Віртуальна довідка Тематичний інтернет-навігатор Наукова електронна бібліотека Автореферати дисертацій Реферативна база даних Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Формат представлення знайдених документів: | повний | стислий |
Пошуковий запит: (<.>A=ФЕДОРЧЕНК$<.>+<.>A=МИХАИЛ$<.>+<.>A=ЮРЬЕВИЧ$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6
|
| | Тип видання: наукове видання | | |
1. |
Федорченко, Г. Л. Шампиньоны (Agaricus bisporum) [Електронний ресурс] / Г. Л. Федорченко. - М. : Армада-пресс, 2001. - 33 с.. - (Посади сам)
Рубрики:
Повний текст доступний у читальних залах НБУВ
Кл.слова: розведення грибів
| | Тип видання: підручник | | |
2. |
Михаил, еп. Библейская наука [Електронний ресурс] / Михаил, еп.. - Тула : Типография И.Д. Фортунатова, 1898-1900
Рубрики:
Повний текст доступний у читальних залах НБУВ Кн. 1 : Очерк истории толкования Библии. - 1898. - 149 с. Кн. 2 : Пятикнижие Моисеево. - 1899. - 157 с. Кн. 3 : Исторические книги Ветхого Завета. - 1899. - 113 с. Кн. 4 : Учительные книги Ветхого Завета. - 1900. - 168 с.
Кл.слова: біблеїстика
| | Тип видання: науково-популярне видання | | |
3. |
Михаил, еп. О тексте Синайской рукописи Библии [Електронний ресурс] / Михаил, еп.. - М. : Изд. КБ МДА и Фонд "Серафим", 2006. - 76 с.
Рубрики:
Джерело інформації Повний текст доступний у читальних залах НБУВ
Кл.слова: християнство -- біблія
| | Тип видання: науково-популярне видання | | |
4. |
Михаил, еп. Столетие из истории толкования Библии у нас в России [Електронний ресурс] / Михаил, еп.. - М. : Изд. КБ МДА и Фонд "Серафим", 2006. - 33 с.
Рубрики:
Джерело інформації Повний текст доступний у читальних залах НБУВ
Кл.слова: біблія -- тлумачення -- християнство
| | Тип видання: навчальний посібник | | |
5. |
Захожай, Валерій Борисович. Правова статистика [Електронний ресурс] : навчальний посібник для студентів ВНЗ / В. Б. Захожай, В. С. Федорченко ; Міжрегіональна академія управління персоналом. - К. : [б. в.], 2003. - 368 с.
Рубрики:
Географічні рубрики:
Повний текст доступний у читальних залах НБУВ
У посібнику висвітлино основні питання правової статистики, зокрема методи збору, обробки та аналізу статистичної інформації. Детально описно методи вибіркових досліджень, взаємозв'язків, індексного аналізу, а також методи групувань, середніх, абсолютних і відносних показників, рядів динаміки. У доступному формі наведено приклади використання цих методів, тести, задачі. Для студентів і викладачів правових спеціальностей вищих навчальних закладів та коледжів.
Кл.слова: право -- методи права
| | Тип видання: монографія | | |
6. |
Внутрішній маркетинг підприємства: теорія, методика, практика. [Електронний ресурс] : монографія / А. В. Федорченко, О. В. Окунєва ; Державний вищий навчальний заклад «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана». - Київ : КНЕУ, 2015. - 230 с.
Рубрики:
Географічні рубрики:
Текст у форматі PDF 1.91 Мб
У монографії викладено теоретичні засади, науково-методичні положення і практичні рекомендації щодо формування й упровадження концепції внутріш-нього маркетингу підприємства. Досліджено передумови її становлення у вза-ємозв’язку і взаємозалежності з розвитком концепцій маркетингового управління підприємствами. Висвітлено еволюцію і специфіку застосування інструментарію внутрішнього маркетингу підприємства в напрямку підвищення рівня клієнт-орієнтованості бізнесу і досягнення стратегічних цілей його функціонування. Зосереджено увагу на дослідій та аналітичній функціях внутрішнього маркетингу підприємства.
Для широкого кола науковців, викладачів, аспірантів, що досліджують пи-тання розвитку маркетингового управління підприємствами. Для студентів ви-щих навчальних закладів за фаховим спрямуванням підготовки з маркетингу, а також для керівників і фахівців, які розв’язують питання побудови ефективних систем управління підприємствами, базованих на маркетинговій філософії ве-дення бізнесу, де ключова роль належить підвищенню рівня його клієнт-орієнтації за умов насиченого конкурентного середовища.
Кл.слова: маркетингова модель -- управління -- брендинг
| | | | | |
|
|