Бази даних

Наукова електронна бібліотека - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (18)Реферативна база даних (320)Книжкові видання та компакт-диски (307)Журнали та продовжувані видання (23)
Пошуковий запит: (<.>A=ФЕДОРЧЕНК$<.>+<.>A=ОЛЕКСАНДР$<.>+<.>A=СЕРГІЙОВИЧ$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4

   Тип видання:   життєпис   
1.

Ляшенко, Л. М.
Александр II [Електронний ресурс] / Л. М. Ляшенко. - М. : Молодая Гвардия, 2002. - 359 с.. - (Жизнь замечательных людей. ЖЗЛ : серия биографий ; вып. 937)

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Историко-биографическая книга Л. М. Ляшенко является одним из первых в мировой литературе исследованием, где сделана попытка всестороннего описания жизни человека, занимающего исключительное место в ряду российских самодержцев. Личность Александра II,заслоненная грандиозностью его реформ, прежде всего отменой крепостного права, предстает во всей полноте человеческих черт, бытовых поступков и государственных деяний. Наряду с противоречивой натурой Царя-Освободителя, монаршье одиночество которого было разорвано бомбами народовольцев, в книге выведены образы его возлюбленных и жен, дается галерея живых портретов людей императорского окружения, осмысляется сама природа верховной власти. Драма жизни, слава и бесславие Александра II показаны на широком историческом фоне, раскрыты на разнообразных мемуарных и архивных материалах.



Кл.слова:
скасування кріпосного права -- російська імперія -- біографія

   Тип видання:   наукове видання   
2.

Федорченко, Г. Л.
Шампиньоны (Agaricus bisporum) [Електронний ресурс] / Г. Л. Федорченко. - М. : Армада-пресс, 2001. - 33 с.. - (Посади сам)

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ




Кл.слова:
розведення грибів

   Тип видання:   навчальний посібник   
3.

Захожай, Валерій Борисович.
Правова статистика [Електронний ресурс] : навчальний посібник для студентів ВНЗ / В. Б. Захожай, В. С. Федорченко ; Міжрегіональна академія управління персоналом. - К. : [б. в.], 2003. - 368 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


У посібнику висвітлино основні питання правової статистики, зокрема методи збору, обробки та аналізу статистичної інформації. Детально описно методи вибіркових досліджень, взаємозв'язків, індексного аналізу, а також методи групувань, середніх, абсолютних і відносних показників, рядів динаміки. У доступному формі наведено приклади використання цих методів, тести, задачі. Для студентів і викладачів правових спеціальностей вищих навчальних закладів та коледжів.



Кл.слова:
право -- методи права

   Тип видання:   монографія   
4.


Внутрішній маркетинг підприємства: теорія, методика, практика. [Електронний ресурс] : монографія / А. В. Федорченко, О. В. Окунєва ; Державний вищий навчальний заклад «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана». - Київ : КНЕУ, 2015. - 230 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

  Текст у форматі PDF 1.91 Мб


У монографії викладено теоретичні засади, науково-методичні положення і практичні рекомендації щодо формування й упровадження концепції внутріш-нього маркетингу підприємства. Досліджено передумови її становлення у вза-ємозв’язку і взаємозалежності з розвитком концепцій маркетингового управління підприємствами. Висвітлено еволюцію і специфіку застосування інструментарію внутрішнього маркетингу підприємства в напрямку підвищення рівня клієнт-орієнтованості бізнесу і досягнення стратегічних цілей його функціонування. Зосереджено увагу на дослідій та аналітичній функціях внутрішнього маркетингу підприємства.

Для широкого кола науковців, викладачів, аспірантів, що досліджують пи-тання розвитку маркетингового управління підприємствами. Для студентів ви-щих навчальних закладів за фаховим спрямуванням підготовки з маркетингу, а також для керівників і фахівців, які розв’язують питання побудови ефективних систем управління підприємствами, базованих на маркетинговій філософії ве-дення бізнесу, де ключова роль належить підвищенню рівня його клієнт-орієнтації за умов насиченого конкурентного середовища.



Кл.слова:
маркетингова модель -- управління -- брендинг
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського