Бази даних

Наукова електронна бібліотека - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (3)Книжкові видання та компакт-диски (9)
Пошуковий запит: (<.>U=Ю22 я73$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4

   Тип видання:   навчальний посібник   
1.


Материалы к лекциям по курсу "онтология и теория познания" [Електронний ресурс]. - Калининград : Изд-во КГУ, 2002

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ

Ч. 2 : Троепольский А.Н. Онтология и метафизика. - 57 с.

Ч. 3 : Гносеология. - 2002. - 45 с.


Даны краткие ответы на вопросы шести лекционных тем раздела "Онтология и метафизика", которые написаны на основе осмысления списков философских работ, приложенных к каждой теме, и цитируемых в ответах на вопросы лекционных тем.



Кл.слова:
філософія

   Тип видання:   навчальний посібник   
2.

Меркулов, И. П.
Когнитивные способности [Електронний ресурс] / И. П. Меркулов. - М. : [б. в.], 2005. - 182 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


В книге с позиций эволюционно-информационной эпистемологии исследуются общие характеристики человеческого познания и когнитивные способности — восприятие, мышление, сознание и память. Автор исходит из предпосылки, что для своего успешного развития эпистемология должна ориентироваться на синтез современных эволюционных и когнитивных представлений, доказавших свою эффективность в когнитивной науке, в информационных и биотехнологиях. Человеческое познание, с этой точки зрения, оказывается видоспецифичной формой информационного контроля окружающей среды и внутренних когнитивных состояний людей. Эффективность этого контроля обеспечивается когнитивными способностями, которые развиваются в ходе продолжающейся биологической (когнитивной) и социокультурной эволюции человеческих популяций. Книга предназначена в первую очередь для аспирантов и студентов старших курсов философских факультетов университетов, а также для тех, кого интересуют новые концепции в современной эпистемологии. В ее основу положен цикл лекций, прочитанных автором на философском факультете ГУГН по курсу «Эволюционная эпистомология».



Кл.слова:
епістемологія

   Тип видання:   навчальний посібник   
3.

Мамардашвили, М. К.
Необходимость себя [Електронний ресурс] : введение в философию / М. К. Мамардашвили. - М. : Лабиринт, 1996. - 433 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Книга Мераба Константиновича Мамардашвили (1930-1990) включает три раздела: цикл лекций "Введение в философию ; заметки дневникового характера; доклады, статьи. Разножанровость разделов не противоречит смысловой целостности книги, а скорее подчеркивает неканоническое единство взгляда мыслителя. Мамардашвилили умел видеть сложное в простом и просто говорить о сложном, поэтому диапазон его читательской аудитории потенциально неограничен: от профессиональных философов, ученых гуманитарных и негуманитарных специальностей до школьников, только начинающих самостоятельно мыслить. Рекомендуется как учебное пособие для студентов университетов.



Кл.слова:
філософія -- гносеологія -- герменевтика

   Тип видання:   підручник   
4.

Кондрацька, Людмила Анатоліївна.
Художня епістемологія [Електронний ресурс] : підручник / Л. А. Кондрацька ; Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка. - Тернопіль : [б. в.], 2012. - 330 с.

Рубрики:

  Текст у форматі PDF 4.32 Мб


В умовах сучасної трансформації художнього знання в культурно- епістемологічну подію стрімко зростає дослідницький інтерес до методології традиційних і новітніх мистецьких концепцій з метою проникнення у таїну «герменевтичного кола» художнього тексту або арт-проекту. Спробою задовільнити цей інтерес постає пропонований підручник. У ньому досліджується генеза епістемічного статусу художнього пізнання, методологічні аплікації сучасних стратегій інтерпретації у сфері мистецтва і арт-діяльності та критерії їх достовірності. Ці проблеми сутнісно зумовлюють визначення змісту і етапів становлення художньо-епістемологічної компетентності майбутньої творчої індивідуальності та технології її формування. Пропонується для магістрантів і студентів мистецько-педагогічних факультетів, а також вчителів мистецьких дисциплін і слухачів курсів підвищення кваліфікації у галузі знань «Мистецтво».



Кл.слова:
мистецтвознавство -- творча особистість -- педагогічна взаємодія -- семасіологічна інтерпретація
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського