Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
Пошуковий запит: (<.>K=ЇЇВИКОРИСТАННЯ<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

      
1.

Калініченко Г. Є. 
Вдосконалення методів розходження суден з урахуваннямїх динаміки та навігаційних перешкод / Г. Є. Калініченко. — Б.м., 2019 — укp.

В роботі розглянуто мінімальну динамічну систему, поточний стан якоїзалежить від керуючих впливів обох суден. Проведено її формалізацію таотримано аналітичні вирази взаємної залежності параметрів істинного тавідносного руху. Розглянуто ситуаційні збурення, які виникають принебезпечному зближенні суден і можуть приймати два значення, щовизначають стандартне та екстрене маневрування. Наведено поняття областінебезпечних курсів мінімальної динамічної системи та розглянуто їївикористання для вибору безпечного маневру розходження зміною курсів.В роботі розглянуто питання врахування інерційності при поворотісуден і навігаційних небезпек в районі їх маневрування при формуванніобласті небезпечних курсів суден. Показано, що через інерційність суден приїх повороті дистанція найкоротшого зближення виявляється меншерозрахункової, тому при побудові області небезпечних курсів її межірозраховуються для гранично - допустимої дистанції зближення, яказбільшена на величину втрати дистанції найкоротшого зближення черезінерційність судна. Розглянуто урахування навігаційних небезпек при виборіманевру розходження суден за допомогою області небезпечних курсів.Отримані вирази для розрахунку граничних курсів ухилення суден принаявності різних типів навігаційних небезпек: точкових, розподіленихлінійних і складних розподілених. Показано відображення граничних курсівухилення разом з областями небезпечних курсів і розроблено процедурувибору безпечних курсів ухилення суден для розходження з урахуваннямобмежень, що виникають через наявність навігаційних небезпек.Для перевірки коректності одержаного в дисертаційній роботі способувибору безпечного маневру розходження розглянута імітаційна комп'ютернапрограма, приведено її опис, а також представлено результати імітаційногомоделювання процесів коректного розходження суден в різних ситуаціяхнебезпечного зближення.Ключові слова: безпека судноводіння, попередження зіткнень суден,область небезпечних курсів, навігаційні перешкоди.^UThe minimum dynamic system is considered in work, current status of whichdepends on the managing influencing of both ships. Its formalization is conductedand got analytical expressions of mutual dependence of parameters of veritable andrelative motion. Situation indignations, which arise up at dangerous rapprochementof ships and can take on two values which determine the standard and urgentmaneuvering, are considered.The concept of region of dangerous courses of the minimum dynamic systemis resulted and considered its use for the choice of safe maneuver of divergence bythe change of courses.In work the question of account of inertia is considered at the turn of ships andnavigation dangers in the district of their maneuvering at forming of region ofdangerous courses of ships. It is shown that through inertia of ships at their turndistance of the shortest rapprochement appears less calculation, therefore atconstruction of region of dangerous courses of its border settle accounts formaximum - possible distance of rapprochement, which is megascopic on the sizeof loss of distance of the shortest rapprochement through inertia of ship. Theaccount of navigation dangers is considered at the choice of maneuver ofdivergence of ships by the region of dangerous courses. Got expressions for thecalculation of maximum courses of deviation of ships at presence of different typesof navigation dangers: point, distributed linear and difficult distributed. Thereflection of maximum courses of deviation is shown together with the regions ofdangerous courses and developed procedure of choice of safe courses of deviationof ships for divergence taking into account limitations which arise up through thepresence of navigation dangers.For verification of correctness of the method of choice of safe maneuver ofdivergence got in dissertation work the considered imitation computer program, itsdescription is resulted, and also represented the results of imitation design ofprocesses of correct divergence of ships in different situations of dangerousrapprochement.Keywords: safety of navigation, warning of collisions of vessels, region ofdangerous courses, navigation dangers.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського