Віртуальна довідка Тематичний інтернет-навігатор Наукова електронна бібліотека Автореферати дисертацій Реферативна база даних Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Формат представлення знайдених документів: | повний | стислий |
Пошуковий запит: (<.>U=У010.295.424.1$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| | Тип видання: навчальний посібник | | |
1. |
Брітченко, І. Г. Маркетинг у банках [Електронний ресурс] : навчальний посібник / І. Г. Брітченко, М. І. Бєлявцев, Н. М. Тягунова ; Полтавський університет економіки і торгівлі. - Полтава : [б. в.], 2008. - 344 с.
Рубрики:
Географічні рубрики:
Текст у форматі PDF 3.45 Мб
У навчальному посібнику викладено теорію та наукові основи маркетингу в банках, основні параметри маркетингу механізмів формування, функціонування та розподілу банківського капіталу, його інструментарій, продукти, процеси, а також питання підвищення конкурентноздатності банку та банківської системи шляхом застосування маркетингу в банках та оптимізації структури управління. Цей посібник відрізняється від раніше виданих висвітленням маркетингових процесів у банках з точки зору банківської специфіки формування, функціонування та розподілення капіталу, що властиво виключно банківській системі, суто банківським процесам і механізмам. Для викладачів, аспірантів, магістрів і спеціалістів, а також для наукових працівників і тих, кого цікавить маркетингова діяльність банку та банків-ської системи.
Кл.слова: банківські послуги -- маркетингова стратегія -- ціноутворення
|
|
|