Бази даних

Наукова електронна бібліотека - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Віртуальна довідка (23)Тематичний інтернет-навігатор (2)Автореферати дисертацій (534)Реферативна база даних (4284)Книжкові видання та компакт-диски (686)Журнали та продовжувані видання (98)
Пошуковий запит: (<.>K=МЕДІА$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 53
Представлено документи з 1 до 20
...

   Тип видання:   підручник   
1.

Kovsky, S.
Absolute beginner's guide to Microsoft Windows® XP Media Center® [Electronic resource] / S. Kovsky. - Indianapolis : Que, 2003. - 384 p.
Переклад назви: Провідник абсолютного новачка з Microsoft Windows XP Media Center

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Use the Absolute Beginner's Guide to Windows XP Media Center to take the PC experience further! This book helps you unlock the potential of your Windows XP Media Center, in the fun, friendly Absolute Beginner's Guide style. This book covers everything you need to know to use your Media Center to its full potential, in an easy-to-understand tone that won't confuse you with lots of technical jargon.



Кл.слова:
Freestyle -- медіацентр

   Тип видання:   науково-популярне видання   
2.
 


Postman, Neil.
Amusing ourselves to death [Electronic resource] : public discourse in the age of show business / Neil Postman. - London : Penguin Books, 1986. - 129 p
Переклад назви: Розсмішіть нас до смерті: суспільний дискурс в епоху шоу-бізнесу

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


A brilliant powerful and important book....This is a brutal indictment Postman has laid down and, so far as I can see, an irrefutable one. --Jonathan Yardley, Washington Post Book World.



Кл.слова:
індустрія розваг -- медіа -- шоу-бізнес -- суспільство

   Тип видання:   енциклопедія   
3.
 


Kaid, Lynda Lee.
Encyclopedia of Political Communication [Electronic resource] / Lynda Lee Kaid, Christina Holtz-Bacha. - Los Angeles : SAGE Publications, 2008. - 985 p
Переклад назви: Енциклопедія політичної комунікації

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


The Encyclopedia of Political Communication discusses the major theoretical approaches to the field, including direct and limited effects theories, agenda-setting theories, sociological theories, framing and priming theories, and other past and present conceptualizations. With nearly 600 entries, this resource pays considerable attention to important political messages such as political speeches, televised political advertising, political posters and print advertising, televised political debates, and Internet sites. The audiences for political communications are also central, necessitating concentration on citizen reactions to political messages, how the general public and voters in democratic systems respond to political messages, and the effects of all types of media and message types.



Кл.слова:
політика -- комунікація -- медіа

   Тип видання:   наукове видання   
4.

Lessig, L.
Free culture. How big media uses technology and the law to lock down culture and control creativity [Electronic resource] / L. Lessig. - New York : The Penguin Press, 2003. - 352 p.
Переклад назви: Вільна культура. Як великий медіа-простір використовує технології та закон щоб обмежити культуру та контролювати творчість

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


From "the most important thinker on intellectual property in the Internet era" (The New Yorker), a landmark manifesto about the genuine closing of the American mind. Lawrence Lessig could be called a cultural environmentalist. One of America's most original and influential public intellectuals, his focus is the social dimension of creativity: how creative work builds on the past and how society encourages or inhibits that building with laws and technologies. In his two previous books, Code and The Future of Ideas, Lessig concentrated on the destruction of much of the original promise of the Internet. Now, in Free Culture, he widens his focus to consider the diminishment of the larger public domain of ideas. In this powerful wake-up call he shows how short-sighted interests blind to the long-term damage they're inflicting are poisoning the ecosystem that fosters innovation. All creative works-books, movies, records, software, and so on-are a compromise between what can be imagined and what is possible-technologically and legally. For more than two hundred years, laws in America have sought a balance between rewarding creativity and allowing the borrowing from which new creativity springs. The original term of copyright set by the Constitution in 1787 was seventeen years. Now it is closer to two hundred. Thomas Jefferson considered protecting the public against overly long monopolies on creative works an essential government role. What did he know that we've forgotten? Lawrence Lessig shows us that while new technologies always lead to new laws, never before have the big cultural monopolists used the fear created by new technologies, specifically the Internet, to shrink the public domain of ideas, even as the same corporations use the same technologies to control more and more what we can and can't do with culture. As more and more culture becomes digitized, more and more becomes controllable, even as laws are being toughened at the behest of the big media groups. What's at stake is our freedom-freedom to create, freedom to build, and ultimately, freedom to imagine.



Кл.слова:
відкритий доступ -- копірайт -- піратство

   Тип видання:   науково-популярне видання   
5.

Shaw, Ibrahim Seaga.
Human Rights Journalism [Electronic resource] : advances in Reporting Distant Humanitarian Interventions / I. S. Shaw. - New York : Palgrave Macmillan, 2012. - 298 p.
Переклад назви: Правозахисна журналістика

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Enshrined in the Universal Declaration of Human Rights (1948) is the basic premise that ‘all people matter’, a moral commitment to overcome the culture of ‘othering’ permeating everyday life around the globe. This premise, when considered in relation to the priorities and protocols of western journalism, throws into sharp relief the ways in which certain ‘us and them’ dichotomies, inflected in news reports, recurrently counterpoise the structural interests of ‘people like us’ against the suffering of strangers. Journalists’ routine, everyday choices about what to report – how best to do it, and why – necessarily implicate them in a discursive politics of mediation in what are increasingly globalised public spheres. This point is not lost on politicians, of course, anxious to make use of the news media for persuasive – or, more to the point, propagandistic – purposes. To take one example, Tony Blair, in the months leading up to his resignation as British prime minister, gave a series of ‘legacy’ speeches intended, in part, to help secure his place in the history books on his own preferred terms. In one such speech, delivered onboard the assault ship HMS Albion on 12 January 2007, he discussed the changing nature of the security challenges facing western countries in the post-9/11 era. Interestingly, singled out for attention in this regard were the problems posed by ‘a completely new world of modern communication and media’ for the armed forces.



Кл.слова:
права людини -- журналістика -- медіа-політика

   Тип видання:   науково-популярне видання   
6.
 


Curtis, L. Perry.
Jack the Ripper and the London Press [Electronic resource] / L. Perry Curtis. - London : Yale University Press : New Haven and London, 2001. - 363 p.
Переклад назви: Джек Різник і лондонська преса

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Annotation. Press coverage of the 1888 mutilation murders attributed to Jack the Ripper was of necessity filled with gaps and silences, for the killer remained unknown and Victorian journalists had little experience reporting serial murders and sex crimes. This engrossing book examines how fourteen London newspapers-dailies and weeklies, highbrow and lowbrow-presented the Ripper news, in the process revealing much about the social, political, and sexual anxieties of late Victorian Britain and the role of journalists in reinforcing social norms. L. Perry Curtis surveys the mass newspaper culture of the era, delving into the nature of sensationalism and the conventions of domestic murder news. Analyzing the fourteen newspapers-two of which emanated from the East End, where the murders took place-he shows how journalists played on the fears of readers about law and order by dwelling on lethal violence rather than sex, offering gruesome details about knife injuries but often withholding some of the more intimate details of the pelvic mutilations. He also considers how the Ripper news affected public perceptions of social conditions in Whitechapel.



Кл.слова:
серійні вбивства -- злочинність -- медіа

   Тип видання:   навчальний посібник   
7.
 


Burrell, M.
Lobbying and the Media [Electronic resource] : working with Politicians and Journalists / M. Burrell. - London : Thorogood, 2001. - 70 p.
Переклад назви: Лобіювання та ЗМІ: робота з політиками і журналістами

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Lobbying is an art form, rather than a science, so there is inevitably an element of judgement in what line to take. The best lobbying is always based on accurate, up-to-date information and on a well-argued case, founded on credible evidence, and delivered to the right audiences in the right tone of voice at the right time. Sounds simple, but it isn't. This new Special Report shows you how.



Кл.слова:
політика -- медіа

   Тип видання:   науково-популярне видання   
8.
 


Holly, Harison.
Mixed - media collage [Electronic resource] : an exploration of contemporary artists, methods, and materials / Harison Holly. - Beverly : Quarry Books, 2007. - 130 p
Переклад назви: Мішаний медіа-колаж : дослідження сучасних художників, методів і матеріалів

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


The term mixed media art signifies the use of different media in the creation of one work. This can allow for great versatility and a rich viewer experience as the eye uncovers the muliple layers that often characterize mixed media art. The character of mixed media contributes to its popularity within the contemporary art world, as it can blend well with conceptual visual formulation. The end result can be less a direct visual statement than a way to bring irony into play as a comment on a visual statement. Mixed media art is frequently used to express political views or social statements. Common media combinations include oil paint, graphite, textiles, or sculpture. However, mixed media pieces can include almost anything. For example, found objects can be used in conjunction with traditional artist media. The different combinations of media and varying composition, color, and texture can all be used for interesting effect. It has been said, “Art is not a thing; it is a way.” The process and materials used to create a work of art are always of interest; with mixed media they are central to the work itself. The fact of the mediums, their texture and look, their presence, are important parts of the message conveyed.



Кл.слова:
сучасне мистецтво -- художники

   Тип видання:   науково-популярне видання   
9.

Beumers, Birgit.
Pop Culture Russia! [Electronic resource] : media, arts, and lifestyle / Birgit Beumers. - Santa Barbara : ABC-CLIO, 2005. - 433 p. - (Popular Culture in the Contemporary World)
Переклад назви: Поп-культура Росії : медіа, мистецтво і спосіб життя

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Pop music is only one aspect of contemporary Russian culture that has taken some unexpected turns in the chaotic aftermath of the Soviet Union's collapse. Television and advertising, theater and cinema, athletics and religion, even fashion and food now reflect more exposure to the West, yet remain in essence distinctively Russian. Pop Culture Russia! introduces readers to the fascinating, often surprising, post-Soviet cultural landscape. With chapters on media, the arts, recreation, religion, and consumerism, the book offers an insightful survey of Russian mass culture from the death of Stalin in 1953 to the present, exploring the historical significance of important events and trends, as well as the social and political contexts from which they emerged.



Кл.слова:
музика -- мистецтво -- культура

   Тип видання:   науково-популярне видання   
Категорія: Соціологія   
10.

Bock, Joseph G..
The Technology of Nonviolence [Electronic resource] : social Media and Violence Prevention / J. G. Bock. - Cambridge : The MIT Press, 2012. - 294 p.
Переклад назви: Технології ненасильницької дії: соціальні медіа та попередження насильства

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


The wider peacebuilding field has long suffered under the weight of an intriguing paradox: Violence has never been more studied, understood in terms of its dynamics and patterns, and officially identified as a policy challenge than it has in past the twenty years. And violence continues to unfold with extraordinary resilience in too many communities around the world. In this book Joe Bock makes a significant step into unpacking and suggesting creative ways to respond to this dilemma. I say that as a practitioner- scholar with thirty years of experience in community conflict and as a critic of the difficulties that this promising area of exploration — all too often misnamed as conflict prevention — has failed to deliver. From the standpoint of the practice of strategic peacebuilding several key contributions are worth highlighting from this book.



Кл.слова:
суспільні рухи -- ксенофобія -- толерантність -- політична коректність

   Тип видання:   аналітична доповідь   
11.


Інституційне забезпечення державної комунікативної політики: досвід країн Європи [Електронний ресурс] : аналітична доповідь / Національний інститут стратегічних досліджень ; авт.-уклад. А. В. Баровська. - Київ : [б. в.], 2014. - 72 с.. - (Серія «Інформаційні стратегії» ; випуск 4)

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Текст у форматі PDF 0.55 Мб


Проаналізовано досвід інституційного забезпечення державної комунікативної політики на центральному рівні в Норвегії та чотирьох країнах Європейського Союзу – Німеччині, Іспанії, Великої Британії, Нідерландах. На схемах відтворено структурні елементи й рівні підпорядкування відповідних інституцій. Висвітлено основні нормативно-правові засади державної комунікативної політики цих країн. Охарактеризовано механізми організації та координації комунікації органів державної влади України в ретроспективі та на сучасному етапі державотворення. Розроблено рекомендації щодо інституційного забезпечення державної комунікативної політики України. Розраховано на співробітників органів державної влади, науковців, викладачів, усіх, хто цікавиться проблемами реалізації державної комунікативної політики.



Кл.слова:
інформаційна політика -- органи державної влади -- медіапростір

   Тип видання:   навчальний посібник   
12.

Крейґ, Р.
Інтернет-журналістика [Електронний ресурс] : робота журналіста і редактора у нових ЗМІ : пер. с англ. / Р. Крейґ. - К. : Києво-Могилянська Академія, 2007. - 324 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


У книжці Ричарда Крейґа інтернет-журналістика розглядається як незалежний різновид журналістської роботи поряд із друкованими й ефірними ЗМІ. Автор знайомить студентів з особливостями інтернет-ЗМІ і професійними навичками, необхідними для адекватного використання переваг нових засобів масової інформації. У виданні вміщено численні інтерв'ю автора з працівниками провідних американських інтернет-ЗМІ. Значна увага приділяється базовим правовим питанням та їх особливостям стосовно нових медіа. Видання буде корисним для українських студентів і викладачів журналістських спеціальностей.



Кл.слова:
медіа

   Тип видання:   монографія   
13.


Інформаційна політика України: європейський контекст [Електронний ресурс] : монографія / Л. В. Губерський, Є. Є. Камінський, Є. А. Макаренко та ін.. - К. : Либідь, 2007. - 360 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


У монографії розглядаються нові тенденції та перспективи інформаційної політики України в контексті процесів європейської інтеграції, висвітлюються її зовнішньополітичні, правові, безпекові, економічні та іміджеві чинники, аналізується інформаційно-комунікаційний ресурсний потенціал держави, характеризується увесь спектр мас-медійної сфери України. Для фахівців з міжнародних відносин, дослідників інформаційно-комунікаційних проблем, представників ЗМІК, викладачів, аспірантів та студентів.



Кл.слова:
європейська інтеграція -- мас-медіа -- міжнародні відносини

   Тип видання:   монографія   
14.

Бебик, В. М.
Інформаційно-комунікаційний менеджмент у глобальному суспільстві [Електронний ресурс] : психологія, технології, техніка паблік рилейшнз : монографія / В. М. Бебик. - К. : МАУП, 2005. - 440 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


У цій праці особливе значення приділяється менеджменту масових комунікацій, менеджменту прес-служб і рекламному медіа-менеджменту, які розглядаються через призму таких ключових понять, як паблік рилейшнз і реклама. У монографії використано унікальні практичні напрацювання автора як результат практичної діяльності не тільки на ниві державної служби, а й під час роботи ректором найбільшого недержавного ВНЗ України, досліджено проблематику інформаційно-комунікаційних зв’язків у суспільстві, що глобалізується, в контексті здійснення психологічних впливів на суспільну свідомість. Ґрунтуючись на творчому вивченні й аналізі теоретичних засад комунікації, відштовхуючись від свого практичного досвіду, автор виходить на власне розуміння поняття, змісту і методів здійснення інформаційно-комунікаційного менеджменту в умовах бурхливого зростання нових інформаційно-комунікаційних і політико-психологічних технологій. Для фахівців з паблік рилейшнз, психології, політології, соціології, державного управління, масових комунікацій і журналістики.



Кл.слова:
масові комунікації -- прес-служба -- медіа-менеджмент

   Тип видання:   зб. статей   
15.


Актуальні питання освіти і науки [Електронний ресурс] : матеріали міжнар. наук.-практ. конф., 23-24 жовт. 2013 р. / Академія внутрішніх військ МВС України ; голова ред. кол. А. М. Большакова. - Харків : ХОКОГЗ, 2013. - 386 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Текст у форматі PDF 2.85 Мб


До збірника увійшли кращі статті з теоретичних і практичних питань в освітній та науковій галузі, які подано до участі в міжнародній науково-практичній конференції “Актуальні питання освіти і науки“, Харків, 23 – 24 жовтня 2013 р. Адресований науковцям, викладачам ВНЗ, ад’юнктам, аспірантам, працівникам галузі педагогіки, психології, медицини, а також широкому кругу фахівців.



Кл.слова:
лінгводидактика -- вальдорфська школа -- правосвідомість -- медіапсихологія

   Тип видання:   зб. статей   
16.


Актуальні питання освіти і науки [Електронний ресурс] : матеріали 3 міжнар. наук.-практ. конф., 10-11 листоп. 2015 р. / Національна академія Національної гвардії України ; голова ред. кол. Т. О. Дмитренко. - Харків : ХОКОГЗ, 2015. - 286 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Текст у форматі PDF 3.11 Мб


До збірника увійшли кращі статті з теоретичних і практичних питань в освітній та науковій галузі, які подано до участі в ІІІ міжнародній науково- практичній конференції “Актуальні питання освіти і науки“, Харків, 10-11 листопада 2015 р. Адресований науковцям, викладачам ВНЗ, ад’юнктам, аспірантам, працівникам галузі філософії, філології, педагогіки, психології, медицини, а також широкому кругу фахівців.



Кл.слова:
інформаційна культура -- тайм-менеджмент -- медіаосвіта -- дидактичні навички

      
17.


Бібліотека і книга у цифровому медіасвіті [Електронний ресурс] : матеріали ІІІ Всеукраїнської студентської науково-практичної конференції, 29 вересня 2017 року ; Міністерство освіти і науки України, Київський університет імені Бориса Грінченка / Міністерство освіти і науки України, Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ : [б. в.], 2018. - 165 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Видання вміщує доповіді та виступи учасників ІІІ Всеукраїнської студентської науково-практичної конференції, що представляють вищі навчальні заклади Києва, Рівного, Умані, Харкова, Чернівців, Республіки Білорусь. У матеріалах збірника розкрито бачення ролі бібліотек і книг у цифровому медіасвіті, подано кращий досвід українських та зарубіжних бібліотечних установ. Окремо закцентовано увагу на питаннях створення і використання інформаційних ресурсів та інших аспектах інформаційної справи. Своє відображення у збірнику знайшли напрями розвитку, проблеми та підсумки з актуальних питань книгознавства, видавничої справи та книгорозповсюдження.



Кл.слова:
бібліотекознавство і бібліографознавство -- інформаційна справа -- поліграфія -- видавнича справа і книгорозповсюдження

   Тип видання:   науково-популярне видання   
18.
 


Крейнер, Стюарт.
Бизнес путь: Руперт Мердок [Електронний ресурс] : 10 секретов крупнейшего в мире медиамагната : пер. с англ. / Стюарт Крейнер. - [Б. м.] : Крылов, 2003. - 176 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


"Бизнес путь: Руперт Мердок" поможет менеджерам, предпринимателям или инвесторам извлечь уроки из замечательной истории успеха Мердока. Эта книга - одновременно вдохновляющая история успеха и бесценный учебный курс для следующего поколения победителей.



Кл.слова:
бізнес -- успіх -- гроші -- масова інформація -- медіа -- капіталізм

   Тип видання:   монографія   
19.

Зернецька, Ольга Василівна.
Глобальна комунікація [Електронний ресурс] : монографія / О. В. Зернецька ; Національна академія наук України, Інститут всесвітньої історії. - Київ : Наукова думка, 2017. - 352 с.

  Текст у форматі PDF 1.67 Мб


У монографії вперше у вітчизняній історичній та політичних науках комплексно досліджується феномен глобальної комунікації початку ХХI ст. як визначальний фактор сучасного світового розвитку. В контексті революційних змін у галузі новітніх технологій, стрімкої диджиталізації, розвитку мережі Інтернет, глобальної блогосфери, соціальних медіа, мобільної телефонії тощо висвітлюється роль глобальної комунікації у таких сферах життєдіяльності людства, як культура, політика, економіка та кібербезпека. Визначаються головні актори глобального управління комунікацією; осмислюється експансія медіа-корпорацій глобального і регіонального масштабу; розроблена типологія глобальної медіакратії. Аналізуються стан і тенденції розвитку медіа та інформаційно-комунікаційних технологій в Україні та надаються пропозиції щодо їх удосконалення.

Для науковців, політиків, спеціалістів зі зв’язків із громадськістю, працівників медіа-сфери, студентів і аспірантів, які вивчають історію, політологію, міжнародні відносини, глобалістику, глобальну комунікацію.



Кл.слова:
комунікація -- криза -- стратегії виживання

   Тип видання:   підручник   
20.
 


Іванов, Валерій Феліксович.
Журналістська етика [Електронний ресурс] / Валерій Іванов, Володимир Сердюк. - К. : Вища шк., 2006. - 231 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Підручник складається з 12 розділів, у яких розглянуто такі наріжні проблеми, як журналіст і суспільство, журналіст і джерела інформації, журналіст і влада, журналістика в період виборів. Автори переконливо застерігають молодих фахівців від змішування журналістики з політичними змаганнями, рекламою та бізнесом, від лобіювання певних поглядів і інтересів, наголошують на необхідності неупередженого і водночас прискіпливого ставлення до джерел інформації, відокремленні фактів від коментарів та оцінок, важливості точного, збалансованого і достовірного висвітлення подій і явищ, які хвилюють громадськість. Для студентів вищих навчальних закладів.



Кл.слова:
медіа -- преса -- культура
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського