Віртуальна довідка Тематичний інтернет-навігатор Наукова електронна бібліотека Автореферати дисертацій Реферативна база даних Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Формат представлення знайдених документів: | повний | стислий |
Пошуковий запит: (<.>U=Ю22 я73$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4
|
| | Тип видання: навчальний посібник | | |
1. |
Материалы к лекциям по курсу "онтология и теория познания" [Електронний ресурс]. - Калининград : Изд-во КГУ, 2002
Рубрики:
Повний текст доступний у читальних залах НБУВ Ч. 2 : Троепольский А.Н. Онтология и метафизика. - 57 с. Ч. 3 : Гносеология. - 2002. - 45 с.
Даны краткие ответы на вопросы шести лекционных тем раздела "Онтология и метафизика", которые написаны на основе осмысления списков философских работ, приложенных к каждой теме, и цитируемых в ответах на вопросы лекционных тем.
Кл.слова: філософія
| | Тип видання: навчальний посібник | | |
2. |
Меркулов, И. П. Когнитивные способности [Електронний ресурс] / И. П. Меркулов. - М. : [б. в.], 2005. - 182 с.
Рубрики:
Повний текст доступний у читальних залах НБУВ
В книге с позиций эволюционно-информационной эпистемологии исследуются общие характеристики человеческого познания и когнитивные способности — восприятие, мышление, сознание и память. Автор исходит из предпосылки, что для своего успешного развития эпистемология должна ориентироваться на синтез современных эволюционных и когнитивных представлений, доказавших свою эффективность в когнитивной науке, в информационных и биотехнологиях. Человеческое познание, с этой точки зрения, оказывается видоспецифичной формой информационного контроля окружающей среды и внутренних когнитивных состояний людей. Эффективность этого контроля обеспечивается когнитивными способностями, которые развиваются в ходе продолжающейся биологической (когнитивной) и социокультурной эволюции человеческих популяций. Книга предназначена в первую очередь для аспирантов и студентов старших курсов философских факультетов университетов, а также для тех, кого интересуют новые концепции в современной эпистемологии. В ее основу положен цикл лекций, прочитанных автором на философском факультете ГУГН по курсу «Эволюционная эпистомология».
Кл.слова: епістемологія
| | Тип видання: навчальний посібник | | |
3. |
Мамардашвили, М. К. Необходимость себя [Електронний ресурс] : введение в философию / М. К. Мамардашвили. - М. : Лабиринт, 1996. - 433 с.
Рубрики:
Повний текст доступний у читальних залах НБУВ
Книга Мераба Константиновича Мамардашвили (1930-1990) включает три раздела: цикл лекций "Введение в философию ; заметки дневникового характера; доклады, статьи. Разножанровость разделов не противоречит смысловой целостности книги, а скорее подчеркивает неканоническое единство взгляда мыслителя. Мамардашвилили умел видеть сложное в простом и просто говорить о сложном, поэтому диапазон его читательской аудитории потенциально неограничен: от профессиональных философов, ученых гуманитарных и негуманитарных специальностей до школьников, только начинающих самостоятельно мыслить. Рекомендуется как учебное пособие для студентов университетов.
Кл.слова: філософія -- гносеологія -- герменевтика
| | Тип видання: підручник | | |
4. |
Кондрацька, Людмила Анатоліївна. Художня епістемологія [Електронний ресурс] : підручник / Л. А. Кондрацька ; Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка. - Тернопіль : [б. в.], 2012. - 330 с.
Рубрики:
Текст у форматі PDF 4.32 Мб
В умовах сучасної трансформації художнього знання в культурно- епістемологічну подію стрімко зростає дослідницький інтерес до методології традиційних і новітніх мистецьких концепцій з метою проникнення у таїну «герменевтичного кола» художнього тексту або арт-проекту. Спробою задовільнити цей інтерес постає пропонований підручник. У ньому досліджується генеза епістемічного статусу художнього пізнання, методологічні аплікації сучасних стратегій інтерпретації у сфері мистецтва і арт-діяльності та критерії їх достовірності. Ці проблеми сутнісно зумовлюють визначення змісту і етапів становлення художньо-епістемологічної компетентності майбутньої творчої індивідуальності та технології її формування. Пропонується для магістрантів і студентів мистецько-педагогічних факультетів, а також вчителів мистецьких дисциплін і слухачів курсів підвищення кваліфікації у галузі знань «Мистецтво».
Кл.слова: мистецтвознавство -- творча особистість -- педагогічна взаємодія -- семасіологічна інтерпретація
| | | |
|
|