Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (3)Книжкові видання та компакт-диски (1)
Пошуковий запит: (<.>K=VACATIONS<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
1.

Кухарчук Х. І. 
Організаційно-правові форми кадрової політики в органах прокуратури Східної Галичини 1867–1939 рр.: історико-правове дослідження / Х. І. Кухарчук. — Б.м., 2020 — укp.

Дисертацію присвячено дослідженню організаційно-правових форм кадрової політики в прокурорських органах на теренах Східної Галичини у період 1867–1939 рр, тобто за часів Австро-Угорської імперії та Другої Речі Посполитої. Проаналізовано та систематизовано загальні доктринальні поняття «кадрова політика», «робота з кадрами», «добір», «відбір», «підготовка кадрів», «виховання кадрів», а також загальноуправлінські процеси, роль керівництва місцевого та вищого рівнів у реалізації кадрової політики тощо.Досліджено нормативно-правову базу діяльності прокурорських систем Австро-Угорщини та Другої Речі Посполитої з урахуванням особливостей актів локального характеру на території Східної Галичини. Встановлено систему та структуру прокурорських органів загального та спеціалізованого профілю. Охарактеризовано елементи кадрової політики в структурах прокуратури за часів Австро-Угорщини, разом з виявленням специфічних рис в прокуратурах коронного краю Галичина. Описано процес проведення законодавчих реформ в органах прокуратури Другої Речі Посполитої та надано ґрунтовний перелік нових нормативно-правових актів в цій галузі – з урахуванням досвіду держав-попередниць.Проаналізовано кадровий та соціальний аспект складу австро-угорської та польської прокуратури, місця і ролі українців у функціонуванні органу. Досліджено інститути притягнення до дисциплінарної відповідальності працівників; матеріального стимулювання (заробітна плата, інфляційні надбавки, премії), соціального, медичного забезпечення працюючих, а також процедуру приймання на посаду, переміщення (вертикальне й горизонтальне) та звільнення з прокуратури. Приділено увагу усім категоріям працівників, включаючи й допоміжний персонал, визначено зарплатні групи, класні ранги (чини) чиновників залежно від займаної посади та ін. факторів. Показано доцільність та можливості застосування історичного досвіду при здійсненні сучасної кадрової політики в органах прокуратури України.^UThe dissertation is devoted to the study of organizational and legal forms of personnel policy in the prosecution authorities on the territory of Eastern Galicia in 1867–1939, so, during the Austro-Hungarian Empire and Second Polish Republic.It has been established that in the foreign and national historical and legal literature only the general state of the Prosecutor's Office of Austria-Hungary and the Second Polish Republic and its place in the state administration apparatus were investigated. At the same time, the study of personnel direction of work in the then prosecutor's office is still awaiting its researcher. That is why, after a considerable amount of the doctrinal works of the Austrian, Austro-Hungarian, Polish and Ukrainian scientists, the main emphasis was put on the original (ie archival) sources and normative acts in the language of the original in order to avoid subjectivism and conduct comprehensive study of the elements and directions of personnel policy in the bodies of the Prosecutor's Office of Austria-Hungary in 1867–1918 and the Second Polish Republic of 1918–1939. The use of a balanced set of methods is extremely important to achieve the results of a study of the staffing policy of prosecuting authorities. During the writing of the dissertation a number of general and special methods of cognition were applied together with auxiliary specific historical, formal-logical, hermeneutic, comparative-legal, system-functional, dialectical, systemic methods. Synthesis and analysis methods, legal modeling, comparative studies and statistics were also applied.The Imperial Prosecutor's Office was headed by the Minister of Justice together with the Attorney General. State prosecutors, prosecutors and their deputies acted at the first and second instance tribunals. Special prosecutors' offices were also created: military and financial. The powers of the public prosecutor's office of the general jurisdiction (not specialized) extended to the notary and the bar. It was the prosecuting authorities that oversaw the legality of their activities. Each employee of the prosecutor's office was brought a personal case when hiring.The dissertation deals with the problems of general theoretical concepts, which contain provisions on the main directions of personnel policy. It is established that they include selection of personnel, formation of staff position, selection and formation of labor collective and assessment of business and personal qualities of the employee, etc. In addition, during the course of service, the qualification plates indicated the personal and professional positive and negative qualities, successes and miscalculations of the official. The law clearly regulated the everyday life issues of an employee, the areas of social security, pensions, institutes of disciplinary responsibility and promotion.In the scientific work the process of calculation and payment of salaries, accrual of length of service, vacations, etc., is thoroughly investigated, as well as the powers of the military and financial prosecutor's offices and their place in the general system of prosecutorial bodies. The procedures of transfer to other positions, conditions of promotion and, finally, dismissal from the authorities were also studied. It was noted that not less important element of the personnel policy was the qualification and certification of the personnel of the Austro-Hungarian Prosecutor's Office.The specific procedure for applying for a candidate's position has been investigated: from the list of required documents to the moment of taking the oath. The practice of activity of the Galician Financial Prosecutor's Office has been considered and a number of requirements have been analyzed, which were put forward to candidates for such responsible work.There were similar basic elements of personnel policy in the Prosecutor's Office of the Second Polish Republic, but with some differences. For example, the requirements for a candidate for a position in the authorities differed, and the legislator changed them from time to time. This is explained by the fact that the Polish prosecutor's office since 1919 was in a process of reforms. Polish law also introduced prosecutors' conferences aimed at solving practical problems in the activity, discussing and bringing to the attention of all employees the innovations in the legal framework, etc. Judges, lawyers, notaries, and professors of higher education institutions were often invited to participate in conferences.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
2.

Миколайчук А. В. 
Правовий статус працівників, які поєднують роботу з навчанням. / А. В. Миколайчук. — Б.м., 2020 — укp.

У дисертації доводиться, що трудове право відіграє вагому роль у поєднанні права на освіту з правом на працю, оскільки,стимулюючи професійне навчання працівників, установлює правові гарантії для реалізації:(1) права громадянина на освіту, зокрема, професійну; (2) кваліфікаційні вимоги до працівників для відповідних видів робіт, визначаючи тим самим зміст їх професійного навчання; (3) сприятливі умови для суміщення праці з навчанням; (4) пільги й переваги для осіб, які навчаються професійно, в тому числі й без відриву від виробництва; (5) види такого навчання та його організаційні і правові форми.Робиться висновок, що правовий статус працівника і правовий статус учня співвідносяться як частина й ціле. Правовий статус учня – це характеристика, визначається нормами трудового законодавства, яка розкриває стан учня як суб'єкта трудового права й дозволяє йому брати участь у правовідносинах у сфері навчання (перенавчання). При цьому правовий статус працівника включає статус учня.Обґрунтовується, що гарантії й компенсації працівникам, які поєднують роботу з навчанням, становлять собою сукупність умов, способів і засобів, що дають можливість працівникам користуватися своїми законодавчо встановленими правами та свободами й забезпечують існування сприятливих умов для фактичної реалізації свого правового статусу. Ці гарантії та компенсації – це грошове відшкодування або певні пільги, надання яких зумовлено практичними діями з підвищення працівниками свого освітнього рівня чи кваліфікації в межах, визначених їх спеціальністю або посадою; вони є формою закріплення й забезпечення передбачених законодавством суб'єктивних трудових прав таких осіб.Для працівників, які поєднують роботу з навчанням гарантії та компенсації можуть бути пов'язані:(а) з матеріальною підтримкою, (б) з реалізацією права на працю в умовах, що відповідають вимогам безпеки й гігієни, (в) з дотриманням законодавства сторонами трудових правовідносин, (г) із забезпеченням зайнятості. Вони дозволять: по-перше, зберегти розмір отримуваної працівником середньої заробітної плати,; по-друге, забезпечити можливість продовження освіти протягом усього життя працівника без необхідності припинення ним своєї трудової діяльності; по-третє, досягти додержання законодавства сторонами трудових правовідносин.Доведено, що працівники, які поєднують працю з навчанням, беруть участь у подвійних правовідносинах: з одного боку – у трудових з власником підприємства, з другого – в адміністративно-правових із закладом освіти. Трудові відносини цієї категорії працюючих мають усі ті ознаки, що притаманні будь-яким трудовим правовідносинам.Трудівникам, які поєднують роботу з навчанням, надаються певні види пільг щодо: (а) отримання відпусток; (б) робочого часу й часу відпочинку протягом робочого дня й тижня; (в) оплати вартості проїзду для складання екзаменаційної сесії; (г) режиму роботи й побутового обслуговування. Такі працівники користуються також додатковими пільгами у сфері оплати праці порівняно з, так би мовити, «звичайними» трудівниками, що пов'язано перш за все з більшою їх завантаженістю і з можливістю майбутнього підвищення їх кваліфікації.Об'єктивний і усесторонній аналіз правових документів міжнародного рівня дозволив розкрити розвиток світової тенденції безперервної професійної освіти. У цих документах наголошується на важливості постійного професійного розвитку фахівців, який у рамках освіти має здійснюватися комплексно і впродовж їх трудового життя відповідно до окреслених цілей і масштабів, й охоплювати весь його спектр – від початкової грамотності до професійної підготовки, безперервного професійного навчання й постпрофесійного супроводу.Установлено, що міжнародна спільнота покладає на держави обов'язок поєднувати, координувати й розвивати програми та політику професійної підготовки та орієнтації працюючих, враховувати: (a) можливості потреби та проблеми зайнятості населення як на регіональному, так і на національному рівнях; (б) стадії й рівні економічних, соціальних і культурних досягнень; (в) взаємозв'язок між розвитком людських ресурсів та іншими економічними, соціальними й культурними цілями.На противагу Україні, розвинені держави світу вкладають доволі значні й постійно зростаючі кошти у професійну освіту й підвищення кваліфікації своїх кадрів. Питання професійного росту працівників є загальнодержавним, оскільки висока їх кваліфікація служить головним інструментом для зміцнення економіки цих країн. Коло галузей, де професійні (в тому числі й соціально-комунікативні) навички, уміння і здібності опановувати ноу-хау відіграють вирішальну роль, увесь час розширюється й охоплює саме ті сфери діяльності, які є характерними для переходу економіки в постіндустріальну фазу. Активна участь зарубіжних країн знаходить свій прояв у різних державних програмах, метою яких є підвищення кваліфікації всіх працюючих. Крім того, для трудівників, які прагнуть постійно розвиватися, створюються всі необхідні умови для їх професійного зростання.^UPosition is defended in dissertation, that a labour right plays a ponderable role combination of right to education with a right to work, as (1) sets legal guarantees for realization of right for a citizen on education in particular professional; (2) stimulates the professional studies of workers; (3) sets qualifying requirements to the workers for the corresponding types of works, determining maintenance of professional studies the same; (4) creates favourable terms for combination of labour and studies; (5) sets privileges and advantages for persons, that pass professional studies, in particular and without tearing away from a production; (6) sets the types of studies and their organizational forms; (7) sets the legal forms of professional studies.An author came to the conclusion, that legal status of worker and legal status of student are correlated from each other as part and unit. Legal status of student is description that is determined by the norms of labour legislation, that exposes the state of student as a labour legal subject and allows to him to participate in legal relationships in the sphere of studies (перенавчання). Thus legal status of worker includes status of student.In dissertation reasonably, that to the guarantee and indemnification to the workers that combine work with studies is totality of terms, methods and facilities that give possibility to use to the workers them by the legislatively set rights and freedoms and provide existence of favourable terms for actual realization of the envisaged legal status of workers; it is a money compensation or certain privileges, the grant of that is predefined by the practical operating under the increase of educational level or qualification of workers in limits certain speciality or position, that are the form of fixing and providing of the equitable labour rights of workers, envisaged by a legislation.Guarantees and indemnifications for workers, that combine work with studies, it maybe to group thus, for example, guarantees and indemnifications, related to (а) realization of right to work in terms that answer the requirements of safety and hygiene, (б) by material support, (в) providing of employment, (г) observance of legislation by parties of legal relationships. They will allow, firstly, to provide a renewal of education option during all life of worker without the necessity of stopping of labour activity, secondly, to save the size of got the worker of middle salary, thirdly, to attain the observance of legislation parties of legal relationships.It is well-proven that workers that combine labour with studies participate in double legal relationships, from one side, in labour with the proprietor of enterprise, from other, in адміністративно-правових with establishment of education. The labour relations of this category of workers have all those signs inherent to any labour legal relationships. However together with general signs, these legal relationships have certain features, that show up in the special rights and duties of subjects of the labour legal relationships related to combination of studies with labour.To the workers that combine work with studies the next types of privileges are given : (а) in relation to the grant of vacations : (б) in relation to business hours and to rest during a working day. week; (в) in relation to payment of fare for handing over of examination session; (г) in relation to office and domestic consumer services hours. As see, workers that combine work with studies use additional privileges in the field of the remuneration of labour by comparison to, hook to talk, by "ordinary" workers.It is constrained, foremost, by the greater work-load of such persons and with the future increase of their qualification.The all-round objective analysis of documents of international level allowed to set development of world tendency of continuous trade education. In these documents it is marked on importance of continuous professional development of specialists, that must come true complex within the framework of education during life, in accordance with certain goals and scales, and to embrace all spectrum - from initial literacy to professional preparation and continuous professional studies and post-professional accompaniment.Set, that an international association lays a duty all-round to develop and coordinate politics and programs of professional orientation and preparation of working on the states, that take into account: a) necessities, possibilities and problems of employment both on regional and on national levels; б) stage and level of economic, social and cultural development; в) intercommunication is between development of human capitals.In a counterbalance the developed countries of the world inlay considerable money Ukraine in trade education and in-plant training of shots. These charges grow constantly.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського