Бази даних

Наукова електронна бібліотека - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повний стислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (11)Реферативна база даних (185)Книжкові видання та компакт-диски (137)Журнали та продовжувані видання (8)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч620.164$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 17
Представлено документи з 1 до 17
1.Зуляр Ю. А. Массовые коммуникации в рекламе [Електронний ресурс] : учебник для вузов / Ю. А. Зуляр. - Иркутск : Оттиск, 2006. - 405 с.
2.Елина Е. А. Семиотика рекламы [Електронний ресурс] / Е. А. Елина. - К. : Дашков и Ко, 2008
3.Резепов И. Психология рекламы и PR [Електронний ресурс] / И. Резепов. - М. : Дашков и Ко, 2009
4.Уэллс У. Реклама [Електронний ресурс] : принципы и практика : пер. с англ. / У. Уэллс, Дж. Бернет, С. Мориарти. - СПб. : Издательство "Питер", 1999. - 736 с. - (Теория и практика менеджмента)
5.Огилви Д. Огилви о рекламе [Електронний ресурс] : пер. с англ. / Д. Огилви. - М. : Эксмо, 2006. - 232 с.
6.Назайкин А. Рубричная реклама [Електронний ресурс] : практическое пособие / А. Назайкин. - М. : РИП-холдинг, 2003. - 116 с.
7.Берёзкина О. П. Product Placement. Технологии скрытой рекламы [Електронний ресурс] / О. П. Берёзкина. - СПб. : Питер, 2009. - 208 с. - (Маркетинг для профессионалов)
8.Назайкин А. Н. Иллюстрирование рекламы [Електронний ресурс] / Александр Назайкин. - М. : Эксмо, 2005. - 320 с.
9.Обритько Б. А. Реклама і рекламна діяльність [Електронний ресурс] : курс лекцій / Б. А. Обритько ; Міжрегіональна академія управління персоналом. - К. : [б. в.], 2002. - 240 с.
10.Обрытько Б. А. Рекламный менеджмент [Електронний ресурс] : конспект лекций / Б. А. Обрытько ; Межрегиональная академия управления персоналом. - К. : [б. в.], 2000. - 120 с.
11.Назайкин А. Н. Медиапланирование на 100% [Електронний ресурс] / Александр Назайкин. - М. : Альпина Бизнес Букс, 2007. - 460 с. - (Бизнес на 100 %)
12.Назайкин А. Н. Рекламная деятельность газет и журналов [Електронний ресурс] : практическое пособие / Александр Назайкин. - М. : РИП-холдинг, 2002. - 208 с. - (Академия рекламы)
13.Ющук Е. Противодействие черному PR в Интернете [Електронний ресурс] / Евгений Ющук, Александр Кузин. - М. : Вершина, 2008. - 248 с.
14.Щёнерт В. Грядущая реклама [Електронний ресурс] / Вальтер Щёнерт. - М. : Интерэксперт, 2001. - 302 с.
15.Попова Л. В. Рекламознавство та підготовка рекламних виданнь [Електронний ресурс] / Л. В. Попова ; Відкритий Міжнародний Університет Розвитку Людини «Україна». Інститут Філології та масових комунікацій. Кафедра видавничої справи та редагування. - К. : [б .в.], 2010. - 65 с.
16.Франк Н. Эпоха служит рекламистам. Как реклама воспитывает поколения [Електронний ресурс] : американский опыт / Надежда Франк. - М. : Самиздат, 2013. - 366 с.
17.Armstrong J. S. Persuasive advertising [Електронний ресурс] : evidence-based principles / J. Scott Armstrong. - New York : Palgrave Macmillan, 2010. - 350 p
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського