Віртуальна довідка Тематичний інтернет-навігатор Наукова електронна бібліотека Автореферати дисертацій Реферативна база даних Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Формат представлення знайдених документів: | повний | стислий |
Пошуковий запит: (<.>U=Ю252:Ч30$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4
|
| | Тип видання: монографія | | |
1. |
Огурцов, А. П Образы образования. Западная философия образования. XX век [Електронний ресурс] / А.П Огурцов, В. В. Платонов. - СПб. : РХГИ, 2004. - 520 с.
Рубрики:
Повний текст доступний у читальних залах НБУВ
Цель книги - представить образы образования, сложившиеся в философии XX века, дать панораму философских концепций образования в различных направлениях и течениях мысли XX века - от аналитической философии до критического рационализма, от гуманитарной педагогики до постмодернизма и педагогической антропологии. Показано, что образование во всех его аспектах и функциях стало в XX веке объектом интеллектуальных исканий и споров со своими пристрастиями, исследовательскими проектами и программами. В монографии впервые освещены различные и нередко альтернативные подходы, оценки и интерпретации процесса образования и его институций, образовательных идеалов и норм. Книга адресуется всем, кто интересуется философской культурой XX века, а также философией образования, ставшей особой исследовательской областью, объединившей усилия философов и педагогов.
Кл.слова: освіта -- філософія освіти
| | Тип видання: навчальний посібник | | |
2. |
Философия для детей [Електронний ресурс] / отв. ред. Н.С. Юлина. - М. : ИФРАН, 1996. - 241 с.
Рубрики:
Повний текст доступний у читальних залах НБУВ
В книге рассматривается международная программа "Философия для детей", подготовленная в Институте по развитию философии для детей (Монтклэр, США), рассчитанная на использование в школе с 1 по 10 класс. Программа создавалась с учетом новой рефлексивной парадигмы и получила самые высокие оценки авторитетных организаций образования как эффективное средство развития разумного мышления и этико-демократического поведения. В книге дан анализ философско-педагогической стратегии этой Программы, а также представлены переводы теоретических и дидактических текстов. Рассчитана на преподавателей философии, учителей школ, теоретиков педагогики.
Кл.слова: філософія -- педагогіка -- стратегія
| | Тип видання: монографія | | |
3. |
Філософські абриси сучасної освіти [Електронний ресурс] : монографія / за ред. І. Предборської. - Суми : Університетська книга, 2006. - 226 с.
Рубрики:
Повний текст доступний у читальних залах НБУВ
У колективній монографії розглядаються філософські засади освітнього дискурсу, показуються можливості застосування постнекласичної методології (нелінійного, гендерного, ціннісно-смислового, діалогічного підходів), розкриваються філософські проблеми інформатизації та управління сучасною освітою. Монографія розрахована на науковців, педагогів, магістрантів та студентів вищих навчальних закладів, які цікавляться філософією освіти.
Кл.слова: база знать -- начання
| | Тип видання: монографія | | |
4. |
Клепко, С. Ф. Філософія освіти в європейському контексті [Електронний ресурс] / С. Ф. Клепко ; Полтавський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти ім. М. В. Остроградського. - Полтава : ПОІППО, 2006. - 328 с.
Рубрики:
Географічні рубрики:
Повний текст доступний у читальних залах НБУВ
Монографія розкриває основні поняття та конструктивні ідеї сучасної філософії освіти, подає досвід осмислення і вирішення головних проблем сучасної освіти й освітньої політики в демократичному суспільстві, визначає оптимальний шлях розвитку системи освіти України в європейському контексті. Книга буде корисною для широкого кола читачів у галузі освіти, викладачам педагогічних університетів, учителям.
Кл.слова: педагогіка -- освітні технології
| | | |
|
|