Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
Пошуковий запит: (<.>K=LABEL»<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

      
1.

Міронова К. О. 
Охорона прав на добре відомі торговельні марки. / К. О. Міронова. — Б.м., 2023 — укp.

Дисертаційна робота є науковим дослідженням, яке присвячено комплексному дослідженню правової охорони добре відомих товарних знаків (торговельних марок), як об`єкта інтелектуальної власності, відповідно до національного та міжнародного законодавстві в сфері інтелектуального права. Особливу увагу приділено історичним, економічним та правовим підставам щодо формування такого об'єкта інтелектуальної власності, як торговельна марка. Відзначено, що у законодавствах країн світу і в науковій літературі, для визначення цієї правової дефініції, використовуються певні терміни: «торговельна марка», «товарний знак», «знак для товарів і послуг». При цьому, незважаючи на протилежні точки зору у науковій спільноті, особливої різниці у вищезазначених дефініціях немає. Відповідно до чого, у даній роботі використовуються терміни «торговельна марка» та «товарний знак», як синоніми.^UThe dissertation is a research study on a comprehensive study of the legal protection of commonly known trademarks (trademarks) as an object of intellectual property, according to national and international legislation in the field of intellectual property law. Special attention is paid to the historical, economic and legal grounds for the formation of such an object of intellectual property as a trademark. It is important to note that both in the legislation of countries around the world, and in the scientific literature to define this legal definition are used certain terms: «trademark», «product label», «mark for goods and services». However, despite the opposing views in the scientific community, there is no particular difference in the above definitions. Accordingly, in this paper the terms «trademark» and «product label» will be used as synonyms.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського