Віртуальна довідка Тематичний інтернет-навігатор Наукова електронна бібліотека Автореферати дисертацій Реферативна база даних Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Формат представлення знайдених документів: | повний | стислий |
Пошуковий запит: (<.>U=У9(4УКР)0-861$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2
|
| | Тип видання: навчальний посібник | | |
1. |
Ерухимович, И. Л. Ценообразование [Електронний ресурс] : учебно-методическое пособие / И. Л. Ерухимович. - К. : Изд-во МАУП, 2003. - 108 с.
Рубрики:
Географічні рубрики:
Повний текст доступний у читальних залах НБУВ
В предлагаемом пособии последовательно изложены теоретические, методологические и практические вопросы формирования производственных затрат; экономическая сущность и виды прибыли; понятие рентабельности и методы ее определения; экономическая сущность и виды цен; принципы ценообразования в условиях рыночных отношений; механизм формирования цен и ценовая политика предприятий (фирм) в зависимости от принятой стратегии хозяйствования. Для дистанционного и заочного обучения слушателей магистратуры, а также бакалаврата и колледжа.
Кл.слова: витрати -- економічна сутність -- цінова політика
| | Тип видання: навчальний посібник | | |
2. |
Лятвиненко, Я. В. Маркетингова цінова політика [Електронний ресурс] / Я. В. Лятвиненко. - К. : Знання, 2010. - 294 с.
Рубрики:
Географічні рубрики:
Повний текст доступний у читальних залах НБУВ
У посібнику ціна розглядається як економічна категорія, що в умовах ринкової економіки виконує важливі функції і розраховується на визначених принципах. Наводяться структура вільної ціни, особливості її елементів, визначаються чинники, які впливають на рівень цін, подається класифікація цін за різними ознаками. Висвітлено питання державного регулювання ціноутворення, принципи та методи його здійснення в Україні, особливості регулювання цін в інших країнах світу. Розкриваються особливості маркетингової цінової політики підприємства, методичні підходи, етапи та конкретні методи її розробки. Посібник містить контрольні запитання та завдання для перевірки знань студентів, тести і відповіді на них. Наводяться завдання для розв'язання на практичних заняттях та методики вирішення окремих із них. Для студентів економічних спеціальностей. Книга буде корисною також аспірантам, викладачам вищих навчальних закладів, науковцям і економістам-практикам.
Кл.слова: макроекономіка -- ринок -- торгівля
| |
|
|