Бази даних

Наукова електронна бібліотека - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Віртуальна довідка (8)Тематичний інтернет-навігатор (2)Автореферати дисертацій (709)Реферативна база даних (3936)Книжкові видання та компакт-диски (1011)Журнали та продовжувані видання (140)
Пошуковий запит: (<.>K=МИСТЕЦЬК$<.>+<.>K=УГРУПОВАНН$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 97
Представлено документи з 1 до 20
...

   Тип видання:   наукове видання   
1.

Ashcroft, J.
Responding to gangs: evaluation and research [Electronic resource] / J. Ashcroft, D. J. Daniels, S. V. Hart. - Washington : National Institute of Justice, 2002. - 336 p.
Переклад назви: Реагування на бандитські угруповання: Оцінки та досліди

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


In keeping with NIJ's mission of generating research-based knowledge that can inform policy and benefit practitioners, this Research Report presents a broad-based collection of papers representative of NIJ's portfolio of gang-related research. It emphasizes program evaluation. Evaluations often indicate the efficacy and/or shortcomings of a program; in either case, the information can be applied by those seeking solutions to similar problems. The Report examines gang-related field, survey, and records research in the interest of gender, race/ethnicity, and criminal justice system interventions.



Кл.слова:
бандитизм -- кримінал

   Тип видання:   науково-популярне видання   
2.

Bockris, Victor.
Transformer [Electronic resource] : the Lou Reed story / Victor Bockris. - New York : Simon and Schuster, 1994. - 464 p
Переклад назви: Трансформатор: історія Лу Ріда

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


As cofounder of the Velvet Underground -- regarded as one of the most significant groups of the 1960s -- and solo artist, Lou Reed has influenced a wide range of rock musicians, from David Bowie to the Sex Pistols, from Patti Smith to U2. His innovative skill as a singer and songwriter of over 250 songs, including "Heroin" and "Walk on the Wild Side", and his multiple musical transformations during a twenty-year career have thrust Reed into the forefront of alternative rock, from garage to glitter, punk, disco, and rap. Based on exclusive interviews with Reed and his friends, family, and associates, and including incisive portraits of John Cale, Andy Warhol, Nico, David Bowie, and others, Transformer offers an uncompromising and compelling view of a true rock 'n' roll chameleon.



Кл.слова:
рок-музика -- контркультура -- мистецьке середовище

   Тип видання:   науково-популярне видання   
3.

Giroud, Vincent.
Picasso and Gertrude Stein [Electronic resource] / Vincent Giroud. - New York : Metropolitan Museum of Art , 2007. - 57 p.
Переклад назви: Пікассо і Гертруда Стайн

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


The Portrait of Gertrude Stein was the first major work by Pablo Picasso to enter The Metropolitan Museum of Art, bequeathed by Stein herself in 1946. A century after it was painted, this portrait remains one of the most powerful images of early-20th-century modernism. What was to be a lifelong friendship was but a few months old in the spring of 1906, when Picasso began his portrait of Stein. He was 24 years old at the time and she was 32, and both of their careers were at a critical stage. This engaging book recounts the extraordinary circumstances that led to Stein’s first posing session and argues that the portrait played a key role not only in Picasso’s work as a painter but also in his subject’s creative life, as he became, in turn, the subject of several of Stein’s literary portraits.



Кл.слова:
мистецьке середовище -- живопис -- художники

   Тип видання:   науково-популярне видання   
4.
 


Shultz, Richard H..
Insurgents, terrorists, and militias [Electronic resource] : the warriors of contemporary combat / Richard H. Shultz, Andrea J. Dew. - New York : Columbia University Press, 2006. - 327 p
Переклад назви: Повстанці, терористи і бойовики: воїни сучасного бою.

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Since the end of the Cold War, conventional militaries and their political leaders have confronted a new, brutal type of warfare in which non-state armed groups use asymmetrical tactics to successfully fight larger, technologically superior forces. In order to prevent future bloodshed and political chaos, it is crucial to understand how these unconventional armed groups think and to adapt to their methods of combat. Richard H. Shultz Jr. and Andrea J. Dew investigate the history and politics of modern asymmetrical warfare. By focusing on four specific hotbeds of instability—Somalia, Chechnya, Afghanistan, and Iraq—Shultz and Dew conduct a careful analysis of tribal culture and the value of clan associations. They examine why these "traditional" or "tribal" warriors fight, how they recruit, where they find sanctuary, and what is behind their strategy. Traveling across two centuries and several continents, Shultz and Dew examine the doctrinal, tactical, and strategic advantages and consider the historical, cultural, and anthropological factors behind the motivation and success of the warriors of contemporary combat. In their provocative argument, Shultz and Dew propose that war in the post-Cold War era cannot be waged through traditional Western methods of combat, especially when friendly states and outside organizations like al-Qaeda serve as powerful allies to the enemy. Thoroughly researched and highly readable, Insurgents, Terrorists, and Militias examines how non-state armies fight, identifies the patterns and trends of their combat, and recommends how conventional militaries can defeat these irregular yet highly effective organizations.



Кл.слова:
парамілітарні угруповання -- тероризм -- військові найманці

   Тип видання:   науково-популярне видання   
5.
 


Wolf-Dietrich, Heike.
The Ukrainian division "Galicia", 1943-45 [Electronic resource] : a memoir / Wolf-Dietrich Heike. - Toronto : Shevchenko Scientific Society, 1988. - 189 p
Переклад назви: Українська дивізія "Галичина", 1943-45: мемуари

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


As the Division's Chief of Staff from January 1944 until its ultimate surrender in May 1945, the author was in an exceptionally favorable position to observe how a large group of Ukrainians reacted to the impending and politically complex crisis on the Eastern Front. The author describes the Division as it was formed in May 1943 and first saw action in July 1944 at Brody, where the major portion of its troops were killed or captured by Soviet forces. In October it was sent to Slovakia and was stationed there until January 1945. Then, by arduous marches under extremely difficult conditions, it was transferred to the mixed nationality area of southern Austria and northern Slovenia. At the war's end the Division retreated farther into Austria, to surrender to the British Army. Most combat was with regular Soviet troops advancing through Hungary toward southeast Austria. Major Heike delineates these operations skillfully and graphically. The memoir is especially valuable for his account of the campaign in Styria - likely to remain the principal source of information on the Division's activities during the last months of World War Two - as well as for the light is sheds on numerous other aspects of Ukrainian involvement in the war. Excellent study.



Кл.слова:
друга світова війна -- Східний фронт -- військове угруповання

   Тип видання:   монографія   
6.

Єрмакова, Н.
Березільська культура [Електронний ресурс] : історія, досвід / Н. Єрмакова ; Інститут проблем сучасного мистецтва Національної академії мистецтв України. - Київ : Фенікс, 2012. - 512 с.

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Монографію присвячено березільській культурі, яка постала в процесі реформування українського театру Лесем Курбасом (1887–1937). Вперше у вітчизняному театрознавстві феномен цієї культури розглядається в своїй унікальній цілісності і вражаючому структурному розмаїтті на тлі бурхливого мистецького процесу кінця 1910 — початку 1930-х років ХХ століття. У книзі відтворена творча практика Молодого театру (1917–1919), Кийдрамтеатру (1920–1921), Мистецького Об'єднання «Березіль» (1922–1926), театру «Березіль» (1926–1933). Особливу увагу приділено аналізу першої української режисерської школи та професійному становленню таких режисерів як Ф. Лопатинський, Б. Тягно, Г. Ігнатович, В. Василько, Я. Бортник, Л. Дубовик, В. Скляренко, Б. Балабан, К. Діхтяренко та ін. Проаналізовано всі вистави цієї режисерської генерації та вистави Л. Курбаса в контексті програмних цілей березільської сценічної культури актуальної до сьогодні. Книга розрахована на практиків, теоретиків театру, студентів профільних творчих ВУЗів, а також усіх тих, хто цікавиться історією української авангардної культури.



Кл.слова:
культурологія -- театрознавство -- режисерська школа -- сценографія

   Тип видання:   монографія   
7.
 


Іваненко, О.
Українсько-французькі зв’язки: наука, освіта, мистецтво (кінець ХVІІІ – початок ХХ ст.) [Електронний ресурс] / О. Іваненко. - К. : Інститут історії України НАН України, 2009. - 320 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


У монографії на основі архівних матеріалів, опублікова- них документів, періодики, мемуарних та епістолярних джерел здійснено спробу узагальнюючого дослідження українсько-французьких наукових, освітніх та літературно- мистецьких взаємин кінця ХVІІІ – початку ХХ ст. (на матеріалах українських губерній Російської імперії). Проаналізовано передумови розвитку українсько-французьких культурних зв’язків, співробітництво університетів України з науково-освітніми центрами Франції, основні напрями взаємовпливів у сфері літератури, театрального, музичного та образотворчого мистецтв. У „Додатках” вміщено архівні документи, а також джерела, опубліковані в періодичних виданнях ХІХ – поч. ХХ ст. Розрахована на науковців, викладачів, студентів, усіх, хто цікавиться історією міжнародних відносин.



Кл.слова:
співробітництво університетів -- образотворче мистецтво -- міжнародні відносини

   Тип видання:   науково-популярне видання   
8.


Історія декоративного мистецтва України: від найдавніших часів до пізнього середньовіччя [Електронний ресурс] : в 5 т. / голов. ред. Ганна Скрипник ; НАН України. - К. : [б. в.], 2009-2010

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ

Т. 1. - 2010. - 680 с.

Т. 3. - 2009. - 516 с.

Т. 4. - 2011. - 512 с.


В новому виданні «Історії декоративного мистецтва України» автори намагалися подати якомога повну й цілісну картину розвитку цього виду мистецтва в межах нинішньої території України. Уперше з позицій сучасного мистецтвознавства простежено розвиток художніх стилів, зокрема бароко, класицизму, модерну та інших, у декоративному мистецтві та їх опосередковану інтерпретацію в народному мистецтві, значно розширено фактологічну базу, повернуто чимало імен, мистецьких явищ і періодів у розвитку української культури, замовчуваних за радянського часу.



Кл.слова:
ужиткове мистецтво -- мистецтвознавство -- археологія

   Тип видання:   бібліографія   
9.


Історія міста Києва з найдавніших часів до 2000 року [Електронний ресурс] : науково-допоміжний бібліографічний покажчик : у 3 т., 14 кн. / уклад. Н.А. Дехтярьова. - К. : Інститут історії України НАН України, 2010

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ

Т. 2, Кн. 9 : Наукові товариства. Культурно-мистецькі установи: музеї, виставки, колекції. - 201 с.

Т. 2, Кн. 10 : Демографія. Етнічні спільноти у Києві. - 105 с.

Т. 3, Кн. 12 : Архіви. Бібліотеки. Бібліографічні посібники. Історіографія. - 106 с.

Т. 3, Кн. 13 : Зведений іменний покажчик. - 172 с.

Т. 3, Кн. 14 : Зведений покажчик назв книг та статей. - 109 с.


Покажчик вміщує полімовні бібліографічні відомості про книжкові та періодичні видання, що вийшли на терені України і за її межами, та висвітлюють наукових товариств та культурно-мистецьких установ м. Києва. Видання адресовано науковцям, релігіознавцям, служителям храмів різних конфесій, історикам, архітекторам, краєзнавцям, вчителям, студентам та усім, хто цікавиться проблемами історії та культури міста Києва.



Кл.слова:
урбаністика -- краєзнавство -- культурне середовище

   Тип видання:   наукове видання   
10.


Історія українського мистецтва [Електронний ресурс] : у 5 т. / голов. ред. Г. Скрипник ; Національна академія наук України, Інститут мистецтвознавства, фольклористики та етнології ім. М. Т. Рильського. - К. : [б. в.], 2007-2011

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ

Т. 1 : Мистецтво первісної доби та стародавнього світу. - 2008. - 710 с.

Т. 2 : Мистецтво середніх віків. - 2010. - 1296 с.

Т. 3 : Мистецтво другої половини XVI - XVIII ст.. - 2011. - 1088 с.

Т. 5 : Мистецтво XX ст.. - 2007. - 1048 с.


У першому томі автори поставили за мету реконструювати цілісний образ найдавніших етапів мистецького життя на українських землях, переважно на прикладі тих артефактів, що постали на них та збереглися до наших днів. У ній представлено мистецтво пізньопалеолітичного населення України, енеолітичної людності (зокрема, подано неперевершеної майстерності зразки кераміки носіїв трипільської культури; репрезентовано пам’ятки образотворчості народів бронзової доби, кімерійців, скіфів, сарматів (особливо вишукані ювелірні (золоті й срібні) вироби – чаші, пекторалі, амфори, золоті оздоби парадного вбрання, рельєфні зображення сюжетів і сцен зі скіфського життя, кам’яні скульптури тощо). Розлогі розділи тому присвячені образотворчому мистецтву та художнім ремеслам населення античних держав Північного Причорномор’я, культурна традиція яких мала безпосередній вплив на мистецькі процеси на цих територіях у наступні епохи. Чи не вперше розглянуто в контексті історії мистецтва пам’ятки кельтського населення та латенізованих культур. Значно повніше висвітлено культурну спадщину праслов’янського й готського населення українських земель тощо.

Другий том “Історії українського мистецтва” присвячено історії художніх процесів на українських теренах у добу середньовіччя (кінець ІV/VI – XV/середина XVI). Важливим наміром авторів та упорядників стало висвітлення родоводу та стильових особливостей вітчизняного мистецтва, його видової специфіки. У дослідженнях архітектури, монументальної скульптури, мозаїк, фресок, іконопису, оздоблення рукописної книги, художніх ремесел окреслено риси, які й нині маркують процес творення українського світу.

У третьому томі “Історії українського мистецтва” висвітлюються розвиток, жанрове й стильове розмаїття української архітектури, образотворчого та декоративного мистецтва козацько-гетьманської доби, що охоплює фактично три століття – XVI, XVII, XVIIІ, національні варіанти європейських стилів ренесансу й бароко, які стали набутком більшості визначних пам’яток, розглянутих у цьому виданні.

Глибоким філософським осмисленням та форматним осягненням вирізняються розділи праці, присвячені мистецькій спадщині ХІХ ст. – періоду, коли українська національна культура виявила неабияку життєстійкість, витворивши за вкрай складних соціополітичних умов довершені мистецькі твори, «зуміла розвинути більшість сучасних видів мистецтв, а в багатьох із них створити класичні цінності і дати імена світової міри». Автори розділів слушно зауважують, що мистецька спадщина цієї епохи формувалася й визрівала в чужинському культурному середовищі та під тиском нових суспільно-політичних реалій, що спричиняли розмежування між культурою народною та панівних верств, динамічну зміну стильових напрямів – перехід від бароко до романтизму та реалізму. Дослідники чи не вперше в мистецтвознавстві пострадянського періоду залучають до аналізу українського образотворення нові імена художників та архітекторів, нові реалії та здобутки малярської і будівельної спадщини, розглядаючи в контексті українського мистецького процесу як пам’ятки, що виникли в Україні і на питомо українському ґрунті, так і ті мистецькі явища, що хоча й творилися поза Україною, проте тематикою і змістом стосувалися української культурної традиції та історії.

5-й том, присвячений мистецтву ХХ століття, є, власне, першою спробою накреслити і дати об’єктивну оцінку основним процесам, що відбувалися впродовж усього минулого століття в художньому житті на теренах нашої країни, намаганням відтворити цілісну картину мистецького життя, що розвивалося в контексті загальноєвропейського художнього процесу, єдиному річищі світового художнього розвитку.



Кл.слова:
образотворче мистецтво -- монументальна скульптура -- декоративно-вжиткове мистецтво

   Тип видання:   науково-популярне видання   
11.

Андрухович, Ю. І.
Лексикон інтимних міст [Електронний ресурс] : довільний посібник з геопоетики та космополітики / Ю. І. Андрухович. - К. : Майстер книг, 2011. - 480 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Юрій Андрухович (*13.03.1960) — поет, романіст, есеїст, перекладач. Народився у Станіславі (нині Івано-Франківськ). Живе в ньому ж, а також у багатьох інших містах. Автор поетичних збірок «Небо і площі» (1985), «Середмістя» (1989), «Екзотичні птахи і рослини» (1991), «Екзотичні птахи і рослини з додатком «Індія» (1997, 2002) та «Пісні для мертвого півня» (2004). У прозовому доробку — романи «Рекреації» (1992), «Московіада» (1993), «Перверзія» (1996), «Дванадцять обручів» (2003) та «замість роману» «Таємниця» (2007). Есеїстика Андруховича на сьогодні видана двома збірками — «Дезорієнтація на місцевості» (1999) та «Диявол ховається в сирі» (2006). Спільно з Анджеєм Стасюком видав «Мою Європу» (2001) — як зазначається у підзаголовку, «два есеї про найдивнішу частину світу». Твори Андруховича перекладено і видано окремими книжками у Польщі, Німеччині, Канаді, Угорщині, Фінляндії, Росії, Сербії, США, Італії, Іспанії, Швейцарії та ін. Лауреат кількох міжнародних літературних нагород. Один із засновників і Патріарх літературного угруповання Бу-Ба-Бу. Багато співпрацює з музикантами, співавтор і виконавець альбомів «Andruxoid» (разом із польським тріо Міколая Тшаски), «Пісні Мертвого Півня», «Кримінальні сонети», «Made In ЮА» (разом із гуртом «Мертвий півень»), а також «Самогон» і «Цинамон» (разом із гуртом «Карбідо»), Своїм найвищим письменницьким досягненням вважає винайдення для української мови слова «міжніжжя».



Кл.слова:
Україна -- українська література -- урбаністика -- публіцистика

   Тип видання:   наукове видання   
12.

Антонович, Д.
Олександр Мурашко (1875 - 1919) [Електронний ресурс] / Д. Антонович. - Прага : Українська молодь, 1925. - 14 с.

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Книга містить репродукції і біографічні відомості про одного з найсильніших артистів-малярів, основоположника й професора Київської Академії Мистецтва, першорядного майстра европейської слави - Олександра Олександровича Мурашка. Описується втрата видатного майстра рисунку і фарби, найбільш необхідного для подальшого мистецького розвитку української творчості.



Кл.слова:
культурна спадщина -- малярство -- образотворче мистецтво

   Тип видання:   науково-популярне видання   
13.
 


Білецький, Леонід.
Історія української літератури [Електронний ресурс] : в 2 т. / Л. Білецький. - Авґсбурґ : [б. в.], 1947

Географічні рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ

Т. 1 : Народня поезія. - 1947. - 330 с.


З наведених найрізноманітніших груп пісенних, віршових форм і строф бачимо, яку багату та різноманітнуструктуру влробила українська пісенна традиція. Із цієї багатющої скарбниці тільки де-які з них, можна думати, що вони є принесені зовні; більша частина цих ритмічних форм в українській поезії розвинулась остільки самостійно, що їх можна вважати цілком оригінальними й витвореними тільки витонченою мистецькою душею українського національного ґенія. Це показує, яка висока мистецька його культура, яка багата та різнородна. Її можна порівнювати й ставити поруч тільки з античною грецькою поетичною творчістю та її пісенною строфою. Такою е й була українська пісенна творчість, такою й б^е, бо творчий дух української нації є незміримий у глибині і невгасимий у його творчих потугах.



Кл.слова:
українська література -- літератузнавство -- поетика

   Тип видання:   художня література   
14.

Байрон, Джордж Ґордон.
Мазепа [Електронний ресурс] : поема : пер. з англ. / Д. Ґ. Байрон ; Український літературно-мистецький клюб. - Детройт : Ґлобус, 1959. - 48 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


«Мазе́па» (в оригіналі з двома p — «Mazeppa») — романтична поема Джорджа Байрона, написана ним в Венеції (Італія) з 2 квітня 1817 по 26 вересня 1818 роки, опублікована в 1819 р.



Кл.слова:
англійська література -- романтизм -- історія України

   Тип видання:   науково-популярне видання   
15.
 


Белград, Д.
Культура спонтанності: імпровізація і мистецтво в повоєнній Америці [Електронний ресурс] : пер. с англ. / Д. Белград . - К. : Факт, 2008 . - 528 с.. - (Висока полиця)

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Книга являє собою український переклад роботи видатного американського вченого Деніела Белграда і являє собою спробу осмислити культуру імпровізації та спонтанності у повоєнній Америці захоплюючи при цьому музику, художнє мистецтво, літературу та хореографію. Аналіз цих явищ подано із сторони неомарксистської філософії. «Культура спонтанності» – це синтетична історія повоєнного американського авангарду, що об’єднує такі багатоманітні рухи американської культури як абстрактний експресіонізм у живописі, поезія Блек Маунтіну і бітників, бібоп-джаз, експериментальний танець і кераміка. Автор показує, що це широке розмаїття мистецьких практик насправді мало одну спільну тему – спонтанну імпровізацію. Елегантна аргументація і прекрасні ілюстрації «Культури спонтанності» суттєво ревізують наші уявлення про деякі з найважливіших голосів тієї доби. З-поміж багатьох цікавих прикладів, книга описує те, як картини Джексона Поллока перетинаються з історією сучасного танцю, і пояснює їхній зв’язок з тим, що бітники захоплювались дзен-буддизмом і бібопом. Досліджуючи твори багатьох ключових культурних постатей — таких як поети Чарльз Олсон, Вільям Карлос Вільямс, Джек Керуак, Аллен Ґінзберг і ЛеРой Джонс, художники Роберт Мазервелл, Джексон Поллок і Віллем де Кунінг, гончар Пітер Вулкос, танцівник Мерс Каннінгем і джазист Чарлі Паркер, — Деніел Белград переконливо доводить те, що спонтанне мистецтво знаходилось на передньому краї повоєнної американської думки.



Кл.слова:
культура -- політологія  -- сучасне мистецтво -- західне мистецтво -- мистецтво -- США

   Тип видання:   науково-популярне видання   
16.

Беликов, С. В.
Бритоголовые. Всё о скинхедах. Эксклюзивные материалы [Електронний ресурс] / С. В. Беликов. - М. : Книжный мир, 2001. - 102 с.. - (Ультракультура)

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Скинхеды или скины – это участники относительно нового неформального стилистического контркультурного молодежного движения, возникшего в Англии, Европе и Америке примерно в 60 – 80 годах. Слово «скинхед» происходит от слияния двух английских слов «skin» – кожа, «head» – голова, слово «skinhead» буквально переводится как «кожаная голова». В России представители движения skinhead предпочитают называть себя бритоголовыми, так как, по их мнению, это название звучит более патриотично. Все участники движения бреют свои головы до блеска, и носят специальную атрибутику военного стиля (белый и зеленый камуфляж). У них существуют свои обычаи и традиции, своя музыкальная культура. По сравнению с другими молодежными неформальными группами российские бритоголовые обладают достаточно сложной и развитой идеологией. В России это движение сразу стало приобретать резко политизированные формы. Большинство скинхедов в России исповедуют крайне расистские взгляды со значительным уклоном в сторону фашизма и национализма. Деятельность скинов обычно направлена на претворение в жизнь их примитивных расистско – нацистских теорий. Тем не менее, в России существует несколько групп скинов, придерживающихся коммунистической, антифашистской идеологии. Наибольшая концентрация бритоголовых наблюдается в крупных городах России, однако небольшие команды скинхедов существуют в каждом средних размеров городе областного значения. Общее количество скинхедов по всей России не установлено, в главном городе России – Москве их примерная численность достигает 5 – 7 тысяч. В Санкт- Петербурге около 2 тысяч. В отличие от остальных молодежных движений, движение скинхедов является в России одним из самых новых и одним из наименее изученных.



Кл.слова:
неонацизм -- расизм -- субкультура -- терор -- парамілітарне угруповання

   Тип видання:   життєпис   
17.

Бенуа, Софья.
Гала. Как сделать гения из Сальвадора Дали [Електронний ресурс] / Софья Бенуа. - Москва : Алгоритм, 2013. - 213 с.. - (Женщина, покорившая мир)

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


За каждым великим мужчиной стоит великая женщина. Для Сальвадора Дали такой женщиной стала Гала, которую он боготворил. В посвящении к книге "Дневник одного гения" Дали написал: "Я посвящаю эту книгу моему гению, моей победоносной богине Гале Радиве, моей Елене Троянской, моей святой Елене, моей блистательной, как морская гладь, Гале Галатее безмятежной". Свою русскую музу Дали повстречал летом 1929 года, когда ему было 25, а ей -35 лет и она была женой французского поэта Поля Элюара. Дали и Гала увидели друг друга - и после первой встречи не расставались 53 года: их разлучила лишь смерть. "Она стала рассматривать меня как полусумасшедшего гения, - признавался Дали. - Она считала, что я смогу стать воплощением ее собственных мифов". Роковая "вамп" Гала, чье имя по-французски означает "праздник", стала музой, главной моделью для живописца, стимулом его "хеппенингов" - эротических зрелищ с привкусом скандала. Она сделала Сальвадора Дали гением, он же оставил ее образ на сотнях картин.



Кл.слова:
біографія -- мистецьке життя -- арт-менеджмент

   Тип видання:   альбом   
18.
 


Битинський, М.
Державні відзнаки України [Електронний ресурс] / М. Битинський. - [Б. м. : б. в.]. - 5 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Цей комплект аркушевих видань є найбільш знаною мистецькою працею М. Битинського (1893–1972) – мистецтвознавця, художника й геральдиста. Їх було виготовлено у 30-х роках минулого століття на замовлення уряду УНР в еміграції. Битинський є автором багатьох наукових розвідок і малярських творів у царині фалеристики та сфрагістики, геральдики та вексилології. Видатним його творчим доробком є також «Альбом гербів українських земель», що складається з 32 таблиць.



Кл.слова:
Герб України -- Прапор України -- печать УНР

   Тип видання:   навчальний посібник   
19.

Бондарчук, Степан Корнійович.
Майстерство актора. Мімограмота. [Електронний ресурс] : навчальний посібник / С. К. Бондарчук ; Київський національний університет театру, кіно і телебачення імені І.К. Карпенка-Карого, "Центр розвитку мистецької освіти". - Житомир : ПП "Євро-Волинь", 2023. - 216 с.

  Текст у форматі PDF 25.60 Мб


Книжка «Майстерство актора. Мімограмота» авторства Степана Бондарчука (1886-1970), учня та соратника Леся Курбаса, – це перша ластівка з видань проєкту «Сценознавство», який має на меті републікацію невідомих, маловідомих або призабутих праць, присвячених методології роботи над виставою та роллю. «Мімограмота», окрім театрознавчого аналізу, містить і практичні поради та приклади стосовно поведінки акторів на сцені, а саме: першопочаткові основи руху, жесту, як пише автор, в їх «психологічній ув’язці». Тож видання буде корисним навчальним посібником теоретикам і практикам в галузі сценічного мистецтва, режисерам, викладачам та студентам.




   Тип видання:   довідник   
20.

Борзенко, О. І.
Українська мова та література [Електронний ресурс] : довідник / О. І. Борзенко, М. Ф. Гетьманець. - Х. : Факт, 2008. - 112 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Навчальний посібник містить матеріали, які допоможуть випускникам загальноосвітніх навчальних закладів на високому рівні підготуватися до зовнішнього незалежного оцінювання з української літератури. Посібник містить програмові вимоги ЗНО-2008 МОНУ, рекомендації щодо користування посібником, розділи "Давня українська література", "Література кінця XVIII—початку XX ст. ", "Література XX ст. ", "Твори українських письменників-емігрантів", "Сучасний літературний процес", "Літературні угруповання, школи та періодичні видання", які складаються з оглядових статей, біографічних довідок про письменників і аналізу їх творчості. Розділ "Теорія літератури" подано у вигляді словника літературознавчих термінів. Призначено для випускників загальноосвітніх шкіл, ліцеїв, гімназій, які готуються до вступу до вищих навчальних закладів.



Кл.слова:
літературне угруповання -- літературний процес -- періодичне видання
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського