Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (8)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч411.384$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Представлено документи з 1 до 7

      
Категорія:    
1.

Дяченко С. В. 
Підготовка майбутніх вихователів до формування основ комп'ютерної грамотності старших дошкільників : автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.04 / С. В. Дяченко; Луган. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. - Луганськ, 2009. - 20 c. - укp.

Досліджено проблеми вдосконалення професійної підготовки майбутніх вихователів у ВНЗ до формування основ комп'ютерної грамотності старших дошкільників з метою побудови навчальних програм спеціальних курсів. Теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено технологію даної підготовки. Запропоновано підходи до формування змісту фахових дисциплін. Розроблено й упроваджено навчально-методичне забезпечення технології - програмне забезпечення та комп'ютерну підтримку розроблених курсів "Нові інформаційні технології" та "Методика використання персонального комп'ютера в дошкільних закладах", інструкційні карти, конспекти лекцій з мультимедійною підтримкою, професійно орієнтовані інформаційно-технологічні завдання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.384 + Ч489.518.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА365016 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Мардарова І. К. 
Використання комп'ютерних технологій як засобу організації пізнавальної діяльності дітей дошкільного віку / І. К. Мардарова // Наша шк.. - 2010. - № 5/6. - С. 53-56. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

У контексті підготовки майбутніх педагогів до організації пізнавальної діяльності визначено сутність понять "пізнання" та "пізнавальна діяльність", проаналізовано основні характеристики пізнавальної діяльності дітей. З метою з'ясування доцільності використання комп'ютерних технологій навчання в дошкільному навчальному закладі (ДНЗ) розглянуто особливості організації пізнавальної діяльності дітей дошкільного віку за умов ДНЗ. Визначено основні вимоги до організації комп'ютерно-ігрового комплексу в ДНЗ. Підсумовано, що комп'ютерні технології можуть бути застосовані в якості засобу розвитку пізнавальної сфери дошкільників.

В контексте подготовки будущих педагогов к организации познавательной деятельности определена сущность понятий "познание" и "познавательная деятельность", проанализированы основные характеристики познавательной деятельности детей. С целью выяснения целесообразности использования компьютерных технологий обучения в дошкольном учебном заведении (ДУЗ) рассмотрены особенности организации познавательной деятельности детей дошкольного возраста в условиях ДУЗ. Определены основные требования к организации компьютерно-игрового комплекса в ДУЗ. Подытожено, что компьютерные технологии могут быть применены в качестве средства развития познавательной сферы дошкольников.

In the article discusses the peculiarities of organization of children's cognitive activities of preschool institution are described. The author analyzed the concepts of "cognition" and "cognitive activity", charactered cognitive activity of preschoolers, considers an capacity of using IT technologic as the method of organization of children's cognitive activity.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.384

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж21367 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Павлюк Т. 
Комп'ютерні програми та ігри в дошкільному навчальному закладі, їх класифікація / Т. Павлюк // Нова пед. думка. - 2009. - № 4. - С. 95-97. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Обгрунтовано доцільність використання комп'ютерних програм та ігор у дошкільному навчальному закладі. Зазначено, що граючись у комп'ютерні ігри, діти краще розвиваються, набагато легше опановують різні навчальні дисципліни, розпізнають предмети, а також що комп'ютер розширює уявлення дитини про навколишній світ, розвиває мислення, уяву, мовлення, збагачує словниковий запас тощо. За результатами аналізу найбільш популярних комп'ютерних ігор, що можуть бути цікавими та корисними для дітей старшого дошкільного віку, ігри класифіковано за метою (розвивальні, навчальні, діагнозувальні, розважальні), за інтерфейсом (рольові, нерольові), за жанром гри (адвентурні, стратегії, аркади, стимулятори, логічні, 3D-action, азартні), за кількістю гравців (одиночні, групові). Підсумовано, що застосування в практиці дитячого садка навчальних і розвивальних програм допомагає дитині виконувати різноманітні завдання, контролювати, аналізувати свої дії, виправляти помилки.

Обоснована целесообразность использования компьютерных программ и игр в дошкольном учебном заведении. Указано, что, играя в компьютерные игры, дети лучше развиваются, намного легче осваивают различные учебные дисциплины, распознают предметы и т.п., что компьютер расширяет представления ребенка об окружающем мире, развивает мышление, воображение, речь, обогащает словарный запас и т.д. По результатам анализа наиболее популярных компьютерных игр, которые могут быть интересными и полезными для детей старшего дошкольного возраста, игры классифицированы по целям (развивающие, обучающие, диагностические, развлекательные), по интерфейсу (ролевые, неролевые), по жанру игры (адвентурные, стратегии, аркады, стимуляторы, логические, 3D-action, азартные), по количеству игроков (одиночные, групповые). Подытожено, что применение в практике детского сада учебных и развивающих программ помогает ребенку выполнять разнообразные задания, контролировать, анализировать свои действия, исправлять ошибки.

The article is devoted the problem of application of the computer programs and games in the pedagogical process of preschool educational establishments. The more frequent all utilized classifications of the computer programs are resulted classifications of the computer programs are resulted, their generation is carried out.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.384

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Максимович М. Б. 
Формування пізнавальної активності дітей дошкільного віку засобами інформаційно-комунікативних технологій / М. Б. Максимович // Інформ. технології в освіті : зб. наук. пр. - 2010. - Вип. 6. - С. 226-331. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Розглянуто проблему формування пізнавальної активності дітей дошкільного віку засобами інформаційно-комунікативних технологій. Запропоновано виклад матеріалу проводити за допомогою методу застосовування web-мультимедіа середовище "Дошкільнятко". Обгрунтовано раціональне використання даного продукту.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.384

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73466 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Мардарова І. К.  
Можливості організації дослідницької діяльності дітей дошкільного віку засобами комп'ютерних технологій / І. К. Мардарова // Наука і освіта. - 2013. - № 3. - С. 102-104. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Зазначено про потребу набуття вихователями нових знань і навичок результативного застосування можливостей комп’ютерних технологій у процесі організації дитячого пізнання. Знайдено можливості цікавої наочної форми подання дітям інформації за допомогою комп’ютера у поєднанні з мультимедійною проекційною апаратурою. Зафіксовано фактори ризику, що пов’язані з впливом комп’ютера на здоров’я дітей. Висунуто тезу про розвиток вищих психічних функцій та мотиваційної й емоційної сфер при застосуванні комп’ютерних технологій в роботі з дітьми дошкільного віку. Наведено презентації-супроводи та експерименти майбутніх вихователів, що здійснені під час педагогічної практики.

Отмечена необходимость приобретения воспитателями новых знаний и навыков результативного применения возможностей компьютерных технологий при организации детского познания. Найдены возможности интересной наглядной формы представления детям информации с помощью компьютера в сочетании с мультимедийной проекционной аппаратурой. Зафиксированы факторы риска, связанные с влиянием компьютера на здоровье детей. Выдвинут тезис о развитии высших психических функций и мотивационной и эмоциональной сфер при применении компьютерных технологий в работе с детьми дошкольного возраста. Приведены презентации-сопровождения и эксперименты будущих воспитателей, которые осуществлены во время педагогической практики.

Noted the need to acquire new knowledge and educators skills effective application possibilities of computer technology in the organization of children's knowledge. Found the possibility of an interesting visual presentation of information to children using a computer in conjunction with multimedia projection equipment. Fixed risk factors associated with the influence of the computer on children's health. Argued that the development of higher mental functions and motivational and emotional areas of the application of computer technology to work with preschool children. Powered presentation-tracking experiments and future educators who implemented during pedagogical practice.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.384

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Лаврентьєва Г. П. 
Пропедевтика навчання основ інформатики у старшому дошкільному і молодшому шкільному віці [Електронний ресурс] / Г. П. Лаврентьєва // Інформ. технології і засоби навчання : [електрон. журн.]. - 2013. - № 3. - С. 22-35. - Бібліогр.: 18 назв. - укp. - Режим доступу: http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/849/623

Висвітлено питання пропедевтики навчання основ інформатики у старшому дошкільному і молодшому шкільному віці. Розкрито принципи, концептуальні засади, механізми реалізації безперервного навчання основ інформатики. Досліджено процеси й особливості використання й упровадження ІКТ у навчально-виховному процесі для дітей дошкільного віку. Визначено чинники, які впливають на ефективність навчання і безпечне використання комп'ютерної техніки, які є суттєвими для збереження здоров'я дітей дошкільного віку. Викладено методичні поради і психолого-педагогічні вимоги до організації навчального середовища, забезпечення психологічного комфорту дитини у використанні комп'ютерних розвивальних ігрових і навчальних засобів, що є суттєвими для здійснення пропедевтики навчання інформаційних технологій.

Освещены вопросы пропедевтики обучения основам информатики в старшем дошкольном и младшем школьном возрасте. Раскрыты принципы, концептуальные основы, механизмы реализации непрерывного обучения основам информатики. Исследованы процессы и особенности использования и внедрения ИКТ в учебно-воспитательный процесс детей дошкольного возраста. Определены факторы, влияющие на эффективность обучения и безопасное использование компьютерной техники, существенные для сохранения здоровья детей дошкольного возраста. Изложены методические советы и психолого-педагогические требования к организации учебной среды, направленные на обеспечение психологического комфорта ребенка при использовании компьютерных развивающих игровых и учебных средств, существенные при проведении пропедевтики обучения информационным технологиям.

This article highlights the propaedeutic of ICT basics learning in preschool and early school years. It reveals the principles, conceptual frameworks, mechanisms of continuous propaedeutic of learning of ICT basics. It investigates the processes and characteristics of the use and application of ICT in the educational process of children of preschool age. The factors that influence the effectiveness of training and safe use of computer technology that essential to health preservation of preschool children are identified. Methodological advice and psychological and pedagogical requirements for the educational environment, providing psychological comfort of a child being essential for propaedeutic of ICT learning are outlined.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.384

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Чекан О. І. 
Застосування комп'ютерних технологій у професійній діяльності вихователя дошкільного навчального закладу : навч. посіб. для студентів ВНЗ та вихователів ДНЗ / О. І. Чекан. - Київ : Слово, 2015. - 183 c. - Бібліогр.: с. 107-117 - укp.

Розкрито сутність і характеристику понять "компетенція", "компетентність", "професійна компетентність"; поняття "комп'ютерні технології" та місце комп'ютерних технологій у навчальному процесі ВНЗ і ДНЗ. Висвітлено особливості застосування комп'ютерних технологій у роботі з дітьми. Подано методику професійної компетентності вихователів ДНЗ засобами комп'ютерних технологій. Описано конспекти різних видів і типів занять, дитячі освітні комп'ютерні ігри, гігієнічні норми та рекомендації щодо роботи за комп'ютером, офтальмотренаж, поради батькам.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.384 я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА794035 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського