Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
Пошуковий запит: (<.>K=Э-ПОРТФОЛИО<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
Категорія:    
1.

Петренко Л. М. 
Розвиток інформаційно-аналітичної компетентності керівника ПТНЗ / Л. М. Петренко // Проф.-техн. освіта. - 2013. - № 3. - С. 50-53. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Проаналізовано сучасні технології розвитку інформаційно-аналітичної компетентності керівників ПТНЗ у системі освіти і підвищення кваліфікації. Розкрито їх сутність і доцільність варіативності модифікацій. Виокремлено сучасні педагогічні технології розвитку інформаційно-аналітичної компетентності керівників ПТНЗ у системі методичної роботи обласних навчально-методичних центрів професійно-технічної освіти. Витлумачено основні наукові здобутки плеяди вітчизняних і зарубіжних учених, сайтів міжнародних асоціацій. Зазначено, що педагогічно доцільними технологіями розвитку інформаційно-аналітичної компетентності керівників ПТНЗ є динамічні форми організації занять, які відповідають специфіці професійної діяльності суб’єктів навчання.

Проанализированы современные технологии развития информационно-аналитической компетентности руководителей ПТУ в системе образования и повышения квалификации. Раскрыта их сущность и целесообразность вариативности модификаций. Выделены современные педагогические технологии развития информационно-аналитической компетентности руководителей ПТУ в системе методической работы областных учебно-методических центров профессионально-технического образования. Истолкованы основные научные достижения плеяды отечественных и зарубежных ученых, сайтов международных ассоциаций. Отмечено, что педагогически целесообразными технологиями развития информационно-аналитической компетентности руководителей ПТУ являются динамические формы организации занятий, которые соответствуют специфике профессиональной деятельности субъектов обучения.

Analyzed the development of modern technologies of information – analytical competence of heads in Vocational education and training. Disclosed their nature and appropriateness of variability modifications. Highlighted in modern educational technology development information-analytical competence in vocational school system leaders methodical work of regional educational-methodical centers of vocational education. Construed main scientific achievements galaxy of domestic and foreign scientists , sites of international associations. Noted that pedagogically appropriate technology development information – analytical competence of heads PTU are dynamic forms of employment which correspond to the specifics of the professional activities of the subjects of study.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.411

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16367 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Морзе Н. В. 
Е-портфоліо як інструмент відкритості та прозорості освітньої діяльності сучасного університету [Електронний ресурс] / Н. В. Морзе, Л. О. Варченко-Троценко // Інформ. технології і засоби навчання : [електрон. журн.]. - 2016. - № 2. - С. 62-80. - Бібліогр.: 26 назв. - укp. - Режим доступу: http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/1395

Одним із показників якості вищої освіти є відкритість і прозорість результатів всіх видів діяльності університету, зокрема результатів навчально-наукової роботи кожного викладача. Тому сучасне електронне освітнє середовище університету має передбачати відкриту децентралізовану складову, що міститиме власну веб-сторінку кожного учасника освітнього процесу з якісними і кількісними показниками їх освітньої діяльності – е-портфоліо. До показників е-портфоліо мають входити ті, які є пріоритетними для розвитку університету та відповідають показникам провідних світових і державних рейтингів вишів. Існують різні шляхи створення і заповнення е-портфоліо науково-педагогічних працівників. Одним з них, що застосовується в Київському університеті імені Бориса Грінченка, є використання wiki-технології, яка забезпечує відкритість і прозорість результатів діяльності викладача, кожного структурного підрозділу й університету в цілому.

Одним из показателей качества высшего образования является открытость и прозрачность результатов всех видов деятельности университета, в частности результатов учебно-научной работы каждого преподавателя. Поэтому современная электронная образовательная среда университета должна предусматривать открытую децентрализованную составляющую, содержащую собственную веб-страницу каждого участника образовательного процесса с качественными и количественными показателями их образовательной деятельности – э-портфолио. К показателям э-портфолио должны входить те, которые являются приоритетными для развития университета и соответствуют показателям ведущих мировых и государственных рейтингов ВУЗ. Существуют различные пути создания и заполнения электронного портфолио научно-педагогических работников. Одним из них, который применяется в Киевском университете имени Бориса Гринченко, является использование wiki-технологии, обеспечивающей открытость и прозрачность результатов деятельности преподавателя, каждого структурного подразделения и университета в целом.

The most effective higher education quality indicators are openness and transparency of all the University activities results, including the results of educational and scientific work of every teacher and student. That is why modern electronic university learning environment should provide open decentralizing component that would contain a webpage with every educational process participants’ qualitative and quantitative indicators of educational activity – an e-portfolio. Indicators of a portfolio should include those of a priority for university development at a certain time and be taken into account on different ratings, including international and Ukrainian. There are different ways of creating and filling an e-portfolio. One of them is the Wiki-technology use that ensures openness and transparency of the performance of the teacher, each structural unit and the university as a whole, used at Borys Grinchenko Kyiv University.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.21с51

Шифр НБУВ: EJ000028 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського