Віртуальна довідка Тематичний інтернет-навігатор Наукова електронна бібліотека Автореферати дисертацій Реферативна база даних Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Формат представлення знайдених документів: | повний | стислий |
Пошуковий запит: (<.>U=О22$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2
|
| | Тип видання: монографія | | |
1. | |
Сокол, Э. Н. Сходы с рельсов и столкновения подвижного состава (Судебная экспертиза. Элементы теории и практики) [Електронний ресурс] / Э. Н. Сокол. - Київ : Транспорт України, 2004. - 368 с.
Рубрики:
Географічні рубрики:
Повний текст доступний у читальних залах НБУВ
В книге определены аналитические условия схода с рельсов подвижного состава при вкатывании гребня колеса на головку рельса и распирании рельсовой колеи, разработана методика определения скорости столкновения отцепов по уровню остаточных деформаций характерных элементов ходовых частей, усовершенствована методика определения остановочного пути при служебном и экстренном торможениях поезда и др. Предназначена для экспертов, следователей, судей и специалистов, расследующих железнодорожно-транспортные происшествия. Может быть полезной студентам, аспирантам и преподавателям железнодорожно-транспортных вузов.
Кл.слова: транспортні пригоди -- залізниця -- судова експертиза
| | Тип видання: монографія | | |
2. |
Опір руху і керованість рейкових eкiпажів [Електронний ресурс] : монографія / В. П. Ткаченко [та ін.] ; Державний університет інфраструктури та технологій. - Київ : [б. в.], 2017. - 188 с.
Рубрики:
Текст у форматі PDF 6.09 Мб
В монографії обґрунтовано існування і з’ясовано природу виникнення складової опору руху рейкових екіпажів, обумовленої спрямуванням колісних пар рейковою колією. Запропоновано мето-дику аналізу замкнених силових контурів в механічних передачах потужності стосовно до рейкового рухомого складу. Розроблено методику математичного моделювання двох-точкового контакту колеса з рейкою. Отримані характеристики кінематичного опору руху для низки типів серійного рухомого складу. Проаналізовано силові фактори спрямування рейкових екіпажів. Запропоновано принципи проектування ходових частин рейкового рухомого складу з низьким опором руху, засновані на зни-женні коефіцієнту циркуляції в замкнених силових контурах системи спрямування екіпажів рейко-вою колією. Монографія призначена для науковців, інженерно-технічних працівників, які працюють в обла-сті проектування і дослідження залізничного транспорту, а також магістрів і аспірантів спеціальності 273 - «Залізничний транспорт».
Кл.слова: буксові вузли -- гребеневі реакції -- колісна пара -- кінематичний опір
| |
|
|