Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (1)Книжкові видання та компакт-диски (3)
Пошуковий запит: (<.>K=HABILITATION<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3

      
1.

Прищенко С. В. 
Еволюція рекламної графіки як складової художньо-проектної культури. / С. В. Прищенко. — Б.м., 2019 — укp.

Дисертація на здобуття наукового ступеня доктора мистецтвознавства заспеціальністю 26.00.01 – теорія та історія культури. Національна академіякерівних кадрів культури і мистецтв, Міністерство культури України. Київ, 2019.У міждисциплінарному дослідженні рекламну графіку розглянуто якпродукт культури та мистецтва в контексті актуальних тенденцій розвиткурекламного дизайну – специфічного виду творчої діяльності, а сучасний процеспроектування представлено як синтез соціокультурних, семіотичних, кольоро-графічних та маркетингових аспектів. Вперше аргументовано історико-мистецтвознавче підґрунтя рекламної графіки та доведено її вагомість якскладової художньо-проектної культури (дизайну). Проаналізовано впливхудожніх стилів, народної творчості і художніх народних промислів на еволюціюрекламної графіки, виявлено проблеми візуалізації рекламних ідей таструктуровано арсенал художньо-графічних засобів у сукупності зкомп'ютерними технологіями. Доведено транскультурність, масовість ірегіональну специфіку реклами. Особливу увагу присвячено стилістичнимтрансформаціям рекламної графіки і сучасним принципам гармонізаціївізуально-інформаційного середовища. Простий ілюстративний супровідкомерційної інформації змінився появою нових стилів у ХІХ–ХХ ст.,застосуванням креативних рекламних технологій образотворення, полістилізмомна початку ХХІ ст., активізацією процесів брендінгу та ребрендінгу.Теоретично узагальнено закономірності візуальної мови реклами від афіши(плаката) до цифрових медіа, запропоновано методологічну концепціюкомплексного проектування рекламної продукції, а медіадизайн визначено якякісно новий етап соціокультурного проектування комунікацій, якнайперспективніший вид дизайну серед інших.Ключові слова: рекламна графіка, художньо-проектна культура, візуальнікомунікації, плакат, цифрові медіа, стилістика рекламної графіки, етномистецькітрадиції, бренд, рекламний дизайн, медіадизайн.^UThesis for the Habilitation of Doctor Degree in Art Studies in Speciality26.00.01 «Theory and History of Culture». – National Academy of Managerial Staffin Culture and Arts, Ministry of Culture in Ukraine. Kyiv, 2019.Advertising Graphic in the interdisciplinary study is considered as a product ofCulture and Art in the context of actual trends of advertising design development – aspecific kind of creative activity, and the contemporary design process is presented asa synthesis of socio-cultural, semiotic, colour-graphic and marketing aspects. Thetransisystem and multimodal methodological approaches are applied, which made itpossible to conduct a comprehensive analysis of the evolution of advertisinggraphics. In first time, art-historical foundations of advertising graphics have beenargued and its importance as an integral part of the Art-Project Culture (Design) hasbeen proved. The influence of artistic styles, folk art and crafts on the development ofadvertising graphics has been analyzed. The problems of advertising ideasvisualization have been identified, and the arsenal of art-graphic tools in combinationwith computer technologies is structured. Transcultural, mass and regional specificsof Advertising are proved. Particular attention is devoted to colour functions inadvertising appeals and its semantic interpretations, and algorithms of culturalaestheticevaluation of advertising design objects are developed also. The structure ofThesis consistently reflects the scientific retrospective of stylistic transformations inadvertising graphics and actual principles of harmonization the visual info mediaspacein the coordinates of art-project culture. A simple illustrative accompanimentof commercial information has been replaced by the emergence of new stylesin the XIX–XX cent., the using of creative advertising technologies and polystylismat the beginning of XXI cent., and the intensification of branding and rebrandingprocesses.The form, essence and specificity of advertising image, its symbolicsignificance and importance as a means of visual communication are revealed, andscientifically substantiated definition of the art-image system of advertising graphicsis proposed. In the framework of a specific visual-verbal model, the advertisementshould have a clear communicative structure, socio-cultural content, visual semantics,archetypical, emotionality, conciseness, contrast and dynamic colour balance, originality,clarity of the image, art-aesthetic level, and to stimulate the intellectual and emotionalactivity of consumers. Regularities of the visual language of advertising fromaffichies (posters) to digital media was theoretically generalized, the methodologicalconcept of complex designing of advertising products is proposed, and media designis defined as a qualitatively new stage of designing – the socio-cultural designing ofcommunications, as the most perspective kind of Design among others at the earlypart of XXI cent.Thus, the aim of our study was achieved: on the basis of comprehensiveanalysis the evolution of Advertising Graphics, systematization and classification alot of empirical (illustrative) material, was disclosed the social, cultural-image role,art-aesthetic value and the patterns of stylistic transformations of advertising graphicsin the structure of Art-Project Culture. Taking into account the relevance andinterdisciplinary nature of Thesis, the scientific results obtained will be greatimportance at the theoretical, practical and educational levels, and in general, willpromote the development of Advertising Design in Ukraine.Keywords: advertising graphics, art-project culture, visual communications,poster, digital media, stylistics of advertising graphics, ethno-art traditions, brand,advertising design, media design.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
2.

Галкін А. С. 
Теоретичні основи логістичного управління вантажопотоками у транспортних системах міст / А. С. Галкін. — Б.м., 2021 — укp.

Дисертаційна робота присвячена розвитку теоретичних основ логістичного управління вантажопотоками у транспортних системах міст. Для оцінки ефективності логістичного управління вантажопотоками у транспортних системах міст запропоновано застосовувати інтегрований критерій, який враховує доходи від реалізації вантажопотоку, витрати на його просування та вартісне вираження витрат кінцевих споживачів внаслідок процесу його придбання. Встановлений взаємозв'язок параметрів технології просування вантажів та ймовірності розподілу попиту кінцевих споживачів узагальнено в підході до логістичного управління вантажопотоками в транспортних системах міст. Розроблено модель змінювання ймовірності розподілу попиту кінцевих споживачів, що враховує енергетичні та часові витрати, які пов'язані з пересуванням кінцевих споживачів до об'єктів роздрібної мережі, параметри роздрібної мережі та характеристиками конкурентів, що дозволяє визначати обсяги завезення вантажу в зони обслуговування. Визначено сукупність технологічних параметрів процесу просування та характеристик попиту, які визначають доцільність застосування схеми постачання вантажопотоку, вантажопідйомність транспортного засобу, кількість поставок, що забезпечує максимальну інтегровану ефективність процесу просування вантажів. Ефективність технологічних процесів за різними схемами просування вантажопотоку залежіть від параметрів функціонування окремих ланок системи, до яких було віднесено такі: кількість учасників та час обслуговування роздрібної мережі, середня відстань від постачальника до роздрібної мережі, обсяг перевезень, загальний пробіг транспортних засобів, середня відстань між пунктами завезення вантажу, площа розподільчого центру та окремих учасників роздрібної мережі, середній термін зберігання вантажів на складі. Значення цих параметрів було отримано в результаті аналізу логістичного ринку та роботи транспортних, складських і торгівельних підприємств. Проведення статистичної обробки отриманих даних дало змогу формалізувати залежність складових логістичних витрат на просування вантажопотоку від характеристик технологічних процесів та параметрів попиту кінцевих споживачів.^UThe habilitation thesis is devoted to the development of Theoretical fundamentals of logistics engineering of freight flows in urban transport systems. Assessment the effectiveness of logistics engineering of freight flows in urban transport systems, it is proposed to use an integrated indicator that takes into consideration revenues from the sale of freight, the cost of its distribution and the cost of end-consumers due to the acquisition process. The established interrelation of parameters of freight distribution technology and probability of distribution of demand of end-consumers is generalized in the approach to logistic engineering of freight flows in urban transport systems. A model for changing the probability of distribution of end-consumers demand is developed, which takes into consider energy and time expenses associated with the movement of end-consumers to retailers, retail network parameters and characteristics of competitors, which allows to estimate the amount of freight delivery to service areas. The set of technological parameters of the distribution process and demand characteristics, which determine the feasibility of the scheme of freight supply, vehicle capacity, frequency of deliveries, which maximized integrated efficiency of the good's distribution. The efficiency of technological processes in different schemes of freight traffic depends on the parameters of the individual participants of the system, which included the following: the number of participants and service time of the retail network, the average distance from supplier to retail network, traffic amount, total vehicle mileage, average distance between points of freight delivery, the area of the distribution center and individual members of the retail network, the average stock time period at the warehouse. The value of these parameters was obtained as a result of the analysis of the logistics market and the work of transport, warehousing and trade enterprises. The statistical processing of the obtained data made it possible to generalize the patterns of the components of logistics costs for the distribution of freight flow on the characteristics of technological processes and demand parameters of end-consumers.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
3.

Сердюк І. А. 
Організаційні засади публічного управління інформаційною безпекою суспільства в умовах загроз ментальному здоров’ю.: автореферат дис. ... к. держ.упр. : 25.00.05 / І. А. Сердюк. — Б.м., 2023 — укp.

У дисертації досліджено теоретико-методологічні засади державного управління щодо забезпечення інформаційної безпеки суспільства в умовах загроз ментальному здоров’ю при впливі дестабілізуючих факторів. Проаналізовано вплив інформаційного контенту на людину, встановлено відношення та особистісні реакції громадян до інформаційного середовища, в якому вони перебувають, проведено оцінку якості отримуваної інформації, встановлені потреби в ній. Виокремлено актуальні інформаційні загрози інформаційній безпеці шляхом їх систематизації, що допомагає зрозуміти широту та глибину спектра розладів ментального здоров’я та дозволяє розробляти ефективні стратегії й заходи для запобігання та управління захисту громадян від негативних наслідків. Розроблено модель забезпечення ментального здоров’я суспільства, яка обґрунтовує причини порушення рівноваги, дає змогу розробити відповідні стратегії управління, що допоможуть збалансувати систему, знизити ризики дисбалансу. Відповідно до авторського визначення поняття «ментальне здоров’я» може застосовуватися для кожної зі складових окремо: психічній, соціально-психологічній та духовній. Обґрунтовано організаційно-інституційні заходи та практичні рекомендації щодо удосконалення системи забезпечення інформаційної безпеки суспільства в умовах загроз ментальному здоров’ю при впливі дестабілізуючих факторів, що представлено у вигляді удосконалення законодавства у сфері забезпечення інформаційної безпеки; впровадження сучасних методів управління ризиками інформаційної безпеки; взаємодії з міжнародними організаціями та країнами у сфері інформаційної безпеки для обміну досвідом, створення спільних стратегій і протидії кіберзагрозам; розвитку системи підготовки кваліфікованих кадрів у галузі забезпечення інформаційної безпеки країни; створення стратегій та політик, що спрямовані на збереження, підтримку ментального здоров’я населення в умовах інформаційної нестабільності. Представлено проєкт «Програма створення центрів медико-психологічної клінічної реабілітаційної та абілітаційної допомоги», що є теоретичним підґрунтям для розроблення державної політики щодо організації реабілітаційної допомоги особам, які зазнали шкоди ментальному здоров’ю внаслідок впливу дестабілізуючих факторів.^UThe thesis explores the theoretical and methodological foundations of public management in ensuring information security in society under threats to mental health, influenced by destabilizing factors. The current information threats to information security highlighted by their systematization, helping to understand the breadth and depth of disruptions to mental health and enabling the development of effective strategies and measures to prevent and manage citizens’ protection from negative consequences. The influence of military-political, economic, social, and sanitary-epidemiological information content in Ukraine on individuals studied, as well as the attitudes and personal reactions of citizens to the information environment in which they exist established. An assessment of the quality of obtained information and the demand for it conducted. A model for ensuring societal mental health developed, allowing understanding the causes of imbalance and the formulation of corresponding management strategies. This model helps to balance the system and reduce risks of imbalance. According to the author’s definition of the concept of “mental health”. Organizational and institutional measures, as well as practicalrecommendations substantiated to enhance the system of ensuring information security of society under threats to mental health, influenced by destabilizing factors. These measures include improvements to legislation in the field of information security, implementation of modern risk management methods for information security, collaboration with international organizations and countries in the realm of information security for exchanging experiences, creating joint strategies, and countering cyber threats, development of a qualified workforce in the field of information security, and the creation of strategies and policies aimed at preserving and supporting the mental health of the population amidst informational instability. The developed project “Program for the Creation of Centers for Medical-Psychological Clinical Rehabilitation and Habilitation Assistance” presented, serving as the theoretical foundation for the development of public policies regarding the organization of rehabilitation assistance to individuals who have suffered damage to their mental health due to the influence of destabilizing factors.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського