Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (129)Книжкові видання та компакт-диски (752)Журнали та продовжувані видання (9)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч489.518.3$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 868
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Кекух Л. В. 
Формування стимулів до педагогічної творчості: навчально-творчі завдання для майбутніх учителів початкових класів : Навч.- метод. посіб. для викл. і студ. вищ. закл. освіти / Л. В. Кекух; АПН України. Ін-т педагогіки та психології проф. освіти. - К. : Наук. світ, 2000. - 67 c. - Бібліогр.: 35 назв. - укp.

Наведено результати теоретико-експериментальних досліджень з проблеми формування стимулів до педагогічної творчості у процесі вивчення математики у вищих навчальних закладах освіти.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.3-215

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА603805 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Мацкевич Н.  
Підготовка вчителів початкової школи до фізкультурно-оздоровчої роботи як цілісний процес [Електронний ресурс] / Н. Мацкевич // Теорія і методика фіз. виховання і спорту. - 2002. - № 2-3. - С. 64-66. - Бібліогр.: 5 назв. - укp. - Режим доступу: /articles/2002/

Проаналізовано взаємозв'язки окремих складових готовності майбутніх учителів початкової школи до ведення фізкультурно-оздоровчої роботи з учнями молодших класів. Установлені зв'язки практичної готовності з іншими компонентами готовності вказують шляхи підвищення якості підготовки фахівців.

Проанализированы взаимосвязи отдельных составляющих готовности будущих учителей начальной школы к ведению физкультурно-оздоровительной работы с учениками младших классов. Установленные связи практической готовности с другими компонентами готовности указывают пути повышения качества подготовки специалистов.

Relationship between coustituents of readiness of future teachers of elementary school to physical culture and health related activities with junior pupils has been studied. Determined links of practical readiness with other components of readiness show the ways to improve the quality of training specialists.


Ключ. слова: підготовка, вчитель, робота
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16967 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Підготовка вчителя до впровадження нових технологій навчання у малокомплектній початковій школі : Матеріали Всеукр. наук.-практ. конф., м.Умань, 15 - 16 жовт. 2004 р. / ред.: Н. С. Побірченко; Ін-т педагогіки АПН України, Уман. держ. пед. ун-т ім. П.Тичини, Упр. освіти і науки Черкас. облдержадмін., Черкас. обл. ін-т післядиплом. освіти пед. працівників. - К. : Наук. світ, 2004. - 130 c. - укp.

Висвітлено проблеми та перспективи підготовки вчителя до впровадження нових технологій навчання у сільській малокомплектній школі. Проаналізовано особливості підготовки вчителя початкових класів в історичному аспекті, а також вплив сучасних трансформаційних змін на формування особистості майбутнього вчителя. Показано роль естетичного виховання в розвитку дитини, запропоновано британську модель кредитно-модульної системи освіти та обгрунтовано можливості її використання на Україні за умов входження до європейського освітнього простору.

Освещены проблемы и перспективы подготовки учителя к внедрению новых технологий обучения в сельской малокомплектной школе. Проанализированы особенности подготовки учителя младших классов в историческом аспекте, а также влияние современных трансформационных изменений на формирование личности будущего учителя. Показана роль эстетического воспитания в развитии ребенка, предложена британская модель кредитно-модульной системы образования и обоснованы возможности ее использования на Украине в условиях вхождения в европейское образовательное пространство.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.3 я431

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА661621 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Хроленко М. В. 
Умови формування екологічної свідомості майбутніх учителів початкових класів / М. В. Хроленко // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2005. - № 20. - С. 93-102. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Підкреслено важливість формування екологічної свідомості майбутніх учителів початкових класів. Запропоновано необхідні та достатні педагогічні умови для її ефективного формування та розвитку в процесі професійної підготовки студентів.

Подчеркнуто важное значение формирования экологического сознания будущих учителей начальных классов. Предложены необходимые и достаточные условия для его эффективного формирования и развития в процессе профессиональной подготовки студентов.

The article pays attention for importance in formation of ecological consciousness for future teachers of elementary school. Also it proposes necessary and sufficient pedagogical conditions for effective formation and development of ecological consciousness during students' professional training.


Ключ. слова: умова, екологічна свідомість, міждисциплінарність
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Крамар В. У. 
Здоровий спосіб життя в підготовці сучасного вчителя початкових класів / В. У. Крамар // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2002. - № 21. - С. 43-50. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Зроблено порівняльний аналіз показників рівнів фізичного розвитку, функціональних можливостей, фізичної підготовки, знань студенток про основи здорового способу життя. Виявлено оздоровчий ефект від занять фізичною культурою. Наведено результати проведеного індивідуального "тесту здоров'я".

Осуществлен сравнительный анализ уровней физического развития, функциональных показателей, физической подготовки, знаний студенток об основах здорового образа жизни, выявлен оздоровительный эффект занятий физической культурой. Освещены результаты проведенного индивидуального "теста здоровья".

The relative analysis of levels of physical development, functional parameters, physical efficiency, level of knowledge student about bases of an able-bodied mode of life is reduced, the improving effect of physical culture is detected, the "Individual test of health" is carried out.


Ключ. слова: підготовка, вчитель, педагогіка, спосіб життя
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч511.7 + Ч489.518.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Підготовка педагогічних кадрів до роботи в умовах нової структури і змісту початкової освіти : Матеріали всеукр. наук.-практ. конф., 23 - 25 квіт. 2001 р. / ред.: О. Я. Савченко; АПН України. Ін-т педагогіки. - Полтава : ПДПУ, 2001. - 202 c. - укp.

Висвітлено філософські засади виховання особистості фахівця за умов реформування загальної середньої освіти. Проаналізовано вплив науково-дослідної роботи на формування творчої особистості майбутнього вчителя. Запропоновано шляхи підвищення культури мовлення майбутніх спеціалістів школи. Висвітлено проблеми релігії та формування нової особистості в педагогічній спадщині В.Сухомлинського. Визначено умови успішної адаптації дітей шестирічного віку до шкільного навчання. Наведено сучасні підходи до реалізації наступності між ланками системи освіти.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.3я431

Шифр НБУВ: ВС35960 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Єрмакова С. С. 
Аксіологія від А до Я в початковій школі : Навч. посіб. / С. С. Єрмакова; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К.Д.Ушинського. - О., 2003. - 195 c. - Бібліогр.: 294 назв. - укp.

Розглянуто сутність професійно-педагогічних цінностей вчителя початкових класів. Проаналізовано професійно-педагогічні цінності як психолого-педагогічну основу процесу становлення майбутнього учителя початкових класів. Висвітлено особливості морального розвитку молодших школярів. Описано функціональну модель формування професійно-педагогічних цінностей у майбутніх учителів початкових класів.

Рассмотрена сущность профессионально-педагогических ценностей учителя начальных классов. Проанализированы профессионально-педагогические ценности как психолого-педагогическая основа процесса становления будущего учителя начальных классов. Освещены особенности морального развития младших школьников. Описана функциональная модель формирования профессионально-педагогических ценностей у будущих учителей начальных классов.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.221я73 + Ч489.518.3я73

Шифр НБУВ: ВА637976 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Біда О. А. 
Підготовка вчителя до впровадження нових технологій навчання в сільській початковій школі : Моногр. / О. А. Біда, Г. П. Волошина, М. В. Картель, Г. Т. Кловак, Г. І. Коберник; Уман. держ. пед. ун-т ім. П.Тичини. - К. : Наук. світ, 2002. - 230 c. - Бібліогр.: с. 221-229. - укp.

Розглянуто питання підвищення професійного рівня майбутніх учителів, оволодіння новими технологіями навчання, спрямованими на особистісний розвиток кожного учня сільської школи відповідно до його здібності. Проаналізовано особливості формування умінь здійснювати інтеграцію, диференціацію та індивідуалізацію навчання та виховання дітей, а також забезпечення готовності до роботи в комплексі школа - дитячий садок.

Рассмотрены вопросы повышения эффективности профессионального уровня будущих учителей, освоения ими новых технологий обучения, направленными на личностное развитие каждого ученика сельской школы в соответствии с его способностями. Проанализированы особенности формирования умений осуществлять интеграцию, дифференциацию и индивидуализацию обучения и воспитания детей, а также обеспечения готовности к работе в комплексе школа - детский садик.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.3 + Ч489.511.203

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА633645 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Бужина І. В. 
Теорія і практика підготовки майбутніх учителів до формування гуманістичних відносин молодших школярів / І. В. Бужина; АПН України. Півден. наук. центр, Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К.Д.Ушинського. - О. : ПНЦ АПН України, 2002. - 338 c. - Бібліогр.: с. 259-295. - укp.

Висвітлено методологічні та теоретичні засади дослідження процесу підготовки майбутніх учителів до формування гуманістичних відносин молодших школярів. Охарактеризовано принцип гуманізму в педагогічній системі А.С.Макаренка та В.О.Сухомлинського. Розглянуто відображення відносин вчителів і учнів у теоретичній спадщині минулого, проаналізовано сучасний стан проблеми у вітчизняній та зарубіжній літературі, розкрито суть гуманістичних відносин. Охарактеризовано уроки людинознавства як дієвий метод формування гуманістичних відносин молодших школярів. Наведено діагностичні методики вияву рівня сформованості їх гуманістичної вихованості, а також готовності студентів до виховання гуманістичних відносин школярів.

Освещены методологические и теоретические основы исследования процесса подготовки будущих учителей к формированию гуманистических отношений младших школьников. Охарактеризован принцип гуманизма в педагогической системе А.С.Макаренка и В.А.Сухомлинского. Рассмотрены отражения отношений учителей и учеников в теоретическом наследии прошлого, проанализировано современное состояние проблемы в отечественной и зарубежной литературе, раскрыта сущность гуманистических отношений. Охарактеризованы уроки человековедения как действенный метод формирования гуманистических отношений младших школьников. Приведены диагностические методики выявления уровня сформированности их гуманистического воспитания, а также готовности студентов к воспитанию гуманистических отношений школьников.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА632777 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Хоружа Л. Л. 
Етична компетентність майбутнього вчителя початкових класів: теорія і практика : Моногр. / Л. Л. Хоружа; АПН України. Ін-т педагогіки. - К., 2003. - 319 c. - Бібліогр.: 289 назв. - укp.

Розкрито теоретико-методологічні аспекти проблеми етичної компетентності вчителя, її сутність і структуру, соціально-педагогічний вплив на розвиток молодшого школяра. Описано діагностику сформованості етичної компетентності майбутнього вчителя початкових класів, висвітлено передумови її формування. Наведено результати формування етичної компетентності вчителя в системі його професійної підготовки.

Раскрыты теоретико-методологические аспекты проблемы этической компетентности учителя, её сущность и структура, социально-педагогическое влияние на развитие младшего школьника. Описана диагностика сформированности этической компетентности будущего учителя начальных классов, освещены предпосылки её формирования. Приведены результаты формирования этической компетентности учителя в системе его профессиональной подготовки.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА644392 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Бігич О. Б. 
Методична освіта майбутнього вчителя іноземної мови початкової школи : Моногр. / О. Б. Бігич; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К. : ВЦ КНЛУ, 2004. - 278 c. - Бібліогр.: 377 назв. - укp.

Вперше проведено дослідження методичної освіти майбутнього вчителя іноземної мови початкової школи за трьома аспектами: як системи, процесу та результату. Здійснено моделювання колективного результату методичної освіти майбутніх педагогів. Визначено мету, зміст, організаційні форми навчання студентів, встановлено рівні формування їх методичної компетенції. Описано систему контролю індивідуального результату методичної освіти.

Впервые проведено исследование методического образования будущих учителей иностранного языка начальной школы в трех аспектах: как системы, процесса, результата. Осуществлено моделирование колективного результата методического образования будущих педагогов. Определены цели, содержание, организационные формы обучения студентов, установлены уровни формирования их методической компетенции. Описана система контроля индивидуального результата методического образования.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш1 п/р + Ч489.518.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА653515 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Підготовка вчителя початкової школи в умовах нової парадигми освіти : Матеріали Міжнар. наук.-метод. конф., 1 - 2 квіт. 2004 р. / ред.: В. П. Андрущенко; Ін-т педагогіки і психології Нац. пед. ун-ту ім. М.П.Драгоманова, Ін-т вищ. освіти АПН України, Наук.-метод. центр вищ. освіти МОН України. - К., 2004. - 298 c. - укp.

Висвітлено теоретико-методичні засади підготовки вчителя початкової школи за умов стандартизації вищої освіти. Розглянуто інноваційні технології, питання наступності та перспективності у змісті підготовки вчителя початкової школи. Розкрито деякі аспекти впливу інформаційних технологій на процес навчання.

Освещено содержание образования и теоретико-методические принципы подготовки учителя начальной школы в условиях стандартизации высшего образования. Рассмотрены инновационные технологии, вопросы последовательности и перспективности в содержании подготовки учителя начальной школы. Уделено внимание некоторым аспектам влияния информационных технологий на процесс обучения.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.3 я431

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА653769 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Баліцька Н. Г. 
Підготовка майбутніх учителів до застосування нових технологій навчання у початковій малокомплектній школі : Моногр. / Н. Г. Баліцька, О. А. Біда, Г. П. Волошина, П. М. Волошин, С. А. Гаряча; Уман. держ. пед. ун-т ім. П.Тичини. - К. : Наук. світ, 2004. - 125 c. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.

Розглянуто умови підвищення якості навчально-виховного процесу у вищих навчальних закладах. Висвітлено особливості підготовки майбутніх учителів до застосування інноваційних технологій у навчальному процесі початкової малокомплектної школи. Встановлено роль інноваційних підходів в організації навчального процесу сільської школи. Запропоновано методичні розробки занять з фундаментальних дисциплін та фахові методики з використанням інтерактивних технологій.

Рассмотрены условия повышения качества учебно-воспитательного процесса в высших учебных заведениях. Освещены особенности подготовки будущих учителей к применению инновационных технологий во время учебного процесса в начальной малокомплектной школе. Установлено значение инновационных подходов в организации процесса обучения в сельской школе. Предложены методические разработки занятий по фундаментальным дисциплинам и методики по специальности с использованием интерактивных технологий.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА652212 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Литвиненко С. А. 
Соціально-педагогічна підготовка майбутнього вчителя : Моногр. / С. А. Литвиненко; АПН України. Рівнен. держ. гуманіт. ун-т. - Рівне; О.: СВД Черкасов М.П., 2004. - 302 c. - Бібліогр.: с. 279-302. - укp.

Досліджено теоретико-методологічні проблеми соціалізації та виховання, визначено культурно-історичні передумови становлення і розвитку соціально-педагогічної теорії та практики. Розглянуто полідисциплінарні аспекти вивчення дитинства, визначено його самобутній соціокультурний статус. Розкрито закономірності соціального розвитку молодших школярів, визначено методи його стимулювання, обгрунтовано роль учителя початкової школи в процесі соціалізації дітей. Розроблено структурно-процесуальну модель формування готовності майбутніх педагогів до соціально-педагогічної діяльності.

Исследованы теоретико-методологические проблемы социализации и воспитания, определены культурно-исторические предпосылки становления и развития социально-педагогической теории и практики. Рассмотрены полидисциплинарные аспекты изучения детства, определен его самобытный социокультурный статус. Раскрыты закономерности социального развития младших школьников, установлены методы его стимулирования, обоснована роль учителя начальной школы в процессе социализации детей. Разработана структурно-процессуальная модель формирования готовности будущих учителей к социально-педагогической деятельности.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА652849 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Творча особистість учителя як передумова інноваційних процесів у початковій школі : Зб. наук. пр. Всеукр. наук.-практ. конф., 27 - 29 квіт. 2004 р. / ред.: В. Г. Тарасов; Житомир. держ. ун-т ім. І.Франка, Упр. освіти і науки Житомир. облдержадмін., Житомир. обл. ін-т післядиплом. пед. освіти. - Житомир, 2004. - 250 c. - укp.

Розкрито психолого-педагогічні засади розвитку творчої особистості вчителя-вихователя загальноосвітньої та професійної школи. Проаналізовано розвиток креативної особистості майбутнього педагога початкової школи у процесі професійної підготовки, формування творчих професійних умінь майбутніх вихователів дошкільних закладів та вчителів початкових класів. Розглянуто питання про індивідуальний підхід в навчанні учнів початкових класів. Висвітлено роль педагогічної практики у формуванні професійно-педагогічної культури майбутніх педагогів. Викладено інноваційні підходи до професійного становлення майбутнього педагога у процесі навчання математики. Описано інноваційні технології викладання мови та літератури у середніх навчальних закладах та ВНЗ. Значну увагу приділено питанням підготовки майбутнього вчителя музики до реалізації державного стандарту початкової освіти, інтеграції змісту образотворчого мистецтва, художньої праці та трудового навчання з іншими дисциплінами.

Раскрыты психолого-педагогические основы развития творческой личности учителя-воспитателя общеобразовательной и профессиональной школы. Проанализированы развитие креативной личности будущего педагога начальной школы в процессе профессиональной подготовки, формирование творческих профессиональных умений будущих воспитателей дошкольных заведений и учителей начальных классов. Рассмотрен вопрос об индивидуальном подходе в обучении учеников начальных классов. Освещена роль педагогической практики в формировании профессионально-педагогической культуры будущих педагогов. Изложены инновационные подходы к профессиональному становлению будущего педагога в процессе обучения математике. Описаны инновационные технологии преподавания языка и литературы в средних учебных заведениях и ВУЗ. Значительное внимание уделено вопросам подготовки будущего учителя музыки к реализации государственного стандарта начального образования, интеграции содержания изобразительного искусства, художественного труда и трудового обучения с другими дисциплинами.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.3я431 + Ч421.221я431 + Щ31р(4УКР)21-3я431

Шифр НБУВ: ВА653195 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Танана С. М. 
Використання прикладної спрямованості іноземних мов у процесі підготовки майбутніх учителів початкових класів до організації краєзнавчої роботи / С. М. Танана // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2006. - № 1. - С. 102-105. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Розглянуто деякі аспекти прикладної спрямованості іноземних мов у процесі підготовки майбутніх учителів початкових класів до організації краєзнавчої роботи. Розкрито мовленнєві взаємодії студентів у даному процесі з використанням акмеологічного підходу в формуванні комунікативної компетенції.

Рассмотрены некоторые аспекты проблемы прикладной направленности иностранных языков в процессе подготовки будущих организаторов туристической работы. Раскрыты речевые взаимодействия студентов в данном процессе с использованием акмеологического подхода в формировании коммуникативной компетенции.

Some aspects of applieding direction for foreign languages in the process of training of future primary school teacher the organization of regional work are in to considered this article. Linguistic interaction of the students in this process with acmeology approach using formation of communicational competence is discovered.


Ключ. слова: прикладна спрямованість, аспекти, мовленнєва взаємодія, акмеологічний підхід
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.3 + Ш12-913

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Крамаренко А. М. 
Гуманістично зорієнтована підготовка майбутніх учителів початкової школи : монографія / А. М. Крамаренко; Бердян. держ. пед. ун-т. - Донецьк : Юго-Восток, 2008. - 189 c. - Бібліогр.: с. 143-158. - укp.

Висвітлено процес гуманістично зорієнтованої підготовки (ГЗП) майбутніх учителів (МУ) початкової ланки освіти. Проаналізовано особливості науково-методичного забезпечення ГЗП МУ початкової школи (ПШ). Наведено наукову інтерпретацію сутності поняття "гуманізація педагогічного процесу". Запропоновано засоби залучення майбутніх фахівців ПШ до аналітико-прогностичної роботи. Розглянуто методику педагогічного керування гуманістичним самовихованням.

Освещен процесс гуманистически ориентированной подготовки (ГОП) начального звена образования. Проанализированы особенности научно-методического обеспечения ГОП БУ начальной школы (НШ). Приведена научная интерпретация сущности понятия "гуманизация педагогического процесса". Предложены способы привлечения будущих специалистов НШ к аналитико-прогностической работе. Рассмотрена методика педагогического управления гуманистическим самовоспитанием.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА702578 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Мартиненко С. М. 
Діагностична діяльність майбутнього вчителя початкових класів: теорія і практика : монографія / С. М. Мартиненко; Київ. міськ. пед. ун-т ім. Б.Д.Грінченка. - К., 2008. - 434 c. - Бібліогр.: с. 348-383. - укp.

Висвітлено теоретико-методологічні засади та сучасні підходи до професійної підготовки вчителя початкових класів з використанням педагогічної діагностики. Розкрито сутність, зміст і складові поняття "діагностична діяльність учителя". Запропоновано модель системи підготовки майбутнього вчителя до проведення діагностування навчально-виховного процесу на підставі сформованого мотиваційно-ціннісного ставлення, розвитку когнітивних і операційних засад діагностичної діяльності.

Освещены теоретико-методологические основы и современные подходы к профессиональной подготовке учителя начальных классов с использованием педагогической диагностики. Раскрыты сущность, содержание и составляющие понятия "диагностическая деятельность учителя". Предложена модель системы подготовки будущего учителя к проведению диагностирования учебно-воспитательного процесса на основе сформированного мотивационно-ценностного отношения, развития когнитивных и операционных основ диагностической деятельности.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА698485 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Попова В. Л. 
Підготовка вчителів до здійснення фізичного виховання учнів на педагогічних курсах (історичний аспект) / В. Л. Попова // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2006. - № 2. - С. 97-99. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Проаналізовано підготовку вчителів початкової школи до здійснення фізичного виховання підростаючого покоління на педагогічних курсах, що діяли на території України наприкінці ХІХ - на початку ХХ ст. Систематизовано форми такої підготовки та розкрито особливості її реалізації у роботі педагогічних курсів.

Проанализирована подготовка учителей начальной школы к осуществлению физического воспитания подрастающего поколения на педагогических курсах, которые функционировали на территории Украины в конце ХІХ - начале ХХ ст. Систематизированы формы такой подготовки и раскрыты особенности ее реализации в работе педагогических курсов.

In the article the primary school teachers' preparation is analysed for physical training of children on pedagogical courses wish took place in Ukraine late ХІХ - early ХХ century. It is systematized the forms of such preparation and specialities of its realization are revealed in the pedagogical courses.


Ключ. слова: педагогічні курси, фізичне виховання, гімнастика, рухливі ігри
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Пометун О. І. 
Підготовка вчителів початкових класів: інтерактивні технології у ВНЗ : Навч. посіб. / О. І. Пометун, О. А. Комар; Уман. держ. пед. ун-т ім. П.Тичини. - Умань : РВЦ "Софія", 2007. - 66 c. - укp.

Розкрито сутність інтерактивних технологій, їх переваги та недоліки, можливості застосування у вищих навчальних закладах. Розглянуто особливості організації тренінгових занять для засвоєння студентами даних технологій. Висвітлено структуру інтерактивної лекції, семінарського та практичного заняття.

Раскрыты сущность интерактивных технологий, их преимущества и недостатки, возможности применения в высших учебных заведениях. Рассмотрены особенности организации тренинговых занятий для освоения студентами данных технологий. Освещена структура интерактивной лекции, семинарского и практического занятия.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.3 + Ч481.511.24

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА684338 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського