Бази даних

Наукова електронна бібліотека - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повний стислий
 Знайдено в інших БД:Віртуальна довідка (2)Автореферати дисертацій (28)Реферативна база даних (353)Книжкові видання та компакт-диски (83)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>K=БРЕНДИНГ$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 15
Представлено документи з 1 до 15
1.Капферер Ж. -Н. Бренд навсегда [Електронний ресурс] : создание, развитие, поддержка ценности бренда / Ж. -Н. Капферер. - М. : Вершина, 2007. - 448 с.
2.Гундарин М. В. Книга руководителя отдела PR [Електронний ресурс] / М. В. Гундарин. - СПб. : Питер, 2006. - 368 с.
3.Макашева З. М. Брендинг [Електронний ресурс] / З. М. Макашева, М. О. Макашев. - СПб. : Питер, 2011. - 288 с. - (Учебное пособие)
4.Колесников В. Построение франчайзингового бизнеса. Курс для правообладателей и пользователей франшиз [Електронний ресурс] / В. Колесников. - СПб. : Питер, 2008. - 288 с.
5.Випперфюрт Вовлечение в бренд. Как заставить покупателя работать на компанию [Електронний ресурс] / Алекс Випперфюрт. - СПб. : Питер, 2008. - 384 с.
6.Грант Дж. 12 тем. Маркетинг 21 века [Електронний ресурс] / Джон Грант. - [Б. м.] : Коммерсантъ : Питер, 2007. - 448 с.
7.Д`Алессандро Д. Войны брендов [Електронний ресурс] / Дэвид Д`Алессандро. - СПб. : Питер, 2002. - 224 с.
8.Бадьин А. В. Брендинг в розничной торговле. Алгоритм построения "с нуля" [Електронний ресурс] / Андрей Валерьевич Бадьин, Виктор Вернерович Тамберг. - М. : Эксмо, 2008. - 224 с. - (Золотая полка ритейлера)
9.Реймонд Потребители будущего [Електронний ресурс] : кто они и как их понять / Мартин Реймонд. - М. : Манн, 2009. - 719 с.
10.Сироткина И. В. Как приготовить вкусный бренд? [Електронний ресурс] / И. В. Сироткина. - М. : АЛЬФА-ПРЕСС, 2005. - 113 с.
11.Перция В. Анатомия бренда [Електронний ресурс] / Валентин Перция, Лилия Мамлеева. - М. : Вершина, 2007
12.Яффе Д. Up & Down. Реклама: жизнь после смерти [Електронний ресурс] / Джозеф Яффе. - СПб. : Питер, 2007. - 400 с.
13.REP0000399 Шульгіна Л. М. Брендинг: теорія та практика (на прикладі об'єктів комерційної нерухомості) [Електронний ресурс] : монографія / Л. М. Шульгіна, М. В. Лео ; Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут», Київський національний торговельно-економічний університет, Європейський університет. - К. : [б. в.], 2011. - 267 с.
14.REP0000956 Сервісна економіка в умовах глобальної конкуренції: правовий та інституційний виміри [Електронний ресурс] : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. (Київ, 15–16 лист. 2017 р.) / відп. ред. А. А. Мазаракі ; Київський національний торговельно-економічний університет. - Київ : [б. в.], 2017. - 508 с.
15.REP0001056 Внутрішній маркетинг підприємства: теорія, методика, практика. [Електронний ресурс] : монографія / А. В. Федорченко, О. В. Окунєва ; Державний вищий навчальний заклад «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана». - Київ : КНЕУ, 2015. - 230 с.
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського