Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Віртуальна довідка (96)Тематичний інтернет-навігатор (28)Наукова електронна бібліотека (1003)Реферативна база даних (26727)Книжкові видання та компакт-диски (17226)Журнали та продовжувані видання (444)
Пошуковий запит: (<.>RZN=О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1461
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.

Романченко А. А. 
Авіаційна термінологія сучасної перської мови (характеристика, класифікація, створення та засоби поповнення): автореф. дис. ... канд. філол. наук : 10.02.13 / А. А. Романченко ; Ін-т сходознавства ім. А.Ю. Кримського НАН України. — К., 2010. — 16 с. — укp.

Вперше в пострадянській та українській іраністиці проведено комплексний та всебічний аналіз авіаційної термінології сучасної перської мови (СПМ). Досліджено, описано та систематизовано шляхи термінотворення та термінотворчі процеси в авіаційній термінології СПМ, які сприяють їх подальшій уніфікації. Обгрунтовано положення про те, що домінуючі засоби галузевого термінотворення обумовлюються морфологічними та словотворчими особливостями та ресурсами мови, екстралінгвістичними чинниками, природою та специфікою розвитку конкретної галузі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш152.131.11-34:О5 + О5 в3
Шифр НБУВ: РА376992 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
2.

Григорецький В.О. 
Автоматизація діагностики інформаційних моделей авіадиспетчера в процесі допуску до самостійної роботи: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.13.06 / В.О. Григорецький ; Нац. трансп. ун-т. — К., 2005. — 18 с.: рис. — укp.

Розроблено науково-методологічні засади й алгоритм процесів автоматизованої діагностики та допуску диспетчерів-стажистів до самостійної роботи, що базуються на індивідуальному підході до процесу професійної підготовки. Визначено основні вимоги до підготовки авіадиспетчерів за умов виробничого підприємства. Розроблено моделі й алгоритми допуску авіадиспетчерів до самостійної роботи, досліджено питання щодо структури інформаційних моделей авіадиспетчера, створено принципи побудови й алгоритм роботи автоматизованої системи управління даним допуском.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О5 р(4УКР)3 +
Шифр НБУВ: РА338360

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
3.

Нгуен Тієн Лонг 
Автоматизація керування одноланковою підводною буксированою системою з підйомним буксированим апаратом: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.13.03 / Нгуен Тієн Лонг ; Національний ун-т "Львівська політехніка". — Л., 2006. — 24 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О491.4-5
Шифр НБУВ: РА344173

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
4.

Приходько Т.О. 
Автоматизація прийняття рішень при проектуванні стратегії експлуатації автодорожних мостів: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.13.12 / Т.О. Приходько ; Київ. нац. ун-т буд-ва і архіт. — К., 2007. — 16 с.: рис. — укp.

Розроблено комплекс моделей і алгоритмів автоматизованої оцінки технічного стану та прогнозу залишкового ресурсу мостів та їх елементів за умов неповної інформації, які складають ядро експертної системи підтримки прийняття проектних рішень стосовно стратегії експлуатації мостів. Наведено математичну модель бази знань - системи автоматизованого прийняття рішень стратегії експлуатації мостів. Здійснено модифікацію нормативної оцінки технічного стану споруди. Розроблено правила евристичного пошуку допустимих проектних рішень за нечіткої постановки. Запропоновано метод багатокритеріального вибору раціональних проектних рішень у нечіткому середовищі, який базується на методі максиміна Вальда.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О112.233-082 +
Шифр НБУВ: РА348413

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
5.

Кудренко С.О. 
Автоматизація проектування оптимальних аерокосмічних комплексів: автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.13.12 / С.О. Кудренко ; Нац. авіац. ун-т. — К., 2010. — 20 с. — укp.

Розроблено методи та моделі автоматизації проектування оптимальних гетерогенних аерокосмічних комплексів. Проаналізовано сучасні поняття, завдання та методи автоматизованого проектування складних об'єктів з урахуванням їх робастності, гетерогенності й емерджентності. Розроблено числово-аналітичні методи оптимального синтезу, структурного аналізу та параметричної оптимізації гетерогенних аерокосмічних комплексів на макрорівні. Запропоновано практичні рекомендації й організаційно-технічні заходи для ефективного використання результатів дослідження в науково-дослідних роботах, у системах автоматизації проектувальних робіт, у підготовці фахівців.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О571-5 + О671-5
Шифр НБУВ: РА374973 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
6.

Григорян Т.Г. 
Автоматизація проектування структур технологічних процесів суднобудівного виробництва: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.13.12 / Т.Г. Григорян ; Київ. нац. ун-т буд-ва і архіт. — К., 2006. — 17 с. — укp.

Обгрунтовано необхідність розробки та впровадження підсистеми автоматизованого проектування структур технологічних процесів суднобудівного виробництва. Досліджено процеси технологічного проектування даного виробництва, розроблено модель підсистеми проектування структур його технологічних процесів, яка передбачає використання експертної системи для генерації множини альтернативних структур і моделі процесів прийняття рішень щодо вибору раціональної структури технологічного процесу. Запропоновано теоретико-множинну модель бази знань і процесів її використання. Розроблено математичну модель ранжирування альтернативних структур технологічного процесу для вибору раціональної. Наведено структуру та зміст інформаційного забезпечення підсистеми проектування структур технологічних процесів виготовлення деталей корпусу судна. Зазначено, що запропоновані методи, моделі й алгоритми є базою для подальших досліджень, спрямованих на підвищення ефективності технологічної підготовки суднобудівного виробництва.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О42-06-6 +
Шифр НБУВ: РА342053

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
7.

Борин В.С. 
Автоматизація технологічного процесу абсорбційної осушки газу на базі нечіткої логіки: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.13.07 / В.С. Борин ; Нац. ун-т "Львів. політехніка". — Л., 2004. — 20 с.: рис. — укp.

Створено теоретичні засади автоматизованого управління процесом абсорбційної осушки природного газу на компресорній станції магістрального газопроводу. Запропоновано математичну модель керованого об'єкта, яка не враховує збурення за вмістом вологи у газі на вході в абсорбер, а також логіко-лінгвістичні моделі, що дають змогу врахувати дане збурення. Доведено адекватність даних моделей і необхідність використання їх для автоматизованого керування процесом абсорбційної осушки газу замість складних нелінійних моделей. Здійснено моделювання знань експертів-технологів про процес осушки газу з використанням лінгвістичних змінних, що дозволило на підставі технологічного регламенту та одержаних від експертів-технологів знань розробити логіко-лінгвістичну модель прийняття раціональних рішень для управління установкою абсорбційної осушки газу з використанням набору логічних правил-продукцій. Розроблено логіко-лінгвістичну модель метазнань, яка враховує всі технологічні параметри установки абсорбційної осушки природного газу та за наявності інформації про передаварійні ситуації забезпечує оперативно-диспетчерському персоналу можливість вибирати необхідну для рішення поточної проблеми локальну модель представлення знань і дає змогу розв'язувати основні виробничі задачі, які впливають на ефективність процесу осушки газу. Розвинуто принцип структурування знань, який передбачає розбиття глобальних бази знань на декілька локальних, кожна з яких орієнтована на розв'язання певної задачі для конкретного типу обладнання установки абсорбційної осушки газу, зокрема, запропоновано у структурі глобальної знань застосувати блок метазнань, який забезпечує можливість оперативно вибирати необхідну для рішення поточної задачі локальну базу знань. Удосконалено функціональну структуру системи автоматизації процесу абсорбційної осушки газу, яка, на відміну від структури оперативно-диспетчерського управління діючої установки, містить базу знань, блок нечіткого логічного висновку, діалоговий інтерфейс користувача, архів даних і підсистему одержання знань, що здатні формувати керуючі та інформаційні сигнали, задані базами правил-продукцій.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О76-082.025-5-05 +
Шифр НБУВ: РА334465

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
8.

Мельнікова Л.В. 
Автоматизація технологічного процесу переміщення механізму з підвішеним вантажем засобами мікропроцесорного керування: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.13.07 / Л.В. Мельнікова ; Одес. держ. політехн. ун-т. — О., 2000. — 19 с. — укp.

Розроблено оптимальну систему мікропроцесорного керування механізмами поступального руху, яка забезпечила гасіння коливань підвішеного вантажу до кінця пуску та гальмування механізму. Оптимізацію проведено за допомогою принципу максимуму за критерієм швидкодії. Одержано закон керування електроприводом механізму в три етапи. Обгрунтовано можливість аналізувати та досліджувати систему як двомасову. Розглянуто вплив різних факторів на роботу оптимальної системи керування. Доведено, що існує таке значення довжини линви, за якого час перехідного процесу та відповідно гасіння коливань вантажу щонайменший. Наведено рекомендації щодо бажаної довжини линви в процесі експлуатації. Проведено порівняння за швидкодією запропонованого способу керування з іншими, які сприяли гасінню коливань. Викладено умови, за яких даний спосіб мав суттєві переваги. Запропоновано окремі варіанти алгоритмів мікропроцесорного керування.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О922-05
Шифр НБУВ: РА311847 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
9.

Афанасов А.М. 
Автоматизація управління системою змащування гребенів коліс локомотивів: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.07 / А.М. Афанасов ; Дніпропетр. держ. техн. ун-т залізн. трансп. — Д., 1999. — 16 с. — укp.

Розглянуто шляхи оптимізації управління режимами змащування гребенів колісних пар локомотивів бортовими лубрикаторами. Запропоновано раціональний алгоритм управління змащуючими приладами, що забезпечує значну економію змащувальних матеріалів, зниження ступеня забруднення мастилом екіпажної частини локомотива та ймовірності боксування колісних пар в режимі змащування при високому ступені зниження інтенсивності зношування гребенів. Розроблено систему автоматичного управління, що реалізує оптимальний алгоритм регулювання режимів змащування, а також методику вибору раціональних параметрів управління.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О23-082.056

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
10.

Коляда В.О. 
Автоматизована діагностика геометричних параметрів залізничних рейок за допомогою засобів технічного зору: автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.02.10 / В.О. Коляда ; НАН України, Ін-т електрозварювання ім. Є.О.Патона. — К., 2010. — 20 с. — укp.

Розроблено систему автоматизованої діагностики геометричних параметрів залізничних рейок, що базується на використанні засобів технічного зору. Проаналізовано актуальні проблеми застосування лазерно-телевізійних сенсорних систем для вимірювання геометричних параметрів залізничних рейок. Оптимізовано співвідношення сигнал - шум у процесі реєстрації відеосигналу, що містить початкові дані про геометричні параметри рейки. Розроблено швидкі алгоритми обробки зображень для виявлення контуру світлового сліду, що повторює рельєф поверхні рейок. Запропоновано методику ідентифікації парамтерів сенсорної системи, яка дозволяє виконувати калібрування оптичних блоків за умов організації, що експлуатує систему. Автоматизовано процес порівняння виміряних профілів рейок з еталоном за умов дії випадкових перешкод, які впливають на взаємне положення оптичних блоків і рейок. Розроблено апаратні та програмні засоби двоканальної лазерно-телевізійної сенсорної системи, призначеної для автоматичної реєстрації геометричних параметрів залізничних рейок. Досліджено характеристики точності та надійності сенсорної системи за умов магістральних залізниць.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О211-082.51
Шифр НБУВ: РА371098 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
11.

Тулупов В.В. 
Автоматизована навчаюча система для підготовки оперативно-диспетчерського персоналу газотранспортних систем: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.13.06 / В.В. Тулупов ; Херсон. держ. техн. ун-т. — Херсон, 2003. — 21 с.: рис. — укp.

Розроблено функціонально-інформаційну структуру комп'ютерного тренажера, що є блоковою та забепечує виконання всіх задач навчання. Використання гібридної, об'єктно-незалежної експертної системи, в якій на відміну від існуючих експертних систем поряд зі знаннями експертів вміщено знання, одержані на базі навчання, і яка дає змогу оперативно настроїтися на різні технологічні процеси. Розвинуто імітаційні моделі, які відображають різні режими роботи компресорної станції. Показано доцільність комбінування статичних і динамічних моделей у разі імітації динамічних режимів. Побудовано прогнозно-оптимізаційну модель діяльності оператора, що дає змогу не тільки більш точно відображати його сенсомоторні властивості, але й оцінювати ступінь його навченості.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: З970.826-02 + О76р +
Шифр НБУВ: РА325461

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
12.

Кузнецов В.Г. 
Автоматизована система обліку та контролю електроенергії дистанцій електропостачання залізниць: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.09 / В.Г. Кузнецов ; Дніпропетр. держ. техн. ун-т залізн. транспорту. — Д., 2002. — 20 с. — укp.

Розроблено нову систему АСКОЕ дистанцій електропостачання залізниць з новими функціями, що підвищують енергетичну ефективність електричної тяги, серед яких - раціональне переведення тягових підстанцій та диференційовані тарифи оплати за активну та реактивну електроенергію, контроль за раціональним електрообігрівом приміщень дистанцій електропостачання, прогнозування місячних витрат електроенергії тягових підстанцій, непрямий контроль за спрацьовуванням ресурсу тягових трансформаторів. Для реалізації цих функцій розроблено моделі раціонального переводу тягових підстанцій на диференційовані тарифи оплати за активну і реактивну електроенергію, а також раціонального електрообігріву приміщень. Теоретично обгрунтовано доцільність застосування методу "Гусениця" для прогнозування місячних витрат електроенергії дистанцій електропостачання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О217.007
Шифр НБУВ: РА317611 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
13.

Удовицький Д.В. 
Автоматизована система розкрою листового прокату в суднобудуванні: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.08.04 / Д.В. Удовицький ; Укр. держ. мор.техн. ун-т ім. адмірала Макарова. — Миколаїв, 2001. — 15 с.: рис. — укp.

Розроблено метод автоматичного формування планів розкрою та призначення маршрутів вирізки деталей. Запропоновано методи, які забезпечують виконання технологічних вимог, дозволяють враховувати організаційні особливості виробництва, мінімізувати теплові деформації, витрати електроенергії та робочих газів у процесі теплового різання. Наведено методи автоматичного розрахунку та використання розмірених відходів. Запропоновано проект автоматизованого робочого місця для подолання недоліків, властивих прийнятій організації технологічної підготовки суднобудівного виробництва.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О42-060.13
Шифр НБУВ: РА314145 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
14.

Альгабрі Табіт Махді Ях'я 
Автоматизована система управління виробництвом в збійних ситуаціях в аеропорті Сана: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.20 / Альгабрі Табіт Махді Ях'я ; Нац. авіац. ун-т. — К., 2001. — 19 с. — укp.

Визначено, що для розробки ефективної автоматизованої системи управління (АСУ) необхідне формування оптимізаційної моделі, яка має враховувати фактори, що впливають на прийняття рішення за умов аеропорту Сана. Обгрунтовано методику процесу управління виробництвом у аеропорту Сана у випадку критичних ситуацій, подано їх класифікацію, сформульовано задачі АСУ. Висвітлено фактори, що впливають на процес оптимізації. Розроблено оптимізаційну модель АСУ. Особливістю моделі є облік динаміки факторів, які впливають на оптимізацію та застосування принципу Белмана. Запропоновано АСУ виробництвом в аеропорту Сана за умов критичних ситуацій, яка враховує специфіку даного аеропорту та дозволяє працювати в реальному масштабі часу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О580.3
Шифр НБУВ: РА315372 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
15.

Ягхі Кхаліл Абдельхамід Ахмед 
Автоматизована система управління експлуатацією складних регенеруючих технічних систем: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.13.06 / Ягхі Кхаліл Абдельхамід Ахмед ; Одес. держ. політехн. ун-т. — О., 2001. — 19 с.: рис. — укp.

Розроблено архітектуру та методику навчання нейронної надмережі прогнозування розвитку життєвого циклу спільноти складних регенеруючих технічних систем (СРТС). Апробовано автоматизовану систему управління експлуатацією автотранспортних засобів на базі нейронної моделі прогнозування ушкоджень. Наведено методики, алгоритми та програми для підвищення репрезентативності початкової інформації про життєдіяльність спільноти СРТС шляхом зменшення розмірності чинникового простору з метою виділення переважаючих техніко-організаційних чинників таких систем, перетворення їх на добірку адекватних виборок для навчання нейронної надмережі. Запропоновано методику, алгоритм і програми для визначення належності окремої СРТС після генерації до відповідної ресурсної ітерації життєвого циклу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О33-08-6
Шифр НБУВ: РА314146 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
16.

Кадем Р. К. 
Автоматизоване проектування безпілотних літальних апаратів: автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.13.12 / Р. К. Кадем ; Нац. авіац. ун-т. — К., 2011. — 19 с.: рис., табл. — укp.

Увагу приділено подальшому розвитку теорії та процесів автоматизованого проектування безпілотних літальних апаратів (БПЛА). Розроблено структурно-параметричну модель БПЛА у вигляді її функціональної структури й ознак функціональних елементів, які разом створюють морфологічні множини технічних розв'язків з конструктивної структури БПЛА та його підсистем. На основі цієї моделі для пошуку нових варіантів конструктивно-компоновочної схеми БПЛА розроблено та програмно реалізовано методику його структурного синтезу, яка базується на використанні морфологічних множин відомих і нових технічних розв'язків, показників якості альтернатив ознак БПЛА та їх оцінок, одержаних експертним шляхом. Розроблено та програмно реалізовано аналітичний метод прискореного кількісного аналізу обраних варіантів конструктивно-компоновочної схеми БПЛА, що базується на використанні статистичних даних і спрощених розрахункових моделей. Обгрунтовано вибір методу багатокритеріальної оптимізації, що базується на використанні принципу кубічних сіток і множини випадкових точок, рівномірно розподілених у багатовимірній області допустимих розв'язків. Запропоновано методику розрахунку основних геометричних параметрів БПЛА. Вирішено завдання оптимального вибору пристроїв спостереження для БПЛА на підставі розв'язання задачі багатокритеріальної оптимізації.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О538-02-5-05
Шифр НБУВ: РА382550 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
17.

Якушенко О.С. 
Автоматизований моніторинг залишкового ресурсу авіаційних ГТД в експлуатації за критерієм пошкодження робочих лопаток турбіни: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.14 / О.С. Якушенко ; Київ. міжнар. ун-т цив. авіації. — К., 1999. — 17 с. — укp.

Сформована методологія контролю залишкового ресурсу газотурбінних двигунів (ГТД) за критерієм тривалої міцності робочих лопаток турбіни, що враховує стохастичну природу пошкодження. Створена методика оцінки впливу технічного стану (ТС) ГТД та особливостей його експлуатації на накопичення пошкоджень у його деталях. Розроблена методика прогнозування залишкового ресурсу авіаційного ГТД з урахуванням його ТС та особливостей наступного періоду експлуатації. Розроблена математична модель робочого процесу ГТД ПС-90А та алгоритм її узгодження з параметрами функціонування двигуна. Розроблено методику одержання регресійних залежностей параметрів навантаження деталей ГТД від параметрів його робочого процесу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О551.41-082.1/9

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
18.

Блінцов С.В. 
Автоматичне керування рухом самохідних підводних апаратів в умовах невизначеності: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.13.03 / С.В. Блінцов ; Нац. ун-т "Львів. політехніка". — Л., 2005. — 22 с. — укp.

Здійснено удосконалення систем автоматичного керування рухом самохідних підводних апаратів за умов невизначеності їх параметрів і характеристик зовнішнього середовища шляхом застосування нечітких і нейромережних регуляторів з використанням інверсійних моделей об'єкту керування. Створено пряму й інверсну нейромережні моделі керованого руху самохідного підводного апарата як нелінійного об'єкта керування за умов невизначеності його конструктивних параметрів і параметрів зовнішніх збурень. Розроблено закони керування та синтезовано системи автоматичного керування плоским і просторовим рухом апарата на базі нейромережних і нечітких регуляторів та регуляторів, що використовують прямі й інверсійні математичні та нейромережні моделі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О427.5-082.022-05 +
Шифр НБУВ: РА339795

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
19.

Поспєлов Б.Б. 
Адаптація авіаційних радіотехнічних систем в умовах ситуаційної невизначеності: автореф. дис... д-ра техн. наук: 05.12.17 / Б.Б. Поспєлов ; Нац. аерокосм. ун-т ім. М.Є.Жуковського "Харк. авіаці. ін-т". — Х., 2007. — 36 с. — укp.

Удосконалено теорію та методологію підвищення якості інформаційного обміну (ІО) в авіаційних радіотехнічних системах (АРТС) за умов ситуаційної невизначеності (СН) та обмеженого частотно-енергетичного ресурсу на базі використання нового класу динамічних трактів передачі інформації (ДТПІ), адаптованих до СН. Встановлено критерії оптимальності та розроблено математичні моделі ДТПІ, на базі яких удосконалено методологію їх погодженої та розмежованої адаптації за різних рівнів СНТ в АРТС. Запропоновано підхід щодо дослідження ефективності методів адаптації за динамічних умов з урахуванням характеристик апертури. Розроблено новий підхід щодо формування опорного сигналу в ДТПІ за умов СН, заснований на використанні спектральної надмірності сигналів. Показано, що злагоджена адаптація ДТПІ дозволяє більш ніж на порядок (у порівнянні з адаптацією ДТПІ на приймальному боці) збільшити поточну пропускну здатність, знизити величину відносної середньої квадратичної похибки передачі сигналів й імовірнісь похибки прийому. Запропоновано новий підхід щодо модифікації методів адаптації, який дозволяє забезпечити підвищену локальну швидкість та якість адаптації за умов істотної динаміки СН та наявності інструментальних похибок. Розроблено й апробовано макет адаптивного тракту обробки на приймальному боці ДТПІ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О578.24 +
Шифр НБУВ: РА352788

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
20.

Соловйов В. М. 
Адаптація зовнішніх характеристик гідротрансформатора з доцентровою турбіною до вимог транспортного засобу шляхом зміни лопатки колеса реактора: автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.05.17 / В. М. Соловйов ; "Харківський політехнічний ін-т", національний технічний університет. — Х., 2009. — 20 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О33-042.255.01-01
Шифр НБУВ: РА369865 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського