Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (516)
Пошуковий запит: (<.>U=Т3(4УКР) р$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Представлено документи з 1 до 8

      
Категорія:    
1.

Сич О. І. 
Про викладання історії у вищій школі / О. І. Сич // Укр. іст. журн. - 1998. - № 5. - С. 111-117. - укp.


Ключ. слова:
Індекс рубрикатора НБУВ: Т3(4УКР) р3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж27630 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
2.

Кобаль В. І. 
Методика розвитку пізнавальних інтересів учнів 5 - 8-х класів у процесі вивчення історії України : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.02 / В. І. Кобаль; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2005. - 20 c. - укp.

Уперше теоретично обгрунтовано й експериметально підтверджено доцільність впровадження у V класі паралельно з пропедевтичним курсом історії України курсу "Історія рідного краю" з метою підвищення ефективності роботи стосовно розвитку пізнавальних інтересів учнів. Висвітлено джерела та шляхи стимуляції розвитку цих інтересів учнів середнього шкільного віку (V та VII класів). Запропоновано й експериментально перевірено відповідну методику для даних учнів на уроках історії рідного краю (на матеріалі Закарпатської області).

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Т3(4УКР) р

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА338598 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Литвиненко В. Ф. 
Актуальні аспекти вивчення вітчизняної історії в навчальних закладах Луганщини / В. Ф. Литвиненко // Освіта на Луганщині. - 2011. - № 2. - С. 16-19. - Бібліогр.: 17 назв. - укp.

Акцентовано увагу на окремих аспектах вивчення вітчизняної історії учнями середніх шкіл та студентами вузів Луганщини. Висловлено думки щодо інтенсивного шляху розвитку цього процесу з урахуванням сучасних освітніх технологій та світових стандартів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Т3(4УКР) р

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14958 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Нікора А. О. 
Шкільний курс "Історія України" та методика його викладання : навч. посіб. для студ. ВНЗ / А. О. Нікора; Миколаїв. нац. ун-т ім. В.О. Сухомлинського. - Миколаїв : Іліон, 2013. - 285 c. - укp.

Охарактеризовано історичні етапи становлення та розвитку методики навчання історії як науки. Систематизовано нормативно-правову базу та проаналізовано теоретичні засади побудови сучасної шкільної історичної освіти в Україні. Визначено інноваційні процеси розвитку системи освіти, особливості застосування сучасних технологій навчання історій з урахуванням досягнень вітчизняної та зарубіжної методичної науки. Описано урочні й позаурочні форми, методи, прийоми та засоби навчання історії в школі. Проаналізовано результати навчання історії та процедуру їх оцінювання.


Індекс рубрикатора НБУВ: Т3(4УКР) р

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА767183 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Каденюк О. 
Проблеми викладання історії України у вищих навчальних закладах / О. Каденюк, А. Михайлик // Проблеми дидактики історії. - 2010. - Вип. 2. - С. 55-62. - Бібліогр.: 16 назв. - укp.

Визначено методологічні засади вивчення зазначеної навчальної дисципліни у ВНЗ України. Охарактеризовано існуючі вузівські підручники з історії України. Запропоновано авторський погляд на проблему ролі та місця історії України серед соціально-гуманітарних дисциплін. Вказано, що за сучасних умов існує потреба докорінної зміни форм і методів вивчення історії, зокрема, планувати на семінарські заняття дві третини навчального часу, виділеного на історичні дисципліни, більше уваги приділяти написанню рефератів тощо. Запропоновано в негуманітарних ВНЗ переходити до читання спецкурсів з найбільш важливих проблем історії України. Викладено авторську інтерпретацію підготовки нових підручників з історії України для ВНЗ.

Определены методологические основы изучения указанной учебной дисциплины в ВУЗ Украины. Охарактеризованы существующие вузовские учебники по истории Украины. Предложен авторский взгляд на проблему роли и места истории Украины среди социально-гуманитарных дисциплин. Указано, что в современных условиях существует потребность коренного изменения форм и методов изучения истории, в частности, планировать на семинарские занятия две трети учебного времени, выделенного на исторические дисциплины, больше внимания уделять написанию рефератов и т.д. Предложено в негуманитарных ВУЗ переходить к чтению спецкурсов по наиболее важным проблемам истории Украины. Изложена авторская интерпретация подготовки новых учебников по истории Украины для ВУЗ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Т3(4УКР) р3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73652 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Степанков В. С. 
Руйнація методологічних засад сучасної шкільної історичної освіти України: дискусійні нотатки з приводу проекту нової концепції викладання історії України / В. С. Степанков // Проблеми дидактики історії. - 2010. - Вип. 2. - С. 63-74. - Бібліогр.: 36 назв. - укp.

Розглянуто сучасний стан шкільної історичної освіти в Україні. Відзначено, що вона переживає інтенсивний процес розвитку, який характеризується як удосконаленням змісту шкільних курсів історії України та модернізацією відповідних підручників, так і пошуком шляхів удосконалення її методологічних засад, мети, завдань, рівня, провідних і змістових принципів. Охарактеризовано національну концепцію українського історичного поступу з докнязівських часів до сьогодення. Проаналізовано методологічні засади проекту нової концепції викладання історії України в школі, розробленої групою науковців під керівництвом доктора історичних наук, професора Н. Яковенко. Висловлено ряд критичних міркувань, які ставлять під сумнів значимість даної концепції для подальшого розвитку шкільної історичної освіти. Підсумовано, що вона спрямована на руйнацію позитивного доробку шкільної історичної освіти незалежної України і що реалізація цієї концепції становить у собі реальну загрозу деукраїнізації історії, позбавлення її національної схеми розвитку.

Рассмотрено современное состояние школьного исторического образования в Украине. Отмечено, что оно переживает интенсивный процесс развития, который характеризуется как усовершенствованием содержания школьных курсов истории Украины и модернизацией соответствующих учебников, так и поиском путей совершенствования ее методологических основ, целей, задач, уровня, ведущих и содержательных принципов. Охарактеризована национальная концепция украинского исторического развития с докняжеских времен к современности. Проанализированы методологические основы проекта новой концепции преподавания истории Украины в школе, разработанной группой ученых под руководством доктора исторических наук, профессора Н. Яковенко. Высказан ряд критических соображений, которые ставят под сомнение значимость концепции для дальнейшего развития школьного исторического образования. Подытожено, что она направлена на разрушение положительного наследия школьного исторического образования независимой Украины и что реализация этой концепции таит в себе реальную угрозу деукраинизации истории, лишения ее национальной схемы развития.


Індекс рубрикатора НБУВ: Т3(4УКР) р3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73652 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Могорита В. М. 
Трансформація змісту шкільних підручників з історії для загальноосвітніх навчальних закладів України (1991 – 2017 рр.) : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 / В. М. Могорита; Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка. - Дрогобич, 2019. - 19 c. - укp.

Здійснено системний історико-педагогічний аналіз трансформаційних змін у змісті шкільних підручників з історії для закладів загальної середньої освіти України (1991 – 2017), обґрунтовано тенденції, етапи формування їх змісту та виявлено еволюційний характер таких змін. Розкрито виховний потенціал змісту шкільних підручників з історії, їх компоненти та можливості використання в організації освітнього процесу; охарактеризовано результати моніторингу змісту шкільних підручників з історії педагогічними працівниками України. Розроблено і впроваджено в освітній процес підготовки майбутніх учителів програму "Шкільний підручник з історії як засіб формування особистості учня в Україні (1991 – 2017 рр.)".


Індекс рубрикатора НБУВ: Т3(4УКР) р20-215

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА439261 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Абакумова В. І. 
Методика використання джерел у процесі навчання учнів історії : навч. посіб. / В. І. Абакумова; Глухівський національний педагогічний університет імені Олександра Довженка. - Суми : Фабрика друку, 2020. - 325 c. - Бібліогр.: с. 323-325 - укp.

Посібник знайомить з методикою використання історичних документів у процесі навчання історії учнів закладів загальної середньої освіти. Читач знайде у виданні аналіз місця джерел в історичній освіті, особливості їх адаптації до навчання історії в закладі загальної середньої освіти, огляд функцій джерел у процесі формування історичних знань у школярів. З’ясує особливості використання методів, форм, прийомів та різних видів робіт під час опанування учнями навчальних програм з історії за допомогою історичних джерел. Навчальне видання містить теоретичний матеріал, тестові завдання та завдання практикумів до кожної теми. Додатки дидактично посилюють теоретичний і практичний матеріал посібника.


Індекс рубрикатора НБУВ: Т3(4УКР) р20-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА863017 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського