Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (10)Книжкові видання та компакт-диски (85)
Пошуковий запит: (<.>U=У9(4УКР)301-13$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 119
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Галелюк М. М. 
Механізми забезпечення конкурентоспроможності підприємства на основі технологічних та товарних інновацій / М. М. Галелюк // Соц.-екон. дослідж. в перехід. період. - 2005. - Вип. 1. - С. 262-265. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)301-13 + У9(4УКР)301-55

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69299 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
2.

Малярец Л. М. 
Сравнительный комплексный анализ конкурентных преимуществ предприятия на основе формирования единой информационной основы / Л. М. Малярец, Е. А. Полтавская // Соц.-екон. дослідж. в перехід. період. Ринк. трансформація України: пробл. та перспективи: Зб. наук. пр. - 2004. - Вип. 1. - С. 577-583. - Библиогр.: 11 назв. - рус.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)301-13в611

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69299 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
3.

Іванов Ю. Б. 
Конкурентні переваги підприємства: оцінка, формування та розвиток : монографія / Ю. Б. Іванов, П. А. Орлов, О. Ю. Іванова; НДЦ індустріал. пробл. розв. НАН України. - Х. : ІНЖЕК, 2008. - 352 c. - Бібліогр.: с. 288-307. - укp.

Визначено сутність поняття "конкурентні переваги", розкрито його взаємозв'язки в системі категорій теорії конкуренції. Розглянуто теоретико-методологічні проблеми формування, моніторингу, інтегральної оцінки й інформаційної підтримки конкурентних переваг підприємства. Обгрунтовано теоретичні та практичні аспекти їх формування на підставі впровадження системи менеджменту якості.

Определена сущность понятия "конкурентные преимущества", раскрыты его взаимосвязи в системе категорий теории конкуренции. Рассмотрены теоретико-методологические проблемы формирования, мониторинга, интегральной оценки и информационной поддержки конкурентых преимуществ предприятия. Обоснованы теоретические и практические аспекты их формирования на основе внедрения системы менеджмента качества.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)301-13

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА700263 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Гнатушенко В. В. 
Конкурентный маркетинг на предприятии : Моногр. / В. В. Гнатушенко; Донец. нац. ун-т. - Донецк : ООО "Юго-Восток", 2006. - 265 c. - Библиогр.: 163 назв. - рус.

Рассмотрены вопросы теории и практики конкурентного маркетинга на предприятиях в рыночной экономике. Освещены стратегия конкурентного маркетинга, эволюционная модель экономических изменений в конкурентном маркетинге, а также конкурентный потенциал предприятий. Приведены ассоциативные правила в выборе торговых предприятий, методы повышения потребительской ценности товара.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)301-13-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА678360 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Юринець О. В. 
Методичні підходи до формування та оцінювання конкурентної стратегії промислових підприємств / О. В. Юринець // Соц.-екон. дослідж. в перехід. період. - 2007. - Вип. 6. - С. 206-214. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)301-13

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69299 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
6.

Мілевський С. В. 
Моделі аналізу та управління конкурентоспроможністю промислових підприємств : моногр. / С. В. Мілевський, О. В. Мілов. - Х. : Видавництво ХНЕУ, 2007. - 155 c. - Бібліогр.: 100 назв. - укp.

Розкрито теоретичні засади оцінки конкурентоспроможності підприємств. Проведено порівняльний аналіз сучасних методів оцінки конкурентоспроможності. Визначено показники вимірювання ступеня розвитку конкурентних переваг. Розглянуто питання моделювання процесу керування конкурентоспроможністю.

Раскрыты теоретические основы оценки конкурентоспособности предприятий. Проведен сравнительный анализ современных методов оценки конкурентоспособности. Определены показатели измерения степени развития конкурентных преимуществ. Рассмотрены вопросы моделирования процесса управления конкурентоспособностью.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)301-13в611

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА696079 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Сумець О. . 
Оцінка конкурентоспроможності сучасного промислового підприємства : навч.- практ. посіб. / О. . Сумець, О. Є. Сомова, Є. Ф. Пєліхов. - К. : Професіонал, 2007. - 206 c. - Бібліогр.: с. 202-206. - укp.

Висвітлено теоретичні засади вирішення проблеми оцінки та моделювання рівня конкурентоспроможності підприємства. Описано модель конкурентного ринку та методи виокремлення основних конкурентів. Запропоновано концепцію, що базується на використанні відкритої, умовно-відкритої та внутрішньої інформації. Розкрито методи аналізу, оцінки та моделювання місця підприємств на ринку товарів, особливості визначення інтенсивності конкуренції у галузі та конкурентоспроможності товарів підприємств за умов урахування обсягу продажу, частки ринку, співвідношення ціни й якості. Розроблено кореляційні моделі рентабельності виробництва.

Освещены теоретические основы решения проблем оценки и моделирования конкурентоспособности предприятия. Описаны модель конкурентного рынка и методы выделения основных конкурентов. Предложена концепция, базирующаяся на использовании открытой, условно-открытой и внутренней информации. Раскрыты методы анализа, оценки и моделирования места предприятий на рынке товаров, особенности определения интенсивности конкуренции в отрасли и конкурентоспособности товаров предприятия с учетом объема продаж, доли рынка, соотношения цены и качества. Разработаны корелляционные модели рентабельности производства.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)301-13я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА690802 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Тищенко А. Н. 
Формирование конкурентной позиции предприятия в условиях кризиса : Моногр. / А. Н. Тищенко, Ю. Б. Иванов, Н. А. Кизим, Е. В. Ревенко, Т. М. Чечетова-Терашвили; Науч.-исслед. центр индустр. пробл. развития НАН Украины. - Х. : ИД "ИНЖЭК", 2007. - 375 c. - Библиогр.: 362 назв. - рус.

Освещены теоретические основы управления развитием предприятий в условиях кризиса, их конкурентной стратегии. Рассмотрены управленческие инструменты диагностики кризисного состояния, вопросы выбора, диагностики и коррекции конкурентной стратегии предприятий. Описаны современные теории конкуренции и конкурентных преимуществ. Изложены системный подход к процессу разработки стратегии развития предприятий, матричные методы оценки их конкурентной позиции. Проанализировано влияние конкурентной среды на рыночную позицию предприятий, определены факторы внешней среды, влияющие на их конкурентную позицию, в частности, коксохимической, машиностроительной, фармацевтической и строительной отраслей.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)301-13

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА685819 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Грозний І. С. 
Вплив детермінуючих факторів зовнішнього конкурентного середовища на формування і розвиток конкурентних переваг підприємства / І. С. Грозний, С. В. Коверга // Соц.-екон. пробл. сучас. періоду України. - 2008. - Вип. 6. - С. 92-102. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)301-13

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69299 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
10.

Гриньова В. М. 
Концепція активізації підприємницької діяльності промислових підприємств / В. М. Гриньова, І. А. Дмитрієв // Економіка пром-сті. - 2008. - № 3. - С. 3-11. - укp.

Наведено концепцію активізації підприємницької діяльності, на основі якої обгрунтовано необхідність посилення тенденцій соціальної спрямованості управління на задоволення потреб споживача та персоналу. Дана концепція передбачає посилення значущості інтелектуального капіталу як пріоритетного економічного ресурсу, впровадження урівноваженої двобічної моделі комунікацій для побудови відносин у процесі здійснення підприємницької діяльності та формування довіри на основі підприємницького типу організаційної культури.

Приведена концепция активизации предпринимательской деятельности, на основании которой показана необходимость усиления тенденций социальной направленности на удовлетворение нужд потребителя и персонала. Данная концепция предусматривает повышение значимости интеллектуального капитала в качестве приоритетных экономических ресурсов, внедрение уравновешенной двусторонней модели коммуникации при построении взаимоотношений в процессе осуществления предпринимательской деятельности и формирование доверия на основе организационной культуры предпринимательского типа.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)301-131.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16378 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Воронкова А. Е. 
Управлінські рішення у забезпеченні конкурентоспроможності підприємства: організаційний аспект : монографія / А. Е. Воронкова, Н. Г. Калюжна, В. І. Отенко; Східноукр. нац. ун-т ім. В.Даля. - Х. : ІНЖЕК, 2008. - 512 c. - Бібліогр.: с. 425-452. - укp.

Висвітлено теоретико-методологічні аспекти прийняття управлінських рішень у контексті забезпечення конкурентоспроможності промислових підприємств. Запропоновано алгоритм моделювання процесу прийняття даних рішень і процедуру організаційного супроводу цього процесу. Викладено концепцію формування конкурентоспроможного потенціалу вітчизняних промислових підприємств. Увагу приділено особливостям формування організаційної структури промислового підприємства на підставі структуризації управлінської діяльності.

Освещены теоретико-методологические аспекты принятия управленческих решений в контексте обеспечения конкурентоспособности промышленных предприятий. Предложены алгоритм моделирования процесса принятия данных решений и процедуру организационного сопровождения этого процесса. Изложена концепция формирования конкурентоспособности потенциала отечественных промышленных предприятий. Уделено внимание особенностям формирования организационной структуры промышленного предприятия на основе структуризации управленческой деятельности.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)301-13-210.11

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА708308 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Комличенко Е. И. 
Конкурентоспособность предприятия: маркетинговый аспект / Е. И. Комличенко // Нові матеріали і технології в металургії та машинобуд. - 2006. - № 1. - С. 142-143. - рус.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)301-13

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16166 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
13.

Рєдькіна О. В. 
Конкурентоспроможність вітчизняного підприємства та методи удосконалення його конкурентних переваг / О. В. Рєдькіна // Наук. пр. Нац. ун-ту харч. технологій. - 2006. - № 19, ч. 3. - С. 76-79. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Досліджено конкурентні переваги й обгрунтувано конкурентні стратегії ККЗ БН "Росинка". Розглянуто головні принципи та практичні етапи удосконалення конкурентних переваг підприємства.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)301-13

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69879 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Лісовська Л. С. 
Визначення конкурентних переваг вітчизняного промислового підприємства / Л. С. Лісовська // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2008. - № 628. - С. 561-566. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Розглянуто проблеми виокремлення переліку джерел і ключових компетенцій формування конкурентних переваг промислового підприємства України. Досліджено важливість і першочерговість окремих напрямів діяльності підприємства у системі забезпечення його конкурентоспроможності.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)301-13

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Герасимчук В. Г. 
Маркетинговий інструментарій підвищення конкурентоспроможності вітчизняних підприємств на світових ринках товарів виробничого призначення / В. Г. Герасимчук // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2008. - № 633. - С. 125-136. - Бібліогр.: 16 назв. - укp.

Акцентовано увагу на економічних аспектах цивілізаційної структури сучасного світу та проблемах глобалізації як парадигмі трансформаційних та інтеграційних процесів у світовій економіці. Проаналізовано прогнози світового економічного розвитку за ознакою циклічності. Наголошено на ключовій ролі науково-технічної політики в концепції сталого розвитку. Оцінено конкурентоспроможність підприємств-експортерів промислової продукції. Охарактеризовано стратегічні орієнтири використання експортного потенціалу промислового комплексу України у ході вибору сегментів міжнародних ринків за товарною та географічною ознаками. Розглянуто особливості застосування комплексу маркетингу під час здійснення експортно-імпортних операцій виробниками промислової продукції.


Індекс рубрикатора НБУВ: У530.1-13 + У9(4УКР)301-13

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Лісовська Л. С. 
Сучасна парадигма конкурентоспроможності підприємства / Л. С. Лісовська, Л. В. Іванець // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2009. - № 640. - С. 143-149. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Розглянуто сутнісну характеристику поняття парадигми конкурентоспроможності та обгрунтовано елементи сучасних поглядів на управління конкурентоспроможністю промислового підприємства. Сформовано об'єкт і предмет системи управління конкурентоспроможністю підприємства.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)301-13

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Цвілий С. М. 
Маркетинговий механізм забезпечення конкурентоспроможності монопродуктового промислового підприємства : Автореф. дис... канд. екон. наук : 08.06.01 / С. М. Цвілий; Нац. гірн. ун-т. - Д., 2005. - 16 c. - укp.

Досліджено методичні та практичні аспекти щодо розробки елементів маркетингового механізму забезпечення конкурентоспроможності монопродуктового промислового підприємства. Розвинуто зміст елементів комплексу та функцій маркетингу з метою встановлення ефективної взаємодії між виробником і споживачем. Виокремлено основні стадії життєвого циклу продукту з метою ефективного розподілу ресурсів. Розроблено методику маркетингової оцінки рівня конкурентоспроможності монопродуктового промислового підприємства. Запропоновано механізм формування та реалізації маркетингової інтеграційної стратегії її забезпечення. Удосконалено організаційний підхід щодо формування конкурентних переваг підприємства за умов післяреалізаційних стадій продукції, базуючись на концепції сервісу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)301-13

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА338817 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Шевченко М. М. 
Методи оцінки конкурентоспроможності галузей промисловості в умовах інтернаціоналізації : Автореф. дис... канд. екон. наук / М. М. Шевченко; Нац. техн. ун-т "Харк. політехн. ін-т". - Х., 2006. - 19 c. - укp.

Теоретично обгрунтовано й удосконалено методичне забезпечення оцінки міжнародної конкурентоспроможності та класифікації галузей промисловості за умов економічної інтернаціоналізації. Запропоновано класифікацію методів оцінки конкурентоспроможності економічних суб'єктів, уточнено зміст поняття "міжнародна конкурентоспроможність галузі промисловості". Обгрунтовано теоретичний підхід щодо визначення сутності та характеру потрійного впливу економічної інтернаціоналізації на конкурентоспроможність галузі на світовому ринку. Виявлено причини та розглянуто наслідки зменшення конкурентоспроможності вітчизняних галузей промисловості на світовому ринку протягом останнього десятиліття. Обгрунтовано доцільність застосування розробленого комплексного підходу щодо оцінки міжнародної конкурентоспроможності галузей промисловості з використанням портфельного аналізу, експертного методу оцінювання та концепції життєвого циклу галузі. Розроблено методичний підхід щодо діагностики конкурентного середовища підприємства на зовнішньому ринку та визначення індексу поточної конкурентоспроможності галузей промисловості на світовому ринку як складових комплексної оцінки конкурентоспроможності галузі. Показано, що застосування запропонованих теоретико-методичних розробок розширює можливості та підвищує ефективність управління конкурентоспроможністю галузей промисловості України за умов інтернаціоналізації.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У530.1-13 + У9(4УКР)301-13

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА345422 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Іванова О. В. 
Механізм розвитку підприємництва на промисловому підприємстві : Автореф. дис... канд. екон. наук : 08.06.01 / О. В. Іванова; Донец. держ. ун-т економіки і торгівлі ім. М.Туган-Барановського. - Донецьк, 2004. - 18 c. - укp.

Обгрунтовано теоретичні та методичні положення розвитку підприємницьких здібностей людини (ПЗЛ) і підприємництва за умов ринкових перетворень на промисловому підприємстві (ПП). Запропоновано механізм розвитку підприємницкої діяльності на ПП, а також методичний підхід до розробки даного механізму. Удосконалено методичні підходи до управління внутрішнім середовищем ПП, що орієнтується на підприємницьку здатність працівника. Визначено підприємництво як економічне явище, що в практичній діяльності забезпечує прибуток на підставі реалізації особливих ПЗЛ, що виявляються в загальній сукупності факторів виробництва.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)301-131.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА328550 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Мартиненко В. П. 
Науково-методичні основи стратегії життєздатності підприємств промисловості у конкурентному середовищі : Автореф. дис... д-ра екон. наук: 08.07.01 / В. П. Мартиненко; Н.-д. екон. ін-т М-ва економіки України. - К., 2006. - 33 c. - укp.

Вивчено проблеми, а також здійснено методологічні розробки, теоретичні та практичні дослідження процесу формування та реалізації стратегії життєздатності підприємств промисловості у конкурентному середовищі. Сформульовано визначення стратегії життєздатності та розкрито її економічну суть і методологічні аспекти за ринкових умов. Представлено систему зовнішніх і внутрішніх факторів, що впливають на життєздатність підприємств промисловості у конкурентному середовищі. Розкрито зміст філософії господарської діяльності суб'єктів господарювання та рекомендовано антикризові процеси на підприємствах промисловості досліджувати, структурувати та здійснювати у рамках розробленої системи антикризового управління. Розроблено пропозиції щодо створення високого конкурентного статусу зазначених підприємств і обгрунтовано методики визначення рівня життєздатності суб'єктів господарювання, проведення виробничо-фінансової реструктуризації, процесу податкового планування, а також формування та реалізації стратегії життєздатності за умов конкуренції.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)301-13

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА347689 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського