Віртуальна довідка Тематичний інтернет-навігатор Наукова електронна бібліотека Автореферати дисертацій Реферативна база даних Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Формат представлення знайдених документів: | повний | стислий |
Пошуковий запит: (<.>U=У580-651$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2
|
| | | | |
1. |
Малюта І. А. Злиття і поглинання як одна з інвестиційних стратегій ТНК / І. А. Малюта, І. А. Лаповець // Бізнес Інформ. - 2016. - № 12. - С. 59-65. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.Мета роботи - визначення суті та цілей стратегій злиття і поглинання (ЗІП) як однієї з інвестиційних стратегій ТНК, з'ясування тенденцій на ринку ЗІП у світі. Визначено, що стратегія злиття і поглинання компаній є системою заходів перетворення декількох компаній в одну і є комплексом дій, спрямованих на зростання загальної вартості активів за рахунок ефекту синергізму. Встановлено, що дана стратегія є однією з основних інвестиційних стратегій ТНК і активно використовується за базових стратегій стабілізації (захисту) та скорочення. Визначено позитивні ефекти ЗІП для ТНК, а також зазначено можливі загрози. Встановлено, що ринкове середовище у 2015 р. було сприятливим для укладення угод ЗІП, з огляду на загальну вартість угод - 4,3 трлн дол. США. Найбільша питома вага ЗІП у 2015 р. припадає на галузь охорони здоров'я та енергетичний сектор. За регіональним розподілом найбільша активність ЗІП спостерігалася в Північній Америці та Азійсько-Тихоокеанському регіоні. Індекс рубрикатора НБУВ: У580-651.113.14
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж14572 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
2. |
Паламарчук Н. О. Маркетингові стратегії ТНК: сучасні особливості формування та досвід країн ЄС / Н. О. Паламарчук // Бізнес Інформ. - 2016. - № 12. - С. 313-317. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.Мета роботи - дослідження сучасних особливостей розробки маркетингових стратегій транснаціональних корпорацій та узагальнення досвіду країн ЄС стосовно їх формування. Проведене дослідження надало змогу виокремити підходи до визначення поняття "маркетингова стратегія", систематизувати внутрішні та зовнішні чинники впливу, охарактеризувати рівні розробки міжнародної маркетингової стратегії, виокремити рівні її застосування та загальні орієнтири реалізації. На основі аналізу досвіду ТНК країн ЄС виділено характерні особливості їх маркетингових стратегій: здійснення активної підтримки існуючих брендів та безперервної розробки нових продуктів з метою забезпечення прибутковості; використання спільного підприємництва для реалізації різноманітних проектів та програм; впровадження інноваційної діяльності як основи для забезпечення конкурентоспроможності; ведення раціональної фінансової діяльності та забезпечення ефективної інвестиційної діяльності; забезпечення охорони навколишнього середовища та високого рівня безпеки виробництва; виконання програм у сфері соціальної відповідальності бізнесу. Перспективами подальших досліджень в даній сфері є дослідження маркетингових стратегій ТНК розвинених країн та адаптація їх досвіду для розвитку ТНК в Україні. Індекс рубрикатора НБУВ: У580-651.113.14
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж14572 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
|
|