Віртуальна довідка Тематичний інтернет-навігатор Наукова електронна бібліотека Автореферати дисертацій Реферативна база даних Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Формат представлення знайдених документів: | повний | стислий |
Пошуковий запит: (<.>A=Чайка Г$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2
|
| | Тип видання: навчальний посібник | | |
1. |
Етика ділового спілкування [Електронний ресурс] : курс лекцій / Т. К. Чмут [та ін.]. - 2-е вид. стер.. - К. : В-во МАУП, 2003. - 208 с.
Рубрики:
Повний текст доступний у читальних залах НБУВ
Етика ділового спілкування: Курс лекцій / Т. К.У пропонованому курсі лекцій розглянуто моральні й психологічні засади культури ділового спілкування та його техніку. Розкрито поняття етики, моралі, спілкування, моральної та психологічної культури ділового спілкування. Проаналізовано етико-психологічні проблеми ділового спілкування в нашому суспільстві з урахуванням науково-практичних висновків як вітчизняних, так і зарубіжних етиків та психологів, зокрема представників гуманістичної етики і гуманістичної психології. Висвітлено шляхи підвищення моральної та психологічної культури спілкування.Для студентів, викладачів і всіх, хто цікавиться проблемами менеджменту, бізнесу, психології та права.
Кл.слова: етико-психологічні проблеми -- гуманітарна етика -- гуманітарна психологія
| | Тип видання: навчальний посібник | | |
2. |
Чайка, Г. Л. Культура ділового спілкування менеджера [Електронний ресурс] : навчальний посібник / Г. Л. Чайка. - К. : Знання, 2005. - 442 с.. - (Вища освіта XXI століття)
Рубрики:
Повний текст доступний у читальних залах НБУВ
У посібнику культура спілкування розглядається як інструмент професійної діяльності менеджера і основа формування корпоративної культури організації. Висвітлюються етичні засади, психологічна природа, засоби і техніка спілкування. Розглядаються особистісний вплив менеджера на культуру спілкування та взаємодії, вплив національних особливостей ділових культур на спілкування з партнерами, а також роль менеджменту у формуванні культури організації. Наводяться практичні поради менеджеру, які допоможуть йому краще пізнати себе та інших людей і внести відповідні корективи у свою діяльність і діяльність організації. Для студентів денної, заочної та дистанційної форм навчання, які готуються стати менеджерами. Посібник стане у нагоді всім, кого цікавлять проблеми підвищення культури спілкування.
Кл.слова: культура організація -- комунікація
| |
|
|