Бази даних

Наукова електронна бібліотека - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Віртуальна довідка (89)Тематичний інтернет-навігатор (41)Автореферати дисертацій (2399)Реферативна база даних (21276)Книжкові видання та компакт-диски (11809)Журнали та продовжувані видання (147)
Пошуковий запит: (<.>K=ДЛЯ$<.>+<.>K=ДІТЕЙ$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 114
Представлено документи з 1 до 20
...

   Тип видання:   навчальний посібник   
1.


Аномалії конституції (діатези) у дітей [Електронний ресурс] : лекція для студентів 4-го курсу медичного факультету. - [Б. м. : б. в.]. - 61 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ




Кл.слова:
хвороба -- лікування

   Тип видання:   навчальний посібник   
2.

Кітура, Є. М.
Менопауза в практиці лікаря загальної практики [Електронний ресурс] / Є. М. Кітура. - [Б. м. : б. в.]. - 68 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Менопауза — это полная остановка менструаций у женщины в результате прекращения функции яичников. О достижении женщиной менопаузы говорят, если со времени последней менструации прошло не менее 1 года. Выделяют также период пременопаузы, длящийся с начала нерегулярных менструаций до последней менструации, и период постменопаузы, начинающийся через год после последней менструации. Периоды пременопаузы и менопаузы еще называют климактерическим периодом.



Кл.слова:
сексологія -- геронтологія -- самопочуття

   Тип видання:   навчальний посібник   
3.


Torch-інфекції у дітей [Електронний ресурс]. - [Б. м. : б. в.]. - 32 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ




Кл.слова:
хвороба -- лікування

   Тип видання:   методичний посібник   
4.

Танянська, С. М.
Природжені та набуті вади серця у дітей. Етіопатогенез, клініка, класифікація, діагностика. Лікування, профілактика, диспансеризація [Електронний ресурс] : методичні рекомендації для організації самостійної роботи студентів VІ курсу медичного факультету / С. М. Танянська // Українська медична стоматологічна академія

Рубрики:


 Джерело інформації

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ




Шифр журнала:

Кл.слова:
серце -- хвороба -- кардіологія

   Тип видання:   науково-популярне видання   
5.

Цвіренко, С. М.
Вірусні респіраторні захворювання у дітей. Бронхіти у дітей [Електронний ресурс] / С. М. Цвіренко. - [Б. м. : б. в.], [20_ _?]. - 153 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ




Кл.слова:
дитина -- хвороба -- лікування

   Тип видання:   методичний посібник   
6.

Шпехт, Т. В.
Гострий та хронічний гломерулонефрит у дітей. Етіопатогенез. Визначення основних синдромів. Інструментально-лабораторна діагностика (складання плану та оцінка результатів). Обгрунтування діагнозу. Призначення лікування в залежності від встановленого діагнозу [Електронний ресурс] : методичні рекомендації для організації самостійної роботи студентів V курсу медичного факультету / Т. В. Шпехт. - Полтава : Українська медична стоматологічна академія, [20_ _?]. - 9 с.

Рубрики:


 Джерело інформації

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ




Кл.слова:
нирка -- хвороба

   Тип видання:   методичний посібник   
7.

Танянська, С. М.
Ревматизм у дітей. Етіопатогенез, класифікація. Особливості клінічного перебігу. Клініка, диф. діагноз серцевих та позасерцевих уражень. Ревматичні вади серця. Принципи етапного лікування. профілактика ревматизму у дітей [Електронний ресурс] : методичні рекомендації для організації самостійної роботи студентів V курсу медичного факультету / С. М. Танянська. - Полтава : Українська медична стоматологічна академія, [20_ _?]. - 21 с.

Рубрики:


 Джерело інформації

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ




Кл.слова:
ревматизм -- хвороба

   Тип видання:   методичний посібник   
8.

Несіна, І. М.
Хронічні захворювання жовчовивідної системи у дітей. Дискінезія жовчовивідних шляхів. Патогенез, клінічні варіанти. Діагностика. Принципи терапії. Холецестит, холангіт, жовчокам'яна хвороба у дітей. Особливості клініки, діагностика. Принципи терапії. [Електронний ресурс] : методичні рекомендації для організації самостійної роботи студентів V курсу медичного факультету / І. М. Несіна. - Полтава : Українська медична стоматологічна академія, [20_ _?]. - 14 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ




Кл.слова:
хвороба -- лікування

   Тип видання:   методичний посібник   
9.

Ткаченко, О. Я.
Аномалії конституції та механізми формування алергічних захворювань у дітей. Атопічний дерматит. Етіопатогенез. Клініка. Діагностика. Диференційна діагностика [Електронний ресурс] : методичні рекомендації для організації самостійної роботи студентів VІ курсу медичного факультету / О. Я. Ткаченко. - Полтава : Українська медична стоматологічна академія, [20_ _?]. - 17 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ




Кл.слова:
хвороба -- лікування -- дерматологія -- алергія

   Тип видання:   методичний посібник   
10.

Несіна, І. М.
Принципи лікування хронічних гастродуоденальних захворювань у дітей. Сучасні антивиразкові препарати. Санаторно-курортне лікування, профілактика загострень. Реабілітація. Прогноз [Електронний ресурс] : методичні рекомендації для організації самостійної роботи студентів V курсу медичного факультету / І. М. Несіна. - Полтава : Українська медична стоматологічна академія, [20_ _?]. - 8 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ




Кл.слова:
хвороба -- лікування

   Тип видання:   методичний посібник   
11.

Ткаченко, О. Я.
Респіраторні алергози. Бронхіальна астма у дітей. Діагностика. Диференційна діагностика [Електронний ресурс] : методичні вказівки для самостійної роботи студентів VI курсу медичного факультету / О. Я. Ткаченко. - Полтава : Українська медична стоматологічна академія, [20_ _?]. - 19 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ




Кл.слова:
хвороба -- лікування

   Тип видання:   методичний посібник   
12.

Ткаченко, О. Я.
Алергічні захворювання у дітей. Гостра кропив'янка, набряк Квінке, анафілактичний шок. Етіопатогенез, клініка, діагностика, дифіренційна діагностика, невідкладна допомога, лікування, профілактика [Електронний ресурс] : методичні вказівки для організації самостійної роботи студентів V курсу медичного факультету / О. Я. Ткаченко. - Полтава : Українська медична стоматологічна академія, [20_ _?]. - 15 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ




Кл.слова:
хвороба -- лікування

   Тип видання:   методичний посібник   
13.

Танянська, С. М.
Порушення серцевого ритму у дітей. Етіопатогенез. Класифікація. Клініко-інструментальна діагностика. Принципи невідкладної допомоги та лікування [Електронний ресурс] : методичні вказівки для організації самостійної роботи студентів V курсу медичного факультету / С. М. Танянська. - Полтава : Українська медична стоматологічна академія, [20_ _?]. - 11 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ




Кл.слова:
хвороба -- серце

   Тип видання:   наукове видання   
14.

Ткаченко, О.
Поліпшення початкового навчання [Електронний ресурс] / О. Ткаченко. - Новий Ульм : Др-ня “Українських вістей”, [19_ _?]. - 23 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Книга містить основні принципи школи "народного виховання дітей".



Кл.слова:
дитина -- педагогіка -- дидактика -- дошкільне виховання

   Тип видання:   художня література   
15.

Езоп
Байки [Електронний ресурс] : пер. з грец. / Езоп. - [Б. м.] : [б. в.], [19 _ _?]. - 6 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Байки Езопа – це золотий фонд вітчизняної і світової літератури, здатний допомогти матусям і татусям, бабусям і дідусям виростити своїх дітей порядними і розумними людьми. У байках, наповнених прихованим змістом, автори висміюють жадібність і глупоту, боягузтво і пиху, заздрощі та лінь.



Кл.слова:
античність -- класична література

   Тип видання:   навчальний посібник   
Категорія:    
16.

Степанова, Наталія Михайлівна.
Навчальний календарик розвитку критичного мислення [Електронний ресурс] : робочий зошит для дітей старшого дошкільного віку / Н. М. Степанова ; Академія української преси, Центр вільної преси. - Київ : Академія української преси, 2020. - 73 с.

  Текст у форматі PDF 14.02 Мб


Робочий зошит для дітей старшого дошкільного віку (5-6 р.) укладений у формі календаря, розрахованого на навчальний рік. У ньому подані вправи й методики для занять із розвитку критичного мислення в дітей старшого дошкільного віку. Матеріали підібрані за певними змістовними розділами, кожному із яких присвячено три місяці. Проте усі заходи чи їх складові можна варіювати між собою залежно від тематики заняття та, за потреби, використовувати безвідносно до конкретного місяця.

Зошит розраховано для дітей старшого дошкільного віку, а також на вихователів/льок і методистів/ок закладів дошкільної освіти, які прагнуть урізноманітнити свої заняття, розви¬ваючи критичне мислення.




   Тип видання:   зб. статей   
17.


Проблемні питання діагностики та лікування дітей з соматичною патологією [Електронний ресурс] : матеріали Української науково-практичної конференції лікарів-педіатрів з міжнародною участю (19-20 березня 2019 року) / ред. Н. І. Макєєва [и др.] ; Міністерство охорони здоров’я України, Національна академія медичних наук України, Харківський національний медичний університет. - Харків : Харківський національний медичний університет, 2019. - 268 с.

Рубрики:

  Текст у форматі PDF 2.33 Мб


У збірнику наведено результати наукових досліджень з актуальних проблем педіатрії.



Кл.слова:
аномалії -- патології -- інфекції -- особливості клінічного спостереження

   Тип видання:   підручник   
18.

Тарасун, Валентина.
Аутологія: теорія і практика [Електронний ресурс] / В. В. Тарасун ; Міністерство освіти і науки України, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. - Київ : "Вадекс", 2018. - 590 с.

Рубрики:

  Текст у форматі PDF 10.22 Мб


У підручнику висвітлено досягнення науки, перспективи практики і проблеми аутології – розділу корекційної педагогіки і спеціальної психології, присвяченого вирішенню питань розвитку, навчання і соціалізації дітей з аутизмом. Розкрито сучасні медико-психолого-педагогічні і нейропсихологічні підходи до вивчення розладів аутичного спектру (РАС). Представлено загальноприйняті, традиційні, а також авторські методики діагностики особливостей розвитку дитини з аутизмом. Висвітлено систему інтенсифікації корекції розвитку дітей з РАС: різновиди підходів; дорожню карту аутологічної допомоги; методики корекції соціально-емоційного і комунікативно-мовленнєвого розвитку дитини з РАС. Розкрито зміст, значення і методичну реалізацію сучасного нейропсихологічного напряму аутологічної допомоги дітям з РАС.

Підручник адресується студентам, науковцям, а також корекційним педагогам, логопедам, спеціальним і клінічним психологам, які здійснюють навчання і соціалізацію дітей з РАС в умовах спеціальної та інклюзивної освіти.

Водночас є корисним у підготовці вчителя початкових класів загальноосвітньої школи до професійної діяльності в умовах інклюзивної освіти.

Підручник може допомогти батькам дітей з особливостями в розвитку конструктивно діяти з фахівцями у вирішенні спільних завдань розвитку і соціалізації дитини.



Кл.слова:
Аутологія -- Психодіагностика -- корекція

   Тип видання:   методичний посібник   
Категорія:    
19.


Спорт проти булінгу : Навчальна програма факультативу, курсу за вибором [Електронний ресурс] : методичне видання / В. В. Деревянко, О. В. Погонцева, І. Р. Захарчук ; Дитячий фонд ООН (ЮНІСЕФ), Міністерство освіти і науки України. - Київ : Видавництво "Фенікс", 2017. - 28 с.

  Текст у форматі PDF 1.76 Мб


Програма "Спорт проти булінгу" є складовою навчально-методичного комплекту "Спорт заради розвитку" для загальноосвітніх навчальних закладів. Вона спрямована на розвиток у дітей відповідного віку соціальних навичок, таких як: ефективне спілкування, співчуття, повага до прав людини, робота в команді, запобігання конфліктам і їх конструктивне розв’язання, протистояння негативним соціальним впливам, переговори, медіація, примирення. Проведення уроків-тренінгів здійснюється в рамках навчальної програми факультативу, курсу за вибором "Спорт проти булінгу" для загальноосвітніх навчальних закладів. Для учнів старшої школи можна використовувати уроки-тренінги в рамках виховних годин. Програма реалізує компетентнісний, особистісно-орієнтований та індивідуальний підходи до навчання учнів, які визнані у світі найефективнішими для розвитку психосоціальних та фізичних навичок особистості.

Видання призначено вчителям, фахівцям з фізичного виховання та збереження здоров’я людини, шкільним психологам, студентам вищих навчальних закладів за педагогічними спеціальностями та в галузі знань "Здоров’я та фізична культура", методистам.



Кл.слова:
тренінги-навчання -- навчально-виховна робота -- спорт

   Тип видання:   національна доповідь   
20.


Національна доповідь про стан позашкільної еколого-натуралістичної освіти в Україні [Електронний ресурс] / Міністерство освіти і науки України, Національний еколого-натуралістичний центр учнівської молоді. - Київ : [б. в.], 2017. - 29 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

  Текст у форматі PDF 0.25 Мб


Система позашкільної еколого-біологічної освіти є одним з унікальних досягнень української освіти, центром підготовки молоді до ринкових і демократичних перетворень, здатної жити і творити в інформаційному суспільстві, глобальному світовому середовищі, бути громадянином світу й водночас відданим патріотом української держави, речником національних інтересів. Позашкільна освіта реалізується протягом життя, стає для молодої людини смисловим соціокультурним стержнем, ключовою характеристикою якого є пізнання через творчість, гру, працю, дослідницьку діяльність. Сучасній системі позашкільної освіти еколого-натуралістичного напряму задається новий вектор розвитку. Державна політика в сфері позашкільної освіти спрямована на усвідомлення ціннісного статусу позашкільної освіти як унікальної і конкурентоздатної соціальної практики нарощування мотиваційного потенціалу особистості та інноваційного потенціалу суспільства. Позашкільна освіта еколого-натуралістичного напряму створює можливості для оволодіння дітьми та молоддю новими, специфічними знаннями, сприяє розвитку здібностей і самореалізації, формуванню екологічної культури. До того ж, крім професійної орієнтації молоді, створюються умови для наукового, творчого підходу до розв’язання проблем. У зв’язку із зростаючою роллю біології у вирішенні гуманістичних і соціокультурних завдань пріоритет надається соціальному вихованню і залученню дітей та молоді жо конкретних заходів з оздоровлення довкілля. Еколого-натуралістичний напрям позашкільної освіти реалізується у центрах еколого-натуралістичної творчості, станціях юних натуралістів, натуралістичних відділах Будинків школярів, Палацах дитячої та юнацької творчості, в гуртках, секціях, клубах та інших творчих учнівських об`єднаннях на базі загальноосвітніх навчальних закладів, клубах та об`єднаннях за місцем проживання тощо.



Кл.слова:
охорона довкілля -- енвайронменталізм -- молодіжна політика -- зелений туризм
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського