircrafts aerodynamic arrangement and rational combination of aerodynamic and unmasking performances synthesis method. On the synthesis initial stage of aircraft aerodynamic arrangements into aircraft type model composition a model of perceptibility has been added. An index of radar perceptibility and a maneuver-speed index are developed. Task staging of combat and transport aircraft aerodynamic arrangement and rational combination of aerodynamic and unmasking performances synthesis has been done.


Ключ. слова: синтез аэродинамической компоновки, сложная техническая система, радиолокационная заметность, аэродинамические характеристики, матрица признаков компоновочной , истребитель, военно-транспортный самолет.
Індекс рубрикатора НБУВ: О535.1-025 + Ц651.111.63

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16622/екон Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Кривоносенко О. П. 
Аналітичне конструювання системи стохастичної стабілізації літака / О. П. Кривоносенко, О. М. Юрченко // Електроніка та системи упр. - 2004. - № 2. - С. 107-110. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Виконано динамічне конструювання каналу стабілізації тангажа важкого транспортного літака в горизонтальному польоті з урахуванням випадкових збурювальних факторів і перешкод вимірників. Досліджено зміну показника якості та параметрів оптимальної системи стабілізації від експлуатаційної ситуації здійснюваного польоту.


Індекс рубрикатора НБУВ: О535.1-01

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж72727 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Запорожец А. И. 
Методика и результаты исследования панелей звукоизоляции салонов пассажирских самолетов / А. И. Запорожец, Н. И. Круль, С. А. Филь // Вопр. проектирования и пр-ва конструкций летат. аппаратов. - 2006. - Вып. 1. - С. 38-53. - Библиогр.: 5 назв. - рус.

Изложена методика исследования панелей звукоизоляции салонов пассажирских самолетов из различных теплозвукоизолирующих материалов и их комбинаций реверберационным методом. Даны результаты испытаний и их анализ.


Ключ. слова: самолет, звукоизоляция, панель, реверберационный метод
Індекс рубрикатора НБУВ: О535.1-060.7

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69605 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Круль Н. И. 
Показатели комфорта и внутренней безопасности пассажирского салона самолета Ан-148 / Н. И. Круль, С. А. Филь, В. Ф. Шмырев // Вопр. проектирования и пр-ва конструкций летат. аппаратов. - 2006. - Вып. 2. - С. 81-92. - Библиогр.: 9 назв. - рус.

Кратко изложены основные показатели комфорта и внутренней безопасности пассажиров в салоне регионального самолета нового поколения Ан-148 и его модификациях.


Ключ. слова: самолет, внутренняя безопасность, показатели комфорта
Індекс рубрикатора НБУВ: О535.1-044.032-021.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69605 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Шевченко С. В. 
Покращання паливної ефективності військово-транспортного літака / С. В. Шевченко, І. О. Пічко // Системи озброєння і військ. техніка. - 2005. - № 1. - С. 94-96. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Проаналізовано вплив різних факторів і засобів на паливну ефективність (ПА) транспортних літаків. Покращання ПА запропоновано здійснювати шляхом мінімізації втрат аеродинамічної якості на балансування за рахунок зменшення запасу статичної стійкості літака.


Ключ. слова: статична стійкість літака, паливна ефективність
Індекс рубрикатора НБУВ: О535.1-082-320.7 + Ц651.111.63-927

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж25328 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Кива Д. С. 
Решение проблем прикладной механики при создании транспортных самолетов "АН" / Д. С. Кива // Приклад. механика. - 2006. - 42, № 10. - С. 3-12. - Библиогр.: 16 назв. - рус.

Описано деякі проблеми механіки польоту, що виникли у процесі створення транспортних літаків конструкції О. К. Антонова. У ході вирішення цих проблем використано розроблені в АНТК "Антонов" рівняння, що описують рух літака за різних умов, у тому числі під час повітряного десантування вантажу, у випадку керування літаком за допомогою серворулів, у разі застосування багатостоякових шасі. Викладено результати теоретичних і експериментальних досліджень, а також практичних робіт, виконаних під час створення літакових конструкцій із полімерних композиційних матеріалів (КМ). Описано підходи до розв'язання завдань розробки мало-, середньо- та високонавантажених конструкцій, послідовність їх вирішення. Наведено ілюстрації найбільш характерних розроблених деталей і агрегатів із КМ.


Індекс рубрикатора НБУВ: О535.1-01

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29095 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Капитанова Л. В. 
Формирование энергетических условий улучшения взлетно-посадочных характеристик модификаций самолетов транспортной категории / Л. В. Капитанова // Вестн. двигателестроения. - 2007. - № 3. - С. 8-13. - Библиогр.: 7 назв. - рус.

Рассмотрена модель энергетического состояния самолета в момент первого посадочного удара и на его последующем пробеге по ВПП. Обоснована необходимость применения дополнительных энергетических камер в стойках шасси для уменьшения длины пробега модификаций самолетов при посадке.


Індекс рубрикатора НБУВ: О535.1-015

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24432 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Рябченко В. М. 
К выбору шага рядовых шпангоутов / В. М. Рябченко // Вопр. проектирования и пр-ва конструкций летат. аппаратов. - 2007. - Вып. 4. - С. 37-48. - Библиогр.: 9 назв. - рус.

С помощью оригинального аналитико-численного исследования получены рекомендации по выбору шага рядовых шпангоутов металлических фюзеляжей магистральных самолётов.


Індекс рубрикатора НБУВ: О535.1-044.01

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69605 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Двеирин А. З. 
Проектирование конструкции фюзеляжа и интерьера пассажирского самолета с учетом требований обеспечения травмобезопасности / А. З. Двеирин, С. А. Воропаев, В. В. Мерзлюк, С. А. Филь, К. В. Пекхенен // Вопр. проектирования и пр-ва конструкций летат. аппаратов. - 2007. - Вып. 4. - С. 163-174. - Библиогр.: 10 назв. - рус.

Сформированы основные направления обеспечения травмобезопасности пассажиров и экипажа, предложен алгоритм проектирования элементов конструкции интерьера, реализующий приемлемое значение критерия травмирования головы HIC.


Індекс рубрикатора НБУВ: О535.1-02

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69605 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Брылев А. И. 
Использование бортовой ЭВМ для контроля параметров движения тяжелого транспортного самолета на взлете / А. И. Брылев, В. В. Карташев, А. В. Онуфриев, А. В. Шикотько // Вестн. двигателестроения. - 2009. - № 3. - С. 19-23. - Библиогр.: 7 назв. - рус.

Рассмотрена одна из возможностей повышения безопасности взлета транспортного самолета путем использования бортовой ЭВМ для контроля и прогнозирования параметров движения. Уточнена, с учетом экспериментальных данных, математическая модель движения самолета по взлетно-посадочной полосе. Предложен алгоритм принятия решения на прекращение взлета в случае отказа силовой установки или других систем, влияющих на длину разбега. Показана возможность реализовать расчетную математическую модель и разработанный алгоритм принятия решения с применением специализированного вычислительного устройства.


Індекс рубрикатора НБУВ: О535.1-057

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24432 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Воропаев С. А. 
Методика обоснования соответствия установки кресел пилотов пассажирского самолета критерию травмобезопасности головы (HIC) / С. А. Воропаев, В. В. Мерзлюк, С. А. Филь, М. В. Муштай, В. В. Федоров // Вопр. проектирования и пр-ва конструкций летат. аппаратов. - 2008. - Вып. 1. - С. 73-82. - Библиогр.: 4 назв. - рус.

Представлена методика расчетно-аналитического обоснования соответствия установки кресел в кабине пилотов пассажирского самолета требованиям авиационных правил по критерию травмирования головы (HIC).


Індекс рубрикатора НБУВ: О535.1-044.031

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69605 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Рябченко В. М. 
Рациональные расстояния между фюзеляжными стрингерами (сжатая зона) / В. М. Рябченко // Вопр. проектирования и пр-ва конструкций летат. аппаратов. - 2008. - Вып. 2. - С. 55-67. - Библиогр.: 8 назв. - рус.

Для сжатых зон фюзеляжей магистральных самолетов проанализировано влияние шага стрингеров на массы подкрепленных ими продольных полос обшивки. Использовано свойство оптимальных проектировочных моделей силовых фюзеляжных конструкций, изложенное в предыдущих работах автора. Даны конкретные рекомендации.


Індекс рубрикатора НБУВ: О535.1-044

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69605 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Рябков В. И. 
Сравнительная оценка аэродинамического качества тяжелых транспортных самолетов, созданных в Украине на основе обобщенной поляры / В. И. Рябков, Н. Н. Мельник // Вопр. проектирования и пр-ва конструкций летат. аппаратов. - 2008. - Вып. 4. - С. 130-136. - Библиогр.: 8 назв. - рус.


Індекс рубрикатора НБУВ: О535.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69605 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
15.

Утьонкова В. В. 
Метод визначення геометричних параметрів складеного крила літака транспортної категорії на етапі попереднього проектування : Автореф. дис... канд. техн. наук / В. В. Утьонкова; Нац. аерокосм. ун-т ім. М.Є.Жуковського "Харк. авіац. ін-т". - Х., 2006. - 20 c. - укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О535.1-042.6-02

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА346472 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Филь С. А. 
Метод проектування модифікацій салонів базових пасажирських літаків на основі критеріїв внутрішньої безпеки і комфорту : Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.07.02 / С. А. Филь; Нац. аерокосм. ун-т ім. М.Є.Жуковського "Харк. авіац. ін-т". - Х., 2006. - 19 c. - укp.

Досліджено проблему компонування й облаштування салонів модифікацій базових пасажирських літаків за сучасних умов конкурентного ринку авіаперевезень. Розроблено праксеологічний метод проектування салонів на базі математичних моделей параметри конструктивно-технологічних рішень (КТР) внутрішньої безпеки та комфорту і його упроваджено до практики створення цивільних літаків НТК "Антонов". Запропоновано узагальнений критерій ефективності модифікацій базових пасажирських салонів (ПС). Розроблено аналітичні моделі, які зв'язують відносні витрати на модифікацію салонів з коефіцієнтом впливу чинників споживацької вартості послуг у рейсі та складовими КТР салонів, що відображає параметри внутрішньої безпеки і комфорту пасажирів. Одержано оптимальні КТР фюзеляжних панелей щодо звукотеплоізоляції салонів, а також результати, реалізовані у двох проектах ексклюзивних модифікацій базового літака Ан-74, модифікаціях літака Ан-140 і базовому літаку Ан-148, які забезпечили у цих салонах рівень внутрішньої безпеки та комфорту, відповідний світовим стандартам. Розроблено класифікації складових чинників внутрішньої безпеки та комфорту пасажирів, для яких визначено коефіцієнти впливу чинника споживацької вартості авіаперевезень і складові КТР салонів ПС. Надано рекомендації щодо зниження параметрів вібрацій за умов компорту щодо допустимих за критерієм безпеки, вибору параметрів КТР пасажирських салонів і крісел та інших характеристик безпеки та комфорту. Наведено результати числових експериментальних досліджень 45-ти варіантів КТР панелей звукотеплоізоляції салонів, установлено їх оптимальні варіанти. Описано конкретні параметри компонування й


Індекс рубрикатора НБУВ: О535.1-044.032-02

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА346477 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Хлистун О. І. 
Моделювання аеродинамічних та теплообмінних процесів в герметичних кабінах транспортних літаків : Автореф. дис... д-ра техн. наук / О. І. Хлистун; Нац. авіац. ун-т. - К., 2006. - 34 c. - укp.

Запропоновано способи зниження енергетичних витрат та підвищення комфорту під час кондиціонування повітря в герметичних кабінах (ГК) сучасних транспортних літаків. Обгрунтовано необхідність використання системного підходу у процесі створення засобів кондиціювання повітря транспортних літаків. Представлено модель теплових режимів ГК, одержано розв'язання внутрішньої оберненої задачі їх нестаціонарного теплообміну. Наведено результати математичного моделювання засобів теплового захисту ГК. Запропоновано залежності для проектування струминного захисту ГК від конденсації вологи. Одержано розв'язання задачі математичного моделювання процесів вентиляції кабін, яка враховує в'язкий, турбулентний, неізотермічних характер течії. Представлено метод моделювання авіаційних сітьових пневматичних регуляторів, експериментально визначено характеристики демпфування приводу регулятора за результатами вимірювань його вільного руху.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О535.1-044.036

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА347084 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Галуненко О. В. 
Проектування транспортних літаків з урахуванням можливостей реалізації силових посадок : Автореф. дис... канд. техн. наук : 05.07.02 / О. В. Галуненко; Держ. аерокосм. ун-т ім. М.Є.Жуковського "Харк. авіац. ін-т". - Х., 2000. - 17 c. - укp.

Наведено теоретичні і практичні результати розробки нових методів і алгоритмів забезпечення точних посадочних характеристик транспортних літаків у режимі КЗП.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О535.1-02

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА310180 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Тамаргазін О. А. 
Розробка методів оцінки ефективності і вдосконалення керування системою технічного обслуговування пасажирських літаків : Автореф. дис... док. техн. наук : 05.22.20 / О. А. Тамаргазін; Нац. авіац. ун-т. - К., 2001. - 36 c. - укp.

Розроблено науково-обгрунтовану методику розрахунку показників якості систем технічного обслуговування (ТО) пасажирських літаків як комерційних транспортних засобів. Дану методику використано для розв'язання проблеми підвищення техніко-економічної ефективності експлуатації авіаційної техніки та методики керування ходом процесу ТО пасажирських літаків з урахуванням збійних ситуацій, які виникають з причин обмежень на наявні ресурси, ймовірнісних змін планових і непланових обсягів ремонтних робіт.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О535.1-082-6

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА317057 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Ліннік І. І. 
Формування програми технічного обслуговування транспортного літака : Автореф. дис... канд. техн. наук / І. І. Ліннік; Нац. авіац. ун-т. - К., 2006. - 17 c. - укp.

Сформульовано методологічні засади керування програмами технічного обслуговування (ТО) літаків в експлуатації. Обгрунтовано доцільність переходу до нової структури ТО транспортних літаків та впровадження нової стратегії експлуатації їх функціональних комплексів за прогнозованим технічним станом. Визначено показники якості програм ТО літака, які дозволяють оцінювати програму ТО літака як комерційного транспортного засобу, порівнювати ефективність програм ТО різних літаків та їх комплектуючих між собою та одного й того ж літака за різні періоди експлуатації. Розглянуто математичні моделі, методи аналізу та синтезу програм ТО літаків та їх комплектуючих за результатами попередньої експлуатації. Сформульовано вимоги та розроблено методичне забезпечення процесу формування та коригування програми ТО авіаційної техніки в авіакомпаніях.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О535.1-082

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА344033 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського