Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
Пошуковий запит: (<.>K='BOTTOM<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

      
1.

Курінько Р. М. 
Особливості становлення соціально відповідального бізнесу в Україні / Р. М. Курінько. — Б.м., 2021 — укp.

Дисертація присвячена дослідженню особливостей становлення соціально відповідального бізнесу в Україні через відстеження вагомих подієвих явищ в бізнес середовищі впродовж пострадянського періоду формування ринкових відносин. Сутність концепції соціально відповідального бізнесу віддзеркалює суспільні, історичні та соціокультурні запити на досягнення й забезпечення соціального партнерства бізнесу, суспільства, держави. Викладено та проаналізовано генезу формування соціально відповідального бізнесу в Україні з зазначенням визначальної ролі дискурсу в процесі його становлення. Досліджено практики прийняття соціально відповідального бізнесу компаніями, що функціонують в країні для доведення важливої специфіки недержавної низової ініціативи "знизу вверх" щодо прийняття й поширення КСВ в Україні на противагу іншим пострадянським країнам (Росія, Білорусь, Казахстан) з переважанням етатистського підходу "згори донизу" залучення бізнесу до КСВ.^UResearch of peculiarities of corporate social responsibility formation (CSR) in Ukraine within post-soviet emerging market development period was undertaken in the thesis by means of wide sociological analysis of CSR implementation genesis with pointed most valuable events, influenced factors for periodization within.Conception of business social responsibility in its core reflects social, historical and socio-cultural requests for social partnership between state, society and business achievement was new for post-soviet country regarding the establishing private economic sector. Therefore, discourse of CSR agenda formation within business sphere development by means of special numerous conferences, competitions and round tables played crucial role for popularization and establishing the CSR agenda for future social institute in Ukraine presented in the thesis with pointed specific causes and barriers on the way of realization this function and certain mechanisms for social responsible business formation. The sociological approach has been applied for the research of taken practices of CSR acceptance in Ukraine; it has been determined by the outcome of the qualitative research that starting point was 'bottom-up' initiative for the CSR development in Ukraine opposite to the used 'up-bottom' intention for other post-soviet countries (Russia, Belarus, Kazakhstan).


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського