Ключові слова: логічне мислення --
молодші школярі --
ігра
Добрий день! Сподіваємося, підібрані нами джерела стануть Вам у нагоді. Для додаткового пошуку літератури скористайтесь проектом " Наукова періодика", реферативною базою даних НБУВ.
Видання є в НБУВ: В349624/3 Збірник наукових праць. Ч. 3 / ред.: М. Т. Мартинюк; Уман. держ. пед. ун-т ім. П. Тичини. - Умань, 2011. - 364 c. ( З'ясовано педагогічні умови розвитку логічного мислення у старших дошкільників. Визначено особливості використання проектно-ігрових технологій у навчанні інформатики.),
ВА655603 Стеценко І. Б. Логіки світу. Розвиток логічного мислення молодших школярів / І. Б. Стеценко. - Київ : Редакції загальнопедагогічних газет, 2004. - 112 с.,
ВА760305 Гордієнко-Митрофанова І. В. Психолого-педагогічні основи застосування дидактичних ігор-маніпулятивів у загальноосвітній школі : / І. В. Гордієнко-Митрофанова; МОНМС України, Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С. Сковороди. - Х. : Цифр. друк. № 1, 2012. - 403 c. (Досліджено проблему психологічних передумов ефективного застосування дидактичних ігор-маніпулятивів у ЗОШ. Описано специфіку використання маніпулятивів як навчально-ігрового матеріалу та їх вплив на когнітивні модальності особистості. Розкрито психологічну сутність та особливості ігор-маніпулятивів як засобу активізації й інтенсифікації навчально-пізнавальної діяльності учнів. Обгрунтовано науково-психологічні та методичні засади побудови ігрової технології, основу якої складають граматичні маніпулятиви, що не мають аналогів у вітчизняній і зарубіжній лінгводидактиці. Охарактеризовано структуру та складові моделі формування ігротехнічної компетентності сукупності об'єкта навчально- ігрової діяльності. Висвітлено усталені сучасні погляди та дослідницькі позиції в галузі ігротехнічної компетентності. Обгрунтовано критерії та показники ігротехнічної компетентності сукупності об'єкта навчально-ігрової діяльності. Запропоновано діагностичні методики з виявлення й оцінювання ігротехнічних знань і умінь та психологічної готовності вчителя до навчально-ігрової діяльності на основі дидактичних ігор-маніпулятивів. ),
РА408810 Любченко І. І. Педагогічні умови розвитку логічного мислення у старших дошкільників : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.08 / І. І. Любченко; ДЗ "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К.Д. Ушинського". - Одеса, 2014. - 21 c. (Розглянуто проблему розвитку логічного мислення у старших дошкільників. Обгрунтовано педагогічні умови розвитку логічного мислення у старших дошкільників (взаємозв'язок змісту пізнавальної, мовленнєвої й ігрової діяльності дітей; наявність інформаційно-методичного супроводу розвитку логічного мислення дітей; занурення дітей в активну пізнавально-дослідницьку діяльність). Визначено зміст поняття "логічне мислення у старших дошкільників". Уточнено поняття "розумові операції". Виявлено критерії (гносеологічний, конструктивний, мовленнєво-мислительний, оцінно-рефлексивний), показники та охарактеризовано рівні (достатній, вище задовільного, задовільний, низький) розвитку логічного мислення у старших дошкільників. Розроблено модель, що містить етапи (інформаційно-збагачувальний, репродуктивно-діяльнісний, креативно-дослідницький, оцінно-рефлексивний), форми та методи роботи з реалізації педагогічних умов розвитку логічного мислення дітей старшого дошкільного віку.),
Ж16225 Іванова Т. П. Деякі особливості продуктивного мислення молодшого школяра / Т. П. Іванова, Г. Б. Мазилова // Наука і освіта. - 2010. - Спец. вип.: проект "Когніт. процеси та творчість". - С. 185-191. (Акцентовано увагу на розвивальному навчанні в молодшому шкільному віці, що орієнтовано на розвиток продуктивного мислення. Програма, що складається з комплексу завдань-вправ, поданих в ігровій формі, спрямована на навчання молодшого школяра вмінню аналізувати проблемну ситуацію і проявляти креативність у вирішенні завдань. Запропоновано формувальний експеримент, який підвищує об'єктивні інтелектуальні показники школяра, а саме рівень розвитку логічних операцій, вербальний і невербальний інтелекти. Продемонстровано відмінності в показниках шкали методики визначення рівня розумового розвитку в контрольній і експериментальній групах молодших школярів.) ,
Ж21367 Цеплицька Н. С. Словникова робота в початкових класах / Н. С. Цеплицька // Наша шк. - 2008. - № 2. - С. 42 -47. (Запропоновано вправи та ігри, які урізноманітнюють словникову роботу на уроці української мови, сприяють підвищенню емоційного настрою, розвивають в учнів зорову і слухову пам'ять, увагу, логічне мислення, допомагають зробити процес засвоєння слів більш легким і швидким.),
Ж24982 Шаран О. Особливості розвитку логічного мислення молодших школярів на позаурочних заняттях з математики / О. Шаран // Молодь і ринок. - 2013. - № 2. - С. 100-103. (Розглянуто можливості використання позаурочних занять з математики з метою розвитку логічного мислення молодших школярів. Мету застосування комп’ютера у цьому випадку можна сформулювати таким чином: розвиток логічного мислення, уваги, пам’яті учнів шляхом розв’язання завдань навчальних і ігрових комп’ютерних програм, підвищення пізнавальної мотивації, навчання побудови та аналізу моделей об’єктів і процесів.),
Ж21367 Кравець Н. Ю. Особливості організації навчально-виховного процесу в 1-2-х класах у 2013/2014 н. р. / Н. Ю. Кравець, О. В. Чумаєва // Наша шк. - 2013. - № 4. - С. 76-80. (изначено пріоритетні напрямки розвитку в початковій школі, серед яких основне місце займає широке використання ігрової діяльності, цілеспрямований розвиток сенсорних процесів, розвиток зв’язного мовлення та логічного мислення.),
Ж69786 Науковий вісник Південноукраїнського державного педагогічного університету ім. К.Д.Ушинського. N 1 - 2 / ред.: А. М. Богуш. - Одеса, 2005. - 147 с. (Розглянуто питання дослідження методів навчання іншомовного читання молодших школярів. Проаналізовано місце ігрової діяльності в коригуванні мовлення дітей в сучасній педагогічній практиці, формування логічного мислення у молодших школярів.),
Ж69219 Педагогіка та психологія / ред.: Г. Г. Філіпчук. - Чернівці : Рута, 2002. - 208 с. (Висвітлено інноваційний підхід до обгрунтування педагогічних умов формування економічної культури. Розглянуто питання діагностики рівня знань, умінь і навиків учнівської та студентської молоді. Визначено провідну роль виховної функції в процесі навчання. Проаналізовано особливості розвитку логічного мислення учнів початкової школи, дидактичну гру як складову навчально-виховного процесу початкової школи.)
Маковенко Л. О. Використання ігрових ситуацій для розвитку логічного мислення учнів ЗОШ на уроках біології / Л. О. Маковенко // Наук. вісн. Нац. ун-ту біоресурсів і природокористування України. Сер. Педагогіка, психологія, філософія : зб. наук. праць. - 2013. - Вип. 192(2). - С. 358-363.,
Любченко І. Педагогічні умови розвитку логічного мислення у старших дошкільників / І. Любченко // Зб. наук. пр. Уман. держ. педагог. ун-ту. - 2011. - Ч. 3. - С. 146-152.,
Любченко І. І. Особливості розвитку логічного мислення у початковій ланці шкільництва / І. І. Любченко // Теорія та методика навчання та виховання. - 2011. - Вип. 30. - С. 79-86.,
Бондаренко Л. В. Розвиток логічного мислення молодших школярів на уроках математики / Л. В. Бондаренко // Тавр. вісн. освіти. - 2013. - № 2. - С. 202-206.,
Наукова періодика України,
Реферативна база даних,
Патерук Г. Г. Формування творчої активності дошкільників засобами ігрових технологій / Г. Г. Патерук // Тавр. вісн. освіти. - 2013. - № 3. - С. 83-89.