Бази даних

Наукова електронна бібліотека - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повний стислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (62)Книжкові видання та компакт-диски (127)Журнали та продовжувані видання (3)
Пошуковий запит: (<.>U=У529.0-211.1$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 12
Представлено документи з 1 до 12
1.Котлер Ф. Десять смертних гріхів маркетингу [Електронний ресурс] / Ф. Котлер. - К. : Києво-Могилянська академія, 2006. - 143 с.
2.Терещенко Н. Н. Re: Маркетинг: Возможна ли практика в стиле funk? [Електронний ресурс] : книга для первых лиц / Н. Н. Терещенко. - М. : Манн, Иванов и Фербер, 2007. - 288 с.
3.Манн И. Б. Маркетинговая машина [Електронний ресурс] : как стать хорошим директором по маркетингу / И. Б. Манн. - М. : Манн, Иванов и Фербер, 2006. - 272 с.
4.Данько Т. П. Управление маркетингом [Електронний ресурс] : учебник / Т. П. Данько. - М. : Инфра-М, 2001. - 334 с.
5.Хилл С. Радикальный маркетинг. От Гарварда до Харлея — уроки десяти компаний, которые нарушали правила и создавали сенсации [Електронний ресурс] : пер. с англ. / С. Хилл, Г. Рифкин. - М. : Альпина Бизнес Букс, 2004. - 416 с.
6.Беляевский И. К. Маркетинговое исследование [Електронний ресурс] : Учебное пособие, руководство по изучению дисциплины, практикум по курсу, учебная программа / И. К. Беляевский. - М. : Московский государственный университет экономики, статистики и информатики, 2004. - 414 с.
7.Райс Э. Маркетинговые войны [Електронний ресурс] / Э. Райс, Дж. Траут. - [Б. м. : б. в.], [20_ _?]. - 92 с.
8.Лучшие рефераты по маркетингу [Електронний ресурс] / сост. А. Н. Владимиров. - Ростов н/Д : Феникс, 2003. - 320 с.
9.Уолкер-мл. О. Маркетинговая стратегия. Курс МВА [Електронний ресурс] / О. Уолкер-мл. - М. : Вершина, 2006. - 496 с.
10.Займан С. Конец маркетинга, каким мы его знаем [Електронний ресурс] / Серджио Займан. - М. : Попурри, 2003. - 458 с.
11.Лылык И. В. Интуитивный маркетинг потребителя [Електронний ресурс] / И. В. Лылык. - К. : УАМ, 2014. - 120 с.
12.REP0000622 Катаев А. В. Маркетинговые исследования. Модуль "Теория маркетинговых исследований" [Електронний ресурс] : конспект лекций / А. В. Катаев ; Харьковский торгово-экономический институт. - Харків : [б. в.], 2014. - 46 с.
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського