Віртуальна довідка Тематичний інтернет-навігатор Наукова електронна бібліотека Автореферати дисертацій Реферативна база даних Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Формат представлення знайдених документів: | повний | стислий |
Пошуковий запит: (<.>A=Пушонкова О$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| | Тип видання: навчальний посібник методичний посібник | | |
1. |
Ґендерні відносини: архетип, стереотип, ідентичність [Електронний ресурс] : навчально-методичний посібник / Черкаський національний університет ім. Б. Хмельницького ; за заг ред. О. А. Пушонкової, З. В. Шевченко. - Черкаси : Видавець Чабаненко Ю., 2016. - 202 с.
Рубрики:
Текст у форматі PDF 3.34 Мб
Навчально-методичний посібник пропонує сучасний підхід до досліджень із ґендерної проблематики. Його створено на основі відкритих семінарів, присвячених проблемі самодостатності жінки в ґендерному психоаналізі (2014-2016, ННІ історії і філософії), семінарів із проблематики ґендерного виховання, діяльності ґендерного кіноклубу, соціологічних та психологічних досліджень. Посібник має практичну спрямованість, сприяє формуванню загальної комунікативної культури, ґендерних компетенцій та ґендерної чутливості. При вивченні різноманітних практик репрезентації ґендеру важливим є використання здобутих знань для самостійного аналізу і осмислення ґендерних відносин, які відіграють важливу роль у побудові ідентичності сучасної людини. Вміння диференціювати різні моделі ґендерних відносин не лише підвищує загальний рівень інтелектуальної, моральної та естетичної культури, а й виступає терапією внутрішніх психологічних конфліктів, засобом подолання ґендерних стереотипів, а відтак, – стратегією самопізнання. Навчально-методичний посібник розраховано на студентів вишів та викладачів соціальних і гуманітарних дисциплін. В основу посібника покладено ідею комплексності міждисциплінарного ґендерного підходу, кроссекторальності ґендерної проблематики та можливостей використання запропонованого матеріалу залежно від спеціалізації та профілювання. Структура посібника містить розділи, використання яких є доцільним в рамках окремих навчальних дисциплін – «Соціально-філософські проблеми ґендеру та фемінізму», «Соціологія», «Філософія культури», «Філософія психоаналізу», «Естетосфера візуальної культури», «Етика», «Естетика», «Психологія».
Кл.слова: біодетермінізм -- фемінізм -- маскулінність -- психоаналіз
|
|
|