Бази даних

Наукова електронна бібліотека - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Віртуальна довідка (1)Автореферати дисертацій (1)Реферативна база даних (49)Книжкові видання та компакт-диски (10)
Пошуковий запит: (<.>K=БЛОГОСФЕР$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3

   Тип видання:   наукове видання   
1.

Попов, А. В.
Блоги. Новая сфера влияния [Електронний ресурс] / А. В. Попов. - М. : Манн, Иванов и Фербер, 2008. - 336 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Это книга от том, как и зачем бизнесу в современной России взаимодействовать с людьми, ведущими интернет-дневники. Она отвечает на многие вопросы: как сделать свой блог популярным, можно ли считать блоги инструментом доверительного маркетинга и если да, то как компании заработать хорошую репутацию у блоггеров и конвертировать ее с выгодой для бизнеса?.. Это сборник практических рекомендаций о том, как стать заметным в русскоязычной блогосфере. Книга для всех, кто задумывается, нужен ли ему лично или компании блог. Для тех, кто уже ведет дневник и хочет большей популярности. Для частных лиц и людей бизнеса, мечтающих о влиянии на интерактивных потребителей.



Кл.слова:
бізнес -- інтернет

   Тип видання:   методичний посібник   
2.

Попов, Антон.
Блоги. Новая сфера влияния [Електронний ресурс] / Антон Попов. - М. : Манн, Иванов и Фербер, 2008

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Это книга от том, как и зачем бизнесу в современной России взаимодействовать с людьми, ведущими интернет-дневники. Она отвечает на многие вопросы: как сделать свой блог популярным, можно ли считать блоги инструментом доверительного маркетинга и если да, то как компании заработать хорошую репутацию у блоггеров и конвертировать ее с выгодой для бизнеса?.. Это сборник практических рекомендаций о том, как стать заметным в русскоязычной блогосфере. Книга для всех, кто задумывается, нужен ли ему лично или компании блог. Для тех, кто уже ведет дневник и хочет большей популярности. Для частных лиц и людей бизнеса, мечтающих о влиянии на интерактивных потребителей.



Кл.слова:
блоґосфера -- інтернет-щоденник

   Тип видання:   монографія   
3.

Зернецька, Ольга Василівна.
Глобальна комунікація [Електронний ресурс] : монографія / О. В. Зернецька ; Національна академія наук України, Інститут всесвітньої історії. - Київ : Наукова думка, 2017. - 352 с.

  Текст у форматі PDF 1.67 Мб


У монографії вперше у вітчизняній історичній та політичних науках комплексно досліджується феномен глобальної комунікації початку ХХI ст. як визначальний фактор сучасного світового розвитку. В контексті революційних змін у галузі новітніх технологій, стрімкої диджиталізації, розвитку мережі Інтернет, глобальної блогосфери, соціальних медіа, мобільної телефонії тощо висвітлюється роль глобальної комунікації у таких сферах життєдіяльності людства, як культура, політика, економіка та кібербезпека. Визначаються головні актори глобального управління комунікацією; осмислюється експансія медіа-корпорацій глобального і регіонального масштабу; розроблена типологія глобальної медіакратії. Аналізуються стан і тенденції розвитку медіа та інформаційно-комунікаційних технологій в Україні та надаються пропозиції щодо їх удосконалення.

Для науковців, політиків, спеціалістів зі зв’язків із громадськістю, працівників медіа-сфери, студентів і аспірантів, які вивчають історію, політологію, міжнародні відносини, глобалістику, глобальну комунікацію.



Кл.слова:
комунікація -- криза -- стратегії виживання
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського