Віртуальна довідка Тематичний інтернет-навігатор Наукова електронна бібліотека Автореферати дисертацій Реферативна база даних Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Формат представлення знайдених документів: | повний | стислий |
Пошуковий запит: (<.>U=Р731.1$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2
|
| | Тип видання: навчальний посібник | | |
1. |
Аномалії конституції (діатези) у дітей [Електронний ресурс] : лекція для студентів 4-го курсу медичного факультету. - [Б. м. : б. в.]. - 61 с.
Рубрики:
Повний текст доступний у читальних залах НБУВ
Кл.слова: хвороба -- лікування
| | Тип видання: навчальний посібник | | |
2. |
Хорошуха, М. Ф. Методи дослідження в ФР ФК і С [Електронний ресурс] / М. Ф. Хорошуха ; Відкритий міжнародний університет розвитку людини «Україна». Інститут соціальних технологій. Кафедра реабілітації. - К. : [б .в.], 2010. - 81 с.
Рубрики:
Повний текст доступний у читальних залах НБУВ
Система знань у галузі ФР, як педагогічної дисципліни, постійно розвивається, доповнюється, диференціюється та інтегрує. ФР- це здорова галузь, яка по свої суті педагогічно відноситься до педагогічної професії. Так само і відновлюваний процес, обумовлюється не лікуванням, як у медицині, а зворотнім його предметним аналогом – оздоровленням. Останнє здійснюється за рахунок використання засобів фізичної культури: фізичної вправи, масаж, водні процедури, лазня тощо. ФР, як нова галузь педагогічної наук, інтегрує знання із суміжними дисциплінами: біології, валеології, теорій і методики фізичного виховання, спортивної медицини та інших загальнонаукових дисциплін. Структура названої дисципліни може змінюватися, доповнюватися, але принципово важливим є наявність повного обсягу органічно пов`язних між собою систематизованих знань, що необхідні майбутньому фахівцю з фізичної реабілітації та фізичного виховання. Відсутність будь-якого елементу знань може негативно позначитися на практичні чи науково-педагогічній діяльності фахівця. Для вирішення наукових досліджень в галузі ФР необхідно смислити такі поняття, як об’єкт дослідження, предмет дослідження, робоча гіпотеза, мета і методи ( методики) дослідження тощо.
Кл.слова: соматоскопія -- антропометрія
| |
|
|