![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Віртуальна довідка ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Тематичний інтернет-навігатор ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Наукова електронна бібліотека ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання
![Mozilla Firefox](../../ico/mf.png) |
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Формат представлення знайдених документів: | повний | стислий |
Пошуковий запит: (<.>K=ПРАКСЕОЛОГІЯ$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| | Тип видання: наукове видання | | |
1. |
Кремень, Василь Григорович. Філософія людиноцентризму в стратегіях освітнього простору [Електронний ресурс] / В. Г. Кремень ; Академія педагогічних наук України, Інститут обдарованої дитини. - Київ : Педагогічна думка, 2008. - 424 с.
Рубрики:
Текст у форматі PDF 1.02 Мб
Поняття людиноцентризму сповнене глибокого філософського змісту. Терміном людиноцентризм позначаються різноманітні й водночас концептуально спрямовані відтінки філософської думки, об’єктом яких є людина. Тілесність, обдарованість, духовність, освіченість, моральність, егоїзм, розумність, цілеспрямованість – усе це є фрагментами постійно змінюваної картини буття людини, які розкривають її нові аспекти, але не вичерпують нескінченого змісту.
Кл.слова: педагогіка -- персоналізм -- праксеологія освіти -- інтелігентність
|
|
|