Бази даних

Наукова електронна бібліотека - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Віртуальна довідка (1)Автореферати дисертацій (34)Реферативна база даних (506)Книжкові видання та компакт-диски (427)Журнали та продовжувані видання (25)
Пошуковий запит: (<.>A=КАТАЄВ$<.>+<.>A=АНДРІЙ$<.>+<.>A=ВОЛОДИМИРОВИЧ$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6

   Тип видання:   навчальний посібник   
1.

Андрійчук, В. І.
Вступ до дискретної математики [Електронний ресурс] / В. І. Андрійчук, М. Я. Комарницький, Ю. Б. Іщук. - Л. : Видавничий центр ЛНУ ім. І. Франка, 2003. - 254 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Розглянуто множини та відношення, натуральні числа та елементи комбінаторики, бульові алгебри, графи, автомати й алгоритми; деякі методи кодування та шифрування. Підібрано вправи до кожної теми. Для студентів молодших курсів університетів.



Кл.слова:
натуральне число -- відношення -- комбінаторика -- алгоритм

   Тип видання:   підручник   
2.


Філософсько-методологічні проблеми військово-соціального управління [Електронний ресурс] : підручник / В. Ф. Баранівський [та ін.] ; Національний університет оборони України. - Київ : [б. в.], 2011. - 304 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Текст у форматі PDF 1.61 Мб


Підручник присвячений висвітленню найбільш загальних філософсько- методологічних проблем соціального управління та актуальних проблем військово- соціального управління. Структурно підручник складається з трьох розділів: 1. Проблеми управління соціальними процесами в історії філософії; 2. Актуальні проблеми соціального управління життєдіяльністю суспільства та його військової організації; 3. Морально-етичні та релігієзнавчі проблеми військово-соціального управління. Назви та зміст тем, що включені до названих розділів, загалом відповідають змісту тематичного плану навчальної дисципліни “Філософсько-методологічні проблеми військово-соціального управління”. До кожної теми додані контрольні питання, теми рефератів, список рекомендованої літератури. Підручник розрахований на широку аудиторію: слухачів НУОУ, ад’юнктів, науково- педагогічних працівників, курсантів та студентів вищих навчальних закладів.



Кл.слова:
управлінська етика -- цивільний контроль -- військова еліта

   Тип видання:   підручник   
3.


Філософсько-методологічні проблеми військово-соціального управління [Електронний ресурс] : підручник / В. Ф. Баранівський [та ін.] ; Національний університет оборони України. - Київ : [б. в.], 2011. - 305 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Текст у форматі PDF 1.61 Мб


Підручник присвячений висвітленню найбільш загальних філософсько-методологічних проблем соціального управління та актуальних проблем військово-соціального управління. Структурно підручник складається з трьох розділів: 1. Проблеми управління соціальними процесами в історії філософії; 2. Актуальні проблеми соціального управління життєдіяльністю суспільства та його військової організації; 3. Морально-етичні та релігієзнавчі проблеми військово-соціального управління. Назви та зміст тем, що включені до названих розділів, загалом відповідають змісту тематичного плану навчальної дисципліни “Філософсько-методологічні проблеми військово-соціального управління”. До кожної теми додані контрольні питання, теми рефератів, список рекомендованої літератури. Підручник розрахований на широку аудиторію: слухачів НУОУ, ад’юнктів, науково- педагогічних працівників, курсантів та студентів вищих навчальних закладів.



Кл.слова:
соціальне управління -- соціальні процеси -- військова адміністрація

   Тип видання:   навчальний посібник   
4.

Катаєв, А. В.
Маркетингові дослідження [Електронний ресурс] : практикум : у 2 т. / А. В. Катаєв ; Харківський торговельно-економічний інститут. - Харків : Діалог, 2015

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

Ч. 1 : Теорія маркетингових досліджень. - 92 с.  Текст у форматі PDF 1.47 Мб


Практикум підготовлений відповідності до навчальної програми дисципліни «Маркетингові дослідження» для студентів спеціальності «Маркетинг». Містить практичні завдання з першого змістового модуля «Теорія маркетингових досліджень», виконання яких передбачається студентами як в аудиторії, так і самостійно, а також контрольні тестові запитання для перевірки рівня засвоєння знань.



Кл.слова:
маркетингова інформація -- аналіз даних

   Тип видання:   навчальний посібник   
5.

Катаєв, А. В.
Маркетинг [Електронний ресурс] : навчальний посібник / А. В. Катаєв ; Харківський торговельно-економічний інститут. - Харків : Діалог, 2016. - 292 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

  Текст у форматі PDF 3.99 Мб


Навчальне видання підготовлено у відповідності до навчальної програми дисципліни «Маркетинг». Містить структурно-логічні, розрахунково-аналітичні та ситуаційні завдання, виконання яких передбачається студентами як в аудиторії, так і самостійно, а також контрольні тестові запитання для перевірки рівня засвоєння знань. Посібник призначений студентам економічних спеціальностей.



Кл.слова:
товарна політика -- цінова політика -- політика продажу

   Тип видання:   монографія   
6.

Катаєв, А. В.
Соціально-орієнтований маркетинг-аудит [Електронний ресурс] : монографія / А. В. Катаєв. - Харків : Видавець Оберемок В., 2005. - 212 с.

Рубрики:

  Текст у форматі PDF 3.26 Мб


В монографії представлені наукові положення щодо сутності соціально-орієнтованого маркетинг-аудиту, пропозиції по розробці способів його адаптації до соціальної політики і соціальної відповідальності бізнесу. В роботі узагальнено напрями розвитку та бар’єри використання теорії сучасного соціально-етичного маркетингу, наведено детальний аналіз світового і українського ринків аудиторсько-консалтингових послуг. Результати дослідження можуть бути використані в практиці суб’єктів господарювання при розробці комплексних програм соціально-орієнтованого маркетинг- аудиту як способу оцінки та коригування стратегічних рішень; покладені в основу практичних методик організації досліджень збалансованості попиту та пропозиції і забезпечення взаємодії в системі створення цінностей. Для викладачів, науковців, студентів і аспірантів економічних спеціальностей, фахівцям з маркетингу, соціальної економіки і політики.



Кл.слова:
споживча панель -- аудиторські послуги -- консалтингові послуги
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського