Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
Пошуковий запит: (<.>K=E-COMMERCE<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 27
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Alrawabdeh W. 
Factors impacting the adoption of e-commerce by microfinance companies in Jordan = Чинники впливу на впровадження електронної комерції мікрофінансовими компаніями в Йорданії / W. Alrawabdeh // Актуал. проблеми економіки. - 2016. - № 5. - С. 160-170. - Бібліогр.: 169 назв. - англ.

Досліджено стан справ щодо провадження електронної торгівлі мікрофінансовими компаніями Йорданії. Емпірично протестовано фактори, що впливають на успішне впровадження е-комерції. Досліджено, які є переваги для йорданських мікрофінансистів від впровадження даної групи технології та бар'єри, що перешкоджають популяризації е-комерції. Доведено, що тільки 10 змінних із 12 досліджених позитивно впливають на е-комерцію в країні. Найбільший вплив мають легкість використання та доступ до Інтернету. Два чинники негативного впливу - це навички персоналу та його навчання, а також тиск з боку постачальників. Головною перевагою від впровадження можна вважати посилення довіри з боку клієнтів, а найбільш відчутним бар'єром - недорозвиненість електронних платіжних систем у країні.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(5ЙОР)421 ф

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23291 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Malovychko S. V. 
General trends and features of demand at electronic trade markets worldwide = Загальні тенденції та особливості попиту на ринках електронної торгівлі різних країн світу / S. V. Malovychko // Актуал. проблеми економіки. - 2016. - № 3. - С. 48-54. - Бібліогр.: 53 назв. - англ.

Розглянуто особливості попиту на товари та послуги на ринках електронної торгівлі різних регіонів світу. На базі розробленої моделі дослідження особливостей розвитку електронної торгівлі на світовому ринку виявлено її загальні тенденції та особливості формування. Проаналізовано загальні тенденції розвитку електронної торгівлі в розвинених країнах і країнах, що розвиваються; встановлено відмінні риси.


Індекс рубрикатора НБУВ: У542.1 ф

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23291 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Романенко Є. О. 
Реформування системи державних закупівель в Україні / Є. О. Романенко, Р. Г. Щокін // Публ. урядування. - 2016. - № 4. - С. 25-34. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Досліджено теоретичні та методичні положення світового досвіду впровадження електронних державних закупівель. Узагальнено низку важливих тенденцій щодо зобов’язання України в рамках «Угоди про асоціацію» з ЄС. Доведено, що використання електронних технологій в міжнародних торгових угодах вимагає прийняття законодавчої і нормативної баз, як на міжнародному, так і на національному рівнях. Зазначено, що на сьогодні в Європі, як правило, використовуються дві моделі електронних державних закупівель: централізовані та децентралізованіі. Показано, що у короткостроковий термін в Україні впроваджений перехід державних закупівель в електронну площину, що має сприяти підвищенню конкуренції та зниженню корупційного елементу у цьому сегменті. Обґрунтовано основні вектори розвитку системи електронних державних закупівель «ProZorro».

Исследованы теоретические и методические положения мирового опыта внедрения электронных государственных закупок. Обобщен ряд важных тенденций об обязательствах Украины в рамках «Соглашения об ассоциации» с ЕС. Доказано, что использование электронных технологий в международных торговых сделках требует принятия законодательной и нормативной баз, как на международном, так и на национальном уровнях. Отмечено, что на сегодня в Европе, как правило, используются две модели электронных государственных закупок: централизованные и децентрализованные. Показано, что в краткосрочный термин в Украине внедрен переход государственных закупок в электронную плоскость, что должно способствовать повышению конкуренции и снижению коррупционного элемента в этом сегменте. Обоснованы основные векторы развития системы электронных государственных закупок «ProZorro».

In the article the theoretical and methodical aspects of the world experience of introduction of electronic public procurement are investigated. A number of important trends of the obligations of Ukraine in the framework of the EU "Association Agreement" are summarized. It is proved that the use of electronic technologies in the international trade transactions requires the adoption of legislative and regulatory frameworks, both at the international and national levels. It is noted that, today, in Europe, as a rule, two models of electronic public procurement: centralized procurement and decentralized procurement are used. It is shown that in the short term, in Ukraine the transition of the public procurement into the electronic plane is implementedwhich should lead to the increasing of the competition and reducing of the corruption element in this segment. The main vectors of development of the system of electronic public procurement «ProZorro» are substantiates.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х839(4Укр)211.121.4-6 + У9(4Укр)410.381-183

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж101371 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Pyrog O. V. 
The development of e-commerce in terms of virtualization industry / O. V. Pyrog, A. I. Horyachka // Econ., Entrepreneurship, Management. - 2016. - 3, № 1. - С. 51-56. - Бібліогр.: 16 назв. - англ.

The article focuses on the analysis of the virtual economy, global trends in e-commerce, market size of e-commerce and the prospects of their development. Innovations in e-commerce, industry 4.0, which is a profitable platform for investments from around the world, are presented.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421 ф

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж43975 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Gevorgyan L. 
Big data in e-commerce = Великі дані в електронній комерції / L. Gevorgyan // Наук. вісн./Одес. нац. екон. ун-т. - 2017. - № 6. - С. 25-32. - Бібліогр.: 10 назв. - англ.

Розглянуто нові та інноваційні рішення з електронної комерції та обробки великих даних. Розкрито проблеми, які можуть існувати в сучасних фірмах електронної комерції, і наведено приклади компаній, які вже займалися такими проблемами. Важлива частина використання хмарних обчислень для фірм електронної комерції - це рішення, пов'язані з аналізом обробки великих даних, що пропонуються. Фірми можуть застосовувати ці послуги для аналізу маршруту переміщення користувача (clickstream analysis), аналітики в режимі реального часу, аналізу файлу реєстрації, прогнозної або передбачувальної аналітики тощо. Крім того, після відповідного аналізу обробки великих обсягів даних можуть бути знайдені нові кореляції, які раніше були невідомими. Кожне з вищезазначених застосувань має реальний потенціал для розвитку компаній електронної комерції та надання їм значних конкурентних переваг. Розумне використання обробки великих даних може навіть відзначити експоненціальне зростання клієнтів, що призведе до збільшення прибутку. Мета роботи - показати, що запуск бізнесу в хмарних обчисленнях і використання інструментів аналізу обробки великих обсягів даних буде гарним рішенням для компаній електронної комерції, і з їх допомогою вони зможуть отримати великі вигоди.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421 ф

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж72117 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Moroz M. 
Using the multi-channel retailing by online shop - determinants of the development and barriers of the implementation = Застосування багатоканального роздрібного Інтернет-магазину: детермінанти розвитку та бар'єри імплементації / M. Moroz // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2016. - № 858. - С. 120-125. - Бібліогр.: 13 назв. - англ.

Здійснено порівняльний аналіз переваг і бар'єрів застосування багаторівневої системи каналів роздрібної торгівлі через Інтернет-магазин. На підставі авторських досліджень доведено, що електронна комерція є сектором польської економіки, яка динамічно розвивається. Вказано, що основними рушійними силами її зростання є зростаюча кількість інтернет-користувачів, які здійснюють купівлю в мережі Інтернет, а також збільшення суми покупки, що в середньому припадає на одного користувача.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Пол)421.21ф

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Berko A. 
Planning the activities of intellectual agents in the electronic commerce systems = Планування діяльності інтелектуальних агентів в системах електронної комерції / A. Berko, V. Vysotska, V. Lytvyn, O. Naum // Радіоелектроніка. Інформатика. Управління. - 2018. - № 4. - С. 143-158. - Бібліогр.: 42 назв. - англ.

Сьогодні електронна комерція є одним з найактивніших та найбільш перспективних сегментів глобальної економіки, для якого характерним є стале зростання обсягів та активне вдосконалення засобів і технологій. Інтелектуалізація систем електронної комерції сьогодні є одним з основних трендів їх розвитку та ефективного функціонування в конкурентному середовищі. Одним з найперспективніших засобів вирішення цієї категорії задач є використання інтелектуальних агентів (ІА). Сучасний підхід до моделювання процесу підтримки прийняття рішень, зокрема, в електронній комерції використовує принцип петлі Бойда, який передбачає багаторазове повторення циклу з чотирьох послідовних взаємопов'язаних процесів (етапів): спостереження - орієнтація - прийняття рішення - дія. Згідно із гіпотезою Бойда - вища швидкість виконання циклу - точність оцінок етапів циклу забезпечує перевагу над конкурентом. Мета роботи - розроблення засобів ефективного планування дій інтелектуальних агентів систем електронної комерції в конкурентному середовищі на основі онтологій, та зведення задачі планування дій інтелектуальних агентів до задачі динамічного програмування. Розроблено математичне забезпечення та метод планування дій ІА на основі адаптивних онтологій. Цей метод можна використати для ефективного функціонування ІА у конкурентному середовищі СЕК, яке моделюється петлею Бойда. Для планування дій ІА використано адаптивну онтологію. З цією метою у загальноприйнятий трьохелементний кортеж, який задає онтологію (множина понять, відношень та їх інтерпретація), нами додано дві скалярні величини (важливість понять та відношень), які використовуються для пошуку ефективного шляху реалізації плану ІА. Така оцінка елементів онтології дає змогу звести задачу планування дій ІА в конкурентному середовищі до задачі динамічного програмування. Побудовано модель планування дій інтелектуальних агентів систем u1077 електронної комерції з використанням онтологічного підходу. Розроблено метод оцінки дій інтелектуальних агентів на основі адаптивних онтологій. Така оцінка дає змогу звести задачу планування дій до задачі динамічного програмування. Висновки: аналіз результатів дій ІА дозволяє визначити причин формування цільової аудиторії за набором характеристик функціонування СЕК. Регулюючи тематичний набір контенту, його унікальність, оперативність його формування та адекватне управління ним згідно індивідуальних потреб постійного користувача, можна моделювати межі цільової соціальної аудиторії та кількість унікальних відвідувачів з пошукових систем. На рис. 5 - 6 подані результати роботи розроблених систем у вигляді графіків, з яких випливає, що при наявності всіх типів ІА суттєво збільшується обсяг відвідувань та унікальних користувачів.


Індекс рубрикатора НБУВ: У542.1ф

Шифр НБУВ: Ж16683 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Zadko K. 
Simulation of the activities of subjects of e-business on the basis of a compatible probabilistic model = Моделювання діяльності суб'єктів електронного бізнесу на основі складної ймовірнісної моделі / K. Zadko, O. Stets // Екон. вісн. Нац. техн. ун-ту України "КПІ" : зб. наук. пр. - 2018. - Вип. 15. - С. 557-566. - Бібліогр.: 9 назв. - англ.

Розглянуто становище електронної комерції та електронного бізнесу в умовах сучасної економіки України. Актуальність даного дослідження сьогодні особливо висока, адже успіх електронного бізнесу залежить насамперед від запровадження інноваційних проектів заснованих на економіко-математичному моделюванні діяльності субієктів електронного бізнесу. Запропоновано використання ймовірнісної моделі для моделювання діяльності суб'єкта електронного бізнесу математичну модель С. Пателя та А. Шліжпера, яка будується на основі простої ймовірнісної моделі та враховує деякі психологічні ефекти поведінки споживача при виборі товарів на ринку. Розглянуто наступні ефекти: ефект мінімізації шкодування, ефект оцінки важливості якостей та властивостей, ефект мінімізації відстані до середнього товару. Дослідження базуються на вивченні робіт вчених-економістів, на узагальненні та комплексному аналізі вітчизняних та закордонних досліджень поведінки споживачів у розрізі e-commerce. Серед методів, застосованих при дослідженні можна виокремити такі як спостереження, аналізу та синтезу, метод моделювання. При визначенні ймовірності вибору платформи у даній моделі використовується функція корисності. На основі матриці ймовірнісних переходів побудовано модель вибору споживачів між двома платформами електронної комерції. Запропоновано використання даної моделі для вибору компаніями платформ щодо здійснення своєї діяльності, а також для оцінки діяльності власне Інтернет - платформ в цілому. Результатами моделювання є прогноз розподілення долі ринку між конкурентами. В ході дослідження виконано наступні завдання: вивчено стан ринку електронної комерції в Україні; досліджено поведінку суб'єкта електронного бізнесу; зібрано та опрацьовано статистичну інформацію, стосовно об'єкта дослідження; побудовано модель поведінки Інтернет-споживачів за допомогою обраної моделі.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)421ф

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж72699 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Khoma I. 
Importance of e-commerce in the development of economy and business / I. Khoma, O. Kostiuk-Pukaliak // Econ., Entrepreneurship, Management. - 2017. - 4, № 2. - С. 15-22. - Бібліогр.: 10 назв. - англ.

The article investigates the tendencies of a global e-commerce market and its legislative regulation. The value of e-commerce for domestic businesses as well as the main advantages of electronic commerce over the traditional one is shown. The features of e-commerce implementation in Ukraine are determined.


Індекс рубрикатора НБУВ: У542.1ф

Шифр НБУВ: Ж43975 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Просович О. П. 
Маркетплейс як дієвий інструмент цифрового маркетингу / О. П. Просович, Ю. С. Боцман // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2018. - № 897. - С. 32-38. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Досліджено актуальність використання сучасних інструментів цифрового маркетингу, а саме: маркетплейсу. Надано характеристику поняттю "маркетплейс", виділено його типи, основні особливості і переваги застосування. Висвітлення його основних переваг, недоліків та особливостей застосування для розвитку електронного бізнесу. Для цього доцільно оцінити сучасний стан розвитку інтернет-платформ на вітчизняному ринку та визначити їх можливості у перспективі. Маркетплейс є типом веб-платформи електронної комерції, яка допомагає продавцям та потенційним покупцям знаходити один одного в Інтернеті, а потім взаємодіяти. Така модель є однаково актуальною і для продавців товарів, і для тих, хто пропонує послуги. Наведено класифікацію лідерів цифрового маркетингу на вітчизняному ринку за чотирма категоріями: інтернет-магазини, прайс-агрегатори, маркетплейси і класифайди. Маркетплейс створюється для великої кількості постачальників і споживачів. Учасники можуть взаємодіяти на рівних (коли обидві сторони - приватні особи або представники бізнесу). Оцінено сучасний стан і перспективи розвитку маркетплейсу та його лідерів в Україні. Маркетплейс - двостороння торгова площадка, що в рази ускладнює аналітику, тому потрібно розуміти, які показники вважати для сегмента продавців, а які для користувачів, крім того, постійно врівноважувати між собою попит і пропозицію.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)211.1 ф

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Качуровський С. В. 
Сучасні тренди E-COMMERCE в логістиці / С. В. Качуровський // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2018. - № 892. - С. 100-104. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Розглянуто електронну комерцію в логістиці та її сучасні тренди розвитку на основі інноваційних технологій. Розглянуто принципи формування технології block chain та інших засобів електронного бізнесу, таких як online аукціони. Акцентовано увагу на систематизації основних операцій та сфер застосування технології. Обгрунтовано взаємозв'язок між основними функціональними одиницями логістичного сервісу з використанням трендів електронної комерції. Проаналізовано вплив технології на розвиток логістичного управління в структурі підприємств та логістичних фірм.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)290-591ф

Рубрики:
  

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Сіденко С. В. 
Сучасний стан та перспективи розвитку електронної торгівлі в Україні / С. В. Сіденко, М. В. Вибодовський // Стратегія розвитку України. - 2019. - № 1. - С. 18-21. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Проаналізовано сучасний стан електронної торгівлі в Україні. Досліджено проблеми розвитку електронної комерції на внутрішньому ринку. Зазначено перспективи подальшого розвитку електронної торгівлі.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421 ф

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж25031 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Fiedler M. 
Fake reviews in e-commerce marketing = Фейкові відгуки в маркетингу в електронній торгівлі / M. Fiedler, M. Kissling // Вісн. Київ. нац. торг.-екон. ун-ту. - 2020. - № 2. - С. 77-86. - Бібліогр.: 32 назв. - англ.

Online reviews have shown to be a significant source of information in the purchase decision process. The deceptive manipulation of reviews has become a substantial challenge for both the research and e-commerce industry. In this regard, scholars made the first attempts to analyze the motives and causes of these so-called fake reviews. However, there is still a lack of a comprehensive and differentiated overview on this topic. The present article seeks to fill this gap by reviewing the current state of research on user-related and supplier-related causes as well as the effects of fake reviews from the perspective of the recipient, supplier, and platform. Therefore, we contribute by deriving key research gaps.


Індекс рубрикатора НБУВ: У542.1 ф

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16143 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Fiedler M. 
Fake reviews in e-commerce marketing = Фейкові відгуки в маркетингу в електронній торгівлі / M. Fiedler, M. Kissling // Вісн. Київ. нац. торг.-екон. ун-ту. - 2020. - № 2. - С. 77-86. - Бібліогр.: 32 назв. - англ.

Online reviews have shown to be a significant source of information in the purchase decision process. The deceptive manipulation of reviews has become a substantial challenge for both the research and e-commerce industry. In this regard, scholars made the first attempts to analyze the motives and causes of these so-called fake reviews. However, there is still a lack of a comprehensive and differentiated overview on this topic. The present article seeks to fill this gap by reviewing the current state of research on user-related and supplier-related causes as well as the effects of fake reviews from the perspective of the recipient, supplier, and platform. Therefore, we contribute by deriving key research gaps.


Індекс рубрикатора НБУВ: У542.1 ф

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16143 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Khoma I. 
Improvement of tools for cash flow analysis of e-commerce companies = Удосконалення інструментарію оцінювання грошових потоків підприємств електронної комерції / I. Khoma, O. Kostiuk-Pukaliak // Фінанс.-кредит. діяльність: проблеми теорії та практики : зб. наук. пр. - 2019. - Вип. 3. - С. 305-314. - Бібліогр.: 15 назв. - англ.

Мета роботи - вивчення нових методів аналізування грошових потоків на підприємствах електронної комерції. У процесі їх розробки досліджено історичні факти, які слугували поштовхом для розвитку методології оцінювання надійності підприємства щодо його інвестиційної привабливості. Досліджено історію фінансової кризи, яка відбулася у США у 2001 - 2004 рр. під назвою "бульбашка доткомів". За наслідками цієї кризи підхід до оцінювання ефективності діяльності підприємства за прибутком повністю дискредитував себе, що спричинило серію банкрутств, відкриття судових справ зі зловживання та шахрайства акціонерними коштами, втрату довіри до IT-галузі в цілому. Після цієї кризи змінився підхід до оцінювання ефективності діяльності підприємств електронної комерції, в основі якого ефективність діяльності підприємства аналізувалася не за прибутком, а за грошовим потоком. У той час до аналізу інвестиційної привабливості підприємств вводиться поняття вільного грошового потоку. Показано значення показника вільного грошового потоку, який став альтернативним у ході визначення ефективності діяльності підприємств електронної комерції та традиційних форм збуту. Враховуючи факт, що криза IT-індустрії була спричинена переоцінкою підприємств цієї галузі, цей показник має особливе значення у визначенні ефективності підприємств, що здійснюють свою діяльність через Інтернет. Ураховуючи умови здійснення господарської діяльності, а саме фінансову систему, в якій здійснюється підприємництво, доцільно показник вільного грошового потоку інтерпретувати відповідно до факторів впливу на діяльність підприємства. У дослідженні для визначення ефективності діяльності підприємств електронної комерції запропоновано використовувати інтерпретованого показника вільного грошового потоку - чистого вільного грошового потоку, який ураховує інтереси не тільки в постійних капіталовкладеннях для розвитку бізнесу, а й показує здатність підприємства розраховуватися за наданими банківськими позиками та мотивації інвесторів до збільшення капіталовкладень.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-93

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73250 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Lazos G. 
Business taxation in the digital economy: existing problems and perspectives = Оподаткування бізнесу в цифровий економіці: існують проблеми і перспективи / G. Lazos, M. Pazarskis, A. Karagiorgos // Актуал. проблеми економіки. - 2019. - № 10. - С. 86-92. - Бібліогр.: 22 назв. - англ.

Безумовно, оподаткування транзакцій електронної комерції є питання, який набуває все більшого значення, враховуючи той факт, що Інтернет швидко поширюється, а комерційна онлайн-торгівля значно збільшується. У ході дослідження наведено проблеми впровадження податкової системи в електронній комерції, яка характеризується сучасними технологіями, застосовуваними в ній. Крім того, теоретична основа пропозицій і рішень з даного питання на міжнародному рівні звертається, оскільки електронна комерція нерозривно пов'язана з глобалізованим ринком. Наведена діюча податкова система, що відноситься до електронної торгівлі, заснована на директивах Європейського Союзу. Сформовано пропозиції щодо більш ефективного впровадження оподаткування в електронній комерції.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)261.413

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23291 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Скляр Д. В. 
Концептуальні засади управління бізнес-процесами підприємств електронної комерції / Д. В. Скляр // Держава та регіони. Сер. Економіка та підприємництво. - 2020. - № 6. - С. 89-95. - Бібліогр.: 22 назв. - укp.

Мета роботи - дослідження концептуальних засад управління бізнес-процесами підприємств електронної комерції. Наведено динаміку розвитку ринку електронної комерції у вартісному вираженні. Досліджено суть поняття "електронна комерція" та підходи до його тлумачення. Визначено, що розглядати поняття електронна комерція" доцільно з позицій як економічного, так і правового підходів. Уточнено теоретичні засади управління бізнес-процесами підприємств електронної комерції. Встановлено, що електронна комерція включає в себе чотири основні бізнес-процеси: електронну рекламу і маркетинг; замовлення; платежі та доставку. Наведено авторське визначення поняття "управління бізнес-процесами підприємств електронної комерції". Розроблено модель концептуальних засад управління бізнес-процесами підприємств електронної комерції.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421 ф

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23244/екон. та підпр. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Motoryn R. 
E-commerce in the era of globalization = Електронна комерція в епоху глобалізації / R. Motoryn, B. Slusarczyk, P. Zeglen // Вісн. Київ. нац. торг.-екон. ун-ту. - 2021. - № 2. - С. 67-78. - Бібліогр.: 23 назв. - англ.

The paper aims to outline the development of electronic commerce. The economic impact of e-commerce is explored, statistical estimation on e-commerce degree of development in the era of globalization is considered. The key tendencies of e-commerce market in the world are investigated. In particular, we examined the types and special features of e-commerce online markets, and described the most popular specialized trade sites.


Індекс рубрикатора НБУВ: Е542.1ф

Шифр НБУВ: Ж16143 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Hliebova A. 
The modern models of e-commerce organization: theoretical aspect = Сучасні моделі організації електронної комерції: теоретичний аспект / A. Hliebova, A. Zozulia // Економіка і регіон. - 2020. - № 1. - С. 144-150. - Бібліогр.: 11 назв. - англ.

Досліджено суть поняття "електронна комерція". Аналіз наукових дефіцій дозволив встановити, що "електронна комерція" - це форма електронного бізнесу, яка охоплює не тільки операції з купівлі-продажу товарів та/або послуг, а також є інструментом фактором створення попиту на продукцію/послуги, що обумовлює автоматизацію процесів адміністрування на підприємстві. Це обумовило формування нових моделей електронної комерції, які впроваджуються і використовуються у практиці господарювання. Проаналізовано основні моделі, що використовуються в електронній комерції, а саме: B2B (business-to-business), B2C (business-to-consumer), C2C (consumer-to-consumer), C2B (consumer-to-business), B2G (business-to-government), C2G (citizen-to-government). Кожна модель має свої особливості реалізації і дозволяє забезпечувати реалізацію послуг електронної комерції. Їх розвиток та поширення зумовлені процесами глобалізації та швидкого розвитку інформаційних технологій. Це дозволяє диверсифікувати бізнес та підвищити прибутковість на сучасному етапі. Визначено недоліки та переваги електронної комерції для всіх стейкхолдерів (споживачів, виробників, ділових контрагентів, держави та суспільства).


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421 ф + У542.1 ф

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24790 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
20.

Знахур Л. В. 
Імплементація та рейтинг рішень WEB-аналітики на основі хмарних сервісів / Л. В. Знахур, С. В. Знахур // Вісн. ХНАДУ : зб. наук. пр. - 2022. - Вип. 96. - С. 35-39. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Вартість володіння інфраструктури для WEB-аналітики e-commerce сайтів є важливим аспектом ефективності інтернет-бізнесу. Проведено аналіз сучасних рішень, архітектур щодо розв'язання наскрізного завдання створення та імплементації WEB-аналітики e-commerce сайтів. Проблемою, яку вирішує дослідження, є визначення оптимальної архітектури хмарних сервісів для реалізації WEB-аналітики e-commerce сайтів на основі використання інтегрального показника, який містить адитивну функцію показників функціональності рішення та вартості володіння обраних хмарних сервісів для побудови рішення.


Індекс рубрикатора НБУВ: З970.31

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69103 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського